Planowanie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(8)
Autor
Bień Witold (1927-2018)
(2)
Rusiński Michał
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Filar Ewa
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Kostera Monika
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Marfo-Yiadom Edward
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Petz Jarosław
(1)
Rae Leslie
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Urbański Maciej
(1)
Waśniewski Krzysztof (1968- )
(1)
Wilson Hugh
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1424)
Zarządzanie
(674)
Unia Europejska
(641)
Polska
(633)
Samorząd terytorialny
(532)
Planowanie
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(370)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(321)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(310)
Nauczanie początkowe
(298)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(281)
Polityka
(263)
Rodzina
(261)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(247)
Unia Europejska (UE)
(244)
Prawo cywilne
(243)
Zarządzanie strategiczne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Finanse
(237)
Prawo karne
(237)
Język angielski
(236)
Szkolnictwo
(235)
Podatek
(234)
Kultura
(233)
Nauczyciele
(233)
Państwo
(232)
Psychologia
(232)
Polityka społeczna
(230)
Finanse publiczne
(225)
Rachunkowość
(218)
Społeczeństwo
(218)
Innowacje
(215)
Socjologia
(214)
Nauczanie
(211)
Szkolnictwo wyższe
(211)
Reklama
(210)
Zarządzanie jakością
(210)
Opieka społeczna
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(206)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(199)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo międzynarodowe
(191)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(191)
Osobowość
(186)
Konsumenci (ekon.)
(182)
Zatrudnienie
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(178)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo karne procesowe
(176)
Rynek finansowy
(175)
Rynek kapitałowy
(173)
Prawo Unii Europejskiej
(169)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Filozofia
(155)
Kształcenie
(155)
Logistyka gospodarcza
(149)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(146)
Decyzje
(145)
Papiery wartościowe
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Stosunki interpersonalne
(138)
Płaca
(136)
Służba zdrowia
(135)
Psychologia społeczna
(134)
Postępowanie cywilne
(132)
Prawo konstytucyjne
(132)
Terroryzm
(132)
Inwestycje
(131)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(118)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Poradnik
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
14 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja czasu z perspektywy, 2. Typowe problemy z czasem, 3. Rozwijanie własnego poczucia czasu, 4. Jak określać cele perspektywiczne, 5. Jak tworzyć plany średniego zasięgu, 6. Planowanie dnia, 7. Jak najlepiej wykorzystać najdogodniejszą porę, 8. Efektywne wykorzystanie czasu w biurze, 9. Organizacja zebrań, 10. Sztuka delegowania, 11. Korzystanie z zajętego czasu, 12. Zdrowie i wakacje, PODSUMOWANIE: Dziesięć kroków ku lepszej organizacji czasu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes plan / Ewa Filar, Jerzy Skrzypek. - Wyd. 3 rozsz. - Warszawa : Poltext, 1999. - 213, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm + dyskietka.
Wstęp; Czy planowanie może być czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa?; Jak planować w przedsiębiorstwie; Co to jest biznes plan?; Proponowany wzór biznes planu; Plan finansowy; Biznes plan firmy "CEGBUD"; Plan restrukturyzacji; Komputerowy program BPLAN-2. Aneksy: 1. Lista potencjalnych szans, zagrożeń oraz słabych i silnych stron; 2. Przeciętne wartości wskaźników finansowych; 3. Program multimedialnego treningu menedżerskiego "Zasady konstrukcji planu działania firmy symulacje komputerowe".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Na co komu potrzebny biznes plan, czyli kto to jest przedsiębiorca i czego może oczekiwać. 2. Definicja i funkcja biznes planu oraz podstawowe pojęcia związane z jego konstruowaniem. 3. Analiza otoczenia na potrzeby biznes planu. 4. Analiza ryzyka na potrzeby biznes planu. Konstruowanie scenariuszy wydarzeń. 5. Określanie wartości firmy i poszczególnych jej składników na podstawie biznes planu. 6. Biznes plan jako instrument decyzji menedżerskich. 7. Horeca Machines sp. z o.o - pełna analiza przypadku planowania biznesowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesny kontekst organizowania- organizacja w relacjach z otoczeniem: Organizacja w środowisku międzynarodowym. Zarys teoretyczno-instytucjonalny; Ponadnarodowi normo dawcy i biznes; Kultura i organizacje. Perspektywa antropologiczna; Koncepcja klasy kreatywnej Richard Floridy- nowa rzeczywistość współczesnych organizacji?; Społeczna odpowiedzialność organizacji; Ekologiczny kontekst zarządzania; Wykorzystanie teorii corporate governance w korporacjach; 2. Różnorodność świata organizacji- metody i archetypy: Archetypy, opowieści archetypiczne i metafory; Sektor publiczny- specyfika i metody zarządzania; Gmina jako organizacja- zarządzanie gmina; Kwestie praktyczne zarządzania w kontekście wielonarodowym. Perspektywa firmy i jej interesariuszy; Małe przedsiębiorstwa- specyfika i problemy zarządzania; Fenomen przedsiębiorczości społecznej; 3. Społeczne i techniczne elementy organizacji- powiązania i ewolucja: Nowe technologie w organizacjach; Struktury i projektowanie organizacji; Różnorodność kulturowa współczesnych organizacji; Gender w organizacjach; Duchowość w organizacji; Kompetencje przedsiębiorcze w tworzeniu i rozwijaniu organizacji; 4. Współczesne trendy w zarządzaniu: teoria i praktyka: Zarządzanie na rynku doznań; Współczesne koncepcje zarządzania strategicznego; Planowanie jako walka z niepewnością; Nowe kierunki w zarządzaniu ludźmi- zaangażowanie organizacyjne; Nowe kierunki w badaniach nad przywództwem; Marketing krytyczny; Doradztwo naukowe jako metoda sprzyjająca uczeniu się organizacji i tworzeniu wiedzy; Budowa i diagnoza organizacji uczących się; Rachunkowość jako system informacyjny wspomagający zarządzanie; Negocjacje w organizacji; 5. Badanie współczesnych organizacji- wybrane metody i ich implikacje: Zarządzanie zmianą i badanie wartości organizacji z użyciem techniki siatki repertuaru; Teoria aktora-sieci; Wykorzystanie teorii ugruntowanej do badań przedsiębiorczości; Opowiadania o karierze- zawodowe paradygmaty i gra dystynkcji; Podwójne czytanie rzeczywistości: wspieranie badań ilościowych badaniami jakościowymi; Krytyczne badania nad doradztwem organizacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I.Współczesny kontekst organizowania - organizacja w relacjach z otoczeniem: Organizacja w środowisku międzynarodowym: Zarys teoretyczno-instytucjonalny; System informacyjny rachunkowości- ramy koncepcyjne; Lex mercatoria jako przykład samoregulacji prawnej handlu międzynarodowego; Wykorzystanie teorii corporate governance w korporacjach; Organizacja bez granic - łańcuchy dostaw, sieci i "ekosystemy"; Gender w organizacjach. 2. Aspekty organizacji i zarządzania we współczesnych teoriach: Informacja w zarządzaniu a rachunkowość; Kultura i organizacje: Perspektywa antropologiczna; Planowanie jako walka z niepewnością; Duchowość w organizacji; Doradztwo naukowe (Action Research) jako metoda sprzyjająca uczeniu się organizacji i tworzeniu wiedzy; Krytyczne badania nad doradztwem organizacyjnym; Fenomen przedsiębiorczości społecznej; Teoria aktora-sieci (Actor- NetworkTheory ANT); Nowe technologie w organizacjach; Nowe kierunki w badaniach nad przywództwem. 3. Współczesne trendy w zarządzaniu - aspekty praktyki: Rachunkowość jako system informacyjny wspomagający zarządzanie; Kwestie praktyczne zarządzania w kontekście wielonarodowym: Perspektywa firmy i jej interesariuszy; Zarządzanie na rynku doznań; Przedsiębiorczość w małej firmie; Negocjacje w organizacji; Społeczna odpowiedzialność organizacji; Nowe kierunki w zarządzaniu ludźmi - zaangażowanie organizacyjne. 4. Badania organizacji - metody badawcze i ich implikacje: Zarządzanie zmianą i badanie wartości organizacji z użyciem techniki siatki repertuaru; Opowieść paradygmatyczna, pole kapitały i gra dystynkcji w opowiadaniach o karierze; Podwójne czytanie rzeczywistości: wspieranie badań ilościowych badaniami jakościowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Część I. Rozpoznanie i analiza potrzeb Rozdział 1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych (RAPS): Co to jest RAPS?; Wstęp do rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych; Po co przeprowadza się RAPS?; Zalety i wady RAPS; Kto jest odpowiedzialny za RAPS?; „Kwintet szkoleniowy”; Klienci zamawiający RAPS; Etapy RAPS. Rozdział 2. Zastosowanie rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych: Zastosowanie RAPS w praktyce; Sposób określania potrzeb szkoleniowych; Kto powinien przeprowadzać RAPS?; Metody przeprowadzania analizy; Etap 1 – określanie wymagań; Etap 2 – planowanie RAPS; Etap 3 – ocena istniejących potrzeb; Normy kwalifikacji zawodowych. Rozdział 3. Rozpoznanie istniejących potrzeb szkoleniowych: Etap 4 i 5 – identyfikacja braków w kwalifikacjach pracowników i rozpoznanie potrzeb szkoleniowych; Planowanie RAPS; Analiza wyników; Dalsze działania; Etap 6 – określenie celów i treści szkolenia; Część II. Planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 4. Projektowanie programu szkoleniowo-rozwojowego: Indywidualne cechy uczącego się; Style uczenia się; Preferencje dotyczące sposobu uczenia się; Wykorzystanie zmysłów w procesie uczenia się; Model komunikacji; Zastosowanie modeli uczenia się w programach szkoleniowych; Cel szkolenia; Przeszkody w procesie uczenia się. Rozdział 5. Cele szkolenia: Określanie celów szkolenia na piśmie; Plan osiągania celów; Sprawdzanie listy celów; Praktyczne zastosowanie listy celów; Rozdział 6. Szkolenie w miejscu pracy: Planowanie czynności; Lista ustalonych celów; Grupa uczących się; Ustalenie treści programu szkolenia; Uwzględnienie norm kwalifikacji w programie; Rodzaje metod szkoleniowych. Rozdział 7. Szkolenie poza miejscem pracy: Planowanie czynności; Cele a grupa uczących się; Miejsce zorganizowania szkolenia; Ograniczenia czasowe; Termin rozpoczęcia i zakończenia; Zalety i wady szkolenia poza miejscem pracy; Ustalenie treści programu szkolenia; Formy szkolenia; Strategie szkolenia grupowego; Szkolenia o sztywnej i elastycznej strukturze; Metody szkolenia grupowego; Kolejność materiału szkoleniowego; Szablon programu szkolenia. Część III. Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowych Rozdział 8. Planowanie sesji szkoleniowych – cz. I: Cele sesji; Metody szkoleniowe. Rozdział 9. Planowanie sesji szkoleniowych – cz. II: Metody szkoleniowe; Opracowanie sesji. Rozdział 10. Planowanie sesji ćwiczeniowych: Ćwiczenia; Obserwacja i podsumowanie; Część IV. Ocena programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 11. Ogólne zasady oceny programów szkoleniowo-rozwojowych: Dlaczego dokonuje się oceny szkolenia?; Dlaczego nie dokonuje się oceny szkolenia?; Skutki nieprzeprowadzenia oceny; Kto przeprowadza ocenę?; Proces oceny; Projektowanie procesu oceny; Zaangażowanie menedżerów liniowych. Rozdział 12. Ocena przed rozpoczęciem, na początku i w trakcie programu: Ocena przed rozpoczęciem lub na początku programu; Testy sprawdzające poziom wiedzy; Ocena wiedzy lub umiejętności; Samoocena wiedzy lub umiejętności; Ocena w trakcie szkolenia. Rozdział 13. Inne formy oceny w czasie trwania szkolenia: Podsumowania w kilku słowach; Metoda „znaczków”; Podsumowanie sesji; Podsumowanie w notatnikach szkoleniowych; Rozdział 14. Ocena na zakończenie programu szkoleniowego: Wskazówki dotyczące oceny przeprowadzanej na końcu programu; Rodzaje oceny przeprowadzanej na koniec szkolenia; Efektywna ocena. Rozdział 15. Ocena po programie szkoleniowym: Średnio- i długoterminowe metody oceny; Ocena długoterminowa; Czy warto przeprowadzać szkolenie?; Oszacowanie wartości szkolenia; Lista punktów do sprawdzenia przed szkoleniem; Podsumowanie; Lektura uzupełniająca; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrozumieć proces marketingowy; 2. Proces planowania marketingowego: Główne etapy; Obalenie mitów; 3. Audyt marketingowy: Audyt klientów i rynków; Audyt produktu; 6. Ustalenie celów i projektowanie strategii marketingowych; 7. Plan zintegrowanej komunikacji marketingowej; 8. Plan sprzedaży; 9. Planowanie cen; 10. Plan zarządzania kanałami dystrybucji. Droga do rynku; 11. Plan zarządzania relacjami z klientem; 12. Problemy wdrożeniowe planowania marketingowego; 13. Pomiar efektywności planowania marketingowego; 14. Metodyczny system planowania marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Dokąd płyniemy (Po co? Jak tam dotrzemy? Z kim?); 1.1. Mapa interesariuszy – z kim rozmawiać (poza uczestnikami projektu)?; 1.1.1. Czym jest mapa interesariuszy?; 1.1.2. W jaki sposób przygotować mapę?; 1.1.3. Identyfikacja interesariuszy projektu – metoda cebuli; 1.1.4. Mapa służy do pracy, a nie do zdobienia naszych ścian. W jaki sposób z nią pracować?; 1.1.5. Ludzie się zmieniają, a mapa razem z nimi; 1.1.6. Materiał do pracy; Identyfikacja interesariuszy projektu – model warstwowy; Mapa interesariuszy projektu; 1.2. Wyznaczanie celów na podstawie zdefiniowanych potrzeb; 1.2.1. SMART – każdy to zna, nie każdy stosuje; 1.2.2. HARD – nikt nie zna, ale wszyscy stosują; 1.2.3. Materiał do pracy – lista sprawdzająca poprawność formułowania celów; Macierz wyznaczania celów; 1.3. Świata nie zbawisz, ale możesz go poukładać - matryca logiczna projektu; 1.3.1. Tylko to, co niezbędne; Jak sprawdzić, czy nie jesteśmy zbyt ambitni w wyznaczaniu celów?; 1.3.2. Identyfikacja tego, o czym zapomnieliśmy; 1.3.3. Przełożenie celów na rezultaty; 1.3.4. Przełożenie rezultatów na działania; 1.3.5. Materiały do pracy; Macierz logiczna projektu; Macierz MoSCoW; 2. Trwałość rezultatów – trwałość celów; 2.1. Czym jest trwałość w projektach edukacyjnych?; 2.2. Trwałość celów a trwałość rezultatów; Typy rezultatów; Cykl życia i ryzyka z nim związane; 2.3. Materiał do pracy – listy kontrolne do zarządzania trwałością rezultatów projektu; Tablica planowania działań w cyklu życia rezultatu; Macierz ryzyka trwałości rezultatów projektu; Zamiast podsumowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa / Witold Bień. - Wyd. 5. - Warszawa : Difin, 2001. - 337, [7] s. : tab., rys. ; 24 cm.
Zawiera: Wprowadzenie; Wartość pieniądza w czasie; Analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa; Planowanie finansowe; Kształtowanie struktury kapitałów; Zarządzanie majątkiem obrotowym; Preliminowanie inwestycji; Leasing; Finansowanie obrotów z zagranicą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa / Witold Bień. - Wyd. 6 uzupeł. i zaktual. - Warszawa : Difin, 2002. - 367 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Wprowadzenie; Wartość pieniądza w czasie; Analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa; Planowanie finansowe; Kształtowanie struktury kapitałów; Zarządzanie majątkiem obrotowym; Preliminowanie inwestycji; Leasing; Finansowanie obrotów z zagranicą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (5 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zarys ogólny; 2. Szkoły teorii zarządzania; 3. Środowisko biznesu, etyka i odpowiedzialność; 4. Planowanie; 5. Podejmowanie decyzji przez menedżerów; 6. Rola organizowania; 7. Motywacja; 8. Przywództwo; 9. Grupy organizacyjne; 10. Komunikacja; 11. Kontrola; 12. Zarządzanie zmianami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej