Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(209)
Forma i typ
Książki
(203)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(163)
dostępne
(136)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(136)
Czytelnia
(164)
Autor
Grzybczyk Katarzyna
(5)
Kall Jacek
(5)
Doliński Dariusz (1959- )
(4)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(4)
Nowacki Robert
(4)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Bralczyk Jerzy
(3)
Budzyński Wojciech
(3)
Laszczak Mirosław
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Pers Jolanta
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Caples John
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Dzierżyńska Jolanta
(2)
Hahn Fred E
(2)
Heath Robert
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lewiński Piotr H
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Mielczarek Tomasz
(2)
Murdoch Anna
(2)
Nowak Agnieszka
(2)
Orżewski Wojciech
(2)
Ries Al
(2)
Ries Laura
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Skubisz Ryszard (1950- )
(2)
Strużycki Marian
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Antczak Katarzyna
(1)
Antczak Katarzyna. Rola prowokacji w reklamie społecznej
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcarek Szymon
(1)
Balon Urszula
(1)
Baran Beata
(1)
Barański Michał
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barry Pete
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bergström Bo
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bernstein David
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Bogusz Marta
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brock Timothy C
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Brzozowska Monika
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Burgers Willem
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chiaravalle Bill
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Ciszkowska Ewa
(1)
Cunningham Jane
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dziadkowiec Joanna M
(1)
Dörre-Kolasa Dominika
(1)
Edwards Paul
(1)
Edwards Sarah
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fallon Pat
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(147)
1990 - 1999
(30)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(206)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(206)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(628)
Samorząd terytorialny
(531)
Reklama
(209)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(378)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Rachunkowość
(217)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(123)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(3)
1201-1300
(1)
1901-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Borzykowa (woj. łódzkie, pow. radomszczański, gm. Żytno)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Opracowanie
(12)
Poradnik
(9)
Czasopismo naukowe
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Akta normatywne
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Komentarz
(1)
Komentarz prawny
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(40)
Media i komunikacja społeczna
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
209 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
Prawo ekspansji; Prawo redukcji; Prawo rozgłosu; Prawo reklamy; Prawo słowa; Prawo wiarygodności; Prawo jakości; Prawo kategorii; Prawo nazwy; Prawo rozciagan ia marki; Prawo gromady; Prawo ogólników; Prawo firmy; Prawo marek podrzędnych; Prawo rodziny; Prawo kształtu Prawo koloru; Prwo granic; Prawo ciągłości; Prawo zmia ny; Prawo smiertelności; Prawo jednoznaczności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wizualne elementy reklamy prasowej, 2. Werbalne środki perswazji, 3. Ogłoszeniodawcy, 4. Przedmiot reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Angielski w polskiej reklamie / Władysław Chłopicki, Jerzy Świątek. - Warszawa; Kraków : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 628,[8] s. : rys., zdj. ; 20 cm.
Język angielski w reklamie : uwagi wstępne; Cz.I : Angielskie wyrazy w Polskim kontekście; Nowa rzeczywistość - nowy język?; Problemy gramatyczn- słownikowe; Naruszanie zasad polskiej retoryki; Metafo ra i idiom. Cz.II : Język a kultura; Język polskiej reklamy wczoraj i dziś. Podsumowanie - 15 przykazań dla twórców reklam; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Jakościowe metody badań marketingowych. 2. Etnograficzne badana marketingowe. 3. Siedem pytań i odpowiedzi na temat technik projekcyjnych, czyli o ich stosowaniu w strategii marketingowej. 4. Badania jakościowe z udziałem dzieci. 5. Specyfika wybranych metod zbierania danych w badaniach ilościowych. 6. Badania trackingowe. 7. Metody doboru prób w badaniach marketingowych. 8. Eksperyment w badaniach marketingowych. 9. O badaniach reklamy, czyli jak na podstawie badań przewidzieć skuteczność reklamy i ocenić stuteczność przeprowadzonej kampanii. 10. Badania segmentacyjne. 11. Jakościowe badania elementów składowych marki. 12. Mystery Shopping - badanie jakości usług. 13. Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Sztuka a reklama, 3. Rozwój, 4. Reguły rządzące plakatem, 5. Twórcze wyzwanie, 6. Siła reklamy zewnętrznej, 7. Obrazy i słowa, 8. Marka a klient, 9. Nie tylko billboard, 10. Przyszłość, 11. Postscriptum
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Everything you ever wanted to know about branding; 2. Building a Brand, step-by-step; 3. Launching your New Brand; 4. The care and feeding of your Brand; 5. Protecting your Brand; 6. The part of tens.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Co trzeba wiedzieć o reklamie / Bogusław Kwarciak. - Wyd.2 rozsz. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1999. - 291,[13] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Dlaczego reklama? Co to jest reklama; Przekonywanie klienta; Emocje w reklamie; Nadawca w reklamie; Tworzenie reklamy; Styl-prawdziwa siła reklamy; Czy reklama powinna być oryginalna; Slogan dźwignią reklamy; W mediach i poza mediami; Reklama i my; Kłamstwo w reklamie; Reklama z importu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Dlaczego reklama? Co to jest reklama; Przekonywanie klienta; Emocje w reklamie; Nadawca w reklamie; Tworzenie reklamy; Styl-prawdziwa siła reklamy; Czy reklama powinna być oryginalna; Slogan dźwignią reklamy; W mediach i poza mediami; Reklama i my; Kłamstwo w reklamie; Reklama z importu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prawne aspekty ochrony języka polskiego, 2. Rada Języka Polskiego, 3. Poradnie językowe, 4. Marketing, leasing, businesswoman, czyli o zapożyczeniach, 5. E-mail, kasa, sponsor, czyli o wyrazach modnych, 6. Menedżer, biznesmen, e-commerce, czyli o języku biznesu, 7. Piwo bezalkoholowe, superpewność, megabit, czyli o języku reklamy, 8. Lista wyrazów często mylonych (wybór), 9. Najczęściej spotykane błędy językowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zamiast wstępu. O demontażu świadomości i świata przed stawionego; Człowiek w technologii. Benjamina szkic do portretu; Montaż i kultura atrakcji; Kultura medialna i wybór etyczny według Kierkegaarda; Postulaty odnowionej estetyki w kontekście antropologii i aksjologii; Kamp jako postawa estetyczna. O postmodernistycznych uwikłaniach; Telewizja jako sztuka postmodernistyczna; Pytania o estetykę obrazu cyfrowego; Pytania o postmodernistyczne kino; Znaczenia i wartości w reklamie. Analiza kulturologiczna; O samozwrotności tekstu reklamowego; Estetyka i anestetyka w reklamie społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Świat wokół nas, czyli o warunkach, w jakich żyjemy; 2. Młody rynek, czyli o potencjale konsumenckim dzieci i młodzieży; 3. Rozwój konsumentów, czyli o zmianach postępujących z wiekiem; 4. Socjalizacja konsumenta, czyli skąd dzieci wiedzą, jak robić zakupy; 5. Reklama i inne działania promocyjne, czyli jak marketerzy wpływają na konsumenta; 6. Reklama dla młodych konsumentów, czyli o tworzeniu reklam i ich odbiorze przez najmłodszych; 7. Społeczne oddziaływanie reklamy, czyli o wpływie niezamierzonym; 8. Co i komu wolno, czyli o zasadach działalności reklamowej; 9. Interwencja, czyli co jeszcze można zrobić.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dylematy etyczne współczesności / Paweł Czarnecki. - Warszawa : Difin, 2008. - 263, [1] s. ; 23 cm.
Etyka: cele, zadania i funkcje; Bioetyka; Aborcja; Klonowanie; Etyka lekarska; Manipulacje genetyczne; Zapłodnienie in vitro; Transplantacje organów; Eutanazja; Homoseksualizm; Pedofilia; Prostytucja; Pornografia; Narkomania i narkotyki; Polityka; Kara śmierci; Korupcja; Biznes; Reklama; Ekologia; Wolność słowa i myśli; Ludzie i maszyny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Rola dziecka w procesach kulturowych społeczeństwa konsumpcyjnego: 1. Infantylizacja kulturowa. Adolescencja dzieci oraz infantylizacja dorosłych, 2. Komercjalizacja dzieciństwa. Kosztorysowanie rodzicielstwa, Cz. II Rozrywki i zabawy dla dzieci - zagrożenia i korzyści: 1. Barbie wyrusza do poksonsumopcji (i nie ma przy sobie gotówki). Trening postaw konsumpcyjnych w magazynach ilustrowanych dla dzieci, 2. Nowe media a dzieci - dylemat rodziców?, 3. Gra w kupowanie, 4. Bohaterowanie medialnej rzeczywistości filmów dla dzieci. Na przykładzie Boba Budowniczego i Marty oraz innych współczesnych bohaterów dziecięcych. Cz. III Socjalizacja dziewczynek i chłopców - w potrzasku kulturowych pułapek: 1. Dyskryminacja czy faworyzacja. Rzecz o chłopcach, 2. Ocalić Ofelię od anoreksji - analiza kulturowych przyczyn zaburzeń jedzenia wśród dziewczynek i dziewcząt, 3. No...spadaj okresie! "Wizerunek" menstruacji w czasopismach dla dziewczynek, Cz. IV Obraz dziecka w mediach: 1. Dziecko zwieńczeniem kariery. Wizerunki macierzyństwa sławnych kobiet na łamach wybranych pism kobiecych, 2. Konsumpcja i więzi rodzinne - sytuacja dziecka i rodzica w reklamie telewizyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieło reklamowe i jego twórca / Katarzyna Grzybczyk. - Warszawa : C.H.Beck, 1999. - XII, 161 s. ; 21 cm.
(Monagrafie Prawnicze)
Pojęcie reklamy; Reklama i pojęcia pokrewne; Przedmiot prawa autorskiego; Reklama jako utwór w rozumieniu prawa autorskiego; Utwory tworzące dzieło reklamowe; Reklama jako dzieło wspólne; Podmiot prawa autorskiego Twórca jako podmiot prawa autorskiego; Treść prawa autorskiego; Konstrukcja prawa autorskiego; Autorskie prawa osobiste; Autorskie prawa majątkowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
1. Reklama i jej efekty; 2. Wyznaczanie celów reklamy; 3. Pomiar i ocena efektów reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - wprowadzenie; 2. Wybrane wskaźniki pomiaru działań marketingowych w mediach społecznościowych; 3. Wybrane narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu; 4 Efektywność mediów społecznościowych w wybranych obszarach marketingowych; 5. Efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych form działań marketingowych; 6. Model efektywnego social media marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Estetyka jako narzędzie strategii; Estetyka nowy paradygmat marketingu; tworzenie tożsamości i wizerunku a estetyka; Zarządzanie tożsamością a estetyka; Ekspresje firmy i marki; Style; tematy; Ogólne wrażenia klientów; Badania i ochrona estetyki; Badania i narzedzia badawcze w zarządzaniu estetyką; Ochrona estetyki i tożsamości; Globalne zarządzanie tożsamości; Zarządzanie tożsa- mością globalną; Miejsca i środowiska sprzedaży detalicznej; Tożsamość firmy i marki w Internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Europejskie prawo umów konsumenckich / Ewa Łętowska. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - XXXV, 413 s. ; 23 cm.
(Zarys Prawa)
R.1 Aksjologia i strategie ochrony konsumenta; R.2 Pojęcie konsumenta (kwestie definicji i modelu); R.3 Bezpieczeństwo towarów i usług; R.4 Odpowiedzialność za produkt: Uwarunkowania ekonomiczne i konceptualizacja odpowiedzialności; Dyrektywa 85/374 jako akt prawa wspólnotowego; Treść Dyrektywy 85/374; R.5 Prawo do informacji - kwestie generalne; R.6 Prywatność konsumenta jako granica emitowania i żądania informacji handlowej; R.7 Zakazy i ograniczenia informacji (reklama zakazana i nieuczciwa: wprowadzająca w błąd): Zakazy i ograniczenia reklamy; Reklama wprowadzająca w błąd; R.8 Informacje, do których konsument ma prawo; R.9 Praktyki marketingowe typu sweepstakes (podarki, premie, gry, konkursy) oraz praktyki związane z obniżką ceny- projekt reformy prawa wspólnotowego; R.10 Umowy zawierane poza lokalem handlowym; R.11 Umowy zawierane na odległość; R.12 Usługi finansowe świadczone na odległość; R.13 Obrót elektroniczny; R.14 Klauzule abuzywne; R.15 Sprzedaż konsumencka i związane z nią gwarancje; R.16 Usługi finansowe; R.17 Kredyt dla konsumentów; R.18 Usługi turystyczne: umowa o podróż; R.19 Timesharing; R.20 Usługi świadczone w ogólnym interesie gospodarczym; R.21 Prawo właściwe i jurysdykcja; R.22 Realizacja praw konsumentów jako przedmiot zainteresowania prawa wspólnotowego; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej