Przedsiębiorstwa małe i średnie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(191)
Forma i typ
Książki
(189)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(151)
dostępne
(123)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(125)
Czytelnia
(155)
Autor
Daszkiewicz Nelly
(4)
Piasecki Bogdan
(4)
Cieślik Jerzy
(3)
Mikołajczyk Bożena
(3)
Mućko Przemysław
(3)
Sadowski Józef
(3)
Sokół Aneta
(3)
Strużycki Marian
(3)
Bajorek-Ziaja Hanna
(2)
Bartkowiak Piotr
(2)
Bednarczyk Henryk
(2)
Dominiak Piotr
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grudzewski Wiesław
(2)
Konieczny Olgierd
(2)
Koprowska Dorota
(2)
Martyniuk Teresa
(2)
Michalski Grzegorz
(2)
Miszewski Maciej
(2)
Nowakowski Marcin K
(2)
Patten Dave
(2)
Piałucha Marek
(2)
Pluta Wiesław
(2)
Safin Krzysztof
(2)
Schmidtke Rafał
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Sołoma Andrzej
(2)
Stawasz Edward
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Ziaja Sebastian
(2)
Łuczka Teresa
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Ali Moi
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Balcerowicz Ewa
(1)
Barrow Colin
(1)
Bartkowiak Barbara
(1)
Bazan-Bulanda Anna
(1)
Bałtowski Maciej
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Baś-Mazur Małgorzata
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bober Magdalena
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brodecki Zdzisław
(1)
Bućko Józef
(1)
Chibowski Robert
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chynał Hanna
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Czarecki Jacek
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dobrzyńska Ewa
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Dragunowicz Maria
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dębski Jerzy
(1)
Falecki Janusz
(1)
Famulska Teresa
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Flis Iwona
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gancarczyk Marta
(1)
Gorynia Marian
(1)
Goryńska Anna
(1)
Gołębiowski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Grzeganek-Więcek Brygida
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Górzyński Michał
(1)
Gąsiorowska Elżbieta
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Haffer Rafał
(1)
Hejduk Irena
(1)
Henzel Halina
(1)
Heropolitańska Izabela
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jacher Władysław
(1)
Janiuk Ireneusz
(1)
Jankiewicz Joanna
(1)
Jankowska Barbara
(1)
Janus-Hibner Magdalena
(1)
Jaraczewska Anna
(1)
Jarosz Klaudia
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Jeżak Jan
(1)
Johnson Steven
(1)
Jonas Krzysztof
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(159)
1990 - 1999
(12)
Kraj wydania
Polska
(191)
Język
polski
(191)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1424)
Zarządzanie
(674)
Unia Europejska
(641)
Polska
(633)
Samorząd terytorialny
(532)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(191)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(370)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(321)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(310)
Nauczanie początkowe
(298)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(281)
Polityka
(263)
Rodzina
(261)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(247)
Unia Europejska (UE)
(244)
Prawo cywilne
(243)
Zarządzanie strategiczne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Finanse
(237)
Prawo karne
(237)
Język angielski
(236)
Szkolnictwo
(235)
Podatek
(234)
Kultura
(233)
Nauczyciele
(233)
Państwo
(232)
Psychologia
(232)
Polityka społeczna
(230)
Finanse publiczne
(225)
Rachunkowość
(218)
Społeczeństwo
(218)
Innowacje
(215)
Socjologia
(214)
Nauczanie
(211)
Szkolnictwo wyższe
(211)
Reklama
(210)
Zarządzanie jakością
(210)
Opieka społeczna
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(206)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(199)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo międzynarodowe
(191)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(186)
Konsumenci (ekon.)
(182)
Zatrudnienie
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(178)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo karne procesowe
(176)
Rynek finansowy
(175)
Rynek kapitałowy
(173)
Prawo Unii Europejskiej
(169)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Filozofia
(155)
Kształcenie
(155)
Logistyka gospodarcza
(149)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(146)
Decyzje
(145)
Papiery wartościowe
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Stosunki interpersonalne
(138)
Płaca
(136)
Służba zdrowia
(135)
Psychologia społeczna
(134)
Postępowanie cywilne
(132)
Prawo konstytucyjne
(132)
Terroryzm
(132)
Inwestycje
(131)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(118)
Temat: czas
1989-
(9)
2001-0
(4)
Temat: miejsce
Warmińsko-mazurskie, województwo
(2)
Opolskie, Województwo (od 1999)
(1)
Polska
(1)
Włochy
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
191 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1.Aktywność międzynarodowa przedsiębiorstw w warunkach transformacji ustrojowej; 2. Aktywność eksportowa w wydaniu polskich eksporterów z sektora MŚP; 3.: Aktywność eksportowa polskich przedsiębiorstw z sektora MŚP- dominujące praktyki; 4. Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw w sektorze MŚP po 20 latach od rozpoczęcia transformacji ustrojowej - próba podsumowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Metodyka badania aktywnosći innowacyjnej przedsiębiorstw, 2. Potencjał innowacyjny Pomorza i Kujaw oraz charakterystki badanych przedsiębiorstw, 3. Potencjał innowacyjny przedsiębiorstw, 4. Działalność innowacyjna przedsiębiorstw, 5. Proinnowacyjna działalność przedsiębiorstw, 6. Proinnowacyjna współpraca przedsiębiorstw, 7. Finansowanie działalnośći innowacyjnej przedsiębiorstw, 8. Rezultaty warsztatów przedstawicieli przedsiębiorstw regionu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Aniołowie biznesu w sektorze MSP / Bożena Mikołajczyk. - Warszawa : Difin, 2007. - 141 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Wokół teorii małych i średnich przedsiębiorstw. 2. Rynek venture capital. 3. Meandry wokół aniołów biznesu. 4. Aktywność aniołów biznesu w Europie. 5. Aniołowie biznesu versus venture capitalists.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zmieniająca się istota biznesu międzynarodowego. Podstawowe pojęcia, 2.Teorie biznesu międzynarodowego, 3.Niepewność w międzynarodowym otoczeniu przedsiębiorstw, 4.Międzynarodowe regulacje handlu światowego, 5.Przem,iany w korporacjach transnarodowych, 6.Międzyanrodwe sieci przedsiębiorstw handlowych, 7.Przedsiębiorstwa wirtualne, 8.Małe i średnie przedsiębiorstwa, 9.Podmioty z udziałem kapitału zagranicznego, 10.Zarządzanie międzynarodowe, 11. B+R. Produkcja międzynarodowa (rozwój technologii i produkcja międzynarodowa), 12.Marketing na rynkach zagranicznych, 13.Logistyka międzynarodowa, 14.Finansowanie w biznesie międzynarodowym, 15.Ryzyko kursowe w działalności gospodarczej i metody jego minimalizowania - zarządzanie przepływami środków walutowych w firmie międzynarodowej, 16.Euro jako katalizator rozwoju, 17.Międzyanrodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Biznes międzynarodowy - formy i metody działania w zróżnicowanych warunkach konkurencji międzynarodowej. Międzynarodowa konkurencyjność gospodarki Polski i jej pomiar przy zastosowaniu analizy czynnikowej; Dylematy polityk i konkurencji Unii Europejskiej; Konkurencyjność, atrakcyjność i ryzyko inwestycyjne Polski na tle innych krajów Europy Środkowowschodniej; Rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w latach 1919-2002 i jego wkład w handel zagraniczny; Determinanty rozwoju regionalnego i globalnego. Przypadek energii; Analiza rynku wyrobów mleczarskich w Polsce w obliczu przystąpienia do Unii Europejskiej; Międzynarodowa wymiana handlowa produktami technologii informatycznych - specyfikacja i implikacje; Technologiczne aspekty funkcjonowania łańcuchów dostaw - ujęcie międzynarodowe; Logistyka międzynarodowa w biznesie międzynarodowym; Uwarunkowania rozwoju transportu w krajach alpejskich; Żegluga morska bliskiego zasięgu. Część II: Zróżnicowanie współczesnej polityki gospodarczej i zagranicznej z perspektywy rozwoju globalizacji. Globalizacja a handel międzynarodowy - uwagi ogólne; Globalizacja - szansa czy zagrożenia dla przedsiębiorstw i gospodarstw domowych - wyniki badań ekspertów; Globalizacja a polityka przemysłowa; Perspektywy delokalizacji działalności produkcyjnej poza Europę w opinii europejskich ekspertów; Wpływ procesów integracji i globalizacji rynków finansowych na usługi bankowości inwestycyjnej; Wpływ japońskiego kryzysu gospodarczego na reformy strukturalne w Japonii; Polityka wspierania wymiany gospodarczej krajów ASEAN. Część III: Procesy internacjonalizacji - korporacje międzynarodowe - strategie przedsiębiorstw - konkurencyjność międzynarodowa. Korporacje transnarodowe jako podmioty współczesnej gospodarki światowej; Struktury przedsiębiorstw międzynarodowych w świetle nowego instytucjonalizmu w teorii organizacji; Zarządzanie wiedzą w korporacjach transnarodowych; Przeciwdziałanie kryzysom - wnioski dla przedsiębiorców międzynarodowych; Teoretyczny model funkcjonowania konsorcjum eksportowego; Sieci biznesowe jako forma integracji w celu optymalizacji warunków działania na rynku globalnym - ujęcie teoretyczne; Typologia oraz kierunki przepływu wiedzy wewnątrz powiązania sieciowego działającego na rynku zagranicznym; Możliwości czołowej rywalizacji polskich przedsiębiorstw z korporacjami międzynarodowymi; Wpływ konkurencji na strategie przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych; Determinanty strategii internacjonalizacji przedsiębiorstwa na etapie wyboru rynku zagranicznej ekspansji; Inwestycje jako forma wejścia przedsiębiorstw na rynek Federacji Rosyjskiej; Rozwój rynku fuzji i przejęć w Europie Środkowowschodniej - determinanty szóstej fali fuzji i przejęć; Cele i strategie działania polskich przedsiębiorców w perspektywie roku 2008 - wyniki badań; Kształtowanie polityki cenowej na rynkach międzynarodowych; Zagadnienia kadrowe w kontekście internacjonalizacji rynków pracy; Wpływ pomocy publicznej na konkurencyjność przedsiębiorstw; Dominujące postawy strategiczne firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych; Wpływa nowoczesnych technologii na działalność firm fonograficznych; Internacjonalizacja polskiej branży meblarskiej. Część IV: Międzynarodowe rynki finansowe. Rozwój globalnych rynków finansowych na przełomie wieków; Ryzyko kraju i instrumenty jego ograniczania; Ocena skuteczności tzw. pośrednich reżimów kursowych; Problematyka uwarunkowania pomocy kredytowej MFW oraz efektywności programów dostosowywania tej organizacji; Wpływ globalizacji rynków finansowych na politykę pozyskiwania kapitału przez przedsiębiorstwa; Ocena stabilności deficytu na rachunku obrotów bieżących - podejście bezpośrednie i pośrednie; Liberalizacja przepływów kapitału w krajach Unii Europejskiej na tle ewolucji światowego systemu walutowego; Sektor finansowy w nowych krajach Unii Europejskiej i jego znaczenie w finansowej intermediacji i transmisji impulsów polityki pieniężnej; Integracja rynku papierów wartościowych w Unii Europejskiej; Kontrowersje wokół polityki fiskalnej w strefie euro; Perspektywy integracji walutowej Polski w ramach Europejskiego Systemu Walutowego; Rozwój detalicznego rynku usług bankowych po akcesji Polski do Unii Europejskiej na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw; Rozwój światowego rynku kwitów depozytowych w latach 1993-2004.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Krok do przodu, dwa kroki do tyłu, 2. Nowocześniejszy marketing, 3. Zarządzanie - sztuka zapomniana, 4. Realne pieniądze dla wirtualnych firm, 5. Opuścić okręt!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Cechy wyróżniające rynek business to business na tle dokonywanych transakcji zakupu 1.1 Specyfika rynku instytucjonalnego i jej wpływ na odmienność zachowań nabywczych przedsiębiorstw 1.2 Produkty i usługi będące przedmiotem wymiany na rynku business to business 1.3 Uczestnicy rynku instytucjonalnego stronami dokonujących się transakcji 1.4. Wpływ nowoczesnych technologii na zachowania zakupowe przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku instytucjonalnym 1.5 Małe przedsiębiorstwa jako nabywcy na rynku B2B i ich decyzje w dziedzinie zakupu 2. Czynniki wpływające na decyzje zakupowe w małych przedsiębiorstwach na rynku instytucjonalnym 2.1. Rodzaje sytuacji zakupowych na rynku business to business 2.2 Siły wywierające wpływ na zakup na rynku instytucjonalnym 2.3 Orientacje zakupowe przedsiębiorstw w sferze zaopatrzenia na rynku B2B 2.4 Typy transakcji na rynku dóbr kapitałowo-zaopatrzeniowych 3. Przebieg procesu zakupu w małym przedsiębiorstwie na rynku instytucjonalnym 3.1 Analiza rynków jako podstawowe źródło uzyskania informacji 3.2 Planowanie zakupów celem zapewnienia płynności działania 3.3 Fazy procesu zakupu jako okres między zainicjowaniem a zakończeniem transakcji 3.4 Strategie zakupowe przedsiębiorstw na rynku B2B 4. Preferencje zachowań małych banywców na rynku business to business 4.1 Ekonomiczne preferencje zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw 4.2 Personalne preferencje zachowań nabywców na rynku B2B 5. Działania zakupowe małych przedsiębiorstw na rynku instytucjonalnym w świetle wyników badań empirycznych 5.1 Przyczyny podejmowania decyzji o wyborze dostawcy w małych przedsiębiorstwach na rynku business to business 5.2 Umiejscowienie funckji zakupów w małych firmach na rynku B2B 5.3 Czynniki wpływające na decyzje zakupowe w małych przedsiębiorstwach 5.4 Działania przedsiebiorstw związane z procesem zakupu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Fundusze Strukturalne UE)
1.Podstawowe informacje w zakresie Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR), 2.Dotacje dla osób chcących rozpocząć działalność gospodarcza oraz dla najmniejszych firm w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego , 3.Podmioty uprawnione do składania wniosków wraz z uwzględnieniem typu projektów w zakresie Działania 2.5 i Działalnia 3.4 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego , 4.Zasady kwalifikowania kosztów, 5.Zakres stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 6.Powiązanie Działań 2.5 i 3.4 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego z innymi projektami realizowanymi z Funduszy Strukturalnych i Krajowych, 7.Wysokość pomocy finansowej i publicznej udzielonej Beneficjentowi Ostatecznemu, 8.Skwantyfikowane wskaźniki realizacji celów projektu, 9.Zasady wyboru projektów, 10.Sposób przygotowania wniosku, 11/Etapy realizacji Projektów finansowanych z Europejskiego Fundusze Społecznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka sektora drobnej przedsiębiorczości, 2. Postępowanie przygotowawcze do powołania firmy, 3. Akty założycielskie małych i średnich firm, 4. Organizacja prac legalizacyjnych, 5. Formalno-prawne uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej, 6. Porozumienie umowne o świadczenie pracy, 7. Dokumentowanie stosunków pracy, 8. Organizacja procesów zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw: 1.Czynniki kształtujące konkurencyjnosć i innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce po roku 2004, 2. Rola kreatywnej jednostki w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstwa, 3. Konkurencyjność polskich ekspertów - wybrane aspekty, 4. Regionalne uwarunkowania wzrostu konkurencyjnośći przedsiębiorstw, 5. Małe i średnie firmy biotechnologiczne w Polsce, 6. Kategoraia strategii niszy w literaturze a strategie polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych, 7. Konkurencyjność przedsiębiorstw w gospodarce sieciowej, 8. Technologie informacyjno-komunikacyjne (ITC) a podnoszenie konkurencyjności przedsiębiorstw. Cz.II Założenia i wyniki badań przedsiębiorstw: 9. Metoda badawcza, 10. Wyniki badań ankietowych, 11. Strategie niszy rynkowej, produktowej i technologicznej - głównymi strategiami firm innowacyjnych w Polsce, Cz.III Studia wybrnaych przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Library of Labour Pedagogy ; vol. 189.)
Zawiera: New technologies in counselling, education and work - Introduction. 1. Educational strategy of micro-enterprise development: 1.1. Determinants of innovation and competitiveness in micro-enterprises (Creating mechanisms for developing innovation; Competitiveness: concept and mechanisms of increasing; Determinants of and barriers to micro-enterprise development); 1.2. Continuing education of employees; 1.3. EQUAL Community initiative in Poland - Project: Entrepreneurship in the Web - Internet - an opportunity to increase competitiveness. 2. Knowledge transfer with the use of information technologies: 2.1. Principles of the knowledge-transfer model; 2.2. Situation diagnosis and micro-enterprise support needs (Barriers to micro-enterprise development; Competitive strategy-industrial sector-related specificity; Support needs; Educational needs of micro-enterprises); 2.3. Internet Counsellor for an Entrepreneur; e-Counselling with the use of IT tools; 2.5. e-learning-„Micro-entrepreneurship" in the Vortal; 2.6. e-work; 2.7. Innovation and cooperation networks (ENTERPRISE for EUROPE Transnational Partnership; TENKO Transnational Partnership; European Network of Enterprises; Polish Network of SME Innovation and Co-operation; Study visits as an element of benchmarking; i-Lab NET-International network of innovation laboratories); 2.8. Incorporating model elements into the main and local policy streams (Results, strategy, dissemination; Publication, radio and television; Conferences and seminars; Activation - Employee Knowledge Competitiveness - information and educational campaign; In the mainstream of policy). 3. Monitoring and evaluation: 3.1. Project monitoring and evaluation; 3.2. Verification of model elements. 4. Literature. 5. Annexes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Pomiar roli MSP w gospodarce polskiej i problemy z nim związane, 2.Teoretyczna i empiryczne podstawy badań nad efektywnością podatkową małych i średnich przedsiębiorstw, 3.Baza podatkowa i efektywność podatkowa MSP, 4.Efektywność podatkow przedsiębiorstw różnej wielkości w zakresie podatków dochodowych według form prawnych, 5.Badanie współzależności statystycznych między wielkościami wpływów podatkowych w zakresie podatków dochodowych a wybranymi elementami bilansu rachunku wyników, 6.Taksonomiczne uporządkowanie różnych grup, 7.Efektywność podatkowa przedsiębiorstw różnej wielkości w zakresie podatku VAT według form prawnych, 8.Badanie statystycznych współzależności pomiędzy VAT a wybranymi elementami bilansu i rachunku wyników.wyniki badań, 9.Taksonomiczne uporządkowanie róznych grup przedsiębiorstw w zakresie efektywności podatkowej w podatku VAT, 10.Efektywność podatkowe MSP według rodzajów działalności (sekcji Europejskiej Klasyfikacji Działalności - EKD), 11.Proponowane rozwiązania koncepcji optymalizacji bazy podaatkowej, 12.Zmiany w systemie podatkowym sprzyjające rozwojowi przedsiębiorczości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Skuteczność i efektywność systemu zarządzania jakością, 2. Czynniki wpływające na skuteczność i efektywność systemów zarządzania w przedsiębiorstwie, 3. Zarządzanie procesowe i monitorowanie skuteczności systemu zarządzania jakością w świetle wymagań międzynarodowej normy ISO 9001:2000, 4. Audit narzędziem oceny skuteczności systemów zarządzania, 5. Skuteczność i efektywność systemu zarządzania jakością na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw w województwie wielkopolskim, 6. Wspomaganie informatyczne w utrzymaniu systemu zarządzania jakością, 7. Koszty zintegrowanego systemu zarządzania podstawą oceny efektywności jego funkcjonowania, 8. Wpływ systemu HACCP na skuteczność wdrażania systemów zarządzania w firmie produkującej opakowania, 9. Możliwość dofinansowania wdrażania systemów zarządzania ze środków krajowych i unijnych, 10. Efektywność zarządzania ochroną środowiska - egzekwowanie wymagań prawnych w tej dziedzinie, 11. Systemy wspomagania komputerowego w efektywnym zarządzaniu gospodarką odpadami niebezpiecznymi, 12. Wielokryterialność podejmowania decyzji przesłanką zintegrowanego systemu zarządzania, 13. Instytucjonalne uwarunkowania wyboru i realizacji strategii przedsiębiorstwa, 14. Profile kultury a skuteczność systemów zarządzania jakością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prawo Sądowe)
CZ.I.Egzekucja przez zarząd przymusowy przedsiębiorstw rodzinnych: I.Charakterystyka ogólna egzekucji przez zarząd przymusowy przedsiebiostrw. 2.Przedsiębiorstwo rodzinne jako przedmiot egzekucji. 3.Egzekucja przez zarząd przymusowy a postępowanie klauzulowe. 4.Wszczęcie egzekucji. 5.Prowadzenie zarządu przymusowego przedsiębiorstwa rodzinnego. 6.Ochrona małżonka dłużnika po wszczęciu egzekucji przez zarząd przymusowy. 7.Egzekucja przez zarząd przymusowy przedsiębiorstwa rodzinnego a inne sposoby egzekucji świadczeń pieniężnych. 8.Podział sumy uzyskanej z egzekucji. 9.Egzekucja przez zarząd przymusowy a ustanie wspólności majątkowej małżonków. 10.Postulaty de lage ferenda dotyczące zarządu przymusowego nad przedsiebiorstwem rodzinnym.II. Teksty aktów prawnych: 1.Kodeks postępowania cywilnego (wyciąg). 2.Kodeks rodzinny i opiekuńczy (wyciąg).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Wstęp; Rozdz. I: MAŁA FIRMA W TEORIACH EKONOMICZNYCH: Menedżer małej firmy, Model ekonomiczny małej firmy, Efektywna skala działalności, Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce narodowej; Rozdz. II URUCHOMIENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: Uwarunkowania prawne, Podstawowe elementy bizness planu; Rozdz. III: ZARZĄDZANIE MAŁYM PRZEDSIĘBIORSTWEM: Zarządzanie i jego funkcje, decydowanie jako podstawowy element zarządzania małą firmą, Organizowanie, Motywowanie, Kontrolowanie, Człowiek w organizacji; Rozdz. IV: MARKETING: Istota marketingu, Strategie marketingowe firm, Franchising jako marketingowa koncepcja rozwoju małych i średnich firm; Rozdz. V: RACHUNKOWOŚĆ I PODATKI: Rola, funkcje i zasady rachunkowości, Majątek trwały i zasady rachunkowości, Zasady funkcjonowania kont, Sprawozdania finansowe; Rozdz. VI: FINANSE: Kredyt bankowy, Inne wybrane formy finansowania firm; Rozdz. VII: INWESTYCJE.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ekonomika i zarządzania małą firmą / pod red. Bogdan Piasecki. - Wyd.2 popr. i zm. - Warszawa-Łódź : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 572, [1] s. : tab., wykr. ; 25 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Wstęp; Rozdz. I: MAŁA FIRMA W TEORIACH EKONOMICZNYCH: Menedżer małej firmy, Model ekonomiczny małej firmy, Efektywna skala działalności, Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce narodowej; Rozdz. II URUCHOMIENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: Uwarunkowania prawne, Podstawowe elementy bizness planu; Rozdz. III: ZARZĄDZANIE MAŁYM PRZEDSIĘBIORSTWEM: Zarządzanie i jego funkcje, decydowanie jako podstawowy element zarządzania małą firmą, Organizowanie, Motywowanie, Kontrolowanie, Człowiek w organizacji; Rozdz. IV: MARKETING: Istota marketingu, Strategie marketingowe firm, Franchising jako marketingowa koncepcja rozwoju małych i średnich firm; Rozdz. V: RACHUNKOWOŚĆ I PODATKI: Rola, funkcje i zasady rachunkowości, Majątek trwały i zasady rachunkowości, Zasady funkcjonowania kont, Sprawozdania finansowe; Rozdz. VI: FINANSE: Kredyt bankowy, Inne wybrane formy finansowania firm; Rozdz. VII: INWESTYCJE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomika małych i średnich przedsiębiorstw / red. Genowefa Sobczyk. - Warszawa : Difin, 2004. - 268,[4] s. : tab., rys., wzory ; 23 cm.
R.1 Ekonomika procesów wytwórczo-usługowego w MSP; R.2 Ekonomika gospodarowań środkami trwałymi; R.3 Ekonomika majątku trwałego; R.4 Ekonomika gospodarowania zasobami ludzkimi; R.5 Koszty własne małych i średnich przedsiębiorstw; R.6 Badanie wyniku finansowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Biznes europejski- ku specyfice czy globalizacji?; 2. Otoczenie prawne eurobiznesu; 3. Sektor finansowy Unii Europejskiej- kierunek reform; 4. Zmiany w bankowości w Unii Europejskiej; 5. Eurozarządzanie- zarządzanie europejskie; 6. Euromarketing- marketing europejski; 7. Korporacje transnarodowe- inwestycyjne zaangażowanie na rynku Unii Europejskiej; 8. Małe i średnie przedsiębiorstwa w Unii Europejskiej; 9. Polskie przedsiębiorstwa na rynkach Unii Europejskiej; 10. Uwarunkowania międzynarodowej konkurencyjności polskich przedsiębiorstw po akcesji do Unii Europejskiej; 11. Unia Europejska- instytucje i polityka Wspólnoty dla biznesu; 12. Statystyczny obraz polskich przedsiębiorstw na rynkach Unii Europejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zapotrzebowanie małych i średnich przedsiębiorstw na kapitał, 2. Źródła finansowanie małych i średnich przedsiębiorstw, 3. Factoring jako instrument finansowania krótkookresowego, 4. Determinanty wyboru factoringu jako źródła finansowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw, 5. Perspektywy rozwoju factoringu jako instrumentu finansowania działalności przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Faktoring w bankowości : strategia przyszłości / Dorota Korenik. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 216 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
R. 1 Wprowadzenie do zagadnienia factoringu jako usługi finansowej dla małych i średnich przedsiębiorstw, R.2 Factoring i jego potencjał, R. 3 możliwości wykorzystania potencjału factoringu; rynek usług factoringowych w Polsce i Unii europejskiej, R. 4 Aspekt przewagi konkurencyjnej i konkurencyjności banku w branży factoringowej, R. 5 bankowość lokalna a factoring w świetle reguł gospodarki przyszłości (opartej na wiedzy i informacji).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej