Społeczności internetowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(6)
Autor
Aboujaoude Elias (1971- )
(1)
Andruszko Robert
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bruckman Amy S. (1965- )
(1)
Burgess Jean
(1)
Castells Manuel (1942- )
(1)
Gibson Shane
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Green Joshua
(1)
Janczewski Michał
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Li Charlene
(1)
Mincer Weronika
(1)
Miotk Anna
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Siara Olga
(1)
Siemieńska Katarzyna
(1)
Sosnowska Katarzyna
(1)
Tryl Fabian
(1)
Vaidhyanathan Siva
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1420)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(635)
Polska
(628)
Samorząd terytorialny
(532)
Społeczności internetowe
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(377)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(308)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(264)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(251)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Administracja
(241)
Pedagogika
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(237)
Nauczyciele
(235)
Szkolnictwo
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Kultura
(231)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(228)
Finanse publiczne
(226)
Rachunkowość
(217)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(215)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Nauczanie
(211)
Zarządzanie jakością
(211)
Reklama
(210)
Opieka społeczna
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(197)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Prawo międzynarodowe
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(186)
Zatrudnienie
(182)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo Unii Europejskiej
(173)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Kształcenie
(156)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(150)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(147)
Papiery wartościowe
(146)
Decyzje
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Płaca
(136)
Stosunki interpersonalne
(136)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Psychologia społeczna
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(121)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Temat: dzieło
Wikipedia
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. To Facebook jest problemem. Rozdział 1. Machina przyjemności. Rozdział 2. Machina inwigilacji. Rozdział 3. Machina uwagi. Rozdział 4. Machina dobra. Rozdział 5. Machina protestu. Rozdział 6. Machina polityki. Rozdział 7. Machina dezinformacji. Epilog. Machina nonsensu. Podziękowania. Przypisy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CeWEBryci- sława w sieci / Michał Janczewski. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls" , 2011. - 220 [2] s. : il. ; 24 cm.
Zawiera: Część pierwsza. Gorączka sławy: Historia sławy; Sława bez historii?; Fame junkies; Pokolenie Ja; Sławoterapia. Część druga. Znani z tego że są nieznani: Ujeżdżanie tygrysa; Internetainment; Poznaj Scotta Chimbera; Gadające głowy. Część trzecia. Długi ogon sławy: Las miedzy światami; O niedostatku i obfitości; Bajeczne życie mikrocelebrytów (cz. I); Przystań w połowie drogi; Bajeczne życie mikrocelebrytów (cz. II). Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podziękowania; Wstęp: Projekt i zachowania społeczne; 1. Czy „społeczności” internetowe to prawdziwe społeczności? Co to jest „społeczność”? Kapitał społeczny; Silne i słabe więzy; Trwała i wszechobecna społeczność; Trzecie miejsca; Trzecie miejsca online; Role społeczne; Normy społeczne; Teoretyczne podsumowanie; Praktyczne zastosowania. 2. Co można osiągnąć dzięki współpracy online? Od World Book do Wikipedii; Nauka obywatelska; Motywacja w nauce obywatelskiej; Produkcja rówieśnicza i intelektualne wyzwanie: Polymath Project; Rozumienie współpracy online jako sposobu produkcji; Struktura Wikipedii; Oprogramowanie typu open-source: katedra i bazar; Innowacyjność i przywództwo we współpracy online; Kiedy dobra wola zawodzi: Boaty McBoatface; Teoretyczne podsumowanie; Praktyczne zastosowania. 3. Czy możemy ufać Wikipedii? Skąd wiesz? Metafizyka: realizm wewnętrzny; Epistemologia; Społeczna konstrukcja wiedzy; Recenzja rówieśnicza; Realność oceny; Czy powinniśmy wierzyć Wikipedii? Teoretyczne podsumowanie; Praktyczne zastosowania. 4. Jak Internet zmienia to, w jaki sposób myślisz? Zostać częścią wspólnoty budującej wiedzę; Budowanie wiedzy jako system socjotechniczny; Na odległość; Komora pogłosowa; Zagrożenia związane z budowaniem wiedzy; Czy Internet zachęca do wiary w teorie spiskowe? Wejść między trolle; Jakość produktu; Teoretyczne podsumowanie; Praktyczne zastosowania; 5. Jak ludzie wyrażają swoją tożsamość w Internecie i dlaczego jest to ważne dla interakcji online? Autoprezentacja na co dzień; Wyrażania przekazywane i wywołane; Fasady i role; Tożsamość online: nazwa użytkownika; Elementy tożsamości online; Płeć online; Warsztat tożsamości; Fałszywa tożsamość; Wiek i rasa; Tożsamość i społeczności skupione na określonej grupie demograficznej; Podgrupa konwersacyjna w przestrzeni społecznej: Black Twitter; Prywatność; Sieci społecznościowe i prywatność; Od bycia anonimowym do identyfikacji; Dlaczego potrzebujemy pseudonimów; Anonimowość i odpowiedzialność; Przyszłość tożsamości w sieci; Teoretyczne podsumowanie; Praktyczne zastosowania. 6. Co to jest złe zachowanie w sieci i jak możemy temu zaradzić? Co reguluje zachowanie? Prawa; Jak można poprawić prawa dotyczące języka? Zasady i normy społeczne; Grupy internetowe, kultura i radykalizacja; Technologia; Moderowanie: program, ochotnicy i pracownicy; Nieco prewencji; Internetowe publiczne upokarzanie; Treści generowane przez komputery; Lojalność, krytyka, rozstanie; Ocena wartości; Teoretyczne podsumowanie; Praktyczne zastosowania. 7. W jaki sposób modele biznesowe kształtują społeczności internetowe? Rynki jako regulator; Koszt obsługi klienta; Ewolucja modeli biznesowych dla społeczności internetowych; Modele biznesowe jako regulatory; Czy możliwe są nowe modele biznesowe? Teoretyczne podsumowanie; Praktyczne zastosowania. 8. Jak możemy pomóc Internetowi wydobyć z nas to, co najlepsze? Społeczność; Współpraca; Prawda i wiedza; Tożsamość; Radzenie sobie ze złym zachowaniem i zarządzanie nim; Potrzeba edukacji; Aspiracje i projekt; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Droga specjalisty marketingu w mediach społecznościowych; 2. Budowanie osobistej marki partyzanta; 3. Dziesięć najważniejszych atrybutów partyzanta marketingu w mediach społecznościowych; 4. Arsenał partyzanta w mediach społecznościowych; 5. Zwrot z inwestycji; 6. Ukierunkowanie działań partyzanta; 7. Definicja marketingu partyzanckiego w mediach społecznościowych; 8. Budowa i ochrona kwatery głównej partyzanta; 9. Rekrutacja i współpraca z innymi partyzantami; 10. Plan partyzanckiego ataku w mediach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: ROZDZIAŁ 1. Media społecznościowe na rynku międzynarodowym: 1.1. Charakter mediów społecznościowych; 1.2. Podział i specyfika wybranych mediów społecznościowych; 1.2.1. Komunikatory internetowe; 1.2.2. Serwisy społecznościowe; 1.3. Zalety i wady „bycia connected”; 1.4. Media społecznościowe na mapie świata – z uwzględnieniem badanych krajów; 1.4.1. Dostęp do internetu oraz użytkowanie mediów społecznościowych na świecie – generalne statystyki; 1.4.2. Charakterystyka mediów społecznościowych na wybranych rynkach; 1.5. Kto jest głównym użytkownikiem mediów społecznościowych?; Różnice między generacjami X, Y i Z. ROZDZIAŁ 2. Badania na rynku międzynarodowym: 2.1. Specyfika badań międzynarodowych; 2.2. Metodyka badania empirycznego dotyczącego wykorzystania serwisów społecznościowych na rynkach zagranicznych; 2.2.1. Charakter badań; 2.2.2. Zakres przestrzenny; 2.2.3. Metoda badawcza; 2.2.4. Metoda doboru próby oraz jej wielkość; 2.2.5. Ograniczenia badania; 2.3. Charakterystyka badanej próby; 2.3.1. Charakterystyka respondentów; 2.3.2. Częstotliwość używania mediów społecznościowych. ROZDZIAŁ 3. Znaczenie mediów społecznościowych z perspektywy indywidualnych użytkowników – wyniki badań międzynarodowych: 3.1. Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu zachowań konsumentów; 3.2. Rola mediów społecznościowych w zakresie edukacji; 3.3. Rola mediów społecznościowych w zakresie komunikacji i rozrywki; 3.4. Rola mediów społecznościowych w pracy. Podsumowanie. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel. Aneks. Media społecznościowe – wykorzystanie. Media społecznościowe a zachowania konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa: umysły sieciowe, tworzenie znaczenia, kontestowanie władzy; 1. Preludium rewolucji: od czego wszystko się zaczęło; 2. Rewolucja egipska; 3. Godność, przemoc, geopolityka: powstania arabskie; 4. Rewolucja rizomatyczna: indignadas w Hiszpanii; 5. Occupy Wall Street: wydobywanie soli z ziemi; 6. Zmienianie świata w społeczeństwie sieci; 7. Poza oburzeniem i nadzieją: życie i śmierć usieciowionych ruchów społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Skuteczne social media / Anna Miotk. - Wyd. 2 rozszerz. - Gliwice : HELION , 2017. - 330 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Zawiera: Rozdział 1. Social media jako narzędzie komunikacji: Pojawienie się i rozwój mediów społecznościowych; Social media w biznesie; Krajobraz social media; Wybrane serwisy/aplikacje społecznościowe; Komunikacja w social media; Użytkownicy Internetu i mediów społecznościowych; Warto doczytać; Przykład 1. Promocja wydarzenia – trzy sztuki w Antarktyce; Przykład 2. Pozyskiwanie klientów przez social media – pixel pr; Przykład 3. Herbatnikiem przez Polskę – jutrzenka petit beurre. Rozdział 2. Organizacja w social media: Social media w różnych obszarach działalności organizacji; Czy organizacje są gotowe na korzystanie z mediów społecznościowych? Przygotowanie do obecności w social media; Czy rozmiar ma znaczenie? Social media – tylko dla firm? Czy social media są dla wszystkich? Warto doczytać; Lista linków: Przykład 4. Regularna komunikacja w social media – coffeedesk; Przykład 5. Promocja bloga – rysuję fejsbuki; Przykład 6. Kampania społeczna - #liniaprosta. Rozdział 3. Bez planu nie ma pomiaru: Planowanie w biznesie; Strategia działań w social media; Kilka warunków mierzenia skuteczności działań; Przykłady dobrze zmierzonych kampanii w social media; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 7. Pozyskiwanie klientów – let me show you!; Przykład 8. Kampania społeczna – karmimy psiaki; Przykład 9. Promocja produktu z wykorzystaniem growth hackingu - #pączkowanie. Rozdział 4. Efekt komunikacji nie jest natychmiastowy?: Lejek marketingowy; Model Dona Bartholomewa; Model Kami Huyse; Model Jima Sterne’a; Model Johna Lovetta; Model Powella, Grovesa i Dimosa; Model ZMOT; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 10. Promocja produktu – Arystokrata polskich szos; Przykład 11. Marketing miejsc – małopolska – tu mieszka szczęście. Poczuj ducha świąt!; Przykład 12. Kampania społeczna – zdecydowałem, #niezabieram!. Rozdział 5. W tym szaleństwie jest metoda: Jajko czy kura? Badania w strategii social media; Metody badania social media; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 13. Kampania społeczna - #oddajserce; Przykład 14. Promocja wydarzenia – ogłoszenie wyników rejestracji na bfg 2015; Przykład 15. Promocja konkursu - Škoda auto muzyka. Rozdział 6. Narzędzia: Narzędzia pomocnicze; Jak wybrać narzędzia i współpracować z dostawcą?; Przykładowe programy mierzenia social media; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 16. Zakręcone – komedia dla kobiet bez hamulców -Škoda polska; Przykład 17. Dziki sad – profil marki na facebooku – grupa żywiec; Przykład 18. Dziki sad – sprzymjeżeńcy. Rozdział 7. Obszar niejasności: Aspekty etyczne; Brak standardów i pierwsze próby regulacji; Czy mierzenie komunikacji w social media da się całkowicie ustandaryzować?; Problemy; Mity pomiaru social media; Kwestie sporne; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 19. Promocja działań charytatywnych – blogerzy i youtuberzy dla akademii przyszłości; Przykład 20. Nowe obserwowane na allegro – konsultacje z użytkownikami. Rozdział 8. Trendy w mierzeniu social media: Zmiany na rynku mediów społecznościowych; Nowe funkcje dla biznesu; Rozwój analityki; Badanie różnych typów treści; Standaryzacja; Nauka; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 21. Wdrożenie sztucznej inteligencji do obsługi wiadomości na Facebooku; Przykład 22. #cyberstrażnik pko banku polskiego. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia / Uniwersytet Jagielloński)
Zawiera: Przedmowa. 1. E-osobowość; 2. Urojenia wielkościowe; 3. Narcyzm; 4. Zwykła codzienna niegodziwość; 5. Impulsywność; 6. Infantylna regresja i tyrania emotikonu; 7. Rekalibracja miłości i seksu; 8. Złudzenie wiedzy; 9. Uzależnienie od Internetu; 10. Koniec prywatności; 11. Zatrzymywanie czasu, przechowanie wspomnień; 12. Wirtualizm, czyli sztuka bycia bardziej rzeczywistym, niż się jest w rzeczywistości; Podziękowania; Dodatek: Test Uzależnienia od Internetu Young; Przepisy; Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Cyfrowe)
1.Znaczenie YouTube; 2. YouTube a media głównego nurtu; 3. Kultura popularna YouTube; 4. Spoleczna sieć YouTube; 5. Polityka kulturalna YouTube; 6. Niepewna przyszłość YouTube; Co działo się przed YouTube; Zastosowania YouTube: kompetencje cyfrowe a wzrost wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej