Telewizja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(84)
Forma i typ
Książki
(84)
Publikacje naukowe
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(34)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(37)
Czytelnia
(76)
Autor
Barta Janusz (1947-2021)
(3)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(3)
Gierula Marian
(2)
Godzic Wiesław (1953- )
(2)
Gwóźdź Andrzej
(2)
Izdebska Jadwiga
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Polewczyk Irena
(2)
Sadza Agata
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamowski Janusz
(1)
Adamowski Janusz W
(1)
Allen Robert E. (1950- )
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Bator Joanna
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bidwell Sybilla
(1)
Bland Michael
(1)
Blicharz Rafał
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bogucka Teresa
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Borkowski Igor
(1)
Bourdieu Pierre
(1)
Boyd Andrew
(1)
Braun Juliusz
(1)
Briggs Matt
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Dyczewski Leon
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Francuz Piotr
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gała Aleksandra
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gruchoła Małgorzata
(1)
Grzesiak Ewa
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Gwóźdź Andrzej (1953- )
(1)
Głowacki Michał
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Horolets Anna
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Janicka-Szyszko Renata
(1)
Jankowski Michał
(1)
Jaskułowski Krzysztof
(1)
Jaworski Lech
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Klafkowska-Waśniowska Katarzyna
(1)
Kolasińska-Pasterczyk Iwona
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kossewska Elżbieta
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Kozłowski Tomasz
(1)
Kołodziejczak Malwina
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Kończak Jarosław
(1)
Krajewska Beata
(1)
Krajewski Marek
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Król Marek
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Kwiek Jadwiga
(1)
Lemish Dafna
(1)
Lewek Antoni
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Loewe Iwona
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Mika Iwona Beata
(1)
Mrozowski Maciej
(1)
Musioł Marcin
(1)
Niedzielski Lech
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nowakowski Piotr Tomasz
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Ostrowski Andrzej
(1)
Pastuszko Grzegorz
(1)
Pisarek Walery
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Polińska Karolina
(1)
Postman Neil
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Radwan Beata
(1)
Reiher Robert H
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(84)
Język
polski
(84)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1420)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(635)
Polska
(629)
Samorząd terytorialny
(531)
Telewizja
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(377)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(308)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(264)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(251)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Administracja
(241)
Pedagogika
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(237)
Nauczyciele
(235)
Szkolnictwo
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Kultura
(230)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(228)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Rachunkowość
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(215)
Nauczanie
(212)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(211)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(197)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Prawo międzynarodowe
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(186)
Zatrudnienie
(182)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo Unii Europejskiej
(174)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Kształcenie
(156)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(150)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(147)
Papiery wartościowe
(146)
Decyzje
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Płaca
(136)
Stosunki interpersonalne
(136)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Psychologia społeczna
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(121)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Niemcy
(2)
Czechy
(1)
Estonia
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Irlandia
(1)
Kazachstan
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Włochy
(1)
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(5)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Wywiady
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Program telewizyjny
(1)
Wywiad
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(15)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
84 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Treść programów telewizyjnych jako czynnik oddziaływania na widzów. Wprowadzenie i strategia badań, 2. Obrazy destruktywne w programach telewizyjnych, 3. Przekaz treści konstruktywnych i destruktywnych w programach telewizyjnych, 4. Analiza treści występujących w programach telewizyjnych, 5. Programy informacyjne w Telewizji Polskiej, 6. Programy dla dzieci w Telewizji Polskiej, 7. Reklamy i zwiastuny audycji w programach telewizyjnych, 8. Struktura czasu w programach telewizyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Dom jako przestrzeń oglądania telewizji, 2. Telewizja i rozwój jednostki, 3. Telewizja i zachowanie dzieci, 4. Telewizja i społeczne konstruowanie rzeczywistości, 5. Telewizja i uczenie się - nauczanie, 6. Wnioski dla edukacji i polityki, 7. Konkluzje: dorastanie w globalnej kulturze ekranu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Telewizja - medium XX wieku, Reklama - perswazja, sztuka czy edukacja, metodologiczne podstawy badań, Telewizja w życiu dzieci, Reklama telewizyjna w życiu dzieci, Recepcja reklamy telewizyjnej proszku pollena rex przez dzieci w wieku 5-10 lat, Reklama telewizyjna jako inspiracja dla folkloru dziecięcego, Dorośli o dzieciach i reklamach telewizyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Media elektroniczne - dominujące ogniwo środowiska życia dziecka, 2. Teoretyczne przesłanki analizy problematyki dotyczącej mediów w życiu dziecka, 3. Metodologiczne podstawy badań nad mediami, 4. Obraz dziecka w kulturze audiowizualnej - analiza treści wybranych programów telewizyjnych, 5. Media elektroniczne - nowe szanse rozwojowe i edukacyjne dziecka, 6. Ujemne skutki relacji dziecko-media elektroniczne, 7. Obraz świata współczesnego i przyszłego budowany przez dzieci dzięki przekazom medialnym, 8. Oblicza dzieciństwa współczesnych dzieci, 9. Rodzinna edukacja medialna współczesnego dziecka - założenia, zadania, realizacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "The New Educational Review" / red. Stanisław Juszczyk)
Wiedza, informacja i komunikacja - szansa czy zagrożenie współczesnego dziecka: Dziecko w świecie wiedzy, informacji i komunikacji; Komunikacja i informacja w światach dziecka; O sposobach wspomagania dzieci w świadomym zapamiętywaniu informacji. Niektóre hipotezy i wyniki badań; Technologia informacyjna zagrożeniem czy wsparciem dla dziecka. Kilka uwag krytcznych; Dzieciństwo w świecie mediów - szanse i zagrożenia (wybrane problemy); Świat dziecka i język mediów; Środowisko informacyjne współczesnego dziecka; Dziecko w świecie wiedzy - relacje między źródłami wiedzy a jej odbiorcą. 2. Dziecko a świat mediów: Dzieciństwo "medialne" współczesnych dzieci - teoretyczne i metodologiczne przesłanki badań; Teletubisie w oddziaływaniach na zachowania małego dziecka; O wpływie telewizji na zachowanie dzieci; Edukacja medialna najmłodszych; Technologia informacyjna a funkcjonowanie dziecka we współczesnym świecie; Dziecko i jego świat w programach polskiej telewizji publicznej; Dziecięcy świat w Internecie - potrzeby i niebezpieczeństwa; Tworzenie się nowych kodów językowych w komunikacji społecznej na przykładzie wypowiedzi internautów; O tym, co uczy i bawi najmłodszych telewidzów; Pozaszkolne źródła wiedzy i ich rola dydaktyczno-wychowawcza w opinii nauczycieli klas zintegrowanych; Leksyka współczesnych mass mediów dla dzieci (na przykładzie wybranych czasopism); Dokąd wiedzie ekranowy bohater polską młodzież? 3. Media w edukacji i wychowaniu dziecka: Edukacja medialna - edukacja dzieci i rodziców; Komputerowe wspomaganie edukacji przedszkolnej; Wykorzystanie komputera w edukacji przedszkolnej. Prezentacja programu autorskiego; Media w procesie wychowania - szansa czy zagrożenie?; O potrzebie i celach wychowania medialnego dzieci; Media w realizacji wychowania patriotycznego dzieci przedszkolnych; Porozumiewanie sie dziecka i nauczyciela w edukacji wczesnoszkolnej; Tekst pisany dziecka w wieku wczesnoszkolnym - analiza pragmatyczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Część I: Dziennikarstwo informacyjne. Zbieranie informacji. 1. Najlepszy zawód. 2. Co to są wiadomości? 3. Źródła informacji. 4. Jak powstaje materiał? Pisanie dla radia i telewizji. 5. Potoczny styl pisania. 6. Pisanie relacji informacyjnych. 7. Instrukcja pisania relacji informacyjnych. Prowadzenie wywiadu. 8. Wywiad. 9. Organizacja wywiadu. Program informacyjny. 10. Od dwuminutowego skrótu do informacji przez całą dobę. 11. Wybór i kolejność materiałów w programie. 12. Tworzenie programu. 13. Redagowanie programu. Prezentowanie informacji. 14. Prezenterzy i gospodarze programów informacyjnych. 15. Na antenie. 16. Technika prezentowania informacji. Obowiązki i dylematy. 17. Władza, wolność i odpowiedzialność. Część II: Radio. Wewnątrz BBC World Service. 18. Lider na rynku brytyjskim. 19. Sposób ujęcia materiału. 20. Nagrywanie dźwięku. 21. Montaż. 22. Studio dziś i radio jutro. Część III: Telewizja. Wewnątrz ITN. 23. Independent Television News. 24. Jak powstaje relacja. Przekaz telewizyjny. 25. Zbieranie informacji. 26. Ujęcie kamery. Scenariusz telewizyjny. 27. Pisanie scenariusza. Kompletowanie relacji. 28. Montaż obrazu. 29. Oprawa wizualna. Studio informacyjne. 30. "Gotowi do transmisji..." Dziennikarstwo internetowe i nowe media. 31. Wideoreporterzy. 32. Przekraczanie nowych granic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komu potrzebna jest telewizja, 2. Sąd nad współczesną telewizją, 3. My i media, 4. Obraz i dźwięk - forma przekazu czy wychowania?, 5." Wszyscy żyjemy w Ameryce ", 6. Internet, 7. Informacja w mediach, 8. Jaka jest współczesna prasa?, 9. W świecie prasy kobiecej, 10. Media jako nałóg, 11. My i informacja, 12. Z prośbą o autograf
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Telewizja, Radio, Film / red. Wiesław Dudek)
1. Co to jest telewizja?, 2. Ludzie telewizji, 3. Pojęcia związane z technologią produkcyjną telewizji, 4. Podstawowe pojęcia telewizyjnej produkcji, 5. Przekaz bezpośredni czy rejestracja?, 6. Miejsca powstawania audycji telewizyjnych, 7. Cykliczna audycja informacyjna, 8. Audycje studyjne, 9. Informacja telewizyjna, 10. Dokumentacja pozastudyjnej audycji publicystycznej, 11. Przekaz telewizyjny w globalnej wiosce, 12. Rozrywka telewizyjna, 13. Sport, 13. Twórca w telewizji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czy leci z nami pilot? czyli o choreografii życia rodzinnego, 2. Bo w telewizji tak powiedziano czyli o sugestywności szklanego okienka, 3." Zmotywowana rzeczywistość" czyli o wprowadzeniu widza w świat fikcji, 4. Jesteśmy bestiami? czyli o nadprezenatacji przemocy w telewizji, 5. Brudna woda czyli o zatrutej obyczajności, 6. Syndrom tępego warzywa czyli o psychologicznych skutkach oglądania telewizji, 7. Strzeż się "książkowstrętu" czyli o korzyściach płynących z czytania, 8. Młotkiem w kineskop czyli wyrzucić telewizor czy nie?, 9. Telewizja pod kontrolą czyli zasady rozsądnego korzystania z telewizji, 10. Telewizja dzieciom czyli o wychowaniu do telewizji i przez telewizję
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rzeczywistość telewizyjnych dyskursów - fenomenologia telewizyjnego medium; 2. Transformacja telewizji - telemorfoza oraz status telewizji; 3. Self-Television - autoreferencyjna natura telewizji; 4. Telewizja śniadaniowa - koncepcje telewizji bezpośredniego przekazu; 5. Telewizja rozrywkowa- rozrywkowa koncepcja telewizji; 6. Teleporadnictwo - kultywacja i znaczenia zmian w życiu indywidualnym oraz społecznym; 7. Teleinterwencjonizm - wizualizacja i inscenizacja problematyki społecznej i instytucjonalnej; 8. Telesocjonwesy - wyjaśnienie i interpretacja rzeczywistości; 9. Teleświat medyczny - medykalizacja codzienności i diagnozowanie stanu organizmu społecznego; 10. Telekulinaria - popularyzacja gotowania w telewizji; 11. Telewizyjni bohaterowie Kasia i Tomek- negocjacyjny styl życia w kulturze konsumpcyjnej; 12. Telewizyjne pokolenie "Magdy M." - styl życia reprezentantów pokolenia trzydziestolatków; Zakończenie: Telewizja w metaforach codzienności - społeczny i kulturowy fenomen telewizji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kognitywizm: Zapoznane dziedzictwo - czy kognitywna teoria filmu jest kognitywna? Emocje: Film, widz, emocje w perspektywie estetycznej; Emocje widza i emocje filmu. Dwa spojrzenia na problematykę filmowych emocji; Emocje przewrotne. Reality show: Poza obrazy; Kosmos "Wielkiego Brata". O pewnym nie(?)udanym eksperymencie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2513)
1. Zdefiniowanie obiektu badań i konteksty metodologiczne, 2. Pojęcie gatunku w przyjętych kontekstach metodologicznych - rekonesans, 3. Paratekst a metatekst, 4. Paratekst a reklama, 5. Parateksty na okładkach, 6. Parateksty w prasie, 7. Parateksty w radiu, 8. Parateksty w telewizji, 9. Parateksty w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Communicare: historia i kultura / red. nauk. Andrzej Mencwel)
Pryzmat obrazu, 2. Telesterowna opinia publiczna, 3. A co z demokracją?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od telewizora do telewizji. 2. Teorie mediów i komunikacja masowego. 3. Podstawy metodologiczne badań i przekazu telewizyjnego. 4. Jawne i ukryte programy typowych form przekazu telewizyjnego. 5. Rodzaje odbioru przekazów telewizyjnych przez młodzież gimnazjalną. 6. Od edukacji medialnej do rozumienia przekazu telewizyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Media - kontekst: 1. Historia środków masowego przekazu w skrócie. 2. Właściciele mediów. 3. Prawo prasowe. 4. Etyka i prywatność. 5. Nadawanie w Wielkiej Brytanii. 6. Nowe technologie w mediach. 7. Po co to wszystko? Ewaluacja mediów. II. Kontakty z prasą: 8. Gazety i czasopisma. 9. Dobre relacje z prasą środkiem do osiągnięcia celu. 10. Wiadomości, artykuły i inne. 11. Pisanie tekstów dla prasy. 12. Rozmowy z prasą. 13.Lista kontrolna skutecznych relacji z prasą. III. Kontakty z radiem i telewizją: 14. znaczenie wystąpień publicznych w radiu i telewizji. 15. Grunt to dobre przygotowanie i trening. 16. Jak osiągnąć sukces w wywiadzie telewizyjnym. 17. Ostateczne dostrojenie - radzenie sobie z różnymi typami wywiadów. 18. Wszystko o wywiadzie radiowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Natura stanu bycia dzieckiem. 2. Klasyfikacja dobrych, neutralnych i niebezpiecznych produktów oraz programów. 3. Trzy wymiary rozwoju. 4. Wiek niewinności - o urodzenia do trzeciego roku życia. 5. Bezkrytyczne lata - od trzeciego do siódmego roku życia. 6. Etap rozwoju "dziel i rządź" - wiek od ośmiu do dwunastu lat. 7. Okres dojrzewania - wiek od trzynastu do piętnastu lat. 8. Późny okres dojrzewania - wiek od szesnastu do dziewiętnastu lat. 9. Zastosowanie wiedzy w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
1. Media XXI wieku. Ciągłość i zmiana: Digitariusze wszystkich sieci łączcie się! Widmo hiperkapitalizmu krąży nad światem; Poprawianie wizerunków w popkulturze i tego konsekwencje; Telewizyjne programy informacyjne w badaniach problemów społecznych; Redefinicja pojęcia czasu i przestrzeni w dobie Internetu; Obecność prawosławia w Internecie- skala i rola; Społeczny i medialny wizerunek skrajnych feministek; E-prasa, e-książka. Gutenberg w notebooku?; Kod konotacyjny w reklamie. Aspekty antropologiczne; Badanie wpływu mediów na przykładzie analizy skuteczności oddziaływania reklamy twórczej; Teoria autorska a kino amerykański w latach 70-tych XX wieku; Uwarunkowania kulturowe wizerunków Indian w kinie amerykańskim; Kompetencje medialne młodzieży: status quo, perspektywy rozwoju; Walory i ograniczenia komunikacji sieciowej; Od telewizora do monitora- zmiana preferencji odbiorczych; 2. Sztuka jako komunikacja. Autor i jego dzieło: Dzieło muzyczne jako komunikat; Miasto jako przestrzeń komunikacyjna w programowych wypowiedziach awangardy literackiej XX wieku; Wolność twórczości artystycznej a ochrona dóbr kultury w świetle prawa; Sztuka interaktywna jako forma psychoterapii; Aktor i widz- relacja intersubiektywności (na przykładzie teatru ruchu); Komunikacja jako sztuka początku XXI wieku- taniec słowa z obrazem; "Taniec z gwiazdami"- próba analizy programu telewizyjnego; Dziennikarz jako twórca; 'Ja jestem bohaterem moich książek". Autor i jego dzieło na przykładzie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego; Wizerunek starszej kobiety w polskiej sztuce współczesnej; Kształcenie komunikacji interkulturowej z wykorzystaniem materiałów prasowych z punktu widzenia dydaktyka i taphofila; Uwagi o młodych pojęciach- na przykładzie autorytetu; Czytelnik we wspomnieniach Marii Znamierowskiej-Prufferowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja programowa " Big Rothera ", 2. Kulturowe znaczenie reality shows, 3. Społeczno-edukacyjny kontekst reality shows, 4. Przyszłość telewizji po reality shows
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Socjologia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 34)
1. Kultura popularna jako kultura dominująca 2. Kultury kultury popularnej: Kultura alien-nacji; kultura okrucieństwa (przemoc w TV, przemoc TV); Kultura transparencji; Kultura repetycji (PRL w kulturze popularnej); kultura aromatyzacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik nauczyciela, wychowawcy, pedagoga)
1. Istota telewizji i jej znaczenie, 2. Funkcje i możliwości telewizji, 3.Rodzaje i cechy programów telewizyjnych, 4. Preferencje dzieci w wyborze programów i filmów, 5. Negatywne oddziaływanie telewizji, 6. Uzależnienie od telewizji, 7. Reklama i jej ujemne skutki, 8. Działania profilaktyczne, 9. Co w zamian telewizji, 10. Analiza indywidualnych przypadków uzależnień
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej