Rynek
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(106)
Forma i typ
Książki
(106)
Dostępność
tylko na miejscu
(83)
dostępne
(67)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(68)
Czytelnia
(83)
Autor
Kosikowski Cezary (1942- )
(4)
Nasiłowski Mieczysław
(3)
Bryx Marek
(2)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Figiel Szczepan
(2)
Gardawski Juliusz
(2)
Gilejko Leszek
(2)
Kozłowski Wojciech
(2)
Olejniczuk-Merta Anna
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pilarski Stanisław
(2)
Ratajczak Marek
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Siewierski Jacenty
(2)
Towalski Rafał
(2)
Aldridge Alan
(1)
Allaire Yvan
(1)
Anusz Jan
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Barrow Colin
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Bossak Jan W
(1)
Brodecki Zdzisław
(1)
Burgers Willem
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chomsky Noam
(1)
Christopher Martin
(1)
Ciżkowicz Piotr
(1)
Cravens David W
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czyżewski Andrzej
(1)
Dach Zofia
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dominiak Piotr
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fierla Andrzej
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Fryzeł Barbara
(1)
Gawrońska-Nowak Bogna
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Górniak Ewelina
(1)
Hague Paul
(1)
Henisz-Matuszczak Anna
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kałkowski Leszek
(1)
Koch Szołtysek Marta
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kowalski Andrzej
(1)
Kozyr-Kowalski Stanisław
(1)
Kołodko Grzegorz W
(1)
Krakowińska Ewa
(1)
Krawczyk Marcin
(1)
Krawiec Bogdan
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Krawiec Monika
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Kusińska Alicja
(1)
Kwiatkowski Mieczysław
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Kłosiewicz-Górecka Urszula
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewandowski Krzysztof
(1)
Lunden Bjorn
(1)
Malinowski Dariusz
(1)
Marciniak Mateusz
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazurkiewicz Eugeniusz
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Narski Zygmunt
(1)
Niedźwiedzki Arkadiusz
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna Maria
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Partycki Sławomir
(1)
Patten Dave
(1)
Pawlak Karolina
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pałasz Lech
(1)
Peck Helen
(1)
Piasecki Stanisław
(1)
Pietraś Marek
(1)
Piątek Stanisław
(1)
Poczta Walenty
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(96)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(105)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(106)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1420)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(635)
Polska
(629)
Samorząd terytorialny
(531)
Rynek
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(377)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(308)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(264)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(251)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Administracja
(241)
Pedagogika
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(237)
Nauczyciele
(235)
Szkolnictwo
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Kultura
(230)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(228)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Rachunkowość
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(215)
Nauczanie
(212)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(211)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(197)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Prawo międzynarodowe
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(186)
Zatrudnienie
(182)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo Unii Europejskiej
(174)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Kształcenie
(156)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(150)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(147)
Papiery wartościowe
(146)
Decyzje
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Płaca
(136)
Stosunki interpersonalne
(136)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Psychologia społeczna
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(121)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Temat: czas
1901-
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Azja
(1)
Chiny
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
106 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Podstawy agrobiznesu; R.2 Rynek żywności jako element rozwoju agrobiznesu; R.3 Otoczenie agrobiznesu; R.4 Zorganizowane i niezorganizowane rynki rolne; R.5 Integracja w agrobiznesie. Wspólna Polityka Rolna UE; R.6 Marketing w agrobiznesie; R.7 Strategie firm w agrobiznesie; R.8 Specyfika strategii branżowych w agrobiznesie; R.9 Zarządzanie jakością w agrobiznesie; R.10 Rolnictwo intensywne i rolnictwo ekologiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1.Istota badań marketingowych, 2.Rynek i jego działanie, 3.Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa, 4.Segmentacja rynku oraz wybór rynku docelowego, 5.Badanie nowego i istniejącego produktu, 6.Przygotowania raportu z badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym są badania marketingowe? 2. Zastosowania 3. Planowanie badań marketingowych 4. Jak uzyskać informacje prawie za darmo 5. Badania jakościowe 6. Badania ilościowe 7. Próby 8. Projektowanie kwestionariusza 9. Metody zbierania danych 10. Testy produktu 11. Badania poziomu satysfakcji klientów 12. Analiza danych 13. Raport 14. Branża badań rynkowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty i Wykłady Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja)
1.Badania marketingowe, 2.Marketingowy system informacyjny, 3.Marketingowy system badawczy, 4.Techniki zbierania danych marketingowych, 5.Obiekt badania marketingowego - wyznaczanie zbioru i jego dobór, 6.Opracowanie danych marketingowych, 7.Zastosowanie badania marketingowego, 8.Zarządzanie relacjami firmy z klientem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe rynków zagranicznych / Jerzy Schroeder. - Wyd.5 zm. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2007. - 210 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Pojęcie i zasady prowadzenia badań marketingowych. 2. Zakres badań marketingowych. 3. Informacje wtórne w badaniach marketingowych rynków zagranicznych. 4. Wykorzystanie metod pomiaru pierwotnych źródeł informacji marketingowych. 5. Badania strukturalne rynków zagranicznych. 6. Badanie elementów rynku. 7. Badanie elementów marketingu. 8. Organizowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania rynkowe po polsku / Izabella Anuszewska. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 137, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Badania rynkowe- podstawowe informacje; 2. Badania rynkowe i marketing; 3. Badania rynkowe z perspektywy produktowej; 4. Badania rynkowe z perspektywy sprzedażowej; 5. Badania rynkowe na etapie planowania i oceny komunikacji marketingowej; 6. Badania z perspektywy klienta i obywatela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ; Nr 340)
Cz.I podstawowe informacje o badaniach w dziedzinie marketingu i logistyki : 1.Indormacyjno-decyzyjne aspekty zarządzania marketingowo-logistycznego, 2.Metody pomiaru i gormadzenia danych na potrzeby maketingu logistyki, 3.Metody analizy danych empirycznych na potrzeby marketingu logistyki. Cz.II Zachowania nabywców jako podstawa kształtowania działań marketingowo-logistycznych: 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznych : 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznej i ich wykorzystanie w wyborze rynku docelowego, 6.Cechy i prefernecje nabywców a działania marketingowo-logistyczne, 7.Zadowoloenie i lojalnośc jako przedmiot przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta. Cz.III Analiza strategiczna jako przesłanka zintegrowanego planowania marketingowo-logistycznego : 8.kierunki i metody strategicznej analizy marketingowo-logistycznej, 9.Prognozowanie rozwoju zjawisk rynkowych w czasie a planowanie działalności marketingowo-logistycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Przedmiot, cele i procedura badań rynku, 2.Wtórne źródła informacji o rynku, 3.Pierwotne źródła informacji o rynku, 4.Metody analizy zjawisk i procesów rynkowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Krok do przodu, dwa kroki do tyłu, 2. Nowocześniejszy marketing, 3. Zarządzanie - sztuka zapomniana, 4. Realne pieniądze dla wirtualnych firm, 5. Opuścić okręt!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ceny transferowe : Teoria i praktyka / Sławomir Sojak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 215,[1] s. : tab. ; 23 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
R.1 Ośrodki odpowiedzialności w przedsiębiorstwach. R.2 Modele rachunku kosztów. R.3 Mierniki oceny efektywności działania. R.4 Metody ustalania cen. R.5 Ceny transferowe. Charakterystyka i typologia cen transferowych.R.6 Ceny transferowe na poziomie ceny rynkowej. R.7 Cena transferowa według formuły podział marzy brutto.R.8 Cena transferowa według formuły koszty plus na rzut marży. R.9 Ceny transferowe umowne i podwójne. R.10 Cena transferowa według formuły koszty plus utracone korzyści. R.11 Cena transferowa według formuły koszty krańcowe. R.12 Ceny transferowe dla centrum kosztów. R.13 Generalna reguła kształtowania ceny transferowej. R.14 Organizacja i pomiar efektywności działania w przedsiębiorstwach wielonarodowych. R.15 Ceny transferowe w przedsiębiorstwach wielonarodowych. R.16 Kształtowanie cen transferowych w przedsiębiorstwach wielo narodowych w warunkach inflacji. R.17 Kształtowanie cen transferowych w przedsiębiorstwach wielonarodowych
w zależności od poziomu kursu walut. R.18 Praktyka światowa w zakresie polityki cen transferowych. R.19 Praktyka polska w zakresie polityki cen transferowych.
R.20 Ceny transferowe w podmiotach powiązanych-punkt widzenia Urzędu Skarbowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Modelowanie zależności ekonomicznych, 2.Rynek jako źródło informacji, 3.Decyzje podmiotów gospodarczych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia z dziedziny prawa Unii Europejskiej ; 3)
1. Zagwarantowanie zasady pierwszeństwa prawa wspólnotowego wobec polskiego prawa krajowego a Traktat akcesyjny, 2. Zasada proporcjonalności prawa wspólnotowego a krajowy porządek prawny, 3. Zasada przychylności prawu wspólnotowemu w orzecznictwie Trybunału Konstytucyjnego, 4. Efektywność prawa wspólnotowego na przykładzie regulacji rynku mleka i przetworów mlecznych, 5. Organy regionalne i lokalne a prawo wspólnotowe w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomia sektora publicznego / Joseph E. Stiglitz. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2004. - 991 s. : wykr. ; 24 cm.
Cz.I Wprowadzenie : 1.Sektor publiczny w gospodarce mieszanej, 2.Sektor publiczny w Stanach Zjednoczonych. Cz.II Podstawy ekonomii dobrobytu : 3.Efektywność rynku, 4.Zawodność rynku, 5.Efektywność a sprawiedliwość. Cz.III Teoria wydatków publicznych : 6.Dobra publiczne i dobra prywatne pochodzące ze źródełpublicznych, 7.Wybór publiczny, 8.Produkcja publiczna i biurokracja, 9.Efekty zewnętrzne i środowisko. Cz.IV Programy wydatków publicznych : 10.Analiza polityki wydatków publicznych, 11.Analiza kosztów i korzyści, 12.Opieka zdrowotna, 13.Obrona narodowa i technika, 14.Ubezpieczenia społeczne, 15.Progrmay pomocy społecznej i redystrybucja dochodów, 16.Edukacja. Cz.V Teoria opodatkowania : 17.Wprowadzenie do problemtyki opodatkowania, 18.Rozkład podatków, 19.Podatki a efektwnośc ekonomiczna, 20.Optymalne opodatkowanie, 21.Opodatkowanie kapitału. Cz.VI System podatkowy w Stanach Zjednoczonych : 22.Podatek dochodowy od osób fizycznych, 23.Podatek dochodowy od przedsiębiorstw, 24.Poradnik praktyczny-jak legalnie płacić niższe podatki, 25.Reformy systemu podatkowego. Cz.VII Pozostałe zagadnienia : 26.Polityka fislana w systmie federacyjnym, 27.Stanowe i loklne podatki i wydatki, 28.Finansowanie wydatków państwa z deficytu budżetowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Podstawowe kategorie analizy rynku. Mechanizmy funkcjonowania rynku, 2.Koszty, utargi, wyniki przedsiębiorstwa. Neoklasyczna teoria przedsiębiorstwa, 3.Podstawowe agregaty i zjawiska makroekonomiczne, 4.Modele makroekonomiczne (modele funkcjonowania gospdoarki). Polityka fiskalna, 5.Pieniądz, system bankowy, polityka pieniężna, 6.Model IS-LM jako narzędzie analizy skutków polityki gospdoarczej, 7.Modelowe ujęcie inflacji i bezrobocia. zależność Philipsa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Elementy ekonomii: Podstawowe pojęcia ekonomii; Rozmiary produkcji w warunkach funkcjonowania rynku i mechanizmu konkurencji; Rynki i systemy ekonomiczne; Makroanaliza monetarna banku centralnego; Polityka fiskalna i budżetowa państwa; Polityka handlu zagranicznego i kursu walutowego. 2. Elementy ekonomiki przedsiębiorstwa: Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarowania; Podstawowe warunki ekonomiki przedsiębiorstwa; Dziedziny ekonomiki przedsiębiorstwa; Kondycja ekonomiczna przedsiębiorstwa - jej elementy i mierniki oceny; Czynnik czasu i ryzyka w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 10)
Cz. I Etyczne i humanistyczne wartości zarządzania organizacją: Wartości etyczne i humanistyczne w zarządzaniu - niektóre problemy i wyzwania; Etyka organizacji globalnych; Problemy etyki na tle działalności administracji publicznej i samorządowej; Zarządzanie przez wartość; Efekty humanistyczno -etyczne w zarządzaniu czynnikami wytwórczymi; Charakter a psychologiczne prawo Kopernika-Greshama; Etyczne kwestie ewaluacji w zarządzaniu; etyczne dylematy PR-owca; Mobbing i inne grzechy menedżerów. Cz. II Psychospołeczne i metodologiczne aspekty badań rynkowych: Co zyskują "szczury"? Odwrócona perspektywa korzystania z badań rynku; Rozwój badań rynkowych w Polsce a efekt "świadomego respondenta". Uwagi badacza praktyka; Niektóre etyczne, metodologiczne i pragmatyczne aspekty badań statystycznych; Poznanie biografii pracownika jako element polityki personalnej; Projekcyjny obraz siebie i świata społecznego u przyszłych menedżerów; Wartościowanie a kreatywność menedżerów; System wartości prywatnych przedsiębiorców - raport z badań; Symbole w reklamie a preferencje konsumentów; Oczekiwania edukacyjne uczniów kończących gimnazjum, poziom ich realizmu i zgodności z rynkiem pracy. Raport z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gospodarka rynkowa / Mieczysław Syrek. - Katowice : Uniwersytet Śląski, 1995. - 184 s. : wykr. ; 24 cm.
(Nauki Polityczne)
(Skrypty Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 504)
Uniwersalne kategorie i prawa ekonomiczne, Rynek i konkurencja, Pieniądz i prawidłowości jego obiegu, Popyt, podaż, cena; System rozwiniętej gospodarki rynkowej, Funkcjonowanie rozwiniętej gospodarki rynko- wej, Dochody pieniężne i konsumpcja, Kapitał handlowy, System pieniężno-kredytowy banków, Rynki kapitałowe, Monopolizacja gospodarki, Rola Państwa w funkcjonowaniu i rozwoju (wzroście) gospodarki, Rynek światowy; Przechodzenie od gospodarki socjali- stycznej do gospodarki rynkowej, teoretyczny model i realny kształt gospodarki socjalistycznej, Urynkowienie polskiej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 533)
1.Struktury rynkowe - problemy identyfikacji, 2.Struktury rynkowe - problemy modelowania i symulacji, 3.Struktury rynkowe - pomiar
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Instytucje, rynki i konkurencja a systemy społeczno-gospodarcze państwa, Cz.II Europejskie systemy społeczno-gospodarcze: 1. Wprowadzenie, 2. Wielka Brytania. Od klasycznego do europejskiego modelu rynkowego, 2. Niemcy. Społeczna gospodarka rynkowe, 3. Francja. Od etatyzmu do społecznej gospodarki rynkowej, 5. Szwecja. Skandynawski model dobrobytu, 6. Iralndia. Cz.III Amerykański system gospodarczy, Cz.IV Japonia i Nowe Kraje Przemysłowe Azji: 1. Japonia. Od państwa rozwojowego do harmonii społeczno-ekonomicznej, 2. Nowe Kraje Przemysłowe Azji. Proeksportowe tygrysy, 2. Indie. Od kapitalizmu państwowego do rynkowego. Cz.V Chiny i Rosja. Prorynkowea transformacja gospodarcza: 1. Chiny. Czerwoni mandaryni, liberalizacja i dynamiczny rozwój, 2. Rosja. Liberalizacja, oligarchowie i rynek, Cz.VI Polska. Transformacja instytucjonalna, rynek i konkurencja na tle międzynarodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej