Negocjacje
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(90)
Forma i typ
Książki
(86)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje naukowe
(5)
Czasopisma
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(70)
dostępne
(64)
Placówka
Wypożyczalnia
(64)
Czytelnia
(70)
Autor
Błaż Agata
(3)
Davis Martha
(3)
Fanning Patrick
(3)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
McKay Matthew
(3)
Rządca Robert A
(3)
Szapiro Ewa
(3)
Baran Beata
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Fisher Roger (1922-2012)
(2)
Holwek Jarosław
(2)
Ilich John
(2)
Jankowski Piotr
(2)
Kalisz Anna
(2)
Kamiński Jacek
(2)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(2)
Kwaśniak Aleksander
(2)
Mastenbroek Willem
(2)
Morek Rafał
(2)
Murphy John
(2)
Patton Bruce
(2)
Russill Richard
(2)
Steele Paul
(2)
Stępniewski Jan
(2)
Szapiro Tomasz
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Ury William
(2)
Winch Anna
(2)
Winch Sławomir
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Antolak-Szymanski Katarzyna
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Bajur Agnieszka
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Bryła Jolanta
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bures Ivan
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Błaut Robert
(1)
Casse Pierre
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Christopher Elizabeth M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Chęcińska Katarzyna
(1)
Ciesielski Mateusz
(1)
Cohen Herb
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dawson Roger
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dunin-Wąsowicz Maria
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fołomiow Aleksander Nikołajewicz
(1)
Fuchs Bolko
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Gieorgica Paweł J
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Gostyńska Dorota
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lektor
(1)
Gracz Leszek
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hadel Maciej
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Huras-Darkowska Agnieszka
(1)
Höffner Marta
(1)
Jabłoński M. Marian
(1)
Jakubik Mateusz
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Judge Timothy A
(1)
Juranek Alexander
(1)
Juranek Alexander Martin
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kendik Magdalena
(1)
Kennedy Gavin (1940- )
(1)
Kil Jan
(1)
Kondak Anna
(1)
Konieczny Jerzy
(1)
Kordel Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(58)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(90)
Język
polski
(90)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1420)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(635)
Polska
(629)
Samorząd terytorialny
(531)
Negocjacje
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(377)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(308)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(264)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(251)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Administracja
(241)
Pedagogika
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(237)
Nauczyciele
(235)
Szkolnictwo
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Kultura
(230)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(228)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Rachunkowość
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(215)
Nauczanie
(212)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(211)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(197)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Prawo międzynarodowe
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(186)
Zatrudnienie
(182)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo Unii Europejskiej
(174)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Kształcenie
(156)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(150)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(147)
Papiery wartościowe
(146)
Decyzje
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Płaca
(136)
Stosunki interpersonalne
(136)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Psychologia społeczna
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(121)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Jagielnica (Ukraina, obw. tarnopolski, rej. czortkowski ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szwecja
(1)
Ukraina
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Podręcznik
(5)
Czasopismo naukowe
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo prawnicze
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Psychologia
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
90 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Firma prawnicza w UE)
Zawiera: R. 1 Istota i charakter prawny alternatywnych metod rozwiązywania sporów gospodarczych (ADR): Pojęcie ADR; Geneza alternatywnych metod rozwiązywania sporów; Zjawisko sporu (konfliktu) prawnego; Pojęcie sprawy gospodarczej; „Zarządzanie konfliktami” (Conflict management). R. 2 Cele i funkcje alternatywnych metod rozwiązywania sporów: ADR a pojęcia wymiaru sprawiedliwości, ochrony praw podmiotowych i prawa do sądu; Krytyka „tradycyjnych” metod rozwiązywania sporów; Metody alternatywne a realizacja postulatu dostępu do wymiaru sprawiedliwości. R.3 Podstawowe rodzaje ADR i ich znaczenie: Mediacja; Koncyliacja; Mini-trial (Executive Tribunal); Fact-finding (Expertise); Early Neutral Evaluation (Case evaluation); Summary jury trial; Med.-arb (Mediation-Arbitration); Arb-med (Arbitration-Mediation); Dispute Review Boards (DRB) oraz Permanent Referee; Mediation and last offer arbitration (Baseball arbitration); High-low arbitration; Ombudsmen; ODR (Olnine dispute resolution); Uwagi dodatkowe dot. szczególnych ADR. R. 4 Ramy prawne ADR: Regulacje prawa polskiego de lege lata; Praktyka gospodarcza I prawo kontraktowe; Regulaminy; “Kodeksy zasad postępowania” osób prowadzących ADR; UNCiTRAL Conciliation Rules (1980); UNCiTRAL Model Law on International Commercial Conciliation; Prace Rady Europy; Zielona księga Komisji Europejskiej o alternatywnych metodach rozwiązywania sporów cywilno- I handlowoprawnych; Rozważania dot. wniosków de lege ferenda. Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje 2. Zawartość informacyjna komunikatu 3. Podtekst i komunikacja niedosłowna 4. Sztuka wnioskowania 5.Sztuka argumentacji 6. Sztuka dyskutowania 7. Perswazja 8. Dwutorowość procesu perswazyjnego 9. Naiwne taktyki manipulacyjne: presja i szantaż 10. Naiwne taktyki manipulacyjne: kłamstwo 11. Czynnik psychologiczny w perswazji 12. Komunikacja niewerbalna 13. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego 14. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: negocjacje z terrorystą 15. Manipulacje komunikacyjne w praktyce:starania o zatrudnienie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Negocjacje kryzysowe jako przedmiot badań naukowych: Badania negocjacji kryzysowych w Stanach Zjednoczonych; Badania negocjacji kryzysowych w Niemczech, Holandii i Anglii; Badania negocjacji kryzysowych w Polsce; Pragmalingwistyka w służbie negocjacji kryzysowych. Szansa czy zagrożenie? Wybrane modele przepływu informacji w negocjacjach kryzysowych. Rozdział 2. Negocjowanie ze sprawcą. Wybrane zagadnienia: Perswazja w negocjacjach kryzysowych; Techniki i taktyki werbalne w negocjacjach kryzysowych; Dialog negocjator - sprawca. Case study; Rola milczenia, przemilczania i pauz w negocjacjach; różnice kulturowe w negocjacjach kryzysowych. Rozdział 3. Aspekt pragmalingwistyczny negocjacji kryzysowych: Akty mowy w negocjacjach kryzysowych. Wybrane zagadnienia; Łamanie warunków niewadliwego wykonania aktów illokucyjnych w negocjacjach kryzysowych. Rozdział 4. Komunikowanie kryzysowe. Perspektywy badawcze: Propozycje tematów badawczych w ramach komunikowania kryzysowego; Opis projektu badawczego: Profesjonalna komunikacja w sytuacjach kryzysowych; Omówienie kwestionariuszy ankietowych do badań; Opis projektu badawczego: Tłumacz w negocjacjach kryzysowych. Recepcja tłumacza w przestrzeni międzykulturowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Problem; 2. Metoda; 3. Tak, aleů; 4. Na zakończenie; 5. Dziesięć pytań czytelników na temat Dochodząc do TAK.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Problem, 2. Metoda, 3. Tak, ale...., 4. Na zakończenie, 5.Dziesięć pytań czytelników na temat Dochodząc do tak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Seminarium. O co naprawdę chodzi w negocjacjach?, 2. Ćwiczenia. Własność problemu, 3. Ćwiczenia. Czyj to problem?, 4. Ćwiczenie. Klasyfikacje problemów, 5. Gra. Dziesięć pytań, 6. Gra. Poszukiwanie problemów, 7. Ćwiczenie. Spotkania w czasie bankietu, 8. Dyskusja. Trzy rodzaje pytań w negocjacjach, 9. Ćwiczenie. Neutralne sfery problemowe - small-talk, 10. Ćwiczenie. Pogłębianie tematu rozmowy, 11. Kwestionariusz. Emocje jako bariera komunikacyjna w negocjacjach, 12. Symulacja. Paramatery negocjowania sytuacji, 13. Ćwiczenie. Techniki sprzedawanie problemu, 14. Symulacja. zawarcie umowy przedstawicielskiej, 15. Symulacja. Karuzela chwytów negocjacyjnych, 16. Kwestionariusz. Planowanie czasu, 17. Kwestionarusz. Preferencje, 18. Kwestionariusz. Trudne sytuacje, 19. Symulacja. Indywidualne ograniczenia negocjatorów, 20. Symulacja. Emocje w negocjacjach, 21. Podsumowanie i ocena dnia treningu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ. 1. Przyczyny: 1.1. Ekonomiczne przyczyny negocjacji wewnątrz podmiotów gospodarczych, 1.2. Ekonomiczne przyczyny negocjacji pomiędzy podmiotami gospodarczymi, 1.3. Ekonomiczne przyczyny negocjacji branżowych, Cz.2. Przebieg: 2.1. Przygotowanie do negocjacji, 2.2. Realizacja negocjacji, Cz.3. Rezultaty: 3.1. Zawarcie porozumienia, 3.2. Rozstrzyganie sporów powstałych w toku realizacji umowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Misja Unii Europejskiej, I.Zakończenie negocjacji i co po akcesji: debata : Europa Przyszłosci - polska perspektywa, Podsumowanie negocjacji akcesyjnych z Unią Europejską: od rokowań do Trkatatu Akcesyjnego Polski w UE, , II.Jak rozmawiać: polityka informacyjna w poszerzonej UE : Za i przeciw - Polska opinia publiczna o Unii Europejskiej, III.Europa jutra : Jaka przyszłość Unii Europejskiej? Debata w konwencie europejskim, W poszukiwaniu legitymizacji instytucji europejskich: poszerzenie a deficyt demokratyczny Unii Europejskiej, IV. Nowi członkowie UE, Czy jest jakiś europejski koniec historii? W stronę wspólnoty narodów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przykład z życia wykorzystywany jako test; Planowanie negocjacji. Etap wstępny; Prowadzenie negocjacji. Etap zasadniczy; Ocena negocjacji. Etap finalny; Nauka u negocjatorów przebiegłych; Trudne momenty; Sprawdź sam siebie i ... powodzenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do procesu negocjacji, 2. Pięć podstawowych metod negocjacji, 3. Fazy negocjacji, 4. Przygotowanie i planowanie, 5. Oko w oko, 6. Komunikacja niewerbalna, 7. Środki taktyczne i sztuczki w negocjacjach, 8. Negocjacje telefoniczne, 9. Negocjacje za granicą, 10. Analizy przypadków, 11. Lista kontrolna sukces
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Wprowadzenie do procesu negocjacji; R.2 Pięć podstawowych metod negocjacji; R.3 Fazy negocjacji; R.4 Przygotowania i planowania; R.5 Oko w oko; R.6 Komunikacja niewerbalna; R.7 Środki taktyczne i sztuczki w negocjacjach; R.8 Negocjacje telefoniczne; R.9 Negocjacje za granicą; R.10 Lista kontrolna sukcesu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Profesjonalne rozmowy i negocjacje w procesie sprzedaży, 2.Sztuka negocjowania, 3.Techniki manipulacyjne w negocjacjach, 4.Negocjacje specjalistyczne, 5.Negocjacje w czasie spotkań rekrutacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego napisałem tę książkę. Początek. Cz.1 Przygotowanie do zwycięstwa. Dlaczego mamy się spierać. Kiedy prowadzić spory i dowodzić racji. Zrozumienie władzy. Niesamowita siła wiarygodności. Siła słuchania. Siła uprzedzenia. Potęga snów. Cz.2 Przedstawienie decydującego argumentu. Układanie rozstrzygającego wystąpienia. Otwieranie słuchaczy. Jak przedstawić rozstrzygający argument. Czarodziejskie wystąpienie. Wystąpienie o sile nie do pokonania. Cz.3 Spory w miłości i wojnie. Przekonywanie najbliższych. Polemiki z dziećmi. Walka o swoje w miejscu pracy. Walka o sprawiedliwość. Podziękowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Gazety Wyborczej. 6 Kroków do Nowej Pracy ; 5)
Wprowadzenia; 1. Rozstanie z dotychczasowym pracodawcą; 2. Nawiązanie współpracy z nowym pracodawcą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przegląd teorii negocjacji, 2. Model opisu języka negocjacji handlowych jako języka specjalistycznego, 3. Język negocjacji handlowych-model ogólny, 4. Leksyka języka negocjacji handlowych, 5. Gramatyka języka negocjacji handlowych, 6. Język negocjacji handlowych-analiza w kategoriach dyskursu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Key Account Manager / Krzysztof Kałucki. - Warszawa : Difin SA , 2015. - 188, [1] s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Od Autora. Rozdział I. Kim jest Kluczowy Klient?: Kluczowy Klient, czyli kto?; Wybór Kluczowego Klienta; Decyzja o wyborze klienta oraz sposobu współpracy; Co robić w przypadku, kiedy umowa jest podpisywana po raz pierwszy?; Specyfika relacji z Kluczowymi Klientami. Rozdział II. Praca na stanowisku Key Account Managera: Początki zawodu KAM w Polsce; Ścieżka kariery; Zadania; Cykliczność pracy; Trochę o zaangażowaniu w pracy; Dokumentacja w dziale. Rozdział III. Kompetencje na stanowisku Key Account Managera: Umiejętności, wiedza, odpowiedzialność?; Manager czy lider?; Kreowanie nowego lidera; Praca z zespołem KAM-ów. Stawianie celów i rozliczanie; Finansowa strona pracy; Analiza rentowności promocji; Rachunek wyników (P&L); Kaskadowanie rabatów; Marża a narzut; Marża dostawcy a marża klienta; Kontrakty net/net; Poprawa warunków – co, kiedy się opłaca?; Przesunięcia z „back” na „front” i odwrotnie – co, kiedy się opłaca?; Budżetowanie; Współpraca z Działem Kontrolingu. Rozdział IV. Dualizm pracy na stanowisku Key Account Managera: Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji; Grupy robocze, praca zespołowa; Zasady dobrej pracy zespołowej; Feedback; Prawa w środowisku międzynarodowym; Sprzedaż czy negocjacje?; Zrozumieć sposób myślenia kupującego. Rozdział V. Proces negocjacyjny: Negocjacje; Negocjacje: indywidualne, w parach, a może grupowe?; Negocjacje a sztuki walki – skąd to porównanie?; Nastawienie do siebie i do działania; Trudny Klient a typy osobowości: od Hipokratesa do Donalda Trumpa. Wpływ osobowości na proces negocjacyjny; „No logo” – etykietowanie; Stawianie celów, metoda SMART, Spotkanie negocjacyjne: etapy; Wybrane techniki negocjacyjne; Tabela zmiennych; Negocjacje: uniwersalne i dobre rady; Podobieństwa i różnice w pracy KAM-a i Kupca; Perswazja i manipulacja; Etyczna perswazja czy zaspokajanie potrzeby bezpieczeństwa?; Komunikacja interpersonalna: rola pytań; SPIN „łączy” sprzedaż i negocjacje: jeszcze o sztuce zadawania pytań; Lingwistyka negocjacyjna; Aktywne słuchanie: jak słuchać, aby usłyszeć i zrozumieć?; Informacje ukryte w komunikacji niewerbalnej; Wartości etyczne w pracy KAM-a. Rozdział VI. Rola emocji w pracy Key Account Managera: Emocje w biznesie; Kłamstwo w biznesie. Rozdział VII. Praktyczne NLP w pracy Key Account Managera: Co to jest NLP?; Uniwersalny model komunikacji a filtracja myśli; Indywidualne predyspozycje w komunikacji interpersonalnej; Rola predykatów; Jeszcze o dopasowaniu do drugiej osoby. Znaczenie metaprogramów. Zakończenie. Aneks. Studium przypadku: Negocjacje handlowe. Przygotowanie do procesu; Studium przypadku. Firmy Orion i Cezar. Słownik popularnych zwrotów w języku angielskim. Bibliografia. O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : Difin, 2010. - 176 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Pracownicy i ich zachowania w organizacji; 2. Kierowanie ludźmi w organizacji; 3. Symulowanie kreatywnych zachowań w organizacji; 4. Informowanie i komunikowanie w organizacji; 5. Sztuka prowadzenie negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja interpersonalna w ujęciu ogólnym: 1.1.Histroyczny kontekst komunikacji społecznej. 1.2. Komunikowanie się jako proces przekazywania informacji. 1.3. Mowa werbalna w procesach przekazu informacji. 1.4.Komunikacja niewrbalna w zachowaniach międzyludzkich. 1.4.1.Główne cele komunikacji niewrbalnej. 1.4.2.Fizjologia i cechy psychiczne a presja w komunikacji. 1.4.3. Znaczenie postawy i ruchów ciała w komunikacji interpersonalnej. 1.4.4.Gesty zamknięte i otwarte. 2. Elementy komunikacji w budowaniu porozumienia biznesowego: 2.1.Źródła potrzeb komunikacji w biznesie. 2.2.Komunikacja interopersonalna w realizacji przywództwa. 2.3.Przemówienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 2.4. Prezentacje jako formy komunikacji menedżera z otoczeniem. 2.5.Planowanie i realizacja wystąpień biznesowych. 3.Komunikacja interpersonalna w negocjacjach biznesowych: 3.1.Negocjowanie jako sztuka prowadzenia biznesu. 3.2.Motywowanie werbalne w budowaniu porozumienia. 3.2.1.Style negocjowania. 3.2.2.Negocjacje międzykulturowe. 3.3.Skuteczność technik niewerbalnych. 3.4.Środowisko komunikacji w negocjacjach . 3.5.Inteligencja emocjonalna w negocjacjach. 4. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu biznesem: 4.1.Istota i zasady sprawnej komunikacji interpersonalnej w biznesie. 4.2.Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikem. 4.3. Komunikacja interepersonalna menedżera z klientem. 4.4.Relacje interpersonalne biznesmen-menedżer.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dialog : dyskusja i debata . 2. Dyskusje i pertraktacje . 3. Techniki argumentacji .4. Wskazówki dla prowadzących dyskusję .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej