Propaganda wizualna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Drzał-Sierocka Aleksandra
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Świątek Włodzimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1420)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(635)
Polska
(628)
Samorząd terytorialny
(532)
Propaganda wizualna
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(377)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(308)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(264)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(251)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Administracja
(241)
Pedagogika
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(237)
Nauczyciele
(235)
Szkolnictwo
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Kultura
(231)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(228)
Finanse publiczne
(226)
Rachunkowość
(217)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(215)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Nauczanie
(211)
Zarządzanie jakością
(211)
Reklama
(210)
Opieka społeczna
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(197)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Prawo międzynarodowe
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(186)
Zatrudnienie
(182)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo Unii Europejskiej
(173)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Kształcenie
(156)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(150)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(147)
Papiery wartościowe
(146)
Decyzje
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Płaca
(136)
Stosunki interpersonalne
(136)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Psychologia społeczna
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(121)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Antropologiczne i psychologiczne aspekty maski 1. Fenomen maski w mitach i tradycjach kultury 2. Rola i funkcje maski w tradycjach teatralnych 3. Fenomen maski w literaturze pięknej 4. Maski przywództwa w dziełach filmowych 5. Kluczowe pytania o rolę i funkcję maski 6. Persona jako maska osobowości człowieka 7. Demaskowanie iluzji jako klucz do poznania siebie 8. Diagnoza Gombrowicza: pustka ukryta za maską Rozdział 2. Maski przywódców dyktatorów 1. Adolf Hitler i jego maska przerażającej nicości 2. Błazeńska maska Benito Mussoliniego 3. Bestialska maska Józefa Stalina Rozdział 3. Maska przywódcy i psychologia zła 1. Efekt Lucyfera jako klucz do psychologii zła 2. Anonimowość, deindywiduacja i dehumanizacja 3. Maski zbrodniarzy i banalizacja zła Rozdział 4. Film propagandowy jako maska przywódcy 1. Zbiorowy triumf nazistowskiej woli 2. Zdemaskowanie nazistowskiego oszustwa propagandowego Rozdział 5. Maski przywódców świata biznesu 1. Groteskowa maska Elizabeth Holmes 2. Steve Bellmer w masce showmana 3. Liderzy wobec paradoksów autentyczności 4. Maska pośmiertna Steve’a Jobsa 5. Epitafium dla Alana Turinga Rozdział 6. Sztuczna inteligencja jako maska współczesnego człowieka 1. Maskowaty android jako partner i lider w świecie ludzi 2. Inteligentne roboty jako liderzy przyszłości? 3. Internet międzygalaktyczny i kolonizacja Marsa 4. Czy internet śni sam o sobie? 5. Możliwości inteligentnych robotów 6. Inteligentna broń jako lider na polu walki 7. Sztuczna inteligencja zagrożeniem dla ludzkości? 8. Roboty czy ludzie pokierują misją marsjańska? Rozdział 7. Fikcyjny szef jako maska współczesnego lidera 1. Szef wszystkich szefów jako maska 2. Maska szefa jako narzędzie przemocy w firmie 3. Demaskowanie fikcyjnego szefa firmy 4. Maska bohaterem tragifarsy firmowej 5. Szef szefa wszystkich szefów jako parodia lidera Rozdział 8. Maska lidera w badaniach własnych 1. Metoda i założenia badawcze 2. Istota i natura maski lidera 3. Funkcje maski lidera 4. Maska lidera w kulturze organizacji 5. Konsekwencje używania maski przez lidera 6. Maska a rozwój i edukacja liderów nowej generacji Rozdział 9. Maski przywództwa w czasie kryzysu pandemii COVID-19 1. Pandemia niekompetencji przywódców 2. Pandemiczna maska Donalda Trumpa 3. Przywódcy w pułapce pandemicznej maski 4. Groteskowe maski prezydentów w kryzysie pandemii 5. Przywódcy liberalnych demokracji wobec pandemii 6. Kryzys przywództwa i korekta demokracji 7. Dyskryminacja i stygmatyzacja osób z COVID-19 8. Skuteczni przywódcy, którzy pokonali pandemię Rozdział 10. Koncepcja przywództwa w działaniu jako alternatywa dla przywództwa w maskach 1. Kluczowe założenia koncepcji przywództwa w działaniu 2. Przywództwo przyszłości bez masek 3. Manifest liderów przyszłości; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Konteksty Wizualności / red. nauk. Wiesław Godzic)
1. Audiowizualność wczoraj i dzisiaj: Kino - świat w obiektywie kamery; Telewizja - najważniejsze medium XX wieku; Internet - społeczne metamedium; Prawne aspekty przekazu audiowizualnego; Dziennikarstwo i nowe media. 2. Medialne obrazy świata: Terroryzm i media - dwa spektakle; Dyskretny urok zakazanego. Tabu w mediach; Media i polityka. Demokracja czy mediokracja?; Prezenter, ekspert, celebrity; Antagoniści o obrońcy ładu społecznego; Rasizm o obcość w mediach; Moralizatorstwo czy transcendencja? Obraz religii i Kościoła w polskiej telewizji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej