Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Antonowicz Paweł
(1)
Falandysz-Zięcik Antonina
(1)
Jurkowska-Gomułka Agata
(1)
Kruk-Kubarska Joanna
(1)
Modzelewska de Raad Małgorzata
(1)
Próchniak Joanna
(1)
Sadkowska Joanna
(1)
Sztejnert-Roszak Olga
(1)
Tuytschaever Filip
(1)
Wijckmans Frank
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1420)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(635)
Polska
(629)
Samorząd terytorialny
(531)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(377)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(308)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(264)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(251)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Administracja
(241)
Pedagogika
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(237)
Nauczyciele
(235)
Szkolnictwo
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Kultura
(230)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(228)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Rachunkowość
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(215)
Nauczanie
(212)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(211)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(197)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Prawo międzynarodowe
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(186)
Zatrudnienie
(182)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo Unii Europejskiej
(174)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Kształcenie
(156)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(150)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(147)
Papiery wartościowe
(146)
Decyzje
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Płaca
(136)
Stosunki interpersonalne
(136)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Psychologia społeczna
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(121)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wykaz skrótów. Przedmowa. Przedmowa do wydania polskiego. PRAWO CYWILNE I GOSPODARCZE Rozdział 1. Obowiązki informacyjne poprzedzające zawarcie umowy dystrybucji. A. Prawo dystrybucji. B. Umowy pośrednictwa. C. Zasada swobody umów. D. Loi de police. E. Inne przepisy decydujące o treści umowy pośrednictwa. F. Obowiązki informacyjne związane z zawarciem umowy. G. Ujemny interes umowny. Rozdział 2. Wykonywanie umowy dystrybucji. A. Zasady ogólne. B. Zastrzeżenie wyłączności. C. Klauzule umowne. Rozdział 3. Rozwiązanie umowy dystrybucji. Rozdział 4. Skutki prawne rozwiązania umowy dystrybucji. PRAWO KONKURENCJI Część I. Ramy prawne Rozdział 1. Ramy prawne – uwagi ogólne. A. Artykuł 101 TFUE oraz odpowiadające mu przepisy prawa krajowego. (1) Artykuł 101 TFUE. (2) Relacja pomiędzy art. 101 i 102 TFUE. (3) Odpowiednie krajowe przepisy z zakresu prawa konkurencji. B. Stosowanie art. 101 TFUE oraz odpowiadających mu krajowych przepisów z zakresu prawa konkurencji. C. Egzekwowanie zakazów z art. 101 TFUE i odpowiadających mu przepisów prawa krajowego. (1) Publicznoprawny system egzekwowania reguł konkurencji. (2) Prywatnoprawny system egzekwowania prawa konkurencji. D. Akty normatywne i regulacje prawa miękkiego. (1) Uwagi ogólne. (2) Status prawny wytycznych w sprawie ograniczeń wertykalnych. (3) Konsekwencje przyjęcia i stosowania wytycznych w sprawie ograniczeń wertykalnych. (4) Prawne i praktyczne skutki wytycznych uzupełniających (rozporządzenie 461/2010). (5) Krajowe miękkie prawo konkurencji w zakresie porozumień dystrybucyjnych. Część II. Porozumienia wertykalne objęte rozporządzeniem 330/2010. Rozdział 2. Mapa drogowa. A. Uwagi wstępne. B. Blok pierwszy: ogólny zakres zastosowania rozporządzenia. (1) Krok pierwszy: co najmniej dwa przedsiębiorstwa. (2) Krok drugi: porozumienie wertykalne. (3) Krok trzeci: wpływ na handel między państwami członkowskimi. (4) Krok czwarty: ograniczenia wertykalne. C. Drugi blok: specyficzne warunki wykluczające zastosowanie wyłączenia. (1) Krok piąty: związki przedsiębiorstw. (2) Krok szósty: prawa własności intelektualnej (PWI). (3) Krok siódmy: uczestnictwo konkurentów. (4) Krok ósmy: pozostałe wyłączenia grupowe. (5) Wnioski. D. Blok trzeci: progi udziałów rynkowych. (1) Krok dziewiąty: jaki jest (są) rynek(ki) właściwy(e) produktowo i geograficznie? (2) Krok dziesiąty: czy udziały w rynku właściwym przekraczają 30%? E. Blok czwarty: ocena właściwa porozumienia. (1) Krok jedenasty: czy porozumienie wertykalne zawiera najpoważniejsze ograniczenia konkurencji (klauzule typu hardcore)? (2) Krok dwunasty: czy porozumienie wertykalne zawiera ograniczenia zakazane (wykluczone) na mocy rozporządzenia? F. Blok piąty: niestosowanie i wycofanie wyłączenia. (1) Krok trzynasty: czy Komisja przyjęła rozporządzenie stanowiące, że wyłączenie grupowe nie ma zastosowania do porozumienia wertykalnego? (2) Krok czternasty: czy Komisja lub krajowy organ ochrony konkurencji wycofał wyłączenie grupowe? G. Praktyczne wnioski. Rozdział 3. Artykuł 2 ust. 1: zakres zastosowania rozporządzenia 330/2010. A. Zarys ogólny. B. Krok pierwszy: co najmniej dwa przedsiębiorstwa. (1) Przedsiębiorstwo. (2) Wymóg udziału w praktyce przynajmniej dwóch niezależnych przedsiębiorstw. (3) Maksymalna liczba przedsiębiorstw biorących udział w praktyce. (4) Podsumowanie. C. Krok drugi: porozumienie wertykalne. (1) Wstęp. (2) Porozumienia i praktyki uzgodnione. (3) Przedsiębiorstwa działające na różnych szczeblach obrotu. (4) Porozumienia lub praktyki uzgodnione określające warunki zakupu, sprzedaży lub odsprzedaży niektórych towarów lub usług. (5) Podsumowanie. D. Krok trzeci: wpływ na handel między państwami członkowskimi. (1) Szczególne znaczenie przesłanki wpływu porozumienia na handel między państwami członkowskimi. (2) Przesłanka wpływu na handel a zakres terytorialny zastosowania unijnego prawa konkurencji. (3) Zastosowanie przesłanki wpływu na handel do porozumień wertykalnych. (4) Porozumienia wertykalne, które wpływają na handel między państwami EOG w stopniu odczuwalnym. (5) Podsumowanie. E. Krok czwarty: ograniczenia wertykalne. (1) Ograniczenia zakazane ze względu na cel lub skutek. (2) Wymóg odczuwalności. (3) Inne przesłanki wyłączające zastosowanie art. 101 ust. 1 TFUE. (4) Podsumowanie. Rozdział 4. Artykuł 2 ust. 2–5: ograniczenia zakresu zastosowania rozporządzenia 330/2010. A. W skrócie. B. Krok piąty: porozumienia z udziałem związku przedsiębiorstw. (1) Wstęp. (2) Sprzedaż detaliczna. (3) Próg obrotów. (4) Dwuetapowa kontrola. (5) Praktyczne podsumowanie. C. Krok szósty: rola praw własności intelektualnej. (1) Wstęp. (2) Przesłanki zastosowania wyłączenia grupowego do porozumień zawierających postanowienia o PWI. (3) Znaki towarowe, prawa autorskie i know-how. (4) Praktyczne podsumowanie. D. Krok siódmy: porozumienia pomiędzy przedsiębiorstwami konkurującymi. (1) Wstęp. (2) Zasada: porozumienia pomiędzy konkurentami nie wchodzą w zakres rozporządzenia 330/2010. (3) Wyjątek: dystrybucja „dwutorowa” wchodzi w zakres rozporządzenia 330/2010. (4) Praktyczne podsumowanie. E. Krok ósmy: zakres zastosowania pozostałych rozporządzeń o wyłączeniach grupowych. (1) Wstęp. (2) Relacja pomiędzy rozporządzeniem 330/2010 a rozporządzeniami w sprawie horyzontalnych porozumień kooperacyjnych. (3) Relacja pomiędzy rozporządzeniem 330/2010 a rozporządzeniem 316/2014. (4) Relacja pomiędzy rozporządzeniem 330/2010 a rozporządzeniem w sprawie dystrybucji pojazdów silnikowych. (5) Praktyczne podsumowanie. Rozdział 5. Artykuł 3: udział w rynku. A. W skrócie. B. Wprowadzenie reguły związanej z progami udziału w rynku. C. Krok dziewiąty: definicja rynku właściwego. (1) Definicja rynku właściwego. (2) Definicja rynku właściwego dostawcy. (3) Definicja rynku właściwego nabywcy. (4) Podsumowanie. D. Krok dziesiąty: obliczanie udziałów w rynku. (1) Udział rynkowy w ujęciu wartościowym i ilościowym. (2) Udziały rynkowe przedsiębiorstw powiązanych i joint ventures. (3) Udział rynkowy a produkcja wewnętrzna (in-house production). (4) Podsumowanie. E. Zastosowanie progów udziału rynkowego stron porozumienia. (1) Artykuł 3 ust. 1 rozporządzenia 330/2010: porozumienia dwustronne. (2) Artykuł 3 ust. 2 rozporządzenia 330/2010: porozumienia wielostronne. (3) Podsumowanie. Rozdział 6. Artykuł 4: najpoważniejsze ograniczenia konkurencji. A. W skrócie. B. Pojęcie najpoważniejszych ograniczeń. (1) Uwagi ogólne. (2) Nałożenie ograniczenia typu hardcore. (3) Ograniczenie konkurencji zakazane „ze względu na cel”. (4) Podsumowanie. C. Zakres terytorialny zastosowania art. 4 rozporządzenia 330/2010. (1) Uwagi ogólne. (2) Podsumowanie. D. Artykuł 4 lit. a – ustalanie cen odsprzedaży. (1) Zakaz ustalania cen odsprzedaży. (2) Zagrożenia dla konkurencji wywołane ustalaniem cen odsprzedaży. (3) Metody ustalania cen odsprzedaży. (4) Ceny rekomendowane i ceny maksymalne. (5) Podsumowanie. E. Artykuł 4 lit. b – ograniczenia terytorialne i podmiotowe. (1) Wstęp. (2) Zakaz ograniczeń terytorialnych i podmiotowych. (3) Wyjątek pierwszy: ograniczenia sprzedaży aktywnej. (4) Wyjątek drugi: ograniczenia podmiotowe nakładane na hurtowników. (5) Wyjątek trzeci: ograniczenie sprzedaży na rzecz dystrybutorów nieautoryzowanych w systemie dystrybucji selektywnej. (6) Wyjątek czwarty: ograniczenia sprzedaży komponentów. (7) Podsumowanie. F. Ograniczenia terytorialne i podmiotowe w systemie dystrybucji selektywnej. (1) Uwagi ogólne. (2) Wnioski praktyczne. (3) Podsumowanie. G. Ograniczenia sprzedaży komponentów. (1) Uwagi ogólne. (2) Podsumowanie. Rozdział 7. Artykuł 5: ograniczenia zakazane (wykluczone). A. Zarys ogólny. B. Pojęcie ograniczeń zakazanych (wykluczonych). C. Zakazy konkurowania nieobjęte art. 101 ust. 1 TFUE. D. Uregulowania rozporządzenia 330/2010 dotyczące zakazów konkurencji. (1) Zakazy konkurowania w okresie obowiązywania porozumienia. (2) Minimalny próg wielkościowy. (3) Wyznaczone źródło zaopatrzenia. (4) Zakazy konkurowania obowiązujące po wygaśnięciu porozumienia. (5) Zakazy konkurowania nałożone na członków sieci dystrybucji selektywnej (bojkot). (6) Podsumowanie. E. Skutki niespełnienia warunków wyłączenia grupowego na podstawie rozporządzenia 330/2010. (1) Skutki dla pozostałych postanowień porozumienia (rozdzielność). (2) Skutki dla zakazu konkurowania. (3) Klauzula salwatoryjna. (4) Podsumowanie. Rozdział 8. Artykuł 6 rozporządzenia 330/2010 (zaprzestanie stosowania rozporządzenia) oraz art. 29 rozporządzenia 1/2003 (wycofanie wyłączenia grupowego). A. Wstęp. (1) Związek pomiędzy rozporządzeniem wyłączeniowym i art. 101 ust. 3 TFUE. (2) Prawne instrumenty modyfikujące wyłączenie grupowe. B. Zaprzestanie stosowania rozporządzenia wyłączeniowego. (1) Równoległe sieci umów zawierających ograniczenia wertykalne. (2) Reguła 50%. (3) Okres przejściowy. (4) Nieretroaktywność rozporządzenia. (5) Rozporządzenie Komisji jako forma zaprzestania stosowania rozporządzenia wyłączeniowego. C. Wycofanie wyłączenia grupowego. (1) Porozumienia jednostkowe. (2) Wycofanie wyłączenia przez Komisję lub krajowy organ ochrony konkurencji. (3) Nieretroaktywność decyzji o wycofaniu wyłączenia. (4) Brak skutku dla przyszłych porozumień. (5) Procedura wycofania wyłączenia. Rozdział 9. Najczęściej spotykane modele dystrybucji. A. Zarys ogólny. (1) Dystrybucja. (2) Dostawa i podwykonawstwo. (3) Dystrybucja internetowa. B. Dystrybucja selektywna. (1) Pojęcie. (2) Ochrona terytorialna dystrybutora. (3) Terytorialne ograniczenia działalności dystrybutora. (4) Przydział klientów. (5) Ograniczenia podmiotowe (dotyczące klientów lub grup klientów). (6) Zakaz konkurowania i narzucanie ilości zakupu. (7) Wyłączność dostaw. (8) Wyłączność zakupu. C. Dystrybucja nieselektywna. (1) Wstęp. (2) Ochrona terytorialna. (3) Ograniczenia terytorialne. (4) Przydział klientów. (5) Ograniczenia podmiotowe (dotyczące klientów lub kręgów klientów). (6) Zakaz konkurowania i narzucanie ilości zakupu. (7) Wyłączność dostaw. (8) Wyłączność zakupu. D. Wybór pomiędzy dystrybucją selektywną a nieselektywną. (1) Wstęp. (2) Czynniki niemające znaczenia dla wyboru pomiędzy dystrybucją selektywną a nieselektywną. (3) Czynniki mające znaczenie dla wyboru pomiędzy dystrybucją selektywną a nieselektywną. (4) Podsumowanie. E. Franchising. (1) Wstęp. (2) Definicja franchisingu na tle rozporządzeń o wyłączeniu grupowym. (3) Uregulowanie porozumień franchisingowych w rozporządzeniu o wyłączeniu grupowym. (4) Znaczenie art. 2 ust. 3 rozporządzenia 330/2010 (wzajemne oddziaływanie pomiędzy rozporządzeniem o wyłączeniu grupowym a zawartymi w porozumieniu franchisingowym postanowieniami dotyczącymi praw własności intelektualnej). (5) Szczególne ograniczenia, które pozostają poza zakresem art. 101 ust. 1 TFUE. (6) Podsumowanie. F. Agencja. (1) Wstęp. (2) Definicja agencji. (3) Charakter i poziom ryzyk. (4) Ocena porozumienia agencyjnego z punktu widzenia prawa ochrony konkurencji. (5) Podsumowanie. G. Dostawy przemysłowe i podwykonawstwo. (1) Definicja. (2) Czy zobowiązania o wyłącznym wykorzystaniu oraz wyłącznej dostawie mieszczą się w zakresie art. 101 ust. 1 TFUE? (3) Czy zobowiązania do wyłącznego wykorzystania i do wyłącznej dostawy w porozumieniu o podwykonawstwie są objęte rozporządzeniem o wyłączeniu grupowym? (4) Czy zobowiązania do wyłącznego wykorzystania oraz do wyłącznej dostawy w porozumieniu o dostawie lub o podwykonawstwie mogą skorzystać z wyłączenia indywidualnego na podstawie art. 101 ust. 3 TFUE? (5) Podsumowanie. H. Handel internetowy. (1) Wstęp. (2) Czy dostawca może zakazać nabywcy prowadzenia sprzedaży przez Internet? (3) Czy dostawca może ograniczyć nabywcy prowadzenie sprzedaży internetowej? (4) Czy dostawca może w inny sposób ograniczyć swoim nabywcom możliwość prowadzenia sprzedaży przez Internet? (5) Jak dostawca może chronić wizerunek swoich produktów, które są sprzedawane przez Internet? (6) Jak ustalać ceny w sprzedaży internetowej? Część III. Porozumienia wertykalne poza zakresem rozporządzenia 330/2010 Rozdział 10. Wymiar ekonomiczny i samoocena porozumień wertykalnych. A. Zarys ogólny. B. Nadrzędne zasady rządzące samooceną. C. Ramy analityczne. (1) Ocena z perspektywy art. 101 ust. 1 TFUE. (2) Ocena z perspektywy art. 101 ust. 3 TFUE. (3) Podejście praktyczne. D. Pozytywne i negatywne skutki ograniczeń wertykalnych. (1) Negatywne skutki ograniczeń wertykalnych. (2) Pozytywne skutki ograniczeń wertykalnych. E. Wskazówki w wytycznych w sprawie ograniczeń wertykalnych. (1) Dystrybucja wyłączna. (2) Dystrybucja selektywna. (3) Franchising. (4) Jednomarkowość. (5) Wyłączny przydział klientów. (6) Wyłączność dostaw. (7) Opłaty za dostęp wnoszone z góry. (8) Porozumienia dotyczące zarządzania kategoriami produktów. (9) Sprzedaż wiązana. (10) Ograniczenia cen odsprzedaży. (11) Kombinacje. (12) Podsumowanie. Część IV. Dystrybucja pojazdów samochodowych. Rozdział 11. Dystrybucja pojazdów samochodowych. A. Wprowadzenie. B. Ogólne omówienie obowiązującego wyłączenia grupowego. (1) Zarys ogólny. (2) Struktura analizy. C. Pozycja poszczególnych uczestników rynku. (1) Producenci pojazdów samochodowych. (2) Autoryzowani importerzy. (3) Autoryzowani dealerzy (dystrybutorzy). (4) Niezależni dealerzy (dystrybutorzy). (5) Autoryzowane warsztaty. (6) Niezależne warsztaty. (7) Autoryzowani dystrybutorzy. (8) Niezależni dystrybutorzy. D. Dystrybucja pojazdów samochodowych. (1) Wprowadzenie. (2) Definicja rynku i udziały rynkowe. (3) Reżim wyłączenia grupowego. (4) Samoocena. E. Świadczenie usług posprzedażnych. (1) Wprowadzenie. (2) Definicja rynku i udziały rynkowe. (3) Reżim wyłączenia grupowego. (4) Samoocena. F. Dystrybucja części zamiennych. (1) Wprowadzenie. (2) Definicja rynku i udziały rynkowe. (3) Reżim wyłączenia grupowego. (4) Samoocena. G. Praktyczne podsumowanie. Część V. Specyfika polskiego prawa konkurencji w umowach dystrybucyjnych. Rozdział 12. Porozumienia wertykalne w polskim prawie konkurencji. A. W skrócie. B. Polskie i unijne prawo konkurencji. (1) Źródła prawa. (2) Postępowanie przed Prezesem UOKiK dotyczące porozumień wertykalnych. (3) Regulacje porozumień wertykalnych w sektorze rolno-spożywczym. C. Specyfika polskiej praktyki antymonopolowej w odniesieniu do porozumień wertykalnych. (1) Decyzje Prezesa UOKiK. (2) Orzecznictwo sądowe – podsumowanie. D. Pojęcie porozumienia wertykalnego i pojęcia pokrewne. (1) Porozumienia a art. 6 u.o.k.k. (2) Porozumienie wertykalne. (3) Porozumienie dystrybucyjne. (4) Dystrybutor. (5) Rodzaje dystrybucji. (6) Porozumienia dystrybucyjne a umowy agencyjne. (7) Porozumienia typu hub-and-spoke. E. Strony porozumienia: dwóch lub więcej przedsiębiorców. (1) Legalna definicja przedsiębiorcy. (2) Adresaci decyzji Prezesa UOKiK. (3) Zakres podmiotowy wyłączenia grupowego: § 5 i 6 r.w.p.w. F. Najpoważniejsze ograniczenia konkurencji: § 11 r.w.p.w. (1) Wprowadzenie. (2) Klauzule cenowe. (3) Pozostałe najpoważniejsze ograniczenia konkurencji. G. Klauzule niedozwolone: § 12 r.w.p.w. H. Inne ograniczenia w umowach dystrybucyjnych oceniane przez Prezesa UOKiK. I. Próg udziału w rynku. (1) Rozporządzenie wyłączające. (2) Ustawowe wyłączenie dla porozumień de minimis. J. Wyłączenia indywidualne spod zakazu porozumień dla porozumień wertykalnych. (1) Przesłanki wyłączenia indywidualnego. (2) Podejście ekonomiczne wobec porozumień wertykalnych. K. Podsumowanie. Bibliografia. Indeks rzeczowy. Autorzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości; Wiedza i kultura organizacyjna jako główne filary zasobów niematerialnych w przedsiębiorstwie; Wielowymiarowa ocena zarządzania majątkiem i kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; Rozwój organizacji ukierunkowanej na reaktywne zarządzanie odchyleniami - typologia i rola systemów wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw; Lean management w przedsiębiorstwie; Instytucjonalne formy wspierania przedsiębiorczości; Porozumienia ograniczające uczciwą konkurencję na polskim rynku; Ewolucja pozabankowych form finansowania dłużnego przedsiębiorstw w Polsce; Zarządzanie projektami - perspektywa sukcesu; Zarządzanie projektami europejskimi - perspektywa interesariuszy; Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej