Sprzedaż
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(13)
Autor
Panowicz-Lipska Janina (1944-2022)
(5)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(5)
Kawałko Agnieszka (1973- )
(3)
Kozielski Robert
(3)
Witczak Hanna (1972- )
(3)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Bańka Michał
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Biskup Józef
(1)
Brown Stanley H
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Dawson Roger
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Deptuła Rafał
(1)
Dittman Paweł (1950- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Drabik Ewa
(1)
Fedorowicz Zdzisław (1922-2007)
(1)
Fischer Ewa
(1)
Girard Joe
(1)
Guzek Marian
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Kolupa Michał
(1)
Lees Dan
(1)
Mliczewska Danuta
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Muller Aleksander
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Olkiewicz Anna Maria
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Sadkowski Wacław
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Stawarz Justyna
(1)
Suszka Bogdan
(1)
Thornely Nick
(1)
Waszkiewicz Marian J
(1)
Wesołowski W. Jerzy
(1)
Żółcińska Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1420)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(635)
Polska
(629)
Samorząd terytorialny
(531)
Sprzedaż
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(377)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(308)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(264)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(251)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Administracja
(241)
Pedagogika
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(237)
Nauczyciele
(235)
Szkolnictwo
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Kultura
(230)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(228)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Rachunkowość
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(215)
Nauczanie
(212)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(211)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(197)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Prawo międzynarodowe
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(186)
Zatrudnienie
(182)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo Unii Europejskiej
(174)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Kształcenie
(156)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(150)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(147)
Papiery wartościowe
(146)
Decyzje
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Płaca
(136)
Stosunki interpersonalne
(136)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Psychologia społeczna
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(121)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wstęp; Cele, potrzeby i przekonania konsumenta; Potrzeby bez nabywania; Nabywanie jako zachowanie wyznaczone regułami; Wybierania bez decydowania i wybór bez decyzji; Racjonalność procesu zakupu; Podstawy podejmowania decyzji; Komentarz na temat sprawozdań z opinii konsumenta; Podstawy podejmowania decyzji; Komentarz na temat sprawozdań z opinii konsumenta dotyczącej zakupu komputera osobistego; Rozważania, preferencje, intencje nabywcy i satysfakcja po dokonaniu zakupu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zabójcza lista podziękował liderom, mentorom i coachom...; Paliwo: lider, mentor, coach, czyli synonimy i pierwsze metry; Kim jest lider, czyli 62 synonimy do znaczenia tej roli; Kim jest mentor, czyli 50 synonimów do znaczenia tej roli; Kim jest coach, czyli 11 synonimów do znaczenia tej roli; Mądrość 1 /2 . Znaki na drodze mądrości mentoringu i inteligencji coachingu w sprzedaży; Na początek kilka obrazów ludzi z 27. Biegu Powstania Warszawskiego; Google Maps, szkolenia za karę, złota rybka i konsekwencje dla nas; Edukacja w sprzedaży zamiast rozwoju, siła woli i kompetencje; Wiedza — trudna do upilnowania, a niezbędna w sprzedaży; Mariaż profesji sprzedaży z technologii, czyli sprzedawca pracownikiem wiedzy; Osobiste doświadczenia, czyli paradoksalnie o pracy w sprzedaży; Kilka słów o etyce 39 Korzystanie w środowisku sprzedaży z nauki, „popnauki”; i „nienauki” — choć to wszystko to jakaś wiedza; Przebudzenie w zarządzaniu ludźmi, czyli styl kierowania; Uwaga, ślisko 3 /4 . Zespoły sprzedaży — rety, co się dzieje?; Strategicznie, operacyjnie i zarządczo o wyzwaniach; Konstrukcja książki, czyli ślisko na 3 /4; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha; Przypowieść: „Możliwości — słuchaniem można zobaczyć”; Przystanek 1. Temperatura zespołów sprzedaży; Złożone zaangażowanie; Planowanie czy działanie? Oto jest pytanie!; Wywoływanie temperatury sprzedaży; Sposoby prowadzenia rozmowy, czyli przyczyny, skutki, emocje i wulkan Teide; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 1; Rozmowa ekspertów: Jacek Rozenek — trener biznesu, mentor, coach biznesu, aktor; Przypowieść dla mentora i coacha: „Oddychanie”. Przystanek 2. Narracja w mentoringu i coachingu — wymiany doświadczeń z dobrym wpływem: Narrator nie tylko w filmach; Narracja w sprzedaży, czyli menedżerka Lilka, trener-prezes i Łukasz wyglądacz; Perswazja narracyjna i retoryczna — wykorzystanie w sprzedaży; Znów powrót do sensu; Perswazja narracyjna, czyli mentor lub coach w końcu ekspertem w sprzedaży; Za co cenią ludzi w środowisku sprzedaży?; Adidasy, czyli gdzie jeszcze jest obecna perswazja narracyjna, tyle że w marketingu; Przykład z zarządzania zmianą (w zakresie nauki dobrych praktyk); dla refleksji mentora i coacha ; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 2; Rozmowa ekspertów: Grzegorz Turniak — prezes Akademii Rekomendacji, Przedsiębiorca; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pobudzanie”; Przystanek 3. Przebudzenie w sprzedaży — otwarcie tunelu wyobrażonego: Przebudzenie zasobów i wyobraźnia; Przebudzenie do roli menedżera; Obiektywnie i subiektywnie osiągać więcej — kompetencje vs wyniki; Przebudzenie w rozwoju, czyli co tak naprawdę osiągamy w sprzedaży; Doświadczenie z doradztwa i z sali szkoleniowej w branży farmaceutycznej; Przypadki zaobserwowane, czyli brak rozwiązań agencji wyjazdów nagrodowych; Obudzić w sobie lepszy nastrój czy jednak uczyć się profesji?; Wsparcie, wyniki i rozwój; Różnice w sprzedaży, czyli masz swoją niezdobytą górę; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 3.; Mentor z przystanku 3.; Coach z przystanku 3.; Rozmowa ekspertów: Danuta Dunajska — prezes zarządu ODiTK Consulting w grupie ODiTK w Gdańsku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Rozwijanie”. Przystanek 4. Mapy mentoringowe i coachingowe, czyli stosunek do doświadczeń decyduje: Jakość doświadczeń i liczba wniosków, czyli zbuduj mapę; Jakościowa aktywność zawodowa; Talenty a fluktuacja pośród sprzedawców; Opinia psychologa, czyli przymusić samego siebie do kolejnego kroku; Budować doświadczenia jak najwięksi piłkarze; Potrzeba przestrzeni do zarządzania zasobami; Zasoby z perspektywy coachee; Najlepsze i najgorsze cechy w sprzedaży okiem ekspertów; Układanie doświadczeń czyli czy dołożyłeś wszelkich starań?; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 4. Rozmowa ekspertów: Paweł Fortuna — psycholog biznesu, trener biznesu, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Instytutu Psychologii KUL; Przypowieść dla mentora i coacha: „Unoszenie”. Przystanek 5. Mentor, coach — założenia, efektywność, szlifowanie doskonałości; Przypadek firmy Nike, czyli si ̄a mentoringu doświadczeń; Warunki i okoliczności do mentoringu i coachingu; Szerzej, czyli gdzie właściwie wjeżdżasz; Podróż z przeszłości do sprzedaży z sensem; Szlify menedżerskie w roli mentora i coacha; Studium przypadku z praktyki — branża ubezpieczeniowa; Studium przypadku z praktyki — branża przewozowa i logistyczna; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 5. Rozmowa ekspertów: Jonathan Passmore — profesor psychologii w Katedrze Przywództwa i Coachingu na Uniwersytecie Evora w Portugalii; Przypowieść dla mentora i coacha: „Odkrywanie — paryskie bordo”. Przystanek 6. Mentoring w sprzedaży, czyli zachowanie ma kolosalne znaczenie: Mentor — źródło postawy i metodyki; Różnice między autorytetem a ekspertem — dlaczego to ma znaczenie?; Z dziennika eksperta sprzedaży; Mentoring i coaching a bycie liderem, czyli kto odpowiada za to, gdzie przyłożyć dźwignię; Role jako część edukacji mentora; Role wypełnione skryptami zachowań; Mentor jako badacz, etnograf; Zachowania asertywne, czyli nieoczywiste podejście; Konformizm i jego rola w zachowaniach zbiorowych i indywidualnych; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 6. Rozmowa ekspertów: Jakub B. Bączek — trener mentalny sportowców, mistrz świata w siatkówce z reprezentacją Polski w 2014 roku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Nauczanie”. Przystanek 7. Elastyczność, nauka, adaptacja do nowej inności: Podatny grunt dla sprzedawcy, menedżera, trenera, dyrektora sprzedaży; Sztuka, nauka i rzemiosło sprzedaży; Mentor i coach a mentee i coachee, czyli konieczność preferencji osobowościowych; Wymiary mentoringu ułatwiają rozumienie i dopasowanie; Formuły smart learningowe jeszcze bardziej uelastyczniają uczenie; Nauka, uczenie, dynamika uczenia w sprzedaży; Leszno, garnki i apteka; Wdrożenie i nauka na błędach — z życia; Co czyni lidera efektywnym, czyli wciąż ta nauka; Adaptacja, czyli przekleństwo wiedzy a reguły i wnioski; Skuteczne nauczanie umiejętności — wyzwanie?; Świat VUCA i antykruchość, czyli dlaczego wyzwaniem jest uczyć innych i uczyć się w sprzedaży; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 7. Rozmowa ekspertów: prof. David Clutterbuck — visiting professor, Sheffield Hallam & Oxford Brookes Universitites; Ashridge Coaching MBA; Przypowieść dla mentora i coacha: „Inspirowanie”. Przystanek 8. Mądrość świadomości w sprzedaży i uskrzydlanie, czyli jak się edukujemy; Przemiana, refleksja, trendy; Poziomy rozwoju społecznego; Jak wygląda komunikacja w tej spirali?; Uskrzydlanie w sprzedaży; Uruchamianie strumieni racjonalnego i emocjonalnego myślenia w sprzedaży; Coaching a edukacja — kiedy się uczymy, a kiedy możemy mieć trudności nie do pokonania 370 Coaching, czyli pytania coacha i eksperta; Kiedy mówimy o sprawczym coachingu? Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 8. Rozmowa ekspertów: Rafa ̄ Schmidt — wieloletni dyrektor oddziału w firmie ubezpieczeniowej we Wrocławiu; CEO w SCHMIDT Recruitment & Sales; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pragnienie”; Przystanek 9. Szósta funkcja menedżera sprzedaży; Piła inteligencji emocjonalnej menedżera u Menkesa; Feedback, czyli saldo zaangażowania i przekraczania; Teoria samodeterminacji prof. Edwarda Deciego, czyli kwestie ważne dla lidera; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 9. Przypowieść dla mentora i coacha: „Czekanie na przełom”. Przystanek 10. Jak uprawiasz zaufanie, tak kwitną standardy — choć ich nie weźmiesz w ręce: Procesy dydaktyczne w sprzedaży, czyli co to takiego; Uprawianie zaufania, czyli na ile to ma znaczenie w sprzedaży; Rozwiązanie: uprawianie produktywność; Narzędzia do uprawiania produktywności; Innowacyjne patrzenie, czyli coachingowe myślenie, nawykowe działanie, nowatorskie nazywanie; Menedżer, coach, trener, koordynator, administrator — jeden człowiek, wiele ról; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 10. Przypowieść dla mentora i coacha: „Uczenie, czyli płyń i przy tym pozostań mądrym”; Przystanek 11. Osiągniecia, czyli wzmocnienia ewolucji i determinacji sprzedażowych: Warunki i tło wyuczalności w zespole; Metody i techniki mentoringowe bezcenne w ewolucji; GOLD; EDIC; PURE; CLEAR; Ekologicznie uczyć sprzedaży; Kierowanie jako trenowanie; Jaka kultura, taka absorpcja, czyli wciąż mały procent. Narracje do budowy zaangażowanego i pełnego sensu środowiska; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 11. Przypowieść dla mentora i coacha: „Poszukiwanie”; Przystanek 12. Coaching jako metoda realizacji aspiracji: Fioletowe krowy i czarne łabędzie, czyli ćwicz magnes uwagi; Zachowania Twojego pierwszego szefa; Homo coachingus i trzecia zasada dynamiki Newtona a oczekiwania działów sprzedaży; Ewolucja, czyli strumień pracy oraz nawyki w pierwszej kolejności; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 12. Przypowieść dla mentora i coacha: „Nadawanie”; Na koniec, by dopełnić proces mentoringowo-coachingowy; Biogram autora; Bibliografia; Netografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Prognozowanie w przedsiębiorstwie; Proces prognozowania wielkości sprzedaży; Dane statystyczne; Prognozowanie na podstawie szeregu czasowego; Modele ekonometryczne; Inne modele prognozowania sprzedaży; Jakościowe metody prognozowania sprzedaży; Dezagregacja prognozy sprzedaży; Wskazówki dla konstruktorów i użytkowników prognoz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 2/2003)
Sylwetka naukowa prof. dr hab. Zdzisława Federowicza doktora Honoris Causa Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie; - Kryzys finansów publicznych w Polsce; - Twórczość Kaleckiego po latach; -Efekty dochodowe Unii Europejskiej generowane przez jej handel z Polską; -Słabe ogniwa wśród czynników determinujących poziom konkurencyjności gospodarki polskiej; -Podatek liniowy w teorii i praktyce; -Krótka sprzedaż- podstawy teoretyczne i spojrzenie matematyczne na problem; -Oceny ilościowe obiektów i działań w badaniach ekonomicznych; -Ekologiczne uwarunkowania wzrostu gospodarczego ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania zasobów energetycznych; -Tabelaryczne ujęcie reorganizacji i optymalizacji systemu działania przedsiębiorstwa - wybrane problemy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Produkt i jego nabywca; R.2 Ceny w działalności marketingowej przedsiębiorstw; R.3 Kanały sprzedaży; R.4 Promocja marketingowa (oddziaływanie na rynek); R.5 Otoczenie marketingowe; R.6 Badania marketingowe; R.7 Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Tadeusz Sztucki. - Wyd. 3. - Warszawa : PLACET, 1999. - 223 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Marketing i promocja; Adresaci promocji; reklama; Kreatywność reklamy; Agencje reklamy; Aktywizacja sprzedaży; Promocja osobistej sprzedaży; Promocja firmy; Koszty, skuteczność i efektywność promocji; Etyczne i prawne normy i ograniczenia promocji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Tadeusz Sztucki. - Wyd. 2. - Warszawa : PLACET, 1997. - 223 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Marketing i promocja; Adresaci promocji; reklama; Kreatywność reklamy; Agencje reklamy; Aktywizacja sprzedaży; Promocja osobistej sprzedaży; Promocja firmy; Koszty, skuteczność i efektywność promocji; Etyczne i prawne normy i ograniczenia promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / Wydawnictwo MT Biznes sp. z o.o.)
1. Znaczenie negocjacji; 2. Otwarcie; 3. Gra środowiskowa- rozwinięcie; 4. Gra końcowa; 5. Dlaczego cena nie jest tak ważna, jak się nam wydaje; 6. Techniki przyspieszania i kończenia negocjacji; 7. Kontrolowanie negocjacji; 8. Zrozumieć drugiego negocjatora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Prawo ochrony konsumentów; R.2 Sprzedaż konsumencka; R.3 Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa - sprzedaż obnośna; R.4 Umowy zawierane na odległość; R.5 Usługi turystyczne; R.6 Usługi w systemie timeshare; R.7 Promocje sprzedaży; R.8 Kredyt konsumencki. Kredyt bankowy. Umowa rachunku bankowego. Elektroniczne instrumenty płatnicze;R.9 Niedozwolone postanowienia umowy; R.10 Bezpieczeństwo produktów; R.11 Cywilnoprawna odpowiedzialność za produkt niebezpieczny; R.12 Prawo do informacji na przykładzie reklamy; R.13 Ochrona zbiorowych interesów konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 390 s. : tab. ; 23 cm + CD.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
R.I Pomiar skuteczności i wydajności marketingu a nowa koncepcja rozwoju organizacji, R.II Ocena marketingu na poziomie strategicznym, R.III Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów, R.IV Komunikacja marketingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Wyd. 2 poszerzone. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2006. - 390 s. : tab. ; 23 cm + CD.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
R.I Pomiar skuteczności i wydajności marketingu a nowa koncepcja rozwoju organizacji, R.II Ocena marketingu na poziomie strategicznym, R.III Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów, R.IV Komunikacja marketingowa, R. V E-commerce, R.VI Studia przypadków - wskaźniki marketingowe w działaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / pod red. Roberta Kozielskiego. - Wyd. 4 zm. - Warszwa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 604, [4] s. : rys., tab. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
1.Pomiar marketingu- filozofia, systemy i najważniejsze pytania; 2. Ocena marketingu na poziomie strategicznym; 3. Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów; 4. Komunikacja marketingowa; 5. E-commerce; 6. Studia przypadków- wskaźniki marketingowe w działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing w procesie pozyskiwania i utrzymania klientów; R.2 System obsługi klienta jako podstawa towrzenia i zarządzania relacjami z klientem; R.3 Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w CRM; R.4 Zarządzanie kluczowymi klientami; R.5 Analiza opłacalności klientów; R.6 Badania marketingowe w procesie zarządzania relacjami z klientem; R.7 Zarządzanie sprzedażą w systemie CRM w przedsiębiorstwie; R.8 Kształtowanie relacji z klientem w łańcuchu dostaw; R.9 Informatyczne wsparcie zarządzania relacjami z klientem; R.10 CRM - doświadczenia polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ryzyko i niepewność w działaności handlowej, 2. Charakterystyka i ocena metod ograniczenia ryzyka finansowego w działaności handlowej w świetle teorii, 3. Instrumenty organiczania ryzyka w Polskiej i zagranicznej praktyce gospodarczej, 4. Koncepcja skutecznego organiczania ryzyka finansowego w działalności handlowej związanej ze sprzedażą, 5. Weryfikacja koncepcji ograniczania ryzyka finansowego w działalności handlowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zobowiązania. Zobowiązania - część szczegółowa / Zbigniew Radwański, Janina Panowicz-Lipska. - Wyd. 13 Stan prawny na sierpień 2019. - Warszawa : C.H.Beck, 2019. - XXVIII, 399 s. ; 21 cm.
(Podręczniki Prawnicze)
Zawiera: Przedmowa do trzynastego wydania Wykaz skrótów Wykaz literatury Rozdział I. Wprowadzenie § 1. Przedmiot i systematyka części szczegółowej prawa zobowiązań I. Przedmiot 1. Podstawy wyróżnienia 2. Stosowanie prawa II. Regulacja umów typowych 1. Uwagi wstępne 2. Systematyzowanie umów szczegółowych 3. Relacje między ustawowymi typami umów 4. Podtypy III. Grupy umów 1. Uwagi wprowadzające 2. Podstawy wyróżnienia grup umów § 2. Systematyzacja szczegółowych umów zobowiązaniowych I. Umowy nazwane II. Umowy nienazwane III. Umowy mieszane IV. Związki umów 1. Uwagi wstępne 2. Łańcuchy i zespoły umów Rozdział II. Umowy regulujące przeniesienie praw § 3. Uwagi ogólne § 4. Sprzedaż I. Uwagi wstępne II. Pojęcie III. Zawarcie umowy 1. Konsensualność 2. Forma 3. Tryb 4. Minimalny (konieczny) zakres konsensu 5. Ograniczenia IV. Oebowiązki sprzedawcy 1. Przeniesienie własności 2. Wydanie rzeczy 3. Obowiązki informacyjne V. Obowiązki kupującego 1. Odebranie rzeczy 2. Zapłata ceny VI. Przedawnienie VII. Rękojmia za wady 1. Uwagi wstępne 2. Wady fizyczne 3. Wady prawne 4. Odpowiedzialność 5. Akty staranności kupującego 6. Uprawnienia 7. Zasady wykonywania uprawnień 8. Terminy 9. Przejście uprawnień 10. Odpowiedzialność odszkodowawcza 11. Modyfikacje odpowiedzialności 12. Roszczenie zwrotne sprzedawcy VIII. Gwarancja przy sprzedaży 1. Pojęcie i charakter prawny 2. Oświadczenie gwarancyjne, dokument gwarancyjny 3. Gwarancja a rękojmia 4. Przesłanki odpowiedzialności 5. Uprawnienia 6. Naprawienie szkody IX. Szczególne rodzaje sprzedaży 1. Uwagi wstępne 2. Sprzedaż na raty 3. Sprzedaż z zastrzeżeniem własności rzeczy sprzedanej 4. Sprzedaż na próbę 5. Sprzedaż z zastrzeżeniem prawa odkupu 6. Prawo pierwokupu § 5. Zamiana I. Pojęcie II. Regulacja ustawowa § 6. Darowizna I. Pojęcie II. Zawarcie umowy 1. Strony 2. Forma III. Skutki IV. Polecenie 1. Pojęcie 2. Wypełnienie V. Odwołanie darowizny 1. Niewdzięczność obdarowanego 2. Niedostatek darczyńcy 3. Tryb odwołania i skutki 4. Darowizna zgodna z zasadami współżycia społecznego VI. Obowiązek utrzymania darczyńcy w razie niedostatku VII. Rozwiązanie darowizny § 6a. Umowa przekazania nieruchomości I. Uwagi wstępne II. Pojęcie i charakterystyka ogólna III. Zawarcie umowy IV. Skutki związane z przekazaniem nieruchomości § 7. Kontraktacja I. Pojęcie II. Obowiązki stron 1. Producenta 2. Kontraktującego III. Zasady odpowiedzialności 1. Producenta 2. Kontraktującego IV. Zmiana w osobie producenta V. Przedawnienie Rozdział III. Umowy regulujące używanie rzeczy § 8. Uwagi ogólne § 9. Najem I. Najem w ogólności 1. Konstrukcja prawna 2. Zawarcie umowy 3. Obowiązki wynajmującego 4. Obowiązki najemcy 5. Zbycie rzeczy najętej 6. Zakończenie najmu 7. Przedawnienie roszczeń II. Najem lokali 1. Uwagi wprowadzające 2. Najem podlegający regulacji ustawy o ochronie praw lokatorów 3. Nawiązanie stosunku najmu 4. Najemca lokalu mieszkalnego 5. Czynsz i inne opłaty 6. Pozostałe prawa i obowiązki stron 7. Sytuacja najemcy wobec osób trzecich 8. Ustanie najmu 9. Skutki ustania najmu § 10. Dzierżawa I. Dzierżawa w ogólności 1. Pojęcie 2. Okres związania 3. Prawa i obowiązki stron 4. Ustanie dzierżawy 5. Dzierżawa nieruchomości rolnej II. Umowa o bezczynszowe oddanie nieruchomości rolnej do używania i pobierania pożytków 1. Charakter prawny 2. Skutki prawne § 11. Użyczenie I. Pojęcie II. Prawa i obowiązki stron 1. Użyczającego 2. Biorącego w używanie III. Ustanie użyczenia 1. Przyczyny 2. Skutki 3. Przedawnienie IV. Nieodpłatne używanie rzeczy i pobieranie z niej pożytków § 12. Leasing I. Wprowadzenie II. Pojęcie 1. Charakterystyka ogólna umowy 2. Nabycie rzeczy 3. Oddanie rzeczy do korzystania 4. Wynagrodzenie pieniężne 5. Umowy podobne III. Treść stosunku prawnego 1. Uwagi wstępne 2. Obowiązki finansującego 3. Sytuacja korzystającego 4. Skutki naruszeń 5. Przeniesienie własności rzeczy IV. Zakończenie leasingu Rozdział IV. Zobowiązania odnoszące się do świadczenia usług § 13. Uwagi ogólne I. Pojęcie usług II. Umowy nazwane i nienazwane § 14. Umowa zlecenia I. Pojęcie i charakterystyka ogólna II. Zawarcie umowy III. Prawa i obowiązki stron 1. Przyjmującego zlecenie 2. Dającego zlecenie IV. Ustanie zlecenia 1. Przyczyny 2. Skutki 3. Przedawnienie § 15. Prowadzenie cudzych spraw bez zlecenia I. Pojęcie II. Skutki III. Potwierdzenie § 16. Umowa o dzieło I. Pojęcie II. Zawarcie umowy III. Prawa i obowiązki stron 1. Uwagi wstępne 2. Sposób wykonania 3. Materiały 4. Współdziałanie 5. Wydanie i odebranie dzieła 6. Rękojmia za wady dzieła 7. Wynagrodzenie IV. Zakończenie stosunku prawnego 1. Przyczyny 2. Przedawnienie § 17. Przechowanie I. Pojęcie II. Zawarcie umowy III. Prawa i obowiązki stron 1. Przechowawcy 2. Składającego IV. Zakończenie stosunku prawnego § 18. Odpowiedzialność utrzymujących hotele i podobne zakłady I. Uwagi wstępne II. Podmioty odpowiedzialne III. Powstanie odpowiedzialności 1. Podstawa 2. Rzecz wniesiona IV. Zasady odpowiedzialności 1. Przesłanki 2. Zakres odszkodowania V. Rozszerzenie odpowiedzialności na inne zakłady VI. Przedawnienie VII. Prawo zastawu § 19. Umowa składu I. Pojęcie II. Zawarcie umowy; dokumenty III. Czas trwania IV. Prawa i obowiązki stron 1. Przedsiębiorcy składowego 2. Składającego V. Odpowiedzialność przedsiębiorcy składowego VI. Przedawnienie i wygaśnięcie roszczeń § 20. Umowa agencyjna I. Pojęcie i charakterystyka ogólna II. Prawa i obowiązki stron III. Zakończenie stosunku prawnego § 21. Umowa komisu I. Pojęcie i charakterystyka ogólna II. Prawa i obowiązki stron 1. Komisanta 2. Komitenta III. Zakończenie stosunku prawnego IV. Stosunki między komisantem a osobą trzecią § 22. Umowa przewozu I. Pojęcie i charakterystyka ogólna 1. Regulacja kodeksowa 2. Ustawy szczegółowe II. Przewóz osób 1. Strony i zawarcie umowy 2. Treść 3. Przedawnienie 4. Zbieg roszczeń odszkodowawczych III. Przewóz rzeczy 1. Strony 2. Zawarcie umowy § 23. Umowa spedycji I. Pojęcie i charakterystyka ogólna II. Rola regulacji kodeksowej Rozdział V. Umowy regulujące stosunki kredytowe § 24. Uwagi ogólne § 25. Pożyczka I. Pojęcie i charakterystyka ogólna II. Prawa i obowiązki stron 1. Dającego pożyczkę 2. Biorącego pożyczkę III. Przedawnienie IV. Pożyczka bankowa § 26. Depozyt nieprawidłowy I. Pojęcie i cechy II. Treść stosunku prawnego § 27. Umowa kredytu I. Pojęcie i charakterystyka ogólna II. Prawa i obowiązki stron 1. Banku 2. Kredytobiorcy III. Przedawnienie § 28. Umowa rachunku bankowego I. Charakterystyka ogólna 1. Pojęcie 2. Strony 3. Cechy 4. Rodzaje rachunków bankowych II. Prawa i obowiązki stron 1. Banku 2. Posiadacza rachunku III. Ustanie stosunku prawnego IV. Przedawnienie V. Rachunki bankowe oszczędnościowe 1. Umowa 2. Rachunki oszczędnościowe osób małoletnich 3. Ochrona środków pieniężnych przed zajęciem 4. Skutki śmierci posiadacza rachunku 5. Skutki nieuprawnionych wypłat lub przelewu 6. Przedawnienie Rozdział VI. Zabezpieczenia wierzytelności § 29. Uwagi ogólne I. Wprowadzenie II. Zabezpieczenia rzeczowe 1. Uwagi ogólne 2. Kaucja 3. Blokada rachunku bankowego III. Zabezpieczenia osobiste 1. Uwagi ogólne 2. Typy zabezpieczeń osobistych § 30. Poręczenie I. Pojęcie 1. Uwagi ogólne 2. Akcesoryjność 3. Równorzędna odpowiedzialność 4. Odpłatność 5. Kauzalność 6. Podporęczenie 7. Poręczenie a awal II. Zawarcie i treść umowy poręczenia 1. Strony 2. Forma 3. Treść umowy III. Skutki prawne poręczenia 1. Uwagi wstępne 2. Nieważność i niezaskarżalność długu głównego 3. Wygaśnięcie poręczenia 4. Zakres odpowiedzialności poręczyciela 5. Realizacja odpowiedzialności poręczyciela 6. Zarzuty przysługujące poręczycielowi IV. Następstwa zaspokojenia wierzyciela 1. Wstąpienie poręczyciela w miejsce zaspokojonego wierzyciela 2. Roszczenia zwrotne między poręczycielami § 31. Gwarancja bankowa I. Pojęcie i funkcjonowanie 1. Uwagi ogólne 2. Regulacja prawna 3. Gwarancja i regwarancja II. Zawarcie i treść umowy 1. Tryb i forma 2. Treść 3. Prowizja banku 4. Przeniesienie gwarancji III. Samodzielność gwarancji 1. Zasada ogólna 2. Zobowiązanie niezależne i abstrakcyjne 3. Zarzuty przysługujące gwarantowi 4. Nadzwyczajne środki ochrony IV. Skutki wykonania zobowiązania gwarancyjnego V. Potwierdzenie gwarancji VI. Przedawnienie VII. Gwarancja a ubezpieczenie kredytu Rozdział VII. Umowy o funkcji alimentacyjnej § 32. Uwagi ogólne § 33. Renta I. Umowa renty 1. Pojęcie i cechy 2. Forma 3. Prawa i obowiązki stron 4. Wygaśnięcie prawa do renty 5. Przedawnienie II. Renta ze źródeł pozaumownych 1. Stosunek do renty umownej 2. Podstawa 3. Modyfikacja świadczeń 4. Przedawnienie § 34. Dożywocie I. Umowa o dożywocie 1. Pojęcie 2. Treść prawa dożywocia 3. Ochrona prawa dożywocia 4. Zmiana treści 5. Rozwiązanie umowy 6. Bezskuteczność względna II. Dożywocie a umowa z następcą 1. Uwagi wstępne 2. Umowa z następcą Rozdział VIII. Ubezpieczenia gospodarcze § 35. Uwagi ogólne I. Wprowadzenie II. Źródła regulacji III. Ubezpieczenia dobrowolne i obowiązkowe § 36. Umowa ubezpieczenia I. Pojęcie II. Podmioty III. Wypadek ubezpieczeniowy IV. Przedmiot ubezpieczenia i świadczenie V. Zawarcie umowy 1. Tryb 2. Forma VI. Powstanie odpowiedzialności ubezpieczyciela VII. Obowiązki stron 1. Znaczenie regulacji ustawowej 2. Obowiązki ubezpieczającego 3. Obowiązki ubezpieczyciela VIII. Wygaśnięcie stosunku ubezpieczenia IX. Przedawnienie Rozdział IX. Umowa spółki w systemie prawnym § 37. Uwagi ogólne§ 38. Spółka cywilna I. Pojęcie 1. Umowa spółki 2. Cel gospodarczy 3. Podmioty II. Stosunki majątkowe i odpowiedzialność za zobowiązania 1. Wkład 2. Wspólny majątek wspólników 3. Odpowiedzialność za zobowiązania spółki 4. Zyski i straty III. Prowadzenie spraw spółki IV. Reprezentacja V. Zmiana składu osobowego spółki VI. Rozwiązanie umowy VII. Rozliczenia Rozdział X. Przekaz i papiery wartościowe § 39. Uwagi ogólne § 40. Przekaz I. Konstrukcja prawna przekazu 1. Pojęcie 2. Odwołalność II. Przyjęcie przekazu 1. Pojęcie 2. Abstrakcyjność 3. Przedawnienie § 41. Papiery wartościowe w ogólności I. Charakterystyka ogólna 1. Pojęcie 2. Powstanie zobowiązania 3. Rodzaje papierów wartościowych 4. Zasady wykonania zobowiązań 5. Umarzanie papierów wartościowych II. Papiery wartościowe a znaki legitymacyjne § 42. Wybrane postacie papierów wartościowych I. Uwagi wstępne II. Weksel 1. Pojęcie 2. Weksel własny 3. Weksel trasowany 4. Poręczenie wekslowe 5. Indos 6. Abstrakcyjność 7. Protest 8. Odpowiedzialność 9. Weksel in blanco 10. Znaczenie gospodarcze III. Czek 1. Pojęcie i cechy 2. Odpowiedzialność IV. Obligacje 1. Pojęcie i rodzaje 2. Odpowiedzialność, zabezpieczenia 3. Emitenci, emisja 4. Zgromadzenie obligatariuszy 5. Obrót obligacjami 6. Wykup obligacji 7. Znaczenie gospodarcze Rozdział XI. Przyrzeczenie publiczne § 43. Przyrzeczenie publiczne I. Przyrzeczenie publiczne w ogólności 1. Pojęcie 2. Treść stosunku prawnego 3. Odwołanie przyrzeczenia publicznego II. Przyrzeczenie nagrody konkursowej 1. Pojęcie 2. Cechy Rozdział XII. Gra i zakład § 44. Umowa gry i zakładu I. Pojęcie i źródła regulacji 1. Uwagi ogólne 2. Regulacja ustawowa II. Skutki prawne 1. Gry i zakłady prowadzone na podstawie zezwolenia 2. Gry i zakłady zakazane 3. Inne gry i zakłady Rozdział XIII. Ugoda § 45. Umowa ugody I. Pojęcie i cechy II. Zawarcie ugody III. Skuteczność 1. Zasady ogólne 2. Wady oświadczenia woli IV. Ugoda sądowa Indeks rzeczowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Becka)
Cz. I Zobowiązania - część ogólna: 1. Elementy zobowiązaniowego stosunku prawnego, 2. Podział i rodzaje umów, 3. Zawarcie umowy, 4. Bezpodstawne wzbogacenie, 5. Czyny niedozwolone, 6. Wykonanie zobowiązania, 7. Skutki niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, 8. Wygaśnięcie zobowiązania, 9. Zmiana wierzyciela lub dłużnika, 10. Ochrona wierzyciela w razie niewypłacalności dłużnika. Cz. II Zobowiązania - część szczegółowa: 1. Sprzedaż, 2. Zamiana, 3. Dostawa, 4. Kontraktacja, 5. Umowa o dzieło, 6. Umowa o roboty budowlane, 7. Najem, 8. Dzierżawa, 9. Umowa leasingu, 10. Użyczenie, 11. Pożyczka, 12. Umowa rachunku bankowego, 13. Zlecenie, 14. Prowadzenie cudzych spraw bez zlecenia, 15. Umowa agencyjna, 16. Umowa komisu, 17. Umowa przewozu, 18. Umowa spedycji, 19. Umowa ubezpieczenie, 20. Przechowanie, 21. Odpowiedzialność, prawo zastawu i przedawnienie roszczeń utrzymujących hotele i podobne zakłady, 22. Umowa składu, 23. Spółka, 24. Poręczenie, 25. Darowizna, 26. Renta, 27. Dożywocie, 27. Ugoda, 28. Przyrzeczenie publiczne, 29. Przekaz i papiery wartościowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zobowiązania / Agnieszka Kawałko, Hanna Witczak. - Wyd. 3. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 442 s. ; 25 cm.
(Skrypty Becka)
Cz. I Zobowiązania - część ogólna: 1. Elementy zobowiązaniowego stosunku prawnego, 2. Podział i rodzaje umów, 3. Zawarcie umowy, 4. Bezpodstawne wzbogacenie, 5. Czyny niedozwolone, 6. Wykonanie zobowiązania, 7. Skutki niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, 8. Wygaśnięcie zobowiązania, 9. Zmiana wierzyciela lub dłużnika, 10. Ochrona wierzyciela w razie niewypłacalności dłużnika. Cz. II Zobowiązania - część szczegółowa: 1. Sprzedaż, 2. Zamiana, 3. Dostawa, 4. Kontraktacja, 5. Umowa o dzieło, 6. Umowa o roboty budowlane, 7. Najem, 8. Dzierżawa, 9. Umowa leasingu, 10. Użyczenie, 11. Pożyczka, 12. Umowa rachunku bankowego, 13. Zlecenie, 14. Prowadzenie cudzych spraw bez zlecenia, 15. Umowa agencyjna, 16. Umowa komisu, 17. Umowa przewozu, 18. Umowa spedycji, 19. Umowa ubezpieczenie, 20. Przechowanie, 21. Odpowiedzialność, prawo zastawu i przedawnienie roszczeń utrzymujących hotele i podobne zakłady, 22. Umowa składu, 23. Spółka, 24. Poręczenie, 25. Darowizna, 26. Renta, 27. Dożywocie, 27. Ugoda, 28. Przyrzeczenie publiczne, 29. Przekaz i papiery wartościowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zobowiązania. Zobowiązania - część szczegółowa / Zbigniew Radwański, Janina Panowicz-Lipska. - Wyd. 8 rozszerz. i zaktual. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 398, [1] s. ; 21 cm.
(Podręczniki Prawnicze)
Wprowadzenie; Umowy regulujące przeniesienie praw; Umowy regulujące używanie rzeczy; Zobowiązania odnoszące się do świadczenia usług; Umowy regulujące stosunki kredytowe; Zabezpieczenia wierzytelności; Umowy o funkcji alimentacyjnej; Ubezpieczenia gospodarcze; Umowa spółki w systemie prawnym; Przekaz i papiery publiczne; Gra i zakład; Ugoda.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej