Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(32)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(18)
Autor
Levinson Jay Conrad
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bar Gabriela
(1)
Białecki Marcin
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Borek Marcin
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Foryś Iwona
(1)
Galata Stanisław
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Jarvis Jeff (1954- )
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Klich Aleksandra
(1)
Klimas Damian
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Lamik Wojciech
(1)
Levinson Amy
(1)
Levinson Jeannie
(1)
Levy Jaime
(1)
Lupa Iwona
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Malujada Rafał
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marshak Ronni T
(1)
Marzec Krzysztof
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurkiewicz Stefan
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Okoń Zbigniew
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Parys Joanna
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pietrucha Seweryn
(1)
Pluskwa-Dąbrowski Kamil
(1)
Polański Przemysław
(1)
Polińska Karolina
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Raczek Mirosław
(1)
Rosa Kacper
(1)
Rozkrut Dominik
(1)
Rozkrut Monika
(1)
Rubin Charles (1953- )
(1)
Rączka Joanna
(1)
Sala Paweł
(1)
Sarna Paweł
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Seybold Particia B
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(31)
Rosja
(1)
Język
polski
(31)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1420)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(635)
Polska
(629)
Samorząd terytorialny
(531)
Marketing cyfrowy
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(377)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(308)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(264)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(251)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Administracja
(241)
Pedagogika
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(237)
Nauczyciele
(235)
Szkolnictwo
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Kultura
(230)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(228)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Rachunkowość
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(215)
Nauczanie
(212)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(211)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(197)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Prawo międzynarodowe
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(186)
Zatrudnienie
(182)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo Unii Europejskiej
(174)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Kształcenie
(156)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(150)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(147)
Papiery wartościowe
(146)
Decyzje
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Płaca
(136)
Stosunki interpersonalne
(136)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Psychologia społeczna
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(121)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Niemcy
(2)
Kazachstan
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Praca zbiorowa
(10)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(5)
Czasopismo naukowe
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(24)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Media i komunikacja społeczna
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
część I: Zasady Google. 1. Nowa relacja. 2. Nowa struktura. 3. Nowa odsłona. 4. Nowe społeczeństwo. 5. Nowa gospodarka. 6. Nowa rzeczywistość biznesowa. 7. Nowe podejście. 8. Nowa etyka. 9. Nowa prędkość. 10. Nowe reguły. Część II: Gdyby Google rządził światem. 1. Media. 2. Reklama. 3. Handel. 4. Zakłady usługowe. 5. Produkcja. 6. Usługi. 7. Pieniądze. 8. Dobro publiczne. 9. Inwestycje publiczne. 10. Wyjątki. Część III: Pokolenie G.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / red. Grzegorz Mazurek. - Wyd. w nowej szacie graficznej - Warszawea : Poltext, 2022. - 482, [5] s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorzy; Wstęp; Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe; Rozdział 2. Konsument w internecie; Rozdział 3. Badania marketingowe online; Rozdział 4. Mierzalność działań online; Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu; Rozdział 6. Usługi interaktywne; Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online; Rozdział 8. Projektowanie interfejsów; Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO); Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa; Rozdział 11. Reklama internetowa; Rozdział 12. E-mail marketing; Rozdział 13. Marketing Automation; Rozdział 14. Social media marketing; Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu; Rozdział 16. Content marketing; Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube; Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing; Rozdział 19. Personal branding; Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marka z potencjałem; 2. Marketing 3.0; 3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie; 4. Wpływ Internetu na gospodarkę; 5. Social media - społeczny wymiar Internetu; 6. Rola edukacji środowiska online; 7. Usability i User Experience; 8. Marketing mobilny; 9. E-mail marketing; 10. Automatyzacja marketingu; 11. Gry w Internecie; 12. Wideo i audio w sieci; 13. Od e-commerce do „zakupów totalnych”; 14. Vademecum budowania platformy e-commerce; 15. Copywriting; 16. Content marketing; 17. Kampanie społeczne w Internecie; 18. Badania mediów internetowych; 19. Monitoring mediów społecznościowych; 20. Human Crafted Rules vs. Artificial Inelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing; 21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja; 22. Ominichannel, czyli o wszechsprzedaży; 23. Z technologią za pan brat; 24. Jak współpracować z zespołem IT; 25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę); 26. Obsługa klienta w sieci; 27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci; 28. Marketing w start-upach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I. E-konsument: Zjawiska i procesy kształtujące rozwój społeczeństwa informacyjnego i gospodarki cyfrowej w Polsce; Konsument w świecie wirtualnym; Wybrane problemy konsumenta na wspólnym rynku cyfrowym; Wpływ nowych przepisów dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na postępowanie przed Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Część II. E-zdrowie: Doświadczenia z realizacji regionalnych projektów e-zdrowie w Polsce – wyzwania, bariery, problemy, korzyści i rekomendacje; Świadczenie usług medycznych z wykorzystaniem telemedycyny – stan obecny i perspektywy; Telemedycyna w świetle rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych; MHealth a wybrane prawa pacjenta o charakterze informacyjnym; Elektroniczna dokumentacja medyczna (EDM) w świetle rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 910/2014 z 23.7.2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE (tzw. eIDAS); Przechowywanie elektronicznej dokumentacji medycznej – wybrane problemy; Udostępnianie elektronicznej dokumentacji medycznej – zagadnienia praktyczne. Część III. E-wymiar sprawiedliwości: Informatyzacja postępowania cywilnego w orzecznictwie sądów powszechnych i Sądu Najwyższego; Nowelizacja przepisów postępowania cywilnego dotycząca postępowań rozpoznawczych; Identyfikacja stron i uczestników postępowania – wybrane zagadnienia informatyzacji postępowania cywilnego; Dowód z dokumentu prywatnego w formie elektronicznej w sądowym postępowaniu cywilnym – wybrane zagadnienia; Problem dowodów nielegalnych na przykładzie środków dowodowych pozyskanych z Internetu w sprawach rodzinnych; Perspektywy pełnego zautomatyzowania elektronicznego postępowania upominawczego; Informatyzacja postępowania wieczystoksięgowego; Informatyzacja postępowania o nadanie klauzuli wykonalności; Ochrona tajemnicy komornika sądowego w elektronicznym sądowym postępowaniu egzekucyjnym; Wszczęcie elektronicznej licytacji ruchomości; Elektroniczna licytacja ruchomości czyli komorniczy portal aukcyjny; Wykorzystanie narzędzi elektronicznych w postępowaniu upadłościowym i restrukturyzacyjnym. Część IV. E-usługi publiczne: Zagrożenia prywatności i bezpieczeństwa w Internecie w kontekście kompetencji cyfrowych; Elektroniczne usługi publiczne w wymiarze europejskim – na wybranych przykładach; E-usługi w praktyce radcy prawnego; Obowiązek korzystania przez zamawiających z systemu e-Certis – aspekty prawne i praktyczne. Część V. IT i e-commerce: Prawo z rejestracji domeny i piractwo domenowe w orzecznictwie sądowym; Odpowiedzialność za hiperlinki: pierwsze refleksje; Marketing elektroniczny. Istota, bariery i perspektywy rozwoju w Polsce; Marketing bezpośredni prowadzony za pomocą środków komunikacji elektronicznej w świetle planowanej reformy prawa europejskiego; Wzmacnianie zaufania użytkowników e-commerce jako czynnik rozwoju tej formy handlu; Przetwarzanie danych publicznych kołem zamachowym dla spółek e-commerce? – wyzwania prawne; Wpływ handlu elektronicznego na zasady podatkowe; Cyberprzestępstwa związane z treścią pornograficzną z udziałem małoletnich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
Zawiera: Раздел I. ИНФОРМАЦИЯ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ И ПРОЦЕССЫ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ Глава 1. Экономическая информация: Экономическая информация как часть информационного ресурса общества; Информация и информационные процессы в организационно-экономической сфере; Сущность, значение и закономерности развития информационных систем и технологий в современной экономике; Экономические законы развития информационных технологий. Глава 2. Информационные технологии: Основные понятия, терминология и классификация; Технология и методы обработки экономической информации; Структура базовой информационной технологии. Глава 3. Информационные системы: Роль и место автоматизированных информационных систем в экономике; Виды информационных систем и принципы их создания; Состав информационных систем; Жизненный цикл информационных систем. Раздел II. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В УПРАВЛЕНИИ ПРЕДПРИЯТИЕМ Глава 4. Организация и средства информационных технологий обеспечения управленческой деятельности: Предприятие как объект управления; Роль и место информационных технологий в управлении предприятием; нформационные технологии организационного развития и стратегического управления предприятием. Глава 5. Методические основы создания информационных систем и технологий в управлении предприятием: Основные понятия; Системный подход; Информационный подход; Стратегический подход; Объектно-ориентированный подход; Методические принципы совершенствования управления предприятием на основе информационных технологий; Разработка информационного обеспечения систем управления предприятием. Глава 6. Информационные технологии документационного обеспечения управленческой деятельности: Основные понятия документационного обеспечения управленческой деятельности; Виды информационных систем управления документационным обеспечением предприятия; Организация электронной системы управления документооборотом. Глава 7. Инструментальные средства компьютерных технологий информационного обслуживания управленческой деятельности: Общие свойства КИС; Типовой состав функциональных модулей КИС; Корпоративная информационная система SAP R/3; Корпоративные информационные системы компании «Microsoft»; Корпоративная информационная система «Галактика»; Корпоративная информационная система «Парус». Глава 8. Компьютерные технологии интеллектуальной поддержки управленческих решений: Корпоративная сеть Интранет; Информационные базы корпоративных информационных систем; Аналитическая обработка данных. Раздел III. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В МАРКЕТИНГЕ Глава 9. Структура и состав информационной системы маркетинга; Маркетинг как объект управления; Информационное обеспечение в системе управления маркетингом; Управление взаимоотношениями с потребителем (CRM); Планирование ресурсов в зависимости от потребности клиента (CSRP); Непрерывная информационная поддержка поставок и жизненного цикла (CALS); Программные продукты в маркетинге. Глава 10. Функциональное назначение и ресурсы Интернета: Технология Интернет в маркетинге; Электронная коммерция. Раздел IV. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БУХГАЛТЕРСКОМ УЧЕТЕ Глава 11. Общая характеристика информационной системы бухгалтерского учета: Сущность и принципы ведения бухгалтерского учета; Учетная политика; Функциональная архитектура бухгалтерского учета. Глава 12. Компьютерные информационные технологии в бухгалтерском учете: Программные продукты ИС бухгалтерского учета; Классы программных продуктов ИС бухгалтерского учета. Раздел V. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БАНКОВСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 13. Специфика организации банковского дела в России: Сущность банковской деятельности; Операции и услуги банков; Основные тенденции развития банковской системы России. Глава 14. Проблемы создания информационных систем банковской деятельности: Принципы построения автоматизированных банковских систем; Технические решения банковских систем; Информационное и программное обеспечение банковских систем; Электронный документооборот в банке Глава 15. Электронные банковские услуги: Электронные услуги с использованием банковских карт; Электронные услуги дистанционного банковского обслуживания; Автоматизация межбанковских расчетов; Электронные платежные системы в Интернете. Раздел VI. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В СТРАХОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 16. Понятие страховой деятельности и ее организации: Риск как экономическая категория; Основные функции и задачи страхования; Основы финансово-хозяйственной деятельности страховщиков. Глава 17. Автоматизированные информационные системы страховой деятельности: Организационная структура ИС СД; Функциональная структура ИС СД; Информационные технологии ИС СД; Программа «Парус-Страхование»; Программа «ИНЭК-Страховщик»; Развитие ИС СД. Раздел VII. СТАНДАРТИЗАЦИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ Глава 18. Основы построения системы стандартов ИТ: Понятие открытых систем; Международные структуры в области стандартизации информационных технологий; Методологический базис открытых систем; Архитектурные спецификации (эталонные модели); Эталонная модель взаимосвязи открытых систем; Базовые спецификации. Глава 19. Инструменты функциональной стандартизации: Понятие профиля открытой системы; Классификация профилей; Основные свойства и назначение профилей; Пример компоновки функционального профиля. Раздел VIII. БЕЗОПАСНОСТЬ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ Глава 20. Защищенная информационная система: Определение защищенной информационной системы; Методология анализа защищенности информационной системы; Требования к архитектуре информационной системы для обеспечения безопасности ее функционирования; Этапы построения системы безопасности ИС; Стандартизация подходов к обеспечению информационной безопасности; Обеспечение интегральной безопасности информационных систем.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I CRM i MSP : 1.Co to jest CRM?, 2. Kierowanie organi zjacjami, 3.Charakterystyka MSP. R.II Systemy informatyczne w praktyce : 1.Opracowanie, 2.Integracja, 3.Problemy integracji baz danych, 4.Ska lowalność systemu, 5.Wiarygodność i ochrona danych, 6. Aspekty prawne. R.III Wdrażanie systemów informatycznych : 1.Metodyka wdrażania CRM, 2.Pięć kroków udanego wdrożenia, 3.Pou czający przykład, 4.Zalecany tok postępowania. R.IV Wybrane segmenty CRM : 1.Contact Center, 2.Praca grupowa, 3.Rozwiązania mobilne, 4.Marketing, 5.Sprze daż, 6.Serwis, 7.Sekretariat, 8.CRM analityczny. R.V Serwis internetowy jako narzędzie kontaktów z kli entami : 1.Co, po co, dla kogo?, 2.Tworzenie serwisu internetowego, 3.Narzędzia wykorzystywane w serwisach, 4.Zarządzanie zawartością, 5.Sklepy internetowe, 6.Wła sny serwis internetowy - przykład. R.VI MADAR : "Decyzja podjęta - wdrażamy CRM" : 1.Na sze pięć kroków do udanego wdrożenia, 2.Centrum Obsłu gi Klienta, 3.Baza danych klientów, 4.Planowanie i pra ca grupowa, 5.Założenia mobilności, 6.Obsługa zgłoszeń serwisowych, 7.Sprzedaż, 8.Marketing bezpośredni, 9.Se kretariat, 10.Integracja systemów, 11.Gromadzenie "na miarów". CRM a sprawa polska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Pięć kroków do sukcesu w handlu elektronicznym: Jak stworzyć opłacalną strategię handlu elektroniczne go; Krok1 Spraw, by prowadzenie interesów z Twoją firmą było dla klientów łatwe; Krok2 Skup się na klientach końcowych Twoich produktów i usług; Krok3 Prze kształć prokonsumenckie procesy zachodzące w firmie z punktu widzenia klienta końcowego; Krok4 Zaloguj swoją firmę do zysku: Opracuj wszechstronną, rozwojową strukturę handlu elektronicznego; Krok5 Umacniaj lojalność klienta, będącą kluczem do opłacalności w handlu elektronicznym. Cz. II Osiem podstawowych czynników sukcesu oraz analizy przypadków: Jak przyswoić sobie podstawowe czynniki sukcesu oraz analizy przypadków; Synteza najlepszych praktyk. Kolejne kroki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Istota dziedziny public relations: Podstawowe definicje; Grupy docelowe działań public relations; Znaczenie public relations dla działalności współczesnych przedsiębiorstw; Public relations jako proces komunikacji. R. 2 Przestrzeń Internetu jako platforma przedsięwzięć public relations: Proces komercjalizacji Internetu; Charakterystyka medium; Przegląd narzędzi internetowych; Wpływ Internetu na specyfikę przedsięwzięć public relations; Modele prowadzenia przedsięwzięć public relations w przestrzeni Internetu; Analiza i planowanie internetowych przedsięwzięć public relations. R. 3 Tradycyjny model komunikacji z otoczeniem przedsiębiorstwa wsparty narzędziami internetowymi: Wykorzystanie Internetu przez przedstawicieli mediów; Narzędzia internetowe w kontaktach z przedstawicielami mediów. R. 4 e-PR - nowa forma prowadzenia przedsięwzięć public relations: Czym jest e-PR?; Targeting e-PR; Narzędzia internetowe w przedsięwzięciach e-PR; Witryna WWW platformą przedsięwzięć e-PR; Jak zwiększyć liczbę odwiedzin witryny WWW przedsiębiorstwa?; Poczta elektroniczna w przedsięwzięciach e-PR; Listy i fora dyskusyjne w przedsięwzięciach e-PR; Komunikatory w przedsięwzięciach e-PR; Globalne aspekty przedsięwzięć e-PR; Jak oceniać efektywność przedsięwzięć e-PR? R. 5 e-Społeczności: Definicja e-społeczności; Tworzenie e-społeczności; Zarządzanie e-społeczności. R. 6 Internet w kryzysowym public relations: Definicja i typologia sytuacji kryzysowych; Kryzysowe public relations wykorzystujące narzędzia tradycyjne; e-PR w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw; Internet przyczyną sytuacji kryzysowych. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Lodziensis / Uniwersytet Łódzki ; 179)
1. Przedsiębiorstwo i jego relacje z rynkiewm - marketing w świetle wyzwań nowej gospodarki: Makropolityka, makromarketing, mikromarketing - problem relacji i odpowiedzialności; 2. Wykorzystanie nowych technologii informatycznych w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Marketing: Ewolucja koncepcji marketingu - od praktyki do teorii; Wartość dla klienta a kształtowanie działań marketingowych; Strategie wojenne w marketingu; Neuromarketing źródłem wyższej skuteczności działań przedsiębiorstwa; Marketing sensoryczny; E-marketing; Ekomarketing; Marketing sportowy jako szansa dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przedsiębiorstwo: Współczesne tendencje w zarządzaniu organizacjami gospodarczymi; Znaczenie innowacyjnych koncepcji zarządzania dla funkcjonowania przedsiębiorstw; Przywództwo czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa; Zasady budowania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa; Podstawowe składniki organizacyjnego uczenia się; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a cel jego istnienia. Komunikacja: Komunikacja marketingowa - kierunki zmian; Pułapki myślowe w podejmowaniu decyzji; Między rozumem a sercem - rola czynników metapoznawczych; Marketing a efekt placebo; Ambient media jako nowoczesny instrument komunikacji; Promocja sprzedaży - wzrost znaczenia; wykorzystanie zasad percepcji w reklamie prasowej; Kontrowersje wokół reklamy szokującej. Konsumenci: Makroterndy a zachowania konsumentów; Transumeryzm i trysumeryzm i zastosowania; Gender marketing - koncepcja i zastosowania; Model marketingowy GendreTrends
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas rewolucji: Czas na rozwój twojej firmy; Szybkość kontra ospałość- meldunki z frontu; Czas rzeczywisty rządzi się swoimi prawami; Nastawienie na czas rzeczywisty; Za duże, żeby odnieść sukces?; Współpracuj z mediami na ich zasady; Komunikacja kryzysowa i media; Co w tej chwili mówią inni?; Szukaj inspiracji w tłumie; 2. Połącz się ze swoim rynkiem: Kontakt z klientami w czasie rzeczywistym; W urządzeniach mobilnych czas rzeczywisty trwa cały czas; Chcę tego natychmiast; 3. Czas na rozwój twojej firmy: Pozwól im komunikować się teraz; W jaki sposób twoja strona internetowa staje się machina czasu rzeczywistego; Dokonaj sprzedaży; Biznes w tempie teraźniejszości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zawiera: O autorach; 1. Wstęp; 2. Wstęp do strategii marketingowej: 2.1. Grupa docelowa; 2.2. Wyznacz cele; 2.3. Co? Gdzie? Kiedy? Dlaczego?; 2.4. Jak robi to konkurencja?; 2.5. Jak chcesz "kusić" użytkownika w różnych okresach roku?; 2.6. Budżet; 2.7. Współpraca z agencją - zlecam i zapominam?; 2.8. Podsumowanie; 3. Reklama w Google Ads: 3.1. SEO + PPC = sukces; 3.2. Co to jest Google Ads; 3.3. Słowa kluczowe i dopasowania; 3.4. Teksty reklamowe i rozszerzenia reklam; 3.5. Landing pages - strony docelowe; 3.6. Reklama w sieci wyszukiwania; 3.7. Reklamy produktowe i dynamiczne; 3.8. Podsumowanie; 4. Reklama w sieci reklamowej Google: 4.1. Co to jest GDN?; 4.2. Dlaczego warto z tego korzystać; 4.3. Model See-Think-Do-Care; 4.4. Formaty reklamowe; 4.5. Możliwości targetowania w sieci reklamowej; 4.6. Znajdź swojego użytkownika; 4.7. Płatności; 4.8. Opcje dodatkowe; 4.9. Remarketing - specjalna forma kierowania reklamy; 4.10. Reklama w YouTube; 4.11. Reklamy Discovery; 4.12. Podsumowanie; 5. Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads: 5.1. Model See-Think-Do-Care; 5.2. Ustawienia konwersji do poszczególnych kampanii; 5.3. Optymalizacja kampanii reklamowej; 5.4. Podsumowanie działań optymalizacyjnych; 5.5. Narzędzia dodatkowe i automatyzacja; 5.6. Egzaminy i partnerzy Google; 5.7. Klient vs. agencja; 6. SEO: 6.1. Pozycjonowanie – wstęp; 6.2. Podstawy SXO - użyteczność a SEO; 6.3. Podsumowanie SXO; 6.4. Wybór domeny i jej konfiguracja; 6.5. Elementy optymalizacji treści; 6.6. Content marketing - przykłady działań; 6.7. Duplicate content; 6.8. Core Web Vitals; 6.9. Google Search Console; 6.10. Popularność strony, czyli link building; 6.11. Zaawansowana analiza SEO: crawlery; 6.12. Podsumowanie; 7. Google Analytics: 7.1. Dlaczego potrzebuję analityki internetowej?; 7.2. Era Big Data; 7.3. Dane ilościowe i jakościowe; 7.4. Jak działa Google Analytics?; 7.5. Wersje Analytics - Universal vs. GA4; 7.6. Jak są zbudowane raporty?; 7.7. Struktura konta i instalacja kodu śledzenia; 7.8. Podstawowa konfiguracja w sekcji administratora; 7.9. Cele i zdarzenia; 7.10. Raportowanie; 7.11. Najważniejsze raporty w GA i wnioski z nich płynące; 7.12. Raporty niestandardowe; 7.13. Alerty niestandardowe; 7.14. Analityka w audycie SEO; 8. Analityka - wdrożenie i aspekty zaawansowane: 8.1. Google Tag Manager (GTM); 8.2. Inne zaawansowane funkcje Analytics; 8.3. Dodatkowe narzędzia; 8.4. Inne narzędzia Google; 8.5. Podsumowanie Google Analytics; 9. Podsumowanie całej książki: 10. Dodatki: 10.1. Źródła wiedzy w sieci; 10.2. Narzędzia; 10.3. Kursy; 10.4. Wydarzenia branżowe SEM; 10.5. Odpowiedzi do testów; 10.6. Spis filmów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Partyzanckie podejście do marketingu: Czym jest dziś marketing partyzancki?; Potrzeba marketingu partyzanckiego; Szesnaście największych tajemnic marketingu partyzanckiego; Tworzenie partyzanckiego planu marketingowego; Tworzenie kreatywnego planu marketingowego; Wybieranie najskuteczniejszych metod marketingowych; Sekrety marketingowych oszczędności; Badania marketingowe jako punkt wyjścia partyzanckiej kampanii marketingowej; 2. Minimarketing: Partyzancki mini marketing; 3. Marketing w dużych mediach: Partyzancki marketing w dużych mediach; 4. Marketing w nowych mediach: Marketing w mediach elektronicznych; Marketing w mediach informacyjnych; Człowiek jako nośnik przekazu marketingowego; Marketing pozamedialny; 5. Natura marketingowego partyzanta: Atrybuty firmy marketingowego partyzanta; Nastawienie firmy na marketingowego partyzanta; Psychologia w marketingu partyzanckim; 200 rodzajów broni marketingowego partyzanta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I: RYNEK ON-LINE: Co to jest rynek on-line; Cz.II STRATEGIE BITEW MARKETINGU PARTYZANCKIEGO ON-LINE: Elektroniczne witryny sklepowe, Elektroniczne tablice ogłoszeniowe, Kreowanie wizerunku w sieciach kompute- rowych; Cz.II: KIEROWANIE ATAKIEM MARKETINGU PARTY- ZANCKIEGO ON-LINE: Planowanie ataku, Podtrzymywanie ataku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Marketing / C.H.Beck)
1. Marketing w XXI wieku; 2. Zarządzanie marketingowe; 3. Strategie marketingowe przedsiębiorstw; 4. Analiza trendów w otoczeniu marketingowym; 5. Badania marketingowe - źródło informacji o rynku; 6. Segmentacja rynku i pozycjonowanie; 7. Zachowania konsumentów na rynku; 8. Projektowanie i zarządzanie produktem; 9. Projektowanie i zarządzanie cenami; 10. Projektowanie i zarządzanie kanałami dystrybucji; 11. Projektowanie i zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową; 12. Całościowy program marketingowy; 13. Zarządzanie relacjami z klientem; 14. Marketing internetowy; 15. Koncepcja marketingu zrównoważonego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X; Nr 55)
1. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach: Zachowania firm na rynku transportu morskiego w warunkach kryzysu gospodarczego; Oddziaływanie polityki pieniężnej na rynek samochodów osobowych w Polsce; Partnerstwo i komunikacja między podmiotami rynku pracy; Systemy informatyczne w tworzeniu wartości dodanej w usługach sektora TSL (transport-spedycja-logistyka); Źródła przewagi konkurencyjnej mikroprzedsiębiorstw rodzinnych; Wiedza marketera wobec konkurencji w przekształcającej się gospodarce; Uwarunkowania partnerstwa i współpracy w łańcuchach dostaw - wyniki badań; Opieka farmaceutyczna jako innowacyjny instrument konkurowania na rynku aptecznym; Źródła przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej w świetle badań; Uwarunkowania rozwoju systemów franchisingowych w handlu detalicznym w Polsce; Konkurencyjność podmiotów działających na rynku usług edukacyjnych; Niepewność i ryzyko w podejmowaniu decyzji; Instrumenty konkurowania stosowane przez MSP w dobie kryzysu finansowego; Intensywność konkurencji na rynku pracy codziennej w ocenach wydawców; 2. Rozwój działań marketingowych w organizacjach: Ocena jakości usług medycznych na przykładzie prywatnej placówki medycznej w Zielonej Górze; Znaczenie marketingu w rozwiązywaniu ekonomicznych problemów rolnictwa; Konsumencka ocena marketingowej oferty bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności; Kształtowanie asortymentu jako determinanta sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw handlu detalicznego; Wybrane aspekty diagnozy wizerunku zakładu opieki zdrowotnej na przykładzie GPSK UM w Poznaniu; Kształtowanie marki przedsiębiorstwa na przykładzie Grupy PZU; Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej; Rola marketingu w doskonaleniu usług komunalnych na przykładzie PGK sp. z o.o. Koszalin; Trendy w kampaniach marketingowych na polskim rynku cyfrowych aparatów fotograficznych; Lokowanie produktu w przekazach audiowizualnych w kontekście regulacji prawnych Unii Europejskiej; Znaczenie działalności marketingowej w procesach kooperacyjnych przedsiębiorstw; 3. Społeczna odpowiedzialność biznesu: Wykorzystanie koncepcji odpowiedzialności biznesu w działalności instytucji finansowych na rynku polskim; Percepcja działalności organizacji non-profit a religijność otoczenia - rekomendacje dla komunikacji; Komunikacja z klientem w ramach marketingu ekologicznego; Realizacji wewnętrznego aspektu społecznej odpowiedzialności biznesu; Ocena komunikacji marketingowej szkół wyższych przez studentów III stopnia w świetle badań; Odpowiedzialność społeczna biznesu jako element działań marketingowych; Ewolucja ekokonsumpcji i idei zrównoważonego rozwoju jako czynnik wpływający na zachowania podmiotów rynkowych; Dążenie do społecznej odpowiedzialności wobec środowiska naturalnego jako szansa na powodzenie przedsiębiorstw na rynku lubelskim; 4. Znaczenie komunikacji na globalnym rynku: Kodowanie przekazu w kontekście kulturowym - studium reklam społecznych w świetle kontinuum kultur narodowych Halla; Postawy Polaków wobec reklamy w latach 1992-2009 w świetle badań wtórnych; Promocja marek lokalnych przez firmy francuskie na polskim rynku; Modele komunikacji międzykulturowej; Formy i warianty stosowania marki w komunikacji marketingowej; Ewolucja strategii firm medialnych w dobie konwergencji; Wpływ czynników kulturowych na decyzje nabywcze turystów (przykład Polski i Hiszpanii); Znaczenie reklamy w procesach decyzyjnych konsumentów; Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców - wyniki badań; Wybrane aspekty komunikacji marketingowej w kontekście różnic kulturowych; Kultura narodowa i kultura organizacyjna - komunikacja w firmach z kapitałem zagranicznym; 5. Internet w komunikacji marketingowej: Możliwości i korzyści z wykorzystania Internetu w kontaktach firm ubezpieczonych z klientami; Konsument na rynku e-handlu w wybranych krajach Unii Europejskiej (świetle wyników badań); Czynniki sukcesu działań marketingowych w wirtualnych światach; Sponsorowane społeczności internetowe; Wykorzystanie innowacyjności społeczności internetowych jako sposób uzyskania przewagi konkurencyjnej; Funkcjonowanie e-handlu w Polsce; Profil konsumenta aukcji internetowych; Marketingowe aspekty Secondo Life; Rola społeczności internetowych w komunikacji marketingowej; Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku; Internet w handlu żywnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Marketing relacji 1.1. Istota relacyjnej koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem 1.2. Ewolucja koncepcji zarządzania marketingowego 1.3. Konceptualizacja pojęcia i istota marketingu relacji 1.4. Obszary zastosowania marketingu relacji 1.5. Klasyfikacja relacji z klientem 1.6. Relacje a etapy lojalności klientów Rozdział 2. Rozwój technologii cyfrowych a marketing relacji 2.1. Rozwój technologii cyfrowych w marketingu 2.2. Ewolucja od 1.0 do 5.0 w technologii i marketingu 2.3. Miejsce technologii w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw 2.4. Cztery wymiary Internetu 2.5. Klasyfikacja narzędzi komunikacji wirtualnej Rozdział 3. Nowe technologie a nowy konsument 3.1. Sześć generacji konsumentów 3.2. Konsument wobec ewolucji technologii cyfrowych 3.3. Segmentacja behawioralna internautów 3.4. "Momenty prawdy" w dobie technologii cyfrowych 3.5. Ścieżka podróży klienta w erze cyfrowej Rozdział 4. Determinanty kształtowania relacji w świecie wirtualnym 4.1. Propozycja wartości i wygoda klienta 4.2. Bezpieczeństwo i zaufanie 4.3. Obsługa klienta 4.4. Zaangażowanie i poczucie przynależności 4.5. Wartość dodatkowa Rozdział 5. Narzędzia komunikacji w środowisku WWW 5.1. Strona WWW jako podstawowe narzędzie komunikacji online 5.2. Klasyfikacja stron WWW 5.3. Marketing w wyszukiwarkach internetowych 5.4. Reklamy online 5.5. Chatboty Rozdział 6. Narzędzia marketingu bezpośredniego w Internecie 6.1. E-mail marketing 6.2. Instant messaging marketing 6.3. Marketing szeptany (eWOM) 6.4. Komunikacja przez zabawę (advergaming) 6.5. Komunikacja przez współtworzenie Rozdział 7. Media społecznościowe w kreowaniu relacji 7.1. Definicja i charakterystyka mediów społecznościowych 7.2. Społeczności wirtualne 7.3. Klasyfikacja mediów społecznościowych 7.4. Wybrane rodzaje mediów społecznościowych 7.5. Przyczyny zainteresowania przedsiębiorstw mediami społecznościowymi 7.6. Proces budowania relacji w mediach społecznościowych Rozdział 8. Nowoczesne formy działań marketingowych w kreowaniu relacji 8.1. Influencer marketing 8.2. Content marketing 8.3. Storytelling i archetypy marki 8.4. Real time marketing (RTM) 8.5. Marketing mobilny i technologia noszona; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Media społecznościowe w przedsiębiorstwie - wprowadzenie; Content marketing w mediach społecznościowych; 3. Reklama w mediach społecznościowych. Pomiar efektywności i skuteczności działań w tych mediach; 4. Promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych; 5. Marketing szeptany w mediach społecznościowych; 6. Zarządzanie relacjami z klientem w mediach społecznościowych; 7. Media społecznościowe jako źródło danych, informacji i wiedzy o otoczeniu przedsiębiorstwa; 8. Media społecznościowe w employer brandingu oraz rekrutacji i selekcji pracowników; 9. Media społecznościowe a zaangażowanie pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Wyd. 2 poszerz. - Gliwice : Helion , cop. 2018. - 236 s. : il. , 21 cm.
Wstęp. 1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google: Od czego zacząć?; Jakie środki przeznaczyć na promocję?; Jaki sklep wybrać?; Idea łączenia kont Google. 2. Google Search Console: Weryfikacja witryny; Panel; Wiadomości; Wygląd w wyszukiwarce: Dane uporządkowane i Marker danych; Wygląd w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML; Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania; Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne; Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania; Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe; Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych; Indeks Google; Indeksowanie; Problemy dotyczące bezpieczeństwa; Web Tools/Inne zasoby; Nowa wersja Google Search Console; Podsumowanie. 3. Google Moja Firma: Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania?; Uruchomienie wizytówki; Weryfikacja wizytówki; Edycja i ulepszanie wizytówki; Dostęp i import; Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji; Statystyki. 4. Optymalizacja sklepu: Audyt SEO; Narzędzia; Domena; Skanowanie strony - crawler; Skanowanie strony - WebSite Auditor; Profil linków; Dodatkowe ulepszenia; Testowanie silnika sklepu pod SEO. 5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing: Strategie wyszukiwania słów kluczowych; Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console; Planer słów kluczowych; Zmiany trendów słów kluczowych; Trendy mobilne; Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io; Analiza konkurencji; Wdrożenie bazy. 6. AdWords: Strategia działań w AdWords; AdWords a pozycjonowanie; Pierwsza kampania w wyszukiwarce; Grupa reklam; Słowa kluczowe i dopasowania; Reklamy i rozszerzenia reklam; Analiza kampanii; Google Merchant Center - zakładanie konta; Google Merchant Center - plik danych o produktach; Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie; Kampania produktowa - Shopping Ads i Zakupy Google; Remarketing; Reklama w sieci reklamowej Google; Inne możliwości AdWords; Dlaczego warto używać AdWords. 7. Google Analytics: Raporty w Google Analytics; Jak działa Google Analytics?; Zakładanie konta GA; Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics; Wdrożenie konwersji; Wyciąganie wniosków – podstawy; Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych; Analiza danych dla zaawansowanych; Pułapki przy wdrażaniu; Zakończenie. A. Lista blogów; B. Minisłowniczek; C. Google Data Studio; D. Google Optimize.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
CZĘŚĆ I. POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY; Rozdział 1. Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach: Mój klient, czyli kto?; Zacznij od zdefiniowania celów; Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców; Komunikaty adekwatne do odbiorców; Jak poznawać się z odbiorcą?; Media własne; Google Analytics; Monitoring internetu; Kampanie CPC; Remarketing; Jak zbudować personę z twarzą?. Rozdział 2. Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż?: Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk; Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż; ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing; Biznes pełen treści; CZĘŚĆ II. BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI: Rozdział 3. Typ domeny internetowej ma znaczenie; Serwis w domenie firmowej; Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy; Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu?; Rozdział 4. O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien: Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu; Wybór silnika dla Twojego serwisu; Rozdział 5. Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna?: Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie; Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne?; Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji; Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości; Rozdział 6. Mobile first, mobile only...; Rozdział 7. Bezpieczeństwo Twojego serwisu: Zabezpieczenie WordPressa; Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych; Konta użytkowników i uprawnienia; CZĘŚĆ III. STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM: Rozdział 8. Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing; Rozdział 9. Jak budować serwis w zgodzie z SEO?; Adresy URL; Linki; Polityka treści; Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym; Poprawność kodu Twojego serwisu; Mikroformaty; Zdobywanie linków; Rozdział 10. Struktura artykułu: Umiejscowienie tytułu artykułu; Grafika główna - co się klika?; Podpisy pod ilustracjami; Szerokość kolumny; Interlinia i wielkość fontów; Śródtytuły; Stopka autora pod artykułem; Rozdział 11. Zbuduj mosty między swoimi treściami: Crosslinkowanie treści; Doładowywanie artykułów; Rozdział 12. Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego: Numer telefonu vs adres e-mail; Ogranicz liczbę pól w formularzu; Pop-up - denerwuje czy konwertuje?; Exit pop-up; MailWall; Chatbot; Rozdział 13. Co na to prawo?: Polityka prywatności; Obowiązek informacyjny; Zgody marketingowe; Treść biznesu; Podziękowania; Polecam lekturę serwisów, które wzbogacą Twoją wiedzę o marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej