Technologie mobilne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Autor
Mazurek Grzegorz
(2)
Bierzyński Jakub
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Kastory Paweł (1963- )
(1)
Ocicka Barbara
(1)
Ofmański Norbert
(1)
Schmidt Włodzimierz
(1)
Staniszewski Marek (1956- )
(1)
Stępkowski Robert
(1)
Trochimiuk Paweł
(1)
Żórawski Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1424)
Zarządzanie
(674)
Unia Europejska
(641)
Polska
(633)
Samorząd terytorialny
(532)
Technologie mobilne
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(370)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(321)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(310)
Nauczanie początkowe
(298)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(281)
Polityka
(263)
Rodzina
(261)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(247)
Unia Europejska (UE)
(244)
Prawo cywilne
(243)
Zarządzanie strategiczne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Finanse
(237)
Prawo karne
(237)
Język angielski
(236)
Szkolnictwo
(235)
Podatek
(234)
Kultura
(233)
Nauczyciele
(233)
Państwo
(232)
Psychologia
(232)
Polityka społeczna
(230)
Finanse publiczne
(225)
Rachunkowość
(218)
Społeczeństwo
(218)
Innowacje
(215)
Socjologia
(214)
Nauczanie
(211)
Szkolnictwo wyższe
(211)
Reklama
(210)
Zarządzanie jakością
(210)
Opieka społeczna
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(206)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(199)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo międzynarodowe
(191)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(191)
Osobowość
(186)
Konsumenci (ekon.)
(182)
Zatrudnienie
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(178)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo karne procesowe
(176)
Rynek finansowy
(175)
Rynek kapitałowy
(173)
Prawo Unii Europejskiej
(169)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Filozofia
(155)
Kształcenie
(155)
Logistyka gospodarcza
(149)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(146)
Decyzje
(145)
Papiery wartościowe
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Stosunki interpersonalne
(138)
Płaca
(136)
Służba zdrowia
(135)
Psychologia społeczna
(134)
Postępowanie cywilne
(132)
Prawo konstytucyjne
(132)
Terroryzm
(132)
Inwestycje
(131)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(118)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / red. Grzegorz Mazurek. - Wyd. w nowej szacie graficznej - Warszawea : Poltext, 2022. - 482, [5] s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorzy; Wstęp; Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe; Rozdział 2. Konsument w internecie; Rozdział 3. Badania marketingowe online; Rozdział 4. Mierzalność działań online; Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu; Rozdział 6. Usługi interaktywne; Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online; Rozdział 8. Projektowanie interfejsów; Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO); Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa; Rozdział 11. Reklama internetowa; Rozdział 12. E-mail marketing; Rozdział 13. Marketing Automation; Rozdział 14. Social media marketing; Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu; Rozdział 16. Content marketing; Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube; Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing; Rozdział 19. Personal branding; Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I - Efektywna komunikacja marketingowa w latach 2016-2030; Przyszłość dzieje się już teraz; Content marketing; Wideo; Siła wyszukiwarek; Smartfon - centrum dowodzenia wszechświatem; Kampanie mobilne, na których warto się wzorować; Big data, personalizacja, lojalność i programmatic; Do menadżerów na zakończenie. Część II - Rozmowy z ekspertami reklamy i public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Technologie mobilne w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw / red. nauk. Barbara Ocicka. - Wyd. 1 - 2 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2020. - 256, [1] s. : rys., tab. ; 2020.
Wprowadzenie; CZĘŚĆ I. Trendy rozwojowe w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw Rozdział 1. Wprowadzenie do logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw w obliczu trendów XXI w. 1.1. Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw - istota, elementy, cele 1.2. Trendy i ich wpływ na zarządzanie logistyką i łańcuchem dostaw w XXI w. Rozdział 2. Wpływ technologii mobilnych na logistykę i zarządzanie łańcuchem dostaw 2.1. Rozwój technologii informacyjnych i komunikacyjnych 2.2. Era technologii mobilnych 2.3. Technologie mobilne w zarządzaniu cyfrowym łańcuchem dostaw 2.4. Zastosowanie technologii mobilnych w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw 2.5. Główne korzyści z zastosowania technologii mobilnych 2.6. Zarządzanie potencjałem technologii mobilnych CZĘŚĆ II. Zastosowanie technologii mobilnych - studia przypadków Rozdział 3. Mobilna perspektywa rozwoju partnerstwa Grupy Raben z klientami na innowacyjnej platformie myRaben.com 3.1. Informacje ogólne o Grupie Raben 3.2. Analiza strategiczna sektora TSL i pozycja konkurencyjna Grupy Raben w Polsce 3.3. Usługi szyte na miarę 3.4. Zastosowanie technologii mobilnych 3.5. Platforma myRaben.com - rozwiązanie mobilne sterowane potrzebami użytkowników 3.6. Ewaluacja potencjału platformy myRaben.com 3.7. Doskonalenie funkcjonalności myRaben.com Rozdział 4. Nowoczesne technologie mobilne w magazynowaniu w świetle koncepcji Internet of Things 4.1. Internet Rzeczy w gospodarce magazynowej 4.2. Rynek nowoczesnych technologii mobilnych w magazynowaniu 4.3. Przegląd nowoczesnych technologii mobilnych w magazynowaniu 4.4. Rozwiązania typu iButton na przykładzie magazynu z kontrolowaną temperaturą Rozdział 5. Zastosowanie aplikacji mobilnej w zarządzaniu relacjami z klientami w chmurze na przykładzie enxoo mobilo 5.1. Działalność przedsiębiorstwa Enxoo 5.2. Rozwój rynku oprogramowania klasy Sales Force Automation (SFA) 5.3. Rola zastosowania systemów SFA w procesach logistycznych 5.4. Charakterystyka systemów SFA 5.5. Prezentacja technologii mobilnej enxoo mobilo 5.6. Efekty zastosowań systemu enxoo mobilo Rozdział 6. Technologiczne tajniki obsługi klienta w kanale m-commerce 6.1. Rozwój rynku m-commerce 6.2. Proces obsługi klienta w m-commerce 6.3. Główne trendy skutecznej obsługi m-klienta 6.4. Technologie mobilne i efekty ich zastosowań w m-commerce Rozdział 7. Rozwój technologii mobilnych na rynku przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych na przykładzie działalności DHL Parcel Polska 7.1. Charakterystyka globalnej działalności DHL 7.2. Główne informacje o działalności DHL Parcel Polska 7.3. Analiza rynku przesyłek KEP i pozycja konkurencyjna DHL Parcel Polska 7.4. Usługi DHL Parcel Polska 7.5. Systemy i aplikacje stosowane w obsłudze klientów na rynku B2B i B2C 7.6. Mobilne wsparcie obsługi zleceń 7.7. Zwiększanie elastyczności usług dzięki mobilności 7.8. Perspektywa przyszłych zastosowań technologii mobilnych przez DHL Rozdział 8. Mobilny potencjał inteligentnego Systemu Transportowego firmy Sprint S.A. w Łodzi 8.1. Główne informacje o firmie Sprint S.A 8.2. Analiza rynku ITS i pozycja konkurencyjna firmy Sprint S.A 8.3. Mobilne systemy informacji o organizacji ruchu miejskiego w Łodzi 8.4. Działanie Inteligentnego Systemu Transportowego w Łodzi 8.5. Efekty wdrożenia ITS w Łodzi dla interesariuszy 8.6. Perspektywy rozwoju łódzkiego ITS CZĘŚĆ III. Stan obecny i perspektywy rozwoju technologii mobilnych w przyszłości - wywiady z ekspertami Rozdział 9. Obecny i przyszły zakres zastosowań technologii mobilnych w świetle polskiej praktyki gospodarczej 9.1. Rola technologii mobilnych w działalności operatora logistycznego 9.2. Cyfryzacja w towarowym transporcie lotniczym 9.3. Wyzwania zastosowań technologii mobilnych w logistyce kontraktowej 9.4. Doskonalenie technologii mobilnych w zarządzaniu łańcuchem dostaw 9.5. Znaczenie technologii mobilnych w logistyce dystrybucji 9.6. Beneficjenci mobilnej rewolucji w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw 9.7. Korzyści zastosowania technologii mobilnych w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw 9.8. Rynek usług telekomunikacji mobilnej 9.9. Przyszłość technologii mobilnych w strategii 2020; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział I. Transformacja cyfrowa – istota i charakterystyka; 1.1. Transformacja i cyfryzacja; 1.2. Technologie informacyjno-komunikacyjne – fundament cyfrowej transformacji; 1.3. Internet – od Web 1.0 do Web 4.0 – podbudowa procesów transformacyjnych; 1.4. Transformacja cyfrowa – perspektywy rozważań; 1.5. Ujęcie definicyjne transformacji cyfrowej – perspektywa przedsiębiorstwa; 1.6. Strategia transformacji cyfrowej; 1.7. Pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji. Rozdział II. Technologie informacyjne i ich wpływ na marketing: 2.1. Media społecznościowe; 2.2. Wirtualna rzeczywistość; 2.3. Rozszerzona rzeczywistość; 2.4. Big data i chmura obliczeniowa; 2.5. Internet rzeczy; 2.6. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe; 2.7. Technologie mobilne i technologie noszone. Rozdział III. Konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu; 3.1. Ewolucja marketingu – imperatyw technologiczny; 3.2. Technologie marketingowe (MarTech) – konsekwencje zarządcze; 3.3. Wyzwania współczesnego marketingu w świetle badań naukowych; 3.4. Współczesna rola marketingu w organizacji; 3.5. Nowe koncepcje zarządzania działalnością marketingową; 3.6. Organizacja działalności marketingowej w dobie transformacji cyfrowej; 3.7. Nowe wyzwania dla marketingu. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki. Kwestionariusz ankiety wykorzystanej do badania ilościowego; Programy kształcenia dot. Transformacji cyfrowej na świecie; Narzędzie do pomiaru dojrzałości cyfrowej organizacji – Forrester Research.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej