Konsumenci (ekon.)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(181)
Forma i typ
Książki
(180)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(151)
dostępne
(116)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(116)
Czytelnia
(152)
Autor
Dąbrowska Anna
(5)
Janoś-Kresło Mirosława
(5)
Kieżel Ewa
(5)
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Dobiegała-Korona Barbara
(3)
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Smyczek Sławomir
(3)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Beckwith Harry
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Małysa-Kaleta Agata
(2)
Mitręga Maciej
(2)
Nieżurawski Lech
(2)
Olejniczuk-Merta Anna
(2)
Olszewski Jan (1960- )
(2)
Patrzałek Wanda
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Pecyna Marlena
(2)
Powałowski Andrzej (1951- )
(2)
Schenk George
(2)
Sowa Izabela
(2)
Stefanicki Robert
(2)
Sut Piotr
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Zrałek Jolanta
(2)
Ławicki Jacek Stanisław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamus Rafał
(1)
Adcock Dennis
(1)
Albigowski Marek
(1)
Alexander Jim
(1)
Asmoah Emmanuel Selase
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Begg David
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chovancovă M
(1)
Ciesielska Paulina
(1)
Cieśliński Aleksander
(1)
Day Derek
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Durand Barbara
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Dziwiński Piotr
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edwards Helen
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Figiel Adam
(1)
Fischer Stanley
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Foxall Gordon
(1)
Fuchs Gerhard
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gallardo-Vázquez Dolores
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gazda Zbigniew
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Gniewek Edward (1947- )
(1)
Goik Magdalena
(1)
Golka Marian
(1)
Goszczyńska Maryla
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowski Jan
(1)
Gruchoła Małgorzata
(1)
Grzegorczyk Filip (1978- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Harasimowicz Magdalena
(1)
Heilbrunn Benoit
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hill Nigel
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Janczyk Marek
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Jawień Robert
(1)
Jurkowska Agata
(1)
Keynes John M
(1)
Kiełczewski Dariusz
(1)
Klimczok Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(160)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(180)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(181)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1420)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(635)
Polska
(629)
Samorząd terytorialny
(531)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(377)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(308)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(264)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(251)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Administracja
(241)
Pedagogika
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(237)
Nauczyciele
(235)
Szkolnictwo
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Kultura
(230)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(228)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Rachunkowość
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(215)
Nauczanie
(212)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(211)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(197)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Prawo międzynarodowe
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(186)
Zatrudnienie
(182)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo Unii Europejskiej
(174)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Kształcenie
(156)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(150)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(147)
Papiery wartościowe
(146)
Decyzje
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Płaca
(136)
Stosunki interpersonalne
(136)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Psychologia społeczna
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(121)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Temat: czas
1989-
(3)
Temat: miejsce
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
181 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Podatek dochodowy od osób fizycznych - rys historyczny oraz omówienie przepisów obowiązujących od roku 2004; R.2 Promocje dla konsumentów; R.3 Promocje dla kontrahentów (osoby fizyczne prowadzące działalno ść gospodarczą); R.4 Promocje dla pracowników punktów sprzedaży; R.5 Świadczenia na rzecz dziennikarzy, opinion leaderów, osobistości ze świata kultury, nauki sportu; R.6. Wybrane metody motywowania agentów; R.7 Wzory dokumentów; R.8 Wybrane wyroki NSA, pisma Mini stra Finansów i wyjaśnienia urzędów skarbowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych / Przemysław Stodulny. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 228 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności: 1.1. Systematyka pojęcia jakości. 1.2. Kształtowanie jakości w sferze usług i jej znaczenie dla banku. 1.3.Związek między jakością usług, satysfakcją klientów oraz ich lojalnością. 2.Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku: 2.1.Marketing relacji: 2.1.1.Powstanie i istota koncepcji marketingu relacyjnego. 2.1.2.Podstawowe elementy marketingu relacyjnego. 2.1.3.Strategie marketingu relacyjnego. 2.1.4.Relationship banking. 2.2. Satysfakcja klientów oraz sposoby jej pomiaru: 2.2.1.Istota satysfakcji klientów oraz mechanizmy jej powstawania. 2.2.2.Konsekwencje satysfakcji oraz jej barku. 2.2.3.Metody pomiaru satysfakcji. 2.3.Lojalność klientów i metody jej analizy: 2.3.1.Charakterystyka zjawiska lojalności klientów. 2.3.2.Typy i stopnie lojalności. 2.3.3.Badania i analiza lojalności klientów. 2.3.4.Segmentacja klientów ze względu na poziomie lojalności. 3.działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów: 3.1.Usługa bankowa, zakres oferty banku i marka produktów. 3.2.Cena usług bankowych. 3.4.Działania promocyjne banków. 3.5.Orientacja i działania projakościowe banków w Polsce. 3.6.Programy i działania lojalnościowe. 4.Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych: 4.1.Podstawy metodologiczne prowadzonych badań. 4.2.Charakterystyka próby badawczej ze względu na zakres i preferencje dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.3.Zakres i preferencje klientów dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.4. Ocena i analiza jakości usług bankowych postrzeganej przez klientów. 4.5.zadowoloenie klientów z usług świadczonych przez banki. 5.Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków: 5.1.Lojalność klientów banków w świetle badań ankietowych. 5.2.Model zależności między oceną jakości usług, satysfakcją klientów banków a ich lojalnością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing relacji - podstawy teoretyczne. Morfologia relacji w ujęciu paradygmatu marketingu relacji; Perspektywy rozwoju koncepcji zarządzania związkami z klientem i jej ograniczenia; Relacje przedsiębiorstw z nabywcami instytucjonalnymi w świetle teorii gier; Nowoczesne struktury organizacyjne zorientowane na klienta; Alianse w rynkowej strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Formy organizacyjno-prawne struktur sieciowych przedsiębiorstw; Kulturowe uwarunkowania tworzenia więzi z klientami na międzynarodowych rynkach instytucjonalnych. 2. Wartość relacji z klientem i jej pomiar. Wartości nabywcy i bariery jej kształtowania; Marketingowy pomiar wartości relacji z klientem. 3. Instrumenty budowania relacji z klientami. Komunikacja jako kluczowy instrument budowania relacji; Wykorzystanie komunikacji elektronicznej w marketingu relacji; Konceptualizacja oddziaływania programu lojalnościowego na relacje pomiędzy przedsiębiorstwami; Partnerstwo jako czynnik wzrostu efektywności kanałów dystrybucji.4. Budowanie relacji na rynku B2B - case studies. Wdrożenie systemów CRM w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce - w poszukiwaniu cech wspólnych; Czynniki kształtujące relacje: klient instytucjonalny - przedsiębiorstwo handlu hurtowego Cash and Carry; Uwarunkowania lojalności sponsorów instytucjonalnych wobec organizacji artystycznych na przykładzie New York Lincoln Center; Budowanie sieci relacji na rynku materiałów budowlanych w olsce; Partnerstwo w sprzedaży jako instrument podnoszenia konkurencyjności firm w branży drzewnej; Współpraca gmin szansą na ich rozwój.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nakreślenie szczegółowych planów działania. Cztery elementy: Sprytne pomarańcze i garbate kanarki - prostota komunikacji. Aksamitny młot. Przekaz , który przykuwa uwagę. Niebieskie Martini i surfing w Omaha - jak ugruntować markę? Piękni amerykanie i pretty woman - troskliwa obsługa. Cechy , które klienci kochają. Twój największy atut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas wolny w naukach społecznych: Definicje czasu wolnego; Czas wolny a jednostka; Czas wolny w wymiarze społecznym; Miary czasu wolnego; Czas pracy. 2. Procesy decyzyjne konsumentów na rynku czasu wolne go: Rynkowe ujęcie czasu wolnego; Procesy decyzyjne konsumentów - aspekt teoretyczny; Zachowanie konsumen ta na rynku; Psychospołeczne determinanty zachowań kon sumentów; Suwerenność konsumenta; Typy decyzji podejmo wanych przez konsumentów; Proces decyzyjny konsumenta na rynku czasu wolnego - ujęcie modelowe; Specyfika procesów decyzyjnych konsumentów na rynku usług. 3. Rynki usługowo związane z czasem wolnym: Handel det aliczny; Rynek usług gastronomicznych; Rynek usłig tu rystyczno-wypoczynkowych; Rynek usług kultury; Czas wolny a media. 4. Czas wolny w świetle badań empirycznych : Budżet czasu wolnego w świetle badań GUS; Czas wolny w sonda żach społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Formułowanie strategii innowacji. Jaki jest docelowy krąg odbiorców wartości i jak można ją wytworzyć?, 2. Pozyskiwanie informacji od klienta. Wyciszyć głos klienta - rozmwiwać o zadaniach, rezultatach i organiczeniach, 3. Odkrywanie szan rozwojowych. Wyszukiwanie niedostatecznie i nadmiernie obsługiwanych obszarów rynku, 4. Segmentacja rynku. Wykorzystanie segmentacji opartej na rezultatach w celu ujawniania obiecujących segmentów, 5. Określanie szans rozwojowych. Decyzje w sprawie ukierunkowania prac nad wytwarzaniem wartości, 6. Pozycjonowanie obecnych produktów. Powiązanie szans rozwojowych z cenionymi cechami produktu, 7. Wybór priorytetowych projektów spośród opracowywanych. Oddzielanie zwycięzców od przegranych, 8. Opracowanie przełomowych koncepcji. Wykorzystanie skoncentrowanej burzy mózgów i karty rezultatów klienta w celu wytwarzania wartości dla klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
Wprowadzenie: Proces kształtowania się regulacji dot. zawierania umów z użyciem środków komunikacji elektronicznej. R.1 Oświadczenie woli złożone z użyciem środków komunikacji elektronicznej; R.2 Środki komunikacji elektronicznej a wady oświadczeń woli; R.3 Oferta; R.4 Forma czynności prawnych; R.5 Podpis elektroniczny a podpis własnoręczny; R.6 Ochrona prawa konsumenta w związku z zawieraniem umów poprzez środki komunikacji elektronicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
R.1 Wstępna analiza danych. R.2 Analiza dyskryminacyjna. R.3 Regresja logistyczna. R.4 Drzewa klasyfikacyjne. R.5 Generowanie reguł rozmytych. R.6 Analiza skupień. R.7 Rozmyta metoda analizy skupień. R.8 Wielowarstwowe jednokierunkowe sieci neutronowe. R.9 Sieci neutronowe Kohonena. R.10 Analiza korespondencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Cz.I Wartość i siła marki. Kształtowanie sie preferencji nabywczych: R.1 Obraz marki w umyśle nabywcy. Skojarzenia składające się na wartość marki; R.2 Wyznaczniki wartości marki. Konstrukcja metod pomiarowych; R.3 Procesy poznawcze stanowiące o sile marki. Cz.II Przywiązywanie do marki produktu i wyznaczniki przywiązania: R.4 Pojęcie przywiązania do marki produktu; R.5 Psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki produktu. Przegląd badań; R.6 Wyznaczniki przywiązania do marki i typ kategorii produktu. Teoretyczne podstawy modelu. Cz.III Wyznaczniki przywiązania, typ kategorii i przywiązanie nabywcy do marki. Analizy empiryczne: R.7 Poszukiwanie wartości i przywiązanie do marki - badanie 6; R.8 Typ kategorii, poszukiwanie wartości i przywiązanie do marki - badanie 7; R.9 Wartości symboliczne produktu i przywiązanie do marki - badanie 8; R.10 Wartości społeczne produktu i przywiązanie do marki - badanie 9; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Co to dusza, kim są konsumenci, i co sprawia, że są nowym zjawiskiem : 1.Przyjęcie internety, 2.Niezbędne przesłanki upowszechniania sie Internetu, 3.Upowszechnianie innowacji internetowych, 4.Sylwetka nowego konsumenta, 5.Internet zmienia praktycznie wszystko, 6.Reguły świadomych swej władzy konsumentów. R.2 Lojalność klienta i wschodzące segmenty e-klientów : 1.Korzysci z Sieci dla konsumentów, 2.Powiązania pomiędzy korzyściami z posługiwania sie Internetem i lojalnością klienta, 3.Lojalność w kontekście internetowym, 4.Wyłaniające się segmenty rynku, 5.Implikacje dla e-firmy, 6.Wnioski. R.3 Wyzwania przyciągania odwiedzających, finalizowania sprzedaży i utrzymania e-klientów : 1.Co jest szczególne dla marketingu w świecie Internetu?, 2.Cykl podejmowania decyzji o zakupie przez klienta, 3.Cykl decyzji zakupu podejmowanej przez konsumenta, 4.Faza budowy zaufania : budowanie świadomości i zaufania do marki witryny, 5.Faza utarczek w warunkach Internetu :walka dopiero się rozpoczyna, 6.Etapy wojny : nieustająca walka, 7.Implikacje dla firmy. R.4 Groźba inwazji : 1.Prywatność : problem, który trzeba traktować poważnie, 2.Nowi konsumenci pragną kontroli, 3.Cztery elementy kontroli, 5.Rejestracja internetowa i zaufanie, 5.Niepożądana poczta elektroniczna - narastajacy problem, 6.Indywidualizacjia - rzecz zarazem dobra i zła, 7.Implikacje dla firmy. R.5 Możliwość doskonalenia : 1.Rozczarowania nowego konsumenta, 2.Kiedy zakupy w Internecie sa zbyt trudne, 3.Ułatwianie zakupów w Internecie, 4.Przyszłe bariery dla zakupów w Internecie, 5.Implikacje dla firmy. R.6 Wpływ internetu na inne aspekty konsumpcji : 1.Gdzie, jak i dlaczego kupują nowi konsumenci, 2.Preferencje konsumenta w odniesieniu do zakupów z katalogu, 3.Porównanie zakupów w Internecie, z katalogu i w sklepie detalicznym, 4.zakupy impulsywne, 5.Wyłaniajace się preferencje dla "zakupów mieszanych", 6.Dezorientacja konsumenta, 7.Aukcje w Internecie, 8.Nawyki konsumentów w zbieraniu informacji, 9.Nawyki telewizyjne konsumentów, 10.Jak konsumenci inwestują i korzystają z usług bankowych?, 12.Implikacje dla firmy. R.7 Instytucjonalny e-klient : 1.Sylwetka instytucjonalnego e-klienta, 2.Korzyści z Internetu dla instytucjonalnych e-klientów, 3.Składowe lojalności klienta, 4.Marketing zorientowany na instytucjonalnych e-klientów, 5.Instytucjonalni klienci a prywatność, 6.Bariery dla wykorzystnia Internetu w firmach, 7.Wpływ Internetu na inne zachowania organizacyjne związane z konsumpcją, 8.Lista e-zyczeń firm, 9.Implikacje dla firm. R.8 Mapa drogowa e-biznesu z perspektyt konsumenta : 1.Jak posługiwać się niniejszym rodziałem, 2.Faza pierwsza :ocena szans, 2.Faza druga : opracowanie strategii firmy, 4.Faza trzecia : opracowanie specyfikacji funkcjonalnych, 5.Faza czwarta : budowa prototypu, 6.Faza piąta : budowa witryny, 7.Faza szósta : uruchomienie i bieżące doskonalenie, 7.Końcowe uwagint.badań. R.9 Kolejna granica : 1.Przełamywanie barier ze współczesnymi nowymi konsumentami, 2.Następna fala nowych konsumentów, 3.Przyciąganie "późnej wieczonści:" : czego ono wymaga?, 4.Segmentacja "później mniejszości", 5.alternatywne urządzenia zapewniajace dostęp do Internetu, 6.Globalni konsumenci : podobieństwa i różnice, 7.Implikacje dla firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Budowanie społeczeństwa informacyjnego: Społeczeństwo informacyjne - nowy etap w rozwoju społeczeństw; Priorytety i kierunki działań na rzecz budowy społeczeństwa informacyjnego; Informatyzacja gospodarstw domowych i przedsiębiorstw; E-usługi w dobie budowania społeczeństwa informacyjnego. 2. Charakterystyka wybranych e-usług na polskim rynku: E-administacja; E-bankowość; E-ubezpieczenia; E-handel; E-edukacja; E-kultura; E-zdrowie; E-turystyka; 3. Rodzaje i metody badań e-konsumentów: Pojęcie badań marketingowych; Badania marketingowe i ilościowe; Metody tradycyjne; Metody nowoczesne. 4. E-konsument jako uczestnik e-rynku: Profile e-konsumenta; Motywy korzystania z e-usług; Bariery korzystania z e-usług; Poczucie bezpieczeństwa e-konsumentów; Poziom świadomości konsumenckiej w korzystaniu z e-usług
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Cz. I ERC jako strategia łańcucha dostaw: 1. Istota ERC, 2. Obszary zadaniowe ERC. Cz. II Realizacja ERC - teoria i praktyka, Cz. III Strategia ERC jako narzędzie poprawy konkurencyjności łańcuchów dostaw na przykładzie sektora farmaceutycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część !. Edukacja konsumencka - zagadnienia podstawowe. Interesariusz znany konsumentom. O naturze praw konsumenckich, w szczególności o prawie konsumentów do edukacji. Działania edukacyjno-informacyjne Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Część II: Postawy konsumenckie - perspektywa teoretyczna i wyniki badań. Etyka w konsumpcji jako problem nie tylko producentów i nabywców. Socjalizacja konsumencka jako czynnik kształtowania odpowiednich postaw konsumentów. Motywacje i typy zachowań konsumentów na rynku ekożywności - na przykładzie mieszkańców Polski Południowo-Wschodniej. Przykładowa reakcja klienta na zwiększanie jego wiedzy o zasadach kredytu konsumenckiego. Wirtuozeria działań marketingowych a świadomość konsumentów. Współczesna edukacja konsumentów. Rola partnerstwa międzysektorowego w równoważeniu wzorców konsumpcji. Ocena wiedzy studentów z zakresu wybranych praw przysługujących konsumentom. Konsumeryzm polityczny - siła współczesnego konsumenta. Część III: Edukacja konsumencka w praktyce - poradnictwo, projekty, kampanie edukacyjne. Skuteczność edukacji konsumenckiej - wybrane aspekty. Ochrona praw konsumenta jako zadanie dla samorządu powiatowego - znaczenie współpracy z mediami lokalnymi dla podnoszenia świadomości w zakresie praw konsumenckich. Działania edukacyjne Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Rola rzecznika konsumentów w kształtowaniu świadomości konsumenckiej - refleksje praktyka. Samorządowa edukacja konsumencka - teoria a praktyka. Zasady dobrych praktyk na rynku Consumer Finance w Polsce. Zarządzanie aktywizacją na rzecz zrównoważonej konsumpcji w gminach. Poradnictwo prawne jako forma edukacji konsumenckiej Federacji Konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Bezpieczeństwo produktów dla konsumentów i dla środowiska a odpowiedzialność za produkt; II. Aspekty środowiskowe związane z produkcją i konsumpcja żywności; III. Ekologiczne aspekty produkcji i oceny jakości wyrobów przemysłu skórzanego; IV. Systemy znakowania ekologicznego wyrobów; V. Kryteria oceny ekologicznej opakowań; VI. Ekologiczne funkcje jakości w projektowaniu wyrobów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ekonomia : zagadnienia wybrane / Wacław Jarmołowicz. - Poznań : PASSAT - Paweł Pietrzyk, 2005. - 142, [1] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
1. Ekonomia - nauka o gospodarowaniu. 2. Czynniki produkcji i ich rola w procesach gospodarowania. 3. Podmioty ekonomiczne współczesnej gospodarki rynkowej. 4. Ustroje gospodarcze - ich typologia i właściwości. 5. Mikro- i makroekonomiczne aspekty analizy rynku. 6. Podstawy teorii konsumenta. 7. Elementy teorii funkcjonowania przedsiębiorstwa. 8. Tworzenie i podział produktu społecznego (dochodu narodowego) w gospodarce narodowej). 9. Wzrost gospodarczy - pojęcie, miary, czynniki, modele. 10. Cykl koniunkturalny - pojęcie, rodzaje, właściwości, przyczyny. 11. Zatrudnienie i bezrobocie w gospodarce rynkowej. 12. Inflacja jako zjawisko społeczno-gospodarcze. 13. Polityka gospodarcza państwa - jej cele, instrumenty i typy. 14. System bankowy i polityka pieniężno-kredytowa. 15. Polityka fiskalna - cele, instrumenty, właściwości. 16. Wymiana międzynarodowa i zagraniczna polityka gospodarcza.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I WPROWADZENIE: Narzędzia analizy ekonomicznej; Popyt, podaż i rynek; państwo w gospodarce mieszanej; CZĘŚĆ II MIKROEKONOMIA POZYTYWNA: Teoria wyboru konsumenta; Zachowanie i organizacja przedsiębiorstwa; Rozwinięcie teorii podaży; Konkurencja doskonała; Struktura rynku i konkurencja niedoskonała; Kapitał ludzki, dyskryminacja i związki zawodowe; Kapitał i ziemia; Ryzyko w działalności gospodarczej CZĘŚĆ III: EKONOMIA DOBROBYTU: Podatki i wydatki publiczne; Polityka ochrony konkurencji i polityka przemysłowa; Nacjonalizacja i prywatyzacja; Równowaga ogólna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33O, 330 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Zasada społecznej gospodarki rynkowej w świetle orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego w latach 1998-2006; Uwagi o zasadach prowadzenia działalności gospodarczej w prawie II Rzeczypospolitej; Własność i jej ochrona w kontekście zmian ustrojowych po 1989 r.; Ochrona konsumentów w Polsce (wybrane zagadnienia prawne i pozaprawne); ank jako instytucja zaufania publicznego w gospodarce rynkowej; Kontrola tworzenia miejscowego prawa podatkowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej