Outsourcing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(41)
Forma i typ
Książki
(38)
Publikacje naukowe
(8)
Czasopisma
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(26)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(35)
Autor
Fleszer Dorota (1971- )
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Gurdek Magdalena (1977- )
(2)
Hecker Robert
(2)
Holland Peter
(2)
Kocot Maria
(2)
Leighton Patricia
(2)
Majewski Kamil
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(2)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(2)
Syrett Michel
(2)
Zimniewicz Kazimierz
(2)
Bartosik Krzysztof
(1)
Bieś-Srokosz Paulina
(1)
Bilkiewicz Tatiana
(1)
Brzozowski Marcin
(1)
Cichy Andrzej
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czerw Jarosław
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Doyle David P
(1)
Drakohrust Tetiana
(1)
Drzymont Genowefa
(1)
Essinger James
(1)
Foltys Joachim
(1)
Frączkowski Kazimierz
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gay Charles L
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grotkowska Katarzyna
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jagoda Joanna
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jasiński Bartosz
(1)
Kania Ewa
(1)
Kil Jan (1991- )
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Kocot Damian
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Korzeniowska Anna
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Krakała Artur
(1)
Krakowczyková Mariola
(1)
Krasuski Andrzej
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kruszyński Piotr
(1)
Kryska Sandra
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Kupny Weronika
(1)
Kuźnik Grzegorz
(1)
Kłos Monika
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Lendzion Jarosław P
(1)
Lewandowska Hanna
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Markowska Paulina
(1)
Moll Tomasz
(1)
Niemczyk Jerzy (1962-2022)
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Paula
(1)
Nowicka Katarzyna
(1)
Nowicki Adam
(1)
Olszak Marcin
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Piotrowska Katarzyna
(1)
Pogłódek Andrzej
(1)
Pokora Andrzej
(1)
Przybyłek Edyta
(1)
Płonka-Bielenin Katarzyna
(1)
Radło Mariusz-Jan
(1)
Rej-Kietla Anna
(1)
Rokicki Jarosław
(1)
Romanowska Elżbieta
(1)
Rozmus Dariusz (1961- )
(1)
Rożek Kacper
(1)
Rybicka Karolina
(1)
Rybiński Krzysztof
(1)
Rydzkowski Włodzimierz
(1)
Sikorski Piotr M
(1)
Smul Patrycja
(1)
Sobas Magdalena
(1)
Sobieraj Aneta
(1)
Sobińska Małgorzata
(1)
Stankiewicz-Mróz Anna
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stawnicka Jadwiga
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szaban Jolanta M
(1)
Szewczyk Irena
(1)
Szklachta-Kisiel Katarzyna
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1420)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(635)
Polska
(629)
Samorząd terytorialny
(531)
Outsourcing
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(377)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(308)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(264)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(251)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Administracja
(241)
Pedagogika
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(237)
Nauczyciele
(235)
Szkolnictwo
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Kultura
(230)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(228)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Rachunkowość
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(215)
Nauczanie
(212)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(211)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(197)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Prawo międzynarodowe
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(186)
Zatrudnienie
(182)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo Unii Europejskiej
(174)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Kształcenie
(156)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(150)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(147)
Papiery wartościowe
(146)
Decyzje
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Płaca
(136)
Stosunki interpersonalne
(136)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Psychologia społeczna
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(121)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Gruzja
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Rosja
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Opracowanie
(2)
Czasopismo prawnicze
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
41 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Forum Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu ; Rok 8 Zeszyt 1(16))
1. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Marketing przedsiębiorcy, 3. Strategia źródłem przewagi przedsiębiorstwa, 4. Istota i przesłanki stosowania marketingu zindywidualizowanego, 5. Rozwój marek prywatnych, 6. Zarządzanie opakowaniem, 7.Z arządzanie sprzedażą na rynku business to business, 8. Targi jako instrument marketingu bezpośredniego, 9. Pozapłacowe instrumenty motywowania pracowników, 10. Kontrolling marketingowy jako przesłanka podejmowania decyzji, 11. Eurokonsumenci - zachowania konsumenckie na tle procesów integracyjnych, 12. Outsourcing w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa, 13. Styl życia jako substytut rynku farmaceutycznego, 14. Zmiany na polskim rynku pracy w latach 1990-2000, 15. Metodyczne aspekty zastosowania zdyskontowanych przepływów pieniężnych do długookresowego zwiększania wartości firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Outsorcing, offshoring i networkin jako przyczyny pojawienia się homo sapiens globalis w XXI wieku. 1. Stan dyskusji o globalizacji, outsourcingu i offshoringu w Polsce oraz podstawowe pojęcia. 2. Globalizacja: postrzeganie, miary, mechanizmy, korzyści. 3. Trendy demograficzne. 4. Migracje zarobkowe. 5. Outsourcing, offshoring i networking jako przyczyny pojawienia się homo sapiens globalis. 6. Wpływ outsourcingu i offshoringu na gospodarkę. 7. Bariery rozwoju outsourcingu i offshoringu i ich wpływ na gospodarkę. 8. Rola sektora publicznego w globalnej gospodarce XXI wieku - nowe instytucje publiczne i e-gospodarka. 9. Podsumowanie i minitest dla decydentów polskiej polityki gospodarczej. Część II: Globalne nierównowagi. 1. Wcześniejsze globalne nierównowagi oraz niektóre wątki polskiej dyskusji o globalizacji. 2. Teorie wyjaśniające powstanie globalnych nierównowag. 3. Zestawienie hipotez i próba wyjaśnienia genezy globalnych nierównowag. 4. Możliwe konsekwencje globalnych nierównowag - synteza literatury. 5. Podsumowanie i wnioski. Część III: Polityka pieniężna w globalnej gospodarce. 1. Współczesna polityka pieniężna. 2. Wpływ globalizacji na inflację i politykę pieniężną. 3. Polityka pieniężna, ceny aktywów i globalne nierównowagi. 4. Globalny bank centralny. 5. Refleksje i wnioski dla polskiej polityki pieniężnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Handel międzynarodowy a zatrudnienie, 2.Handel międzynarodowy a płące, 3.Przeglą wyników badań empirycznych, 4.Handel miedzynarodowy z zatrudnienie i płace w polskim przemyśle przetwórczym. Analiza empiryczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, funkcje, i znaczenie usług biznesowych w polskiej gospodarce; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw - przejawy, uwarunkowania, mierniki, instrumenty; 3. Innowacje jako narzędzie konkurowania w usługach; 4. Innowacyjność usług biznesowych w świetle wyników badań własnych; 5. Wykorzystanie innowacyjnych usług biznesowych w procesie konkurowania; 6. Współpraca przedsiębiorstw świadczących usługi biznesowe i ich klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Klaster w ujęciu historycznym i definicyjnym. 2. Identyfikacja klastra, jego cechy, struktura, uwarunkowania 3. Rodzaje klastrów i ich modele. 4.Sytuacja klastrów w Polsce w świetle badań benchmarkingowych. 5. Krajowe Klastry Kluczowe. 6. Oczekiwania i możliwości klastrów polskich. 7. Tendencje klasteringu. 8. Standardy zarządzania klastrami. 9. Klastry a Unia Europejska. 10. Istota outsourcingu. 11. Wybrane przyczyny zastosowania outsourcingu w organizacjach. 12. Identyfikowanie obszarów, funkcji w organizacji dla stosowania outsourcingu. 13. Bariery i korzyści w stosowaniu outsourcingu w organizacji. 14. Pracownik w organizacji stosującej outsourcing. 15. Relacje pracowników zleceniodawcy i zleceniobiorcy z wykorzystaniem wirtualnej przestrzeni – środowiska cyfrowego. 16.Rodzaje outsourcingu. 17. Outsourcing w konstruowaniu współczesnych organizacji. 18. Identyfikacja outsourcingu w klastrach. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Klasyczne koncepcje zarządzania: Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu; Szkoła klasyczna (mechanistyczne); Szkoła humanizacyjna; Szkoła systemowa; 2. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania: Szkoła neoklasyczna i jej kierunki; Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu; 3. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji: Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości; Elastyczność i procesowość organizacji; 4. Koncepcje zorientowane na jakość: Ewolucja systemów zarządzania jakością; Koncepcja TQM i kaizen; Koncepcje- reengineering i benchmarking; Koncepcje zorientowane na klienta: Koncepcja marketingu; Koncepcja marketingu relacji; 7. Koncepcje zorientowane na współdziałanie: Organizacja sieciowa; Organizacja wirtualna; 8. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji: Outsourcing; Lean Management; 9. Koncepcje zorientowane na wiedzę: Zarządzanie wiedzą w organizacji; Koncepcja organizacji uczącej się; Zarządzanie innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Jak dostosowć się do ciągłych zmian, 2.Sporządzanie budżetu w przedsiębiorstwie - jak wyjść poza metodę przyrostową, 3.Outsourcing zadań niezwiązanych z działalnością podstawową4.Wydajność czy skuteczność - rola zarządzania przez efekty, 5.Ustalanie realnych kosztów działalnoci organizacji - rachunek kosztów działań, 6.Analiza kosztów ogólnych, 7.Odpowiedzialność za koszty i kształtowanie świadomości kosztów, 8.Koszty a wartość technologii informacyjnej, 9.Ocena strategiczna - końcowe zadanie kontroli kosztów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Manipulacja w kierowaniu ludźmi; 2. Szkolenia pracowników z wykorzystaniem outsourcingu; 3. Pragmatyczne przywództwo jako sposób budowania potencjału organizacji; 4. Pomiar cech i zachowań przywódczych w kontekście wartości kultury organizacyjnej; 5. Metody kształtowania kultury organizacyjnej; 6. Zarządzanie karierami pracowniczymi w organizacji: współczesne problemy i wyzwania; 7. Kształtowanie satysfakcji i zaangażowania pracowników; 8. Koncepcje, modele i metody zarządzania różnorodnością; 9. Metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście wirtualizacji zarządzania; 10. Metody zarządzania zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach; 11. Metody kształtowania wynagrodzeń w przedsiębiorstwie; 12. Jak zmierzyć to, co niemierzalne? Zasady konstruowania wskaźników syntetycznych w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Kontekst i oznaki pojawienia się współpracownika; 2. Dopasowywanie potrzeb strategicznych i kadrowych; 3. Rekrutacja współpracowników i przygotowanie się na ich przyjęcie; 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi a współpracownicy; 5. Regulacje dotyczące korzystania z usług współpracowników; 6. Umowy a korzystanie z usług współpracowników; 7. Stosunki pracownicze i zagadnienia pokrewne; 8. Bezpieczeństwo i higiena pracy; 9. Przemyślenia i plany na przyszłość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Kontekst i oznaki pojawienia się współpracownika; 2. Dopasowywanie potrzeb strategicznych i kadrowych; 3. Rekrutacja współpracowników i przygotowanie się na ich przyjęcie; 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi a współpracownicy; 5. Regulacje dotyczące korzystania z usług współpracowników; 6. Umowy a korzystanie z usług współpracowników; 7. Stosunki pracownicze i zagadnienia pokrewne; 8. Bezpieczeństwo i higiena pracy; 9. Przemyślenia i plany na przyszłość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Reengineering; 2. Benchmarking; 3. Outsourcing; 4. Lean Management; 5. Time based management.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Auditing. 2. Benchmarking. 3. Controlling. 4. Faktoring a forfaiting. 5. Franchising. 6. Leasing. 7. Outsourcing. 8. Sponsoring.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
O autorze; Wstęp; Rozdział 1. Optymalizacja i restrukturyzacja – definicja, zakres i cele: Kluczowe pojęcia – optymalizacja i restrukturyzacja; Cele optymalizacji w firmie; Zmiana jako kluczowy czynnik optymalizacji; Czym jest przerost zatrudnienia w organizacji; Zjawisko chomikowania pracy; Demografia jako punkt wyjścia; Zmiany a strategia; Optymalizacja – również w HR; Rozdział 2. Czynniki, które muszą być brane pod uwagę przy optymalizacji: Znaczenie puli kapitału intelektualnego (zasobów wiedzy) w utrzymaniu potencjału wiedzy organizacji; Rozdział 3. Rozpoczęcie procesu optymalizacji zatrudnienia w przedsiębiorstwie: Analiza zatrudnienia, organizacji pracy i struktury firmy jako punkt wyjścia optymalizacji zatrudnienia; Plan funkcji w firmie; Stanowiska – od funkcji do kompetencji; Doskonalenie struktury organizacyjnej; Rodzaje struktur organizacyjnych; Rozdział 4. Zadania kadry kierowniczej w procesie optymalizacji zatrudnienia: Tradycyjny kierownik a restrukturyzacja; Podejście procesowe szansą dla kierowników; Menedżer – osoba, która inicjuje zmiany i odpowiada za nie; Kierownicy średniego i niższego szczebla w procesie restrukturyzacji; Relacje kierownik – pracownicy w procesie restrukturyzacji; Pomoc działu personalnego dla kierowników różnych szczebli w procesie restrukturyzacji; Rozdział 5. Restrukturyzacja – narzędzia i procedura: Zestawienie obecnej struktury zatrudnienia z potrzebami – analiza przerostów zatrudnienia, niedoborów w zatrudnieniu oraz luki kompetencyjnej; Procedura analizy pracy; Określenie celów działań racjonalizacyjnych; Określenie koniecznych zmian ilościowych oraz jakościowych w zatrudnieniu w poszczególnych jednostkach organizacyjnych; Rozdział 6. Racjonalizacja systemów wynagradzania: Efektywność wynagrodzeń; Przegląd sytuacji związanej z wynagrodzeniami; Racjonalizacja systemu płac zasadniczych; Racjonalizacja systemu premii i nagród; Stworzenie racjonalnych zasad podwyżek (awansu płacowego); Rozdział 7. Racjonalizacja – działania uzupełniające: Przesunięcia wewnętrzne – mobilność pozioma pracowników; Telepraca – potencjał oszczędności; Formuła zadaniowa – zadaniowy czas pracy; Outsourcing i inne formy przenoszenia wybranych funkcji na zewnątrz firmy; Podsumowanie: charakterystyka wybranych działań optymalizacyjnych w zakresie form zatrudnienia; Rozdział 8. Redukcja zatrudnienia: Konieczne zmiany w podejściu do redukcji; Polityka zwolnień – odpowiedzialne podejście pracodawcy; Odpowiednia komunikacja; Podsumowanie: przygotowywanie zwolnień – kompletna procedura postępowania; Zasady zwolnień – wytyczne do rozmów ze zwalnianymi pracownikami; Rozdział 9. Outplacement, czyli zwolnienia monitorowane: Historia, definicja, istota i formy outplacementu; Outplacement indywidualny; Czy zwolnienia monitorowane opłacają się pracodawcy? Załącznik. Procedura outplacementu – przykład dobrej praktyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Miejsce optymalizacji zatrudniania w zarządzaniu firmą; 2. Rozpoczęcie procesu optymalizacji zatrudnienia w przedsiębiorstwie; 3. Zadania Kadry kierowniczej w procesie optymalizacji zatrudnienia; 4. Restrukturyzacja- narzędzia i procedura; 5. Racjonalizacja- działania uzupełniające; 6. Redukcja zatrudnienia; 7. Outplacement, czyli zwolnienia monitorowane
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Outsourcing / Michał Trocki. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 226, [2] s. : rys., tab. ; 20 cm.
1. Outsourcing a kształtowanie struktur działalności gospodarczej: Istota outsourcingu; Funkcje działalności gospodarczej jako przedmiot outsourcingu; Funkcje działalności gospodarczej a jej struktura; Struktury działalności gospodarczej; Kształtowanie struktur działalności gospod.; Krótka historia outsourcingu; Znaczenie i perspektywy rozwoju outsourcingu; Cele gł. outsourcingu; Warunki ogólne outsourcingu; Zasady ogólne outsourcingu; Rodzaje outsourcingu; Partnerzy outsourcingu; Rynek usług outsourcingowych; Analiza funkcji jako punkt wyjścia przedsięwzięć outsourcingowych; Proces ogólny outsourcingu; Outsourcing a kluczowe kompetencje; Ograniczenia prawne outsourcingu; Insourcing. 2. Outsourcing kontraktowy: Proces outsourcingu kontraktowego; Badanie i planowanie outsourcingu kontraktowe go; Wybór partnerów negocjacyjnych i negocjowanie umowy outsorcingu. 3. Outsourcing kapitałowy: Proces outsourcingu kapitałowego; Analiza strategiczna outsourcingu kapitałowego Analiza szczegółowa outsourcingu kapitałowego; Wdrożenie outsourcingu kapitałowego. 4. Przykłady outsourcingu: Outsourcing w praktyce; Przykłady outsourcingu kontraktowego; Przykłady outsourcingu kapitałowego; Przykłady innych rozwiązań; Patologie outsourcingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Outsourcing : model zarządzania w podmiotach sektora ochrony zdrowia / Hanna Lewandowska. - Warszawa : Difin, 2010. - 254, [2] s. : rys. , tab., wykr. ; 23 cm.
1. Outsourcing w podmiotach sektora ochrony zdrowia w świetle teorii i doświadczeń praktycznych na świecie; 2. Outsourcing w podmiotach sektora ochrony zdrowia w Polsce; 3. Metody i narzędzia oceny efektywności outsourcingu w podmiotach sektora ochrony zdrowia; 4. Ocena outsourcingu w wybranych podmiotach sektora ochrony zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Outsourcing danych osobowych - analiza prawna, 2. Przedmiot outsourcingu danych osobowych, 3. Podmioty uczestniczące w przetwarzaniu danych osobowych, 4. Audyt w zakresie poprawności przetwarzania danych, 5. Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych, 6. Przekazywanie danych osobowych za granicę, 7. Outsourcing przetwarzania danych osobowych pracowników, 8. Outsourcing danych osobowych w działalności zakładów opieki zdrowotnej, 9. Outsourcing danych osbowych w działalności bankowej, 10. Outsourcing danych osobowych w działalności ubezpieczeniowej, 11. Outsourcing danych w działalnośc telekomunikacyjnej, 12. Wybór żródeł prawa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Czym jest outsourcing?: Koncepcja outsourcingu; Rozwój outsourcingu strategicznego; Modele outsourcingu. Cz. II Outsourcing w praktyce: Jaki model wybrać?; Określenie kontekstu; Planowanie; Wybór dostawcy usługi; Prawne aspekty outsourcingu; Problemy związane z zasobami ludzkimi; Wdrażanie i monitorowanie. Dodatek: wyniki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Outsourcing w bankach komercyjnych / Anna Korzeniowska. - Warszawa : Difin, 2009. - 215, [1] s. : rys.; tab. ; 23 cm.
1. Umiejscowienie outsourcingu w banku; 2. Czynniki wpływające na wykorzystanie outsourcingu przez banki; 3. Przesłanki i zakres stosowania outsourcingu przez banki komercyjne w Polsce; 4. Czynniki decydujące o rozwoju outsourcingu w sektorze bankowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej