Pośrednictwo pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(6)
Autor
Bańka Augustyn
(2)
Kukulak-Dolata Iwona
(2)
Pichla Jarosław
(2)
Babińska-Górecka Renata
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Borek-Buchajczuk Renata
(1)
Czarnecki Paweł (1981- )
(1)
Daniluk-Jarmoniuk Anna
(1)
Figurski Janusz
(1)
Florczak Izabela
(1)
Grzebyk Piotr
(1)
Góral Zbigniew
(1)
Gładoch Monika
(1)
Jaworska Katarzyna
(1)
Kosut Anna
(1)
Krajewski Marcin
(1)
Kuczyński Tadeusz (1952- )
(1)
Latos-Miłkowska Monika
(1)
Lewandowicz-Machnikowska Monika (1973- )
(1)
Makowski Dariusz
(1)
Mielczarek Marcin A
(1)
Mitrus Leszek
(1)
Męcina Jacek (1968- )
(1)
Nowak Monika
(1)
Paluszkiewicz Magdalena
(1)
Reda-Ciszewska Anna
(1)
Rutkowska Elżbieta
(1)
Sanetra Walerian (1943- )
(1)
Staszewska Ewa
(1)
Stopka Karolina
(1)
Szmit Jakub
(1)
Ura Elżbieta (1957- )
(1)
Wajda Dominik
(1)
Walczak Krzysztof
(1)
Wratny Jerzy (1943- )
(1)
Wrocławska Tatiana
(1)
Wujczyk Marcin
(1)
Włodarczyk Mirosław
(1)
Łaga Maciej
(1)
Ślebzak Krzysztof (1975- )
(1)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(1)
Żurek Mirosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1420)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(635)
Polska
(628)
Samorząd terytorialny
(532)
Pośrednictwo pracy
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(377)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(308)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(264)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(251)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Administracja
(241)
Pedagogika
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(237)
Nauczyciele
(235)
Szkolnictwo
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Kultura
(231)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(228)
Finanse publiczne
(226)
Rachunkowość
(217)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(215)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Nauczanie
(211)
Zarządzanie jakością
(211)
Reklama
(210)
Opieka społeczna
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(197)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Prawo międzynarodowe
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(186)
Zatrudnienie
(182)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo Unii Europejskiej
(173)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Kształcenie
(156)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(150)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(147)
Papiery wartościowe
(146)
Decyzje
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Płaca
(136)
Stosunki interpersonalne
(136)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Psychologia społeczna
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(121)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Temat: czas
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk ; T.128)
Zawiera: I. Współczesne problemy doradztwa zawodowego: Nowe trendy w poradnictwie zawodowym; Modernizacja polskiego poradnictwa zawodowego; Rozterki i niepokoje polskiego doradcy w realiach ponowoczesnego świata; profesjonalne i nieprofesjonalne doradztwo zawodowe; Doradztwo zawodowe w warunkach dynamicznych zmian zawodów i specjalności; Najlepsze praktyki europejskie; Doradca zawodowy – wymagania kwalifikacyjne; Status doradcy zawodowego w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; Standardy usług rynku pracy. II. Metody, techniki, narzędzia doradztwa zawodowego: Wybrane metody i techniki stosowane przez doradcę zawodowego; Koncepcje wartości oraz modele życia związane w planowaniem kariery zawodowej; Znaczenie socjologicznych teorii wyboru zawodu w pracy doradcy zawodowego; Proces przystosowania zawodowego w kontekście koncepcji stałych indywidualnych cech osobowości; Studium przypadku w poradnictwie zawodowym; Bilanse kompetencyjne – nowa metoda poradnictwa zawodowego; Kształcenie doradców zawodowych na studiach podyplomowych; kształcenie doradców zawodowych na potrzeby XXI wieku. Doświadczenia Uniwersytetu Łódzkiego. III. Orientacja i poradnictwo zawodowe w szkole: Doradztwo zawodowe w systemach szkolnych Unii Europejskiej; Orientacja i poradnictwo zawodowe w nowym systemie edukacji; Praca doradcy zawodowego w placówkach oświatowych; Rola poradni psychologiczno-pedagogicznej w okresie transformacji doradztwa zawodowego; Szkolne Ośrodki Kariery – szansą dla młodzieży na lepszy start; Wewnątrzszkolny System Doradztwa Zawodowego w gimnazjum. IV. Wybrane instytucje rynku pracy: Program „Pierwsza Praca”; Poradnictwo zawodowe na Mazowszu; EURES – nowa możliwość na znalezienie pracy w Europie; Kluby pracy w Polsce; Doradztwo zawodowe w ochotniczych hufcach pracy (Mobilne Centa Informacji zawodowej); Doświadczenia i nowe zadania akademickich biur karier; Gminne Centra Informacji w społecznościach lokalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Instytucjonalne źródła bezrobocia w Polsce: Skala zmian; Zmiany w PKB; Kształtowanie się bezrobocia; Kim są bezrobotni?; Jak wiele wakatów powstaje w gospodarce?; Wnioski; Bibliografia; Dodatek A; Dodatek B. -Przepływ pracowników z bezrobocia do zatrudnienia: Wstęp; Zmiany poziomu bezrobocia w okresie 1992-'94/95 Dopływy do bezrobocia oraz odpływy z bezrobocia; Przyczyny niskiej stopy odpływów do zatrudnienia w Polsce; Intensywność poszukiwania pracy i inne czynniki wpływające na wielkość bezrobocia; Uwagi końcowe; Bibliografia; Wykresy i tablice. -Dynamika i struktura przepływów siły roboczej na rynku pracy w latach 1992-96: Makroekonomiczne determinanty przepływów siły roboczej na rynku pracy; Przepływy na rynku pracy; Zmiana populacji tworzących poszczególne stany; Przepływy netto- zmiana wielkości stanów; Płynność zatrudnienia i bezrobocia a czas ich trwania; Aneks. -Rekomendacja zmian w systemie przeciwdziałania bezrobociu: Instytucjonalne źródła bezrobocia; Propozycje zmian w obecnym systemie obsługi rynku, w celu przeciw działania utrwalaniu się zawyżonego poziomu bezrobocia Wnioski końcowe. -Rekomendacja zmian w systemie pośrednictwa pracy: Rola pośrednictwa pracy w zwalczaniu bezrobocia; Elastyczność zatrudnienia wymaga elastycznego pośrednictwa pracy; Pośrednictwo pracy- stan obecny- omówienie Stan prawny dot. pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego; Rekomendacja zmian w systemie pośrednictwa pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ: 1. Niepełnosprawność - wybrane problemy, 2. Orzekanie o niepełnosprawności dla celów rehabilitacji zawodowej, 3. Psychospołeczne problemy niepełnosprawności. REHABILITACJA ZAWODOWA: 1. Cele i załozenia rehabilitacji kompleksowej, 2. Organizacja rehabilitacji zawodowej, formy zatrudnienia osób niepełnosprawnych, 3. Wspracie społeczne osób niepełnosprawnych w aktywizacji zawodowej. POŚREDNICTWO ZAWODOWE: 1. Metody poradnictwa zawodowego w kontekscie rehabilitacji zawodowej osób niepełnosprawnych, 2. Telepraca jako nowa forma zatrudnienia dla osób niepełnosprawnych. POŚREDNICTWO PRACY: 1. Gromadzenie informacji o poszukujących pracy, 2. Rekrutacja pracownika niepełnosprawnego. PRACA ZAWODOWA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNCH: 1. Kompetencje pracownika, 2. Stymulacja rozowju zawodowego osób niepełnosprawnych. ORGANIZACJA STANOWISKA PRACY: 1. Szczególne uprawnienia niepełnosprawnych pracowników i obowiązki pracodwaców (stan na dzień 1.01.2008), 2. Wspracie pracodawców zatrudniających niepełnosprawnych pracowników (stan prawny na 1.01.2008), 3. Ergonomia zatrudniania osób niepełnosprawnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(System prawa pracy ; T. 8)
Zawiera: ROZDZIAŁ 1. Prawo do pracy, polityka zatrudnienia i polityka rynku pracy 1.1. Prawo do pracy jako zasada prawa rynku pracy 1.2. Polityka zatrudnienia 1.3. Szara strefa i zatrudnienie „na czarno” ROZDZIAŁ 2. Organy i instytucje rynku pracy 2.1. Organy zatrudnienia i instytucje rynku pracy 2.2. Służby zatrudnienia – organizacja i zadania 2.3. Ochotnicze Hufce Pracy 2.4. Działalność agencji zatrudnienia w Polsce – analiza formalnoprawna ze szczególnym uwzględnieniem usług pracy tymczasowej 2.5. Instytucje szkoleniowe 2.6. Instytucje dialogu społecznego 2.7. Instytucje partnerstwa lokalnego 2.8. Fundusz Pracy (finansowanie rynku pracy) 2.9. Samorząd lokalny jako podmiot rynku pracy ROZDZIAŁ 3. Bezrobotny i poszukujący pracy 3.1. Prawne pojęcie bezrobotnego 3.2. Geneza i modele dyferencjacji statusu prawnego bezrobotnych 3.3. Młodzież na rynku pracy 3.4. Osoby długotrwale bezrobotne 3.5. Osoby starsze 3.6. Osoba niepełnosprawna jako szczególna kategoria bezrobotnego 3.7. Ochrona kobiet na rynku pracy 3.8. Osoby wychowujące dzieci na rynku pracy 3.9. Świadczenia przysługujące rolnikom zwalnianym z pracy 3.10. Poszukujący pracy ROZDZIAŁ 4. Przedsiębiorca (pracodawca) jako podmiot rynku pracy 4.1. Zatrudnienie, pracodawca, przedsiębiorca – problemy terminologiczne 4.2. Pracodawca na rynku pracy 4.3. Wpływ dialogu społecznego na rynek pracy ROZDZIAŁ 5. Usługi rynku pracy 5.1. Usługi rynku pracy 5.2. Pośrednictwo pracy 5.3. System EURES 5.4. Poradnictwo i informacja zawodowa 5.5. Szkolenia dla bezrobotnych i osób poszukujących pracy ROZDZIAŁ 6. Świadczenia dla bezrobotnych i poszukujących pracy 6.1. Formy prawne przeciwdziałania bezrobociu 6.2. Formy prawne łagodzenia skutków bezrobocia ROZDZIAŁ 7. Zatrudnianie obywateli polskich za granicą i cudzoziemców w Polsce 7.1. Zatrudnianie cudzoziemców – obywateli Unii Europejskiej 7.2. Zatrudnianie obywateli polskich za granicą 7.3. Zatrudnianie cudzoziemców w Polsce ROZDZIAŁ 8. Spory indywidualne z zakresu prawa rynku pracy 8.1. Ewolucja przepisów dotyczących załatwiania sporów indywidualnych w sprawach zatrudnienia 8.2. Spory załatwiane w trybie ogólnego postępowania administracyjnego 8.3. Spory rozstrzygane w drodze uproszczonego postępowania o charakterze administracyjnym 8.4. Spory załatwiane w drodze administracyjnego postępowania egzekucyjnego 8.5. Spory dotyczące innych aktów i czynności z zakresu administracji publicznej 8.6. Spory dotyczące porozumień i umów z zakresu prawa rynku pracy 8.7. Spory indywidualne w innych sprawach z zakresu prawa rynku pracy 8.8. Zasady kontroli spraw z zakresu prawa rynku pracy przez sądownictwo administracyjne ROZDZIAŁ 9. Państwowa Inspekcja Pracy 9.1. Uwagi wstępne 9.2. Rys historyczny rozwoju regulacji dotyczących inspekcji pracy 9.3. Organizacja Państwowej Inspekcji Pracy 9.4. Kompetencje Państwowej Inspekcji Pracy; WYKAZ SKRÓTÓW; BIBLIOGRAFIA; ORZECZENIA; INDEKS RZECZOWY.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Instytucje rynku pracy - podstawy teoretyczne: Pojęcie, rodzaje, funkcje instytucji; Rynek pracy i jego instytucje; Instytucje rynku pracy jako organizacje. 2. Instytucje rynku pracy w Polsce: Publiczne służby zatrudnienia, Ochotnicze Hufce Pracy; Agencje zatrudnienia; Instytucje szkoleniowe; Instytucje dialogu społecznego i partnerstwa lokalnego. 3. Powiatowe urzędy pracy jako instytucje rynku pracy. Analiza wyników badań: Instytucjonalna obsługa rynku pracy w świetle statystyki publicznej; Zasoby kadrowe powiatowych urzędów pracy w świetle badań ilościowych; Pośrednictwo pracy i poradnictwo zawodowe w działalności powiatowych urzędów pracy; Problemy powiatowych urzędów pracy w realizacji usług rynku pracy; Współpraca powiatowych urzędów pracy w agencji zatrudnienia; Współpraca PUP z instytucjami niepublicznymi; Obszary współpracy; Dobre praktyki we współpracy; Perspektywy współpracy; Opinia powiatowych urzędów pracy na temat regulacji prawnych determinujących działalność agencji zatrudnienia; Wnioski. 4. Wojewódzkie urzędy pracy jako instytucje rynku pracy. Analiza wyników badań: Zasoby kadrowe wojewódzkich urzędów pracy; Poradnictwo zawodowe i pośrednictwo pracy w działalności wojewódzkich urzędów pracy; Współpraca wojewódzkich urzędów pracy z agencjami zatrudnienia; Perspektywy współpracy wojewódzkich urzędów pracy z agencjami zatrudnienia; Opinia wojewódzkich urzędów pracy na temat procedur rejestracji agencji zatrudnienia; Wnioski. 5. Agencje zatrudnienia jako instytucje rynku pracy. Analiza wyników badań: Agencje zatrudnienia w Polsce; Agencje zatrudnienia w ujęciu statycznym i dynamicznym; Agencje zatrudnienia w układzie przestrzennym; Potencjał techniczny, finansowy i kadrowy agencji zatrudnienia; Klienci agencji zatrudnienia; Klienci indywidualni; Klienci instytucjonalni; Usługi agencji zatrudnienia; Współpraca agencji zatrudnienia z urzędami pracy; Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Instytucje rynku pracy- podstawy teoretyczne; 2. Instytucje rynku pracy w Polsce; 3. Powiatowe Urzędy Pracy jako instytucje rynku pracy. Analiza wyników badań; 4. Wojewódzkie Urzędy Pracy jako instytucje rynku pracy. Analiza wyników badań; 5. Agencje zatrudnienia jako instytucje rynku pracy. Analiza wyników badań; 6. Rekomendacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Zawodoznawstwo, doradztwo zawodowe i pośrednictwo pracy z perspektywy ogólnej : R.1 Istota zawodoznawstwa, doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy : 1. Powody wzrostu zainteresowania zawodoznawstwem, doradztwem zawodowym i pośrednictwem pracy, 2.Istota zawodoznawstwa, 3. Istota doradztwa zawodowego, 4. Istota pośrednictwa pracy. R.2 Ewolucja zawodoznawstwa, doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy : 1. Problemy zawodoznawstwa oraz doradztwa zawodowego w perspektywie historycznej, 2. Doradztwo zawodowe i pośrednictwo pracy w perspektywie historycznej, 3. Współczesny kontekst doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy, 4. Kontinuum doradztwa zawodowego oraz pośrednictwa pracy. R.3 Specyfika zawodoznawstwa, doradztwa i pośrednictwa pracy w instytucjach świadczących pomoc bezrobotnym : 1. Ewolucja systemu pomocy zawodowej w związku ze zmianami na rynku pracy, 2. Specyfika pośrednictwa pracy - doradztwo zawodowe w urzędach pracy świadczących pomoc bezrobotnym , 3. Pośrednictwo pracy w sieci doradztwa zawodowego i konsultacji. Cz. II Psychologiczne problemy profesjonalnej tożsamość zawodowego funkcjonowania doradcy oraz pośrednika pracy : R.4 Profesjonalna tożsamość doradcy zawodowego oraz pośrednika pracy : 1. Profesjonlan tożsamość doradcy i pośrednika pracy w latach dziewięćdziesiątych, 2. Prawne i etyczne podstawy doradztwa i pośrednictwa pracy. R.5 Wiarygodność i odpowiedzialność etyczna psychologa jako eksperta w dziedzinie doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy : 1. Rola ekspertów w okresie transformacji gospodarczej, 2. Wierygodność psychologów w doradztwie zawodowym, 3. Tożsamość teoretyczna i metodologiczna psychologa jako eksperta. R.6 Psychologiczna na tura doradztwa i pośrednictwa pracy : 1. Indywidualne doradztwo i pośrednictwo pracy, 2. Doradztwo i pośrednictwo grupowe, 3. Strategia doradztwa i pośrednictwa prac y w zintegrowanym modelu psychoekologicznym. Cz. III Psychologiczne prawidłowości rozwoju zawodowego grup klientów korzystających z doradztwa w systemie pośrednictwa pracy : R.7 Praca w cyklu życia człowieka jako źródło kryzysów stwarzających zapotrzebowanie na profesjonalne doradztwo zawodowe w systemie pośrednictwa pracy : 1. Praca i zawód a kryzysy rozwojowe, 2. Rozwój osobowości zawodowej, 3. Fazy rozwoju zawodowego, 4. Teorie rozwoju zawodowego, 5. Wsparcie społeczne jako przyczyna i skutek profesjonalnego doradztwa w systemie instytucjonalnym pośrednictwa pracy. R.8 Psychologiczne problemy rozwoju i funkcjonowania wzwodowego młodzieży jako grupy potrzebującej wsparcia w instytucjach pośrednictwa pracy : 1. Charakterystyczne problemy psychologiczne wieku młodzieńczego, 2. Charakterystyczne problemy psychologiczne okresu przejścia z systemu oświatowego do rynku pracy, 3. Zadania i cechy charakterystyczne doradztwa dla młodzieży w systemie pośrednictwa pracy. R.9 Psychologiczne problemy rozwoju i funkcjonowania zawodowego dorosłych z perspektywy doradztwa - pośrednictwa pracy : 1. Problemy dorosłych związane z rozwojem, 2. Psychologiczne problemy dorosłości związane z karierą zawodową, 3. Rola rodziny w karierze zawodowej i w radzeniu sobie z bezrobociem. R.10 Problemy psychologiczne związane z karierą zawodową osób specjalnej troski : 1. Okres "późnej dojrzałości" i jego implikacje dla doradztwa i pośrednictwa pracy, 2. Specyficzne problemy zawodowego funkcjonowania oraz bezrobocie u osób niepełnosprawnych. Cz.IV Zawodoznawstwo jako narzędzie optymalizacji doradztwa i pośrednictwa pracy : R.11 Zawodoznawstwo w równoważeniu lokalnych rynków pracy i w przeciwdziałaniu bezrobociu : 1. Informacje zawodoznawcze niezbędne w doradztwie zawodowym, 2. Zmiany w strukturze zatrudnienia i w popycie na pracę, 3. Podaż oraz popyt na pracę i zawody w latach dziewięćdziesiątych, 4. Psychologiczne wyznaczniki postaw pracodawców do rynku pracy. R. 12 Źródła wiedzy zawodoznawczej: 1. Zawodoznawstwo bierne i aktywne, 2. Klasyfikacje i nomenklatury zawodów na świecie, 3. Polskie nomenklatury i klasyfikacje zawodów. R. 13 Poznańska klasyfikacja oraz „Charakterystyki zawodów i ofert pracy”: 1. Teoretyczne podstawy nowej klasyfikacji, 2. Budowa klasyfikacji oraz „Charakterystyki zawodów i ofert pracy”, 3. Praktyczne wykorzystanie „Charakterystyki zawodów i ofert pracy”. Cz. V Doradztwo zawodowe w teorii i praktyce pośrednictwa pracy: R. 14 Modele doradztwa zawodowego i ich praktyczna użyteczność w pośrednictwie pracy: 1. Modele doradztwa wyrastające z idei orientacji zawodowej, 2. Modele doradztwa wyrastające z praktycznych potrzeb przeciwdziałania bezrobocia. R. 15 Modele doradztwa optymalizujący proces diagnostyczno-prognostyczny pośrednictwa pracy: 1. Pomoc diagnostyczna w wyjaśnianiu klientowi sytuacji problemowej i potencjału zawodowego, 2. Pomoc specjalistyczna w ocenie przydatności zawodowej bezrobotnych. R. 16 Model doradztwa optymalizujący pośrednictwo pracy jako „bycie z klientem” w planowaniu kariery oraz nowych scenariuszy życia: 1. Pomoc klientom w przyjęciu nowych scenariuszy kariery pracy, 2. Pomoc klientom w tworzeniu oraz realizacji zaplanowanych strategii działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Zawodoznawstwo, doradztwo zawodowe i pośrednictwo pracy z perspektywy ogólnej : R.1 Istota zawodoznawstwa, doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy : 1. Powody wzrostu zainteresowania zawodoznawstwem, doradztwem zawodowym i pośrednictwem pracy, 2.Istota zawodoznawstwa, 3. Istota doradztwa zawodowego, 4. Istota pośrednictwa pracy. R.2 Ewolucja zawodoznawstwa, doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy : 1. Problemy zawodoznawstwa oraz doradztwa zawodowego w perspektywie historycznej, 2. Doradztwo zawodowe i pośrednictwo pracy w perspektywie historycznej, 3. Współczesny kontekst doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy, 4. Kontinuum doradztwa zawodowego oraz pośrednictwa pracy. R.3 Specyfika zawodoznawstwa, doradztwa i pośrednictwa pracy w instytucjach świadczących pomoc bezrobotnym : 1. Ewolucja systemu pomocy zawodowej w związku ze zmianami na rynku pracy, 2. Specyfika pośrednictwa pracy - doradztwo zawodowe w urzędach pracy świadczących pomoc bezrobotnym , 3. Pośrednictwo pracy w sieci doradztwa zawodowego i konsultacji. Cz. II Psychologiczne problemy profesjonalnej tożsamość zawodowego funkcjonowania doradcy oraz pośrednika pracy : R.4 Profesjonalna tożsamość doradcy zawodowego oraz pośrednika pracy : 1. Profesjonlan tożsamość doradcy i pośrednika pracy w latach dziewięćdziesiątych, 2. Prawne i etyczne podstawy doradztwa i pośrednictwa pracy. R.5 Wiarygodność i odpowiedzialność etyczna psychologa jako eksperta w dziedzinie doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy : 1. Rola ekspertów w okresie transformacji gospodarczej, 2. Wierygodność psychologów w doradztwie zawodowym, 3. Tożsamość teoretyczna i metodologiczna psychologa jako eksperta. R.6 Psychologiczna na tura doradztwa i pośrednictwa pracy : 1. Indywidualne doradztwo i pośrednictwo pracy, 2. Doradztwo i pośrednictwo grupowe, 3. Strategia doradztwa i pośrednictwa prac y w zintegrowanym modelu psychoekologicznym. Cz. III Psychologiczne prawidłowości rozwoju zawodowego grup klientów korzystających z doradztwa w systemie pośrednictwa pracy : R.7 Praca w cyklu życia człowieka jako źródło kryzysów stwarzających zapotrzebowanie na profesjonalne doradztwo zawodowe w systemie pośrednictwa pracy : 1. Praca i zawód a kryzysy rozwojowe, 2. Rozwój osobowości zawodowej, 3. Fazy rozwoju zawodowego, 4. Teorie rozwoju zawodowego, 5. Wsparcie społeczne jako przyczyna i skutek profesjonalnego doradztwa w systemie instytucjonalnym pośrednictwa pracy. R.8 Psychologiczne problemy rozwoju i funkcjonowania wzwodowego młodzieży jako grupy potrzebującej wsparcia w instytucjach pośrednictwa pracy : 1. Charakterystyczne problemy psychologiczne wieku młodzieńczego, 2. Charakterystyczne problemy psychologiczne okresu przejścia z systemu oświatowego do rynku pracy, 3. Zadania i cechy charakterystyczne doradztwa dla młodzieży w systemie pośrednictwa pracy. R.9 Psychologiczne problemy rozwoju i funkcjonowania zawodowego dorosłych z perspektywy doradztwa - pośrednictwa pracy : 1. Problemy dorosłych związane z rozwojem, 2. Psychologiczne problemy dorosłości związane z karierą zawodową, 3. Rola rodziny w karierze zawodowej i w radzeniu sobie z bezrobociem. R.10 Problemy psychologiczne związane z karierą zawodową osób specjalnej troski : 1. Okres "późnej dojrzałości" i jego implikacje dla doradztwa i pośrednictwa pracy, 2. Specyficzne problemy zawodowego funkcjonowania oraz bezrobocie u osób niepełnosprawnych. Cz.IV Zawodoznawstwo jako narzędzie optymalizacji doradztwa i pośrednictwa pracy : R.11 Zawodoznawstwo w równoważeniu lokalnych rynków pracy i w przeciwdziałaniu bezrobociu : 1. Informacje zawodoznawcze niezbędne w doradztwie zawodowym, 2. Zmiany w strukturze zatrudnienia i w popycie na pracę, 3. Podaż oraz popyt na pracę i zawody w latach dziewięćdziesiątych, 4. Psychologiczne wyznaczniki postaw pracodawców do rynku pracy. R. 12 Źródła wiedzy zawodoznawczej: 1. Zawodoznawstwo bierne i aktywne, 2. Klasyfikacje i nomenklatury zawodów na świecie, 3. Polskie nomenklatury i klasyfikacje zawodów. R. 13 Poznańska klasyfikacja oraz „Charakterystyki zawodów i ofert pracy”: 1. Teoretyczne podstawy nowej klasyfikacji, 2. Budowa klasyfikacji oraz „Charakterystyki zawodów i ofert pracy”, 3. Praktyczne wykorzystanie „Charakterystyki zawodów i ofert pracy”. Cz. V Doradztwo zawodowe w teorii i praktyce pośrednictwa pracy: R. 14 Modele doradztwa zawodowego i ich praktyczna użyteczność w pośrednictwie pracy: 1. Modele doradztwa wyrastające z idei orientacji zawodowej, 2. Modele doradztwa wyrastające z praktycznych potrzeb przeciwdziałania bezrobocia. R. 15 Modele doradztwa optymalizujący proces diagnostyczno-prognostyczny pośrednictwa pracy: 1. Pomoc diagnostyczna w wyjaśnianiu klientowi sytuacji problemowej i potencjału zawodowego, 2. Pomoc specjalistyczna w ocenie przydatności zawodowej bezrobotnych. R. 16 Model doradztwa optymalizujący pośrednictwo pracy jako „bycie z klientem” w planowaniu kariery oraz nowych scenariuszy życia: 1. Pomoc klientom w przyjęciu nowych scenariuszy kariery pracy, 2. Pomoc klientom w tworzeniu oraz realizacji zaplanowanych strategii działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej