Reklama prasowa
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(4)
Autor
Janiak-Jasińska Agnieszka
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1420)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(635)
Polska
(629)
Samorząd terytorialny
(531)
Reklama prasowa
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(377)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(308)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(264)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(251)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Administracja
(241)
Pedagogika
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(237)
Nauczyciele
(235)
Szkolnictwo
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Kultura
(230)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(228)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Rachunkowość
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(215)
Nauczanie
(212)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(211)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(197)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Prawo międzynarodowe
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(186)
Zatrudnienie
(182)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo Unii Europejskiej
(174)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Kształcenie
(156)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(150)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(147)
Papiery wartościowe
(146)
Decyzje
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Płaca
(136)
Stosunki interpersonalne
(136)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Psychologia społeczna
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(121)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Temat: czas
1901-
(1)
Temat: miejsce
Zabór rosyjski
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wizualne elementy reklamy prasowej, 2. Werbalne środki perswazji, 3. Ogłoszeniodawcy, 4. Przedmiot reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elementy marketingu na rynku prasy / Wanda Patrzałek. - Wrocław : Uniwersytet Wrocławski, 2001. - 143 s. : tab., wykr. ; 25 cm.
Podstawowe pojęcia marketingu prasowego; Metodologia badań rynku prasowego; Badania rynku prasowego metodą ankiety komercyjnej; Analiza zachowań sprzedawców w miejscach sprzedaży czasopism metodą kwestionariusza planowanego; Wyniki analizy zachowań sprzedawców czasopisma komputerowego; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Charakterystyka mediów: 1. Telewizja, 2. Radio, 3. Prasa, 4. Reklama zewnętrzna, 5. Kino, 6. Internet, 7. Reklama bezpośrednia. CZ.II Procedury planowania mediów: 1. Definicja media planningu, 2. Media plan - narzędzie prognozowania inwestycyjnego, 3. Cele kampanii, 4. Strategiczne planowanie mediów, 5. Podstawowe parametry, 6. Wybór mediów, 7. Wybór nośników, 8. Zakup mediów, 9. Efektywność metody. Cz. III Rola reklamy w komunikacji z klientem: 1. Podstawowe założenia teorii reklamy, 2. Charakterystyka procesu zakupowego, 3. Kształtowanie postawy klienta, 4. Schematy modyfikacji postaw, 5. Teoria komunikacji, 6. Reklama jako narzędzie komunikacji rynkowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo reklamy i promocji. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2007. - 1007 s. ; 24 cm.
Cz. I Produktowe i treściowe ograniczenia reklamy i promocji: 1. Wyroby tytoniowe, 2. Produkty lecznicze i wyroby medyczne, 3. Usługi instytucji finansowych, 4. Inne ograniczenia reklamy wynikające z implementacji prawa wspólnotowego, 5. Napoje alkoholowe, 6. Gry i zakłady wzajemne, 7. Wolne zawody. Cz. II Reklama i promocja w środkach masowego przekazu: 8. Reklama radiowa i telewizyjna, 9. Reklama prasowa, 10. Reklama z wykorzystaniem usług telekomunikacyjnych. Cz. III Prawne ramy prowadzenia promocji: 11. Programy lojalnościowe, konkursy i sprzedaż premiowa, 12. Loterie promocyjne, 13. Ochrona danych osobowych w marketingu, 14. Dane objęte tajemnicą zawodową w działalności promocyjnej, Cz. IV Reklama i promocja w prawie konkurencji: 15. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 16. Czyny nieuczciwej konkurencji w działalności promocyjnej, 17. Odpowiedzialność zaczyny nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy i promocji, 18. Promocja towarów a zakaz praktyk ograniczających konkurencję. Cz. V Dobra osobiste i prawa własności intelektualnej w reklamie: 19. Dobra osobiste w reklamie, 20. Reklama a prawo autorskie, 21. Reklama a prawo znaków towarowych, Cz. VI Międzynarodowe aspekty prawa reklamy: 22. Reklama a wolności traktatowe, 23. Prawo właściwe dla reklamy o zasięgu międzynarodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały. Konferencje ; Nr 60)
Jezyk i psychologia, Jezyk orzeczeń i diagnozy psychologicznej, Język reklamy politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej