Wybory prezydenckie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(15)
Autor
Chmaj Marek (1969- )
(3)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(3)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(1)
Czaplicki Kazimierz Wojciech (1945-2018)
(1)
Dauter Bogusław
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Glajcar Rafał
(1)
Grabowska Sabina
(1)
Grabowski Radosław
(1)
Jaworski Stefan J. (1946- )
(1)
Kisielewicz Andrzej (1949- )
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Ludwikowska Anna
(1)
Ludwikowski Rett R. (1943- )
(1)
Maciejewska Katarzyna
(1)
Marschall Christoph von
(1)
Mazur Marek
(1)
Migalski Marek
(1)
Miron Jacek
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Rymarz Ferdynand (1940- )
(1)
Sieklucki Dominik (1976- )
(1)
Stępińska Agnieszka
(1)
Wiatr Jerzy J
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1421)
Zarządzanie
(683)
Unia Europejska
(634)
Polska
(629)
Samorząd terytorialny
(531)
Wybory prezydenckie
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(378)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(252)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Kultura
(230)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Rachunkowość
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(123)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Albania
(1)
Austria
(1)
BIałoruś
(1)
Białoruś
(1)
Bośnia i Hercegowina
(1)
Bułgaria
(1)
Chorwacja
(1)
Czarnogóra
(1)
Czechy
(1)
Ukraina
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Komentarz do ustawy
(2)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Zarządzanie i marketing
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wprowadzenie : ktokolwiek - byle nie Bush: Ameryka gotowa na czarnego prezydenta. " Crush on Obama" - ulubieniec pokolenia YouTube. 1. Stany Zjednoczone w poszukiwaniu utraconej czci: Wschód słońca w Illinois, czyli ogłoszenie startu w wyborach. Biała kotka, czarny kocur: Barack Obama jako symbol społeczeństwa bezrasowego. Kandydat Obama jako zwieńczenie marzeń niewolników i czarnego ruchu praw obywatelskich. " Moja biografia jest możliwa tylko w Stanach Zjednoczonych": ( prawie) doskonała droga wzwyż. 2. Nie bez mojego Boga: rola religii w życiu Obamy. 3. Wspierać, ale jeszcze bardziej wymagać: stanowisko Obamy w kwestiach rasowych. 4. Ameryka chce znowu wierzyć, a nie tylko być dobrze rządzona: A Star is born: mowa Obamy na konwencji demokratów w Bostonie 2004 r. Szczęście zdolnego. Wielki pojednawca. 5. Odporny na krytykę: ataki na Obamę są nietrafne - z dwoma wyjątkami. 6. Wielu na początku - duet na końcu: Wystartowało ośmiu demokratów, ale partia stanęła przed alternatywą: kobieta czy Murzyn. Hillary Clinton - miara odniesienia do reszty. John McCain - kontrkandydat nieprawdopodobny. 7. Michelle, ma belle: żona u boku swego męża. 8. Mocne i słabe strony - w opinii innych: Jak widzą Baracka Obamę rodzina, przyjaciele, przeciwnicy i mistrzowie rankingów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kategoria wyborów we współczesnych systemach politycznych; 2. Systemy wyborcze i wybory w polskiej historii; 3. Prawo wyborcze w III Rzeczpospolitej; 4. Zmienne systemu wyborczego III RP; 5. Wielowymiarowość procesów zmian systemu wyborczego III RP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2744)
R.1 Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje; R.2 Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich; R.3 Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki; R.4 Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie; R.5 Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku; R.6 Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej; R.7 Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.8 Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.9 Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Komentarz Lex)
Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r.- Kodeks wyborczy; 1. Przepisy wstępne; 2. Organy wyborcze; 3. Wybory do Sejmu; 4. Wybory do Senatu; 5. Wybory do Parlamentu Europejskiego; 7. Wybory do organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego; 8. Wybory wójta, burmistrza i prezydenta miasta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kodeks wyborczy : komentarz / Bogusław Banaszak. - Warszawa : C.H.Beck , 2014. - XXII, 740, [3] s. ; 21 cm.
(Komentarze Becka)
1. Przepisy wstępny; 2. Organy wyborcze; 3. Wybory do Sejmu; 4. Wybory do Senatu; 5. Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej; 6. Wybory do Parlamentu Europejskiego; 7. Wybory do organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego; 8. Wybory wójta, burmistrza i prezydenta miasta; 9. Przepisy karne; 10. Przepis końcowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych / Tomasz Płudowski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 268, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 24 c m.
1. Komunikacja polityczna w USA- zarys problematyki: Komunikacja polityczna- definicje i koncepcje; Marketing polityczny, transformacja oraz profesjonalizacja komunikacji politycznej w drugiej połowie XX wieku; Kryzys komunikacji politycznej; 2. System medialny USA: Wprowadzenie; Współczesne tendencje w świecie mediów; Komercyjny charakter amerykańskiego systemu medialnego; Główne środki masowe przekazu; 3. Przekazy medialne: Charakterystyka środowiska informacyjnego; Reklama telewizyjna; Debaty telewizyjne; Telewizyjne wieczorne programy informacyjne; Nowe media polityczne; 4. Główni uczestnicy komunikacji politycznej: Perspektywy głównych uczestników komunikacji politycznej; Przekaz medialny a wiedza obywateli oraz partycypacja w życiu politycznym; Propozycje reform systemu komunikacji politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Marketing polityczny a ideały demokracji: 1. Socjotechnika czy marketing polityczny?, 2. Marketing polityczny jako instrument demokracji masowej, 3. Kampania wyborcza a stabilność współczesnego systemu demokratycznego, 4. Wolność słowa w kampaniach wyborczych, 5. O niedemokratycznej propagandziepolitycznej w demokracji, 6. Idea na usługach polityki Zachodu. Kilka uwag o retoryce praw człowieka, 7. Media a marketing polityczny - koniec mitu " czwartej władzy"?, 8. Media w marketingu politycznym, 9. Konstytucyjne ujęcie zasady pluralizmu politycznego, 10. Quasi-etyczne zasady demokracji "rynkowej", 11. Obraz polityków - wizerunek rzeczywisty a odzwierciedlony?, 12. Kreowanie wizerunków a demokracja - w poszukiwaniu hipotezy badawczej, 13. Koncepcja marketingowa wobec wyzwań współczesnego rynku politycznego, 14. Sondaże przedwyborcze a rzeczywiste wyniki wyborów. Między manipulacją a poznaniem, 15. Wpływ sondaży na wynik wyborów - wybrane aspekty, 16. Problemy imigracji w państwach demokracji liberalnej w perspektywie marketingu politycznego. Część II. Doświadczenia kampanii wyborczych: 17. Socjologiczne aspekty marketingu politycznego w Polsce, 18. Marketing polityczny w ramach polskiego systemu politycznego (Wybrane problemy), 19. Rola marketingu politycznego w kampanii wyborczej' 2005 w Polsce, 20. Kobieta jako podmiot i przedmiot w parlamentarnej kampanii wyborczej (2005 r.), 21. Marketing polityczny on-line, 22. Marketing polityczny a populizm. Doświadczenia kampanii politycznej 2005 roku, 23. Lewica w wyborach prezydenckich 2005 roku, 24. Strony internetowe młodzieżówek partyjnych w marketingu politycznym, 25. Negatywne kampanie wyborcze w ujęciu marketingowym, 26. "Czarny PR" oraz "czynnik administracyjny" w kampaniach wyborczych na Ukrainie. Część III. Marketing polityczny na szczeblu lokalnym: 27. Mechanizmy kształtowania się wyboru politycznego na szczeblu lokalnym, 28. Czy wójtowi potrzebny jest marketing polityczny? Teoria i praktyka zastosowania marketingu przez liderów lokalnych wspólnot, 29. Media lokalne a marketing - analiza zależności na przykładzie rynku prasy lubelszczyzny, 30. Organizacyjny, przebieg i efekty kampanii wyborczej SLD na lubelszczyźnie w 2005, 31. Naród medialny, 32. " Parcie na szkło" - wizerunek regionalnego przywódcy politycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Założenia metodologiczne; R.2 Wpływ czynników instytucjonalnych na strategie wyborcze; R.3 Partia polityczna jako uczestnik rywalizacji na rynku wyborczym; R.4 Kampania wyborcza; R.5 Analiza wybranych kampanii wyborczych w Finlandii, Francji, Polsce i Stanach Zjednoczonych w latach dziewięćdziesiątych; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Strategia jako element marketingu politycznego; R.2 Ramy prawne funkcjonowania podmiotów politycznych na rynku wyborczym; R.3 Sytuacja wyjściowa i struktura rynku wyborczego; R.4 Marketingowe strategie kampanii wyborczych; R.5 Wizerunki autoprezentacyjne kandydatów; R.6 Przekazy programowe w prezydenckiej kampanii wyborczej; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów / red. Joanna Marszałek-Kawa)
R.I. Prasa lokalna i jej odbiorcy - rozważania teoretyczne. R. II. Prasa lokalna w warunkach przemian ustrojowych w Polsce. R. III. Odbicie przebiegu prezydenckich kampanii wyborczych na łamach prasy lokalnej w regionie warmińsko - mazurskim. R. IV. Kampanie wyborcze do parlamentu i ich percepcja w prasie lokalnej regionu warmińsko - mazurskiego. R. V. Specyfika samorządowych kampanii wyborczych na łamach prasy lokalnej regionu warmińsko - mazurskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
Cz.I Prezydent wybierany przez obywateli: 1. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Austrii, 2. Prawo wyborcze na urząd prezydenta na Białorusi, 3. Prawo wyborcze do prezydencji w Bośni i Hercegowinie, 4. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Bułgarii, 5. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Chorwacji, 6. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Czarnogórze, 7. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Finlandii, 8. Prawo wyborcze na urząd prezydenta we Francji, 9. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Irlandii, 10. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Islandii, 11. Prawo wyborcze na urząd prezydenta na Litwie, 12. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Macedonii, 13. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Portugalii, 14. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Rosji, 15. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Rumunii, 16. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Serbii, 17. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Słowacji, 18. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Słowenii, 19. Prawo wyborcze na urząd prezydenta na Ukrainie. Część II Prezydent wybierany przez parlament: 20. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Albanii, 21. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Czechach, 22. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Estonii, 23. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Grecji, 24. Prawo wyborcze na urząd prezydenta na Łotwie, 25. Prawo wyborcze na urząd prezydenta na Malcie, 26. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Mołdowie, 27. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w San Marino, 28. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Szwajcarii, 29. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Turcji, 30. Prawo wyborcze na urząd prezydenta na Węgrzech. Część III Prezydent wybierany przez specjalny organ: 31. Prawo wyborcze na urząd prezydenta w Niemczech, 32. Prawo wyborcze na urząd prezydenta we Włoszech
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prezydent w demokratycznym modelu ustrojowym, 2. Instytucja prezydenta w wybranych krajach Europy Środkowej i Wschodniej, 3. Relacje prezydenta z organami władzy ustawodawczej, 4. Relacje prezydenta z Radą Ministrów, 5. Rola i pozycja prezydenta wobec władzy sądowniczej, kontrolnej i finansów publicznych, 6. Prezydent a system partyjny, 7. Prezydenckie kampanie wyborcze w latach 1990-2005, 8. Instytucja prezydenta w projektach konstytucji ugrupowań parlamentarnych( pomiędzy parlamentarnym a prezydenckim systemem rządów)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne problemy socjologii polityki / Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie ; 1)
1. Prezydent w systemie parlamentarnej demokracji, 2. Parlamentaryzm czy prezydencjalizm: stary spór i nowe doświadczenia państw posocjalistycznych, 3. Wybory prezydenckie w Polsce 1990-2000 w ujęciu porównawczym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręcznik)
Zagadnienia ogólne, Zasady polskiego prawa wyborczego, System wyborczy do Sejmu i Senatu, System wyborczy na urząd Prezydenta RP, System wyborczy do organów stanowiących samorządu terytorialnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 342 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
System wyborczy w Rzeczypospolitej Polskiej / Marek Chmaj, Wiesław Skrzydło. - Wyd.2 uzupeł. i poszerz. Stan prawny na 1.10.2005 r. - Kraków : ZAKAMYCZE, 2005. - 211, [5] s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
Zagadnienia ogólne, Zasady polskiego prawa wyborczego, System wyborczy do Sejmu i Senatu, System wyborczy na urząd Prezydenta RP, System wyborów do Parlamentu Europejskiego, System wyborczy do organów stanowiących samorządu terytorialnego, System wyborczy na urząd wójta, burmistrza (prezydenta miasta).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342 (2 egz.)
Książka
W koszyku
System wyborczy w Rzeczypospolitej Polskiej / Marek Chmaj, Wiesław Skrzydło. - Wyd. 5 Stan prawny na 1.02.2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska SA , 2015. - 193, [3] s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Zagadnienia ogólne; 2. Zasady polskiego prawa wyborczego; 3. Przepisy wspólne kodeksu wyborczego; 4. System wyborów do Sejmu; 5. System wyborczy do Senatu; 6. System wyboru na urząd Prezydenta RP; 7. System wyborczy do Parlamentu Europejskiego; 8. System wyborów do organów stanowiących samorządu terytorialnego; 9. System wyborczy na urząd wójta lub burmistrza (prezydent miasta).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Środowisko kampanii wyborczej. 2. Strategie wyborcze partii i kandydatów na prezydenta. 3. Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w telewizyjnych programach wyborczych. 4. Kampania wyborcza 2005 roku - podsumowanie i uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prezydenckie wybory ogólnopaństwowe, 2. Wybory wewnatrzpartyjne, 3. Interwencja sądów w polityczne aspekty amerykańskiego procesu decyzyjnego, 6. Strategie i realia wyborcze, 5. Kazus Baracka Obamy, 7. System wyborczy Stanów Zjednoczonych na tle porównawczym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej