Wiedza
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(38)
Forma i typ
Książki
(38)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
tylko na miejscu
(24)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(29)
Czytelnia
(24)
Autor
Nęcka Edward (1953- )
(3)
Orzechowski Jarosław
(3)
Szymura Błażej (1969-2009)
(3)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Kwiatkowski Stefan
(2)
Popper Karl R
(2)
Stefanowicz Bogdan
(2)
Abramowicz Witold
(1)
Adamiec Marek (1942- )
(1)
Apanowicz Jerzy
(1)
Bohme Gernot
(1)
Bruce Eadie
(1)
Bruckman Amy S. (1965- )
(1)
Bullock Alan (1914-2004)
(1)
Bytniewski Paweł
(1)
Chałubiński Mirosław
(1)
Czajka Monika
(1)
Czerniak Stanisław
(1)
Domański Piotr
(1)
Doroba Anita
(1)
Elias Norbert
(1)
Finnis John
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Grobler Adam
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Jakubczyc Janina A
(1)
Jakubowska Wioletta
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jaworski Tadeusz B
(1)
Kamiński Marek B
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kobyliński Władysław
(1)
Korowicki Antoni
(1)
Kotarba Wiesław
(1)
Kowalska Małgorzata
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kubiak Bernard F
(1)
Lossman Karolina
(1)
Lyotard Jean-Francois
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Matuszewski Roman
(1)
Mańka Aleksander (1966- )
(1)
McInerney Peter K
(1)
Migasiński Jacek
(1)
Motycka Alina
(1)
Motyka Krzysztof
(1)
Owoc Mieczysław L
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Pfeffer Jeffrey
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Probst Gilbert
(1)
Raub Steffen Raub
(1)
Romhardt Kai
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Scholte Jan Aart
(1)
Stallybrass Oliver (1925-1978)
(1)
Stanek Janusz (1968- )
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Sutton Robert I
(1)
Szacki Jerzy (1929-2016)
(1)
Szyjewski Zdzisław
(1)
Trombley Stephen
(1)
Tryl Fabian
(1)
Tudrej Jerzy
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Woleński Jan
(1)
Wurth Anthonie (1967- )
(1)
Wurth Kees (1969- )
(1)
Zacher Lech W
(1)
Zaliwski Andrzej
(1)
Zemło Mariusz
(1)
Zieliński Jerzy S
(1)
Znaniecki Florian (1882-1958)
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1424)
Zarządzanie
(674)
Unia Europejska
(641)
Polska
(633)
Samorząd terytorialny
(532)
Wiedza
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(370)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(321)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(310)
Nauczanie początkowe
(298)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(281)
Polityka
(263)
Rodzina
(261)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(247)
Unia Europejska (UE)
(244)
Prawo cywilne
(243)
Zarządzanie strategiczne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Finanse
(237)
Prawo karne
(237)
Język angielski
(236)
Szkolnictwo
(235)
Podatek
(234)
Kultura
(233)
Nauczyciele
(233)
Państwo
(232)
Psychologia
(232)
Polityka społeczna
(230)
Finanse publiczne
(225)
Rachunkowość
(218)
Społeczeństwo
(218)
Innowacje
(215)
Socjologia
(214)
Nauczanie
(211)
Szkolnictwo wyższe
(211)
Reklama
(210)
Zarządzanie jakością
(210)
Opieka społeczna
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(206)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(199)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo międzynarodowe
(191)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(191)
Osobowość
(186)
Konsumenci (ekon.)
(182)
Zatrudnienie
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(178)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo karne procesowe
(176)
Rynek finansowy
(175)
Rynek kapitałowy
(173)
Prawo Unii Europejskiej
(169)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Filozofia
(155)
Kształcenie
(155)
Logistyka gospodarcza
(149)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(146)
Decyzje
(145)
Papiery wartościowe
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Stosunki interpersonalne
(138)
Płaca
(136)
Służba zdrowia
(135)
Psychologia społeczna
(134)
Postępowanie cywilne
(132)
Prawo konstytucyjne
(132)
Terroryzm
(132)
Inwestycje
(131)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(118)
Temat: dzieło
Wikipedia
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Synteza
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(4)
Psychologia
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Filozofia i etyka
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Wykłady z Darmstadt)
Wiedza, Świadomość, Narodziny i śmierć, Dzieciństwo i rozwój, Płciowość, Miłość, Ciało, Obecność cielesna, człowiek w społeczeństwie, Praca, Cywilizacja techniczna, Fantazja, Piękno i inne nastroje, Mistyka Obce, Człowiek i zwierzę, Antropologia historyczna, Immanuela Kanta antropologia w ujęciu pragmatycznym, Antropologia diagonalna, Ludzkość i sprzeciw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podziękowania; Wstęp: Projekt i zachowania społeczne; 1. Czy „społeczności” internetowe to prawdziwe społeczności? Co to jest „społeczność”? Kapitał społeczny; Silne i słabe więzy; Trwała i wszechobecna społeczność; Trzecie miejsca; Trzecie miejsca online; Role społeczne; Normy społeczne; Teoretyczne podsumowanie; Praktyczne zastosowania. 2. Co można osiągnąć dzięki współpracy online? Od World Book do Wikipedii; Nauka obywatelska; Motywacja w nauce obywatelskiej; Produkcja rówieśnicza i intelektualne wyzwanie: Polymath Project; Rozumienie współpracy online jako sposobu produkcji; Struktura Wikipedii; Oprogramowanie typu open-source: katedra i bazar; Innowacyjność i przywództwo we współpracy online; Kiedy dobra wola zawodzi: Boaty McBoatface; Teoretyczne podsumowanie; Praktyczne zastosowania. 3. Czy możemy ufać Wikipedii? Skąd wiesz? Metafizyka: realizm wewnętrzny; Epistemologia; Społeczna konstrukcja wiedzy; Recenzja rówieśnicza; Realność oceny; Czy powinniśmy wierzyć Wikipedii? Teoretyczne podsumowanie; Praktyczne zastosowania. 4. Jak Internet zmienia to, w jaki sposób myślisz? Zostać częścią wspólnoty budującej wiedzę; Budowanie wiedzy jako system socjotechniczny; Na odległość; Komora pogłosowa; Zagrożenia związane z budowaniem wiedzy; Czy Internet zachęca do wiary w teorie spiskowe? Wejść między trolle; Jakość produktu; Teoretyczne podsumowanie; Praktyczne zastosowania; 5. Jak ludzie wyrażają swoją tożsamość w Internecie i dlaczego jest to ważne dla interakcji online? Autoprezentacja na co dzień; Wyrażania przekazywane i wywołane; Fasady i role; Tożsamość online: nazwa użytkownika; Elementy tożsamości online; Płeć online; Warsztat tożsamości; Fałszywa tożsamość; Wiek i rasa; Tożsamość i społeczności skupione na określonej grupie demograficznej; Podgrupa konwersacyjna w przestrzeni społecznej: Black Twitter; Prywatność; Sieci społecznościowe i prywatność; Od bycia anonimowym do identyfikacji; Dlaczego potrzebujemy pseudonimów; Anonimowość i odpowiedzialność; Przyszłość tożsamości w sieci; Teoretyczne podsumowanie; Praktyczne zastosowania. 6. Co to jest złe zachowanie w sieci i jak możemy temu zaradzić? Co reguluje zachowanie? Prawa; Jak można poprawić prawa dotyczące języka? Zasady i normy społeczne; Grupy internetowe, kultura i radykalizacja; Technologia; Moderowanie: program, ochotnicy i pracownicy; Nieco prewencji; Internetowe publiczne upokarzanie; Treści generowane przez komputery; Lojalność, krytyka, rozstanie; Ocena wartości; Teoretyczne podsumowanie; Praktyczne zastosowania. 7. W jaki sposób modele biznesowe kształtują społeczności internetowe? Rynki jako regulator; Koszt obsługi klienta; Ewolucja modeli biznesowych dla społeczności internetowych; Modele biznesowe jako regulatory; Czy możliwe są nowe modele biznesowe? Teoretyczne podsumowanie; Praktyczne zastosowania. 8. Jak możemy pomóc Internetowi wydobyć z nas to, co najlepsze? Społeczność; Współpraca; Prawda i wiedza; Tożsamość; Radzenie sobie ze złym zachowaniem i zarządzanie nim; Potrzeba edukacji; Aspiracje i projekt; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Współczesnych Filozofów / Wydawnictwo Naukowe PWN)
1.Droga do wiedzy : Wprowadzenie, Domysły,Refutacje, Dodatki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólny wstęp historyczny, 2. Zagadnienia metateoretyczne, 3. Historia pojęcia prawdy (od Kanta), 4. Teorie prawdy w XIX wieku, 5. Teorie prawdy w XX wieku, 6. Zadania teorii prawdy, 7. Semantyczna definicja prawdy - ekspozycja, 8. Semantyczna definicja prawdy - dalsze sprawy formalne i inne, 9. Semantyczna definicja prawdy - dyskusja, 10. Analiza wiedzy, 11. Percepcja i pamięć, 12. Wokół empiryzmu i racjonalizmu, 13. Realizm i antyrealizm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawowe ustalenia wyjściowe. 1. Spory o globalizację. 2. Defniowanie globalizacji. 3. Globalizacja w dziejach. 4. Teorie globalizacji. Część II: Zmiana i ciągłość. 5. Globalizacja i produkcja: od kapitalizmu do hiperkapitalizmu. 6. Globalizacja i rządzenie: od etatyzmu do policentryzmu. 7. Globalizacja i tożsamość: Od nacjonalizmu do hybrydyzacji. 8. Globalizacja a wiedza: Od nacjonalizmu do refleksyjności. Część III: Oceny i działania. 9. Globalizacja a ludzkie bezpieczeństwo. 10. Globalizacja a równość społeczna. 11. Globalizacja a demokracja. 12. Budowanie przyszłych globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narracja inicjalna; 1. Prawda absolutna 2. Pustka 3. Forma 4. Prawda - nazywanie 5. Wszystko we wszystkim 6. Szczeliny bytu 7. Szczelina epistemologiczna 8. Logika procesu badawczego 9. Teorie krótkiego i średniego zasięgu 10. Złudzeniowość obszaru badawczego 11. Złudzeniowość „pustych" procesów badawczych 12. Zjawiska poza naszym doświadczeniem 13. Badanie nierzeczywistego 14. Holistyczne pole poznania 15. Od dualizmu poznawczego do interferencji pól znaczeń 16. Problem naukowy a pole niewiedzy 17. Problem badawczy - samopoznawanie obserwatora 18. Gry w polach badawczych 19. Ogradzanie „pastwisk" badawczych 20. Tożsamość a różnorodność 21. Dualność i różnorodność 22. Jedność a różnorodność 23. Przypuszczenie. Sacrum a profanum 24. Analiza podmiotowo-obiektowa 25. Obiekt modelowy a rzeczywisty 26. Rozrzut obiektów doświadczenia 27. Komunikowanie się z obiektem 28. Indywiduacja 29. Atomizacja 30. Niebezpieczeństwo fiksacji 31. Absolutna równość zjawisk 32. Klasyka sprzeczności: prawda subiektywna a prawda obiektywna 33. Prawda jako wyzerowanie dystansu między podmiotem a przedmiotem poznania 34. Zawężanie a rozszerzanie 35. Ześrodkowanie 36. Tworzenie a odtwarzanie 37. Poszerzanie 38. Odśrodkowanie 39. Synteza 40. Komponowanie 41. Realność 42. Substancjalizacja 43. Dekodowanie 44. Redukcjonizm 45. Działania jako przyczyna 46. Uniwersalność metody przypadków decyzyjnych 47. Przypadkowość 48. Analiza porównawcza 49. Badania etnograficzne 50. Wielkie i małe narracje 51. Piękno 52. Teatr 53. Gra na linearności 54. Czytanie tekstu 55. Analiza tekstu 56. Interpretacja 57. Obrzeża i peryferie 58. Lokalizacja badacza: centrum - peryferie 59. Dynamika a statyka 60. Obiektywność a subiektywność procesu poznania. Aspekty dynamiczne i statyczne 61. Koniec poznania; Narracja finalna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Informacja. Komunikat. Dane 2. Własności informacji, 3. Różnorodność informacji, 4. Przestrzeń komunikatów. Przestrzeń informacyjna, 5. Funkcje informacji, 6. Ilość informacji, 7. Wartość informacji, 8. Cechy pożądane informacji, 9. Informacja i wiedza, 10. Infologia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Informacja / Bogdan Stefanowicz. - Wyd. 2 rozszerz. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2010. - 173, [1] s. ; 24 cm.
1. Informacja. Komunikat. Dana; 2. Wlasność informacji; 3. Różnorodność informacji; 4. Przestrzeń komunikatów. Przestrzeń informacyjna; 5. Funkcje informacji; 6. Cechy pożądane informacji; 7. Ilość informacji; 8. Wartośćinformacji; 9. Informacja i wiedza; 10. Procesy informacyjne; 11. Infologia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość intelektualna dla trwałego rozwoju - witamy w kawiarni wiedzy; Rozpoznawanie instytucjonalych i informacyjnych barier przedsiębiorczości intelektualnej; Przedsiębiorczość intelektualna dla przeskakiwania etapów rozwoju w krajach rozwijających się. Znaczenie wiedzy technicznej; Anioły biznesu - tworzenie przedsiębiorczego kapitału intelektualnego; znaczenie czynnika "pomiędzy" w przedsiębiorczości intelektualnej; Twórczość i innowacje; O modelu kształtowania Przedsiębiorców intelektualnych; Innowacja technologiczna i przedsiębiorczość intelektualna - wyzwania dla instytucji szkolnictwa wyższego w krajach rozwijających się; Kształcenie przedsiębiorców w Stanach Zjednoczonych; Przedsiębiorczość intelektualna w edukacji menedżerskie - przekształcanie przekazujących wiedzę w instytucjonalnych przedsiębiorców; Podejmowanie decyzji zarządczych w epoce Przedsiębiorczości intelektualnej; Przedsiębiorczość intelektualna i kamień filozoficzny; Nowe produkty intelektualne - przyszłość ukraińskiej gospodarki; Przedsiębiorczość intelektualna na Łotwie; Sposoby kształtowania kapitału intelektualnego - geneza i rozwój wiedzy tworzącej bogactwo w przedsiębiorczych umysłach; Absolwenci francuskich Grnades Ecoles d`Ingenieurs - świetlana przyszłość dla przedsiębiorców intelektualnych?; Nowa wizja nauczania i uczenia się - Niebo na Ziemi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pole badań: wiedza w społeczeństwach informacyjnych 2. Problem: uprawomocnienie; 3. Metoda: gry językowe; 4. Natura więzi społecznej : alternatywa nowoczesna; 5. Natura więzi społecznej : perspektywa ponowoczesna; 6. Pragmatyka wiedzy narracyjnej ; 7. Pragmatyk wiedzy naukowej; 8. Funkcja narracyjna i uprawomocnienie wiedzy; 9. Opowieści legitymizujące wiedzę; 10. Delegitymizacja; 11. Praca badawcza i jej uprawomocnienie przez skuteczność; 12. Nauczanie i jego uprawomocnie nie przez skuteczność; 13. Nauka ponowoczesna jako poszukiwanie instabiliów; 14. Uprawomocnienie przez para logię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 930.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pojecie, model i funkcje korporacyjnej bazy wiedzy; Infomapy jako narzędzie reprezentacji wiedzy i modelowania procesów gospodarczych; Model konceptualny korporacyjnej bazy wiedzy; Dostosowywanie się organizacji gospodarczych do zarządzania opartego na korporacyjnych bazach wiedzy; Baza wiedzy w doskonaleniu organizacji gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metodologia nauk / Jerzy Apanowicz. - Toruń : TNOiK "Dom Organizatora", 2003. - 189, [25] s. ; 20 cm.
1. Istota i pojęcie metodologii nauk, 2. Istota i pojęcie wiedzy (nauki), 3. Pojęcie, istota i zasady badań naukowych, 4. Istota i uwarunkowania problemów badawczych, 5. Geneza, istota i znaczenie metod badawczych, 6. Organizacja i etapy badań naukowych, 7. Istota i pojęcie pomiaru w badaniach naukowych, 8. Prace naukowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metodologia nauk / Adam Grobler. - Kraków : Wydawnictwo Aureus : Znak, 2006. - 343 s. ; 25 cm.
Część I: Indukcja i wyjaśnianie. 1. Problem indukcji: rys prawie historyczny. 2. Nauka jako wiedza prawdopodobna. 3. Falsyfikacjonizm i jego trudności. 4. Czy istnieje "logika nauki"? 5. Wyjaśnienie a ocena hipotez. Część II: Struktura nauki. 1. Pojęcie teorii naukowej. 2. Problem redukcji terminów teoretycznych a definiowanie pojęć. 3. Operacjonizm, definicje operacyjne i pojęcie pomiaru. 4. Definicje częściowe. 5. Terminy klasyfikacyjne i typologiczne. 6. Pojęcie prawa. 7. Idealizacje i warunki ceteris paribus. 8. Teorie a modele. 9. Koncepcja niezdaniowa teorii naukowych. 10. Dziedziny a teorie. 11. Identyfikacja dziedziny w ujęciu logiki pytań. 12. Problem redukcji i jedności nauki. Część III: Typy nauk i ich odmienności metodologiczne. 1. Nauki dedukcyjne i empiryczne. 2. Nauki przyrodnicze i społeczne.. 3. Psychologia. 4. Nauki nomotetyczne i idiograficzne. Część IV: Status poznawczy nauki. 1. Realizm a instrumentalizm. 2. Konstruktywizm i relatywizm. 3. Między realizmem a relatywizmem. 4. Relatywizm pluralistyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp do polskiego wydania; Wprowadzenie; Udało nam się!; Część 1. Zrozumieć wzmocnienie, aby osiągnąć zmianę zachowania Rozdział 1. Ochota na złoto Rozdział 2. Czym jest wzmocnienie? Rozdział 3. Zmiana zachowania jest decydująca Rozdział 4. Oddziaływanie na zmianę zachowania Część 2. Tworzenie fundamentów Rozdział 5. Ogólne informacje na temat 7 zasad wzmocnienia Rozdział 6. Zasada 1: Opanuj 3 fazy, aby uzyskać rezultaty Rozdział 7. Zasada 2: Zlikwiduj 5 luk wzmocnienia Rozdział 8. Zasada 3: Osiągnij mierzalną zmianę zachowania Rozdział 9. Podsumowanie tworzenia fundamentów Część 3. Zaangażowanie Rozdział 10. Zasada 4: Zapewnij idealny efekt push and pull Rozdział 11. Zasada 5: Wytwórz tarcie i wyznacz kierunek Rozdział 12. Zasada 6: Płyń z przepływem wzmocnienia Rozdział 13. Podsumowanie zaangażowania Rozdział 14. Zasada 7: Umieść uczestnika szkolenia centrum Część 4. Analiza twojego programu wzmocnienia Rozdział 15. Znajdowanie równowagi dzięki dźwigni wzmocnienia Rozdział 16. Tworzenie komunikatów wzmacniających Rozdział 17. Wzmocnienie dla różnych rodzajów szkoleń Rozdział 18. Wprowadzanie Twojego programu wzmocnienia Rozdział 19. Sore -Made Załącznik. Narzędzia do stworzenia programu wzmocnienia; Źródła; O autorach; O Mindmarker; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kapitał intelektualny organizacji. 2. Zarządzanie wiedzą. 3. Istota i zakres ochrony wiedzy. 4. Pozyskiwanie wiedzy chronionej. 5. Zasady korzystania z ochrony wiedzy. 6. Korzystanie z informacji o ochronie wiedzy. 7. Streategie ochrony wiedzy. 8. Ocena wiedzy chronionej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Klasycy Filozofii Prawa / red. serii Janusz Kochanowski, Nigel E. Simmonds)
Cz. I; 1. Ocena i opis w prawie, 2. Koncepcje prawa naturalnego i zarzuty pod ich adresem. Cz. II; 3. Podstawowa forma dobra: wiedza, 4. Inne podstawowe wartości, 5. Podstawowe wymagania rozumności praktycznej, 6. Wspólnota, wspólnoty i dobro wspólne, 7. Sprawiedliwość, 8. Uprawnienia, 9. Władza, 10. Prawo, 11. Obowiązek, 12. Niesprawiedliwe prawa. Cz. III: 13. Natura, rozum, Bóg
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Współczesne standardy profilaktyki; 2. Systemowe czynniki rozwoju; 3. Ewaluacja praktycznych działań profilaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość intelektualna / Stefan Kwiatkowski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 212, [1] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Archeologia i futurologia organizacji; Pojedyncze przejawy przyszłej powszechności; Odkrywanie podstaw przyszłej powszechności; Przedsiębiorczość intelektualna hic et nunc; Nastawienia wobec przedsiębiorczości i możliwości ich zmian; Świat nauki i świat przedsiębiorczości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej