Marketing narodowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(6)
Autor
Anholt Simon
(2)
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
(1)
Florek Magdalena
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Hildreth Jeremy
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Koszel Bogdan (1954- )
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Ociepka Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1421)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(629)
Samorząd terytorialny
(531)
Marketing narodowy
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(377)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(252)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Kultura
(230)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Rachunkowość
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(215)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(147)
Papiery wartościowe
(146)
Decyzje
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(136)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(122)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Motywacja pracy
(119)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Gospodarka pod własną banderą / Instytut Marki Polskiej)
1. Niech żyje wolnośc i kwitnie handel: Ameryka jako marka, 2. Marka wolności: Ameryka wkracza na rynek, 3. Przekonaj albo zgiń. Wymachiwanie Marką Ameryka, 4. Kto nas pozna, ten nas kupi. Partyzancki marketing Marki Ameryka, 5. Prywatyzacja Marki Ameryka, 6. Marnowanie talentu. Marka Ameryka traci na znaczeniu, 7. Just do it. Odmładzanie Marki Ameryka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie i marketing : 1. Przesłanki i koncepcja euromarketingu, 2. Wykorzystanie Interentu w biznesie międzynarodowym - wybrane aspekty, 3. Ewolucja turystyki uzdrowiskowej w Europie, 4. Doświadczenia współczesnej reklamy w przekazie religijnym?, 5. Integracja Polski z Unią Europejską w świetle założeń teorii sytemów, 6. Kluczowe kompetencje jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 7. Globalizacja gospdoarcza oraz kultura medialna pod kontrolą społeczeństwa otwartego, 8. Problemy wyższych uczelni w Polsce i w Europie Zachodniej. Cz.II Prawo : 1. Europeizacja polskiego prawa administracyjnego, 2. Odpowiedzialność prawna za szkody ekologiczne w Unii europejskiej, 3. System zabezpieczenia emerytalnego w Poslce na tle rozwiązań stosowanych w krajach Unii Europejskiej, 4. Granice wolnośći prasy w świetle prawa polskiego i europejskiego, 5. Polityczne znaczenie władzy sądowniczej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2735)
1. Kształtowanie wizerunku Polski w Unii Europejskiej, 2. Kampania informacyjna euro, 3. Budowanie wizerunku poprzez wykorzystanie symbolu, 4. Lokalne media w komunikacji samorządów gminnych, 6. Kreowanie wizerunku polityka podczas kampanii prezydenckiej na przykładzie Jean - Marie Le Pena, 5. Wizerunek polityka po polsku; kampania prezydencka 2000 r,. 7. Postrzeganie mniejszości. Wizerunek mniejszości w telewizji publicznej w Polsce, 8. Corporate design - wizualizacja tożsamości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kraje jako marki- podstawy brandingu narodowego; 2. Marka narodowa a marka korporacyjna- podobieństwa i różnice; 3. W jaki sposób marki komercyjne i marka narodowa wzajemnie się wspierają; 4. Wektory marki narodowej- wyzwania, metody, dobre praktyki; 5. Jak budować maki narodowe; 6. Budowanie polskiej marki narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dopasowanie wizerunków wydarzenia i destylacji na przykładzie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006 w Niemczech; 2. Wykorzystanie instrumentów komunikacji marketingowej przez uzdrowisko; Kształtowanie wizerunku miasta postsocjalistycznego na przykładzie Zambrowa; Budowanie marki narodowej poprzez zarządzanie efektem kraju pochodzenia. Przypadek forum wiodących hiszpańskich marek; Zastosowanie koncepcji USP w strategii rozwoju miasta na przykładzie miasta Kórnik; Zastosowanie marketingu terytorialnego przez władze słabo rozwiniętych jednostek samorządowych (Powiat Brzeziński, województwo łódzkie); Rola aktywności władz samorządowych w kształtowaniu wizerunku turystycznego jednostki terytorialnej; Konferencje w rozwoju miast europejskich; Poznań za pół ceny- przykład promocji sprzedaży produktu turystycznego miasta; Współpraca i komunikacja władz lokalnych z mieszkańcami- przypadek 3 gmin turystycznych; Upowszechnianie zarządzania marketingowego w polskich samorządach terytorialnych; Elementy marketingu urbanistycznego w strategii rozwoju miasta i gminy Krasnobród; Marketingowa orientacja lokalnej polityki rozwoju gminy Terespol; Turystyczne produkty markowe na przykładzie Kalisza; Kreowanie marki regionu na przykładzie miast polskich- kolejny trend czy sposób na przewagę konkurencyjną?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Marek)
1.Dlaczego marki warte są zachodu?, 2.Dlaczego marki są ważne dla krajów?, 3.Wschodzące rynki, wschodzące marki, 4.Wyzwanie: markowy eksport, 5.Kiedy kraje stają się markami, 6.Nadszedł już czas
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej