Konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(65)
Forma i typ
Książki
(59)
Publikacje fachowe
(19)
Publikacje naukowe
(13)
Czasopisma
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Pliki i bazy danych
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(52)
dostępne
(43)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Czytelnia
(52)
Autor
Łętowska Ewa (1940- )
(6)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(4)
Garbarski Lechosław
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Begg David
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hoc Stanisław (1948- )
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bazylińska Justyna
(1)
Bernat Rafał
(1)
Borawska Patrycja
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Budnik Monika
(1)
Burgiel-Szwec Aleksandra
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Bělohlávek Alexander J. (1968- )
(1)
Chmaj Marek (1969- )
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Coop Tomasz
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Danylenko Olena
(1)
Detyna Beata
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Drogoń Andrzej
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Fischer Stanley
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Francik Kamila
(1)
Frankowska Weronika
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gredka Iwona
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Gębczyński Michał
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Antoni
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jasiński Wojciech
(1)
Jawłowska Aldona (1934-2010)
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kakhnych Volodymyr
(1)
Kempny Marian (1954-2006)
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Kobis Paweł
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kotra Kazimiera
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Krajewska Anna (1976- )
(1)
Kramer Józefa (1930- )
(1)
Kruk Marta
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Królikowska-Olczak Maria
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Kunz Tomasz (1969- )
(1)
Lis Marcin
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Macełko Marta
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Maliszewska-Nienartowicz Justyna (1976- )
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(64)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(64)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1424)
Zarządzanie
(674)
Unia Europejska
(641)
Polska
(633)
Samorząd terytorialny
(532)
Konsumenci
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(370)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(321)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(310)
Nauczanie początkowe
(298)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(281)
Polityka
(263)
Rodzina
(261)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(247)
Unia Europejska (UE)
(244)
Prawo cywilne
(243)
Zarządzanie strategiczne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Finanse
(237)
Prawo karne
(237)
Język angielski
(236)
Szkolnictwo
(235)
Podatek
(234)
Kultura
(233)
Nauczyciele
(233)
Państwo
(232)
Psychologia
(232)
Polityka społeczna
(230)
Finanse publiczne
(225)
Rachunkowość
(218)
Społeczeństwo
(218)
Innowacje
(215)
Socjologia
(214)
Nauczanie
(211)
Szkolnictwo wyższe
(211)
Reklama
(210)
Zarządzanie jakością
(210)
Opieka społeczna
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(206)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(199)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo międzynarodowe
(191)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(191)
Osobowość
(186)
Konsumenci (ekon.)
(182)
Zatrudnienie
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(178)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo karne procesowe
(176)
Rynek finansowy
(175)
Rynek kapitałowy
(173)
Prawo Unii Europejskiej
(169)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Filozofia
(155)
Kształcenie
(155)
Logistyka gospodarcza
(149)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(146)
Decyzje
(145)
Papiery wartościowe
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Stosunki interpersonalne
(138)
Płaca
(136)
Służba zdrowia
(135)
Psychologia społeczna
(134)
Postępowanie cywilne
(132)
Prawo konstytucyjne
(132)
Terroryzm
(132)
Inwestycje
(131)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(118)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Europa
(2)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Pilica (woj. śląskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Uzbekistan
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(20)
Podręcznik
(20)
Czasopismo naukowe
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Esej
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Analiza i interpretacja
(2)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Akta normatywne
(1)
Antologia
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Dane statystyczne
(1)
Komentarz
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(31)
Zarządzanie i marketing
(29)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(20)
Psychologia
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
65 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
1. Społeczeństwo konsumpcyjne, 2. Homo consumens, 3. Życie jako szereg konsumenckich wyborów, 4. Poszukiwanie godności w świecie konsumpcji, 5. Konsumpcja jako powołanie?, 6. Konsumpcjonizm jako gromadzenie wrażeń, 7. Zasada rzeczywistości i zasada przyjemności ubijają interes, 8. Wybór gwarancji, gwarantowany wybór, 9. Konsumpcja jako remedium na niepokoje i lęki, 10. Praca oceniana przez estetykę, 11. Wolność do konsumpcji, 12. Kultura płynnej nowoczesności, 13. Nie wypaść z obiegu, 14. Zakupy jako egzorcyzm, 15. Robienie zakupów, 16. Karta kredytowa i życie na kredyt, 17. Syndrom niecierpliwości, 18. Od zdrowia do "sprawności fizycznej", 19. Funkcje spożywczo-ludyczne, 20. Ponowoczesna niepewność i poradnictwo, 21. Eastenders i wchodzenie w książki, 22. Seks, erotyzm i ekspertyza, 23. Powinowactwo a "bycie razem", 24. Tymczasowość związków międzyludzkich, 25. Dzieci i uczuciowa konsumpcja, 26. Jane Fonda i nadmiar autorytetów, 27. Rozrywka - strategia godzenia się z nieuchronną śmiercią, 28. Kultura jako spółdzielnia spożywcza, 29. Masowa produkcja kopii, 30. Czy po epoce panopticonu jest jakieś życie?, 31. Telewizja : bycie świadkiem bez możliwości działania, 32. Nowe media i nieobecność oryginału, 33. Świat z telewizją, świat w telewizji, 34. Celebrity, 35. Nowy i stary Wielki Brat, 36. Reality show - model współczesności, 37. Rzeczywistość a telewizyjna inscenizacja, 38. Bierni widzowie, 39. Telewizyjne obrazy cierpienia, 40. Obcy w telemieście, 41. Lokalna bieda w globalnych mediach, 42. Architektura lęku, 43. Włóczęga i turysta : typy ponowoczesne, 44. Turystyka i włóczęga, 45. Mobilni i niemobilni w społeczeństwie, 46. Bycie ubogim w społeczeństwie konsumpcyjnym, 47. Wybrakowani konsumenci, Wywiad: Kultura do spożycia na miejscu. Z Zygmuntem Baumanem rozmawia Wojciech J. Burszta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Świat wokół nas, czyli o warunkach, w jakich żyjemy; 2. Młody rynek, czyli o potencjale konsumenckim dzieci i młodzieży; 3. Rozwój konsumentów, czyli o zmianach postępujących z wiekiem; 4. Socjalizacja konsumenta, czyli skąd dzieci wiedzą, jak robić zakupy; 5. Reklama i inne działania promocyjne, czyli jak marketerzy wpływają na konsumenta; 6. Reklama dla młodych konsumentów, czyli o tworzeniu reklam i ich odbiorze przez najmłodszych; 7. Społeczne oddziaływanie reklamy, czyli o wpływie niezamierzonym; 8. Co i komu wolno, czyli o zasadach działalności reklamowej; 9. Interwencja, czyli co jeszcze można zrobić.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I WPROWADZENIE: Narzędzia analizy ekonomicznej; Popyt, podaż i rynek; państwo w gospodarce mieszanej; CZĘŚĆ II MIKROEKONOMIA POZYTYWNA: Teoria wyboru konsumenta; Zachowanie i organizacja przedsiębiorstwa; Rozwinięcie teorii podaży; Konkurencja doskonała; Struktura rynku i konkurencja niedoskonała; Kapitał ludzki, dyskryminacja i związki zawodowe; Kapitał i ziemia; Ryzyko w działalności gospodarczej CZĘŚĆ III: EKONOMIA DOBROBYTU: Podatki i wydatki publiczne; Polityka ochrony konkurencji i polityka przemysłowa; Nacjonalizacja i prywatyzacja; Równowaga ogólna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Europejskie prawo umów konsumenckich / Ewa Łętowska. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - XXXV, 413 s. ; 23 cm.
(Zarys Prawa)
R.1 Aksjologia i strategie ochrony konsumenta; R.2 Pojęcie konsumenta (kwestie definicji i modelu); R.3 Bezpieczeństwo towarów i usług; R.4 Odpowiedzialność za produkt: Uwarunkowania ekonomiczne i konceptualizacja odpowiedzialności; Dyrektywa 85/374 jako akt prawa wspólnotowego; Treść Dyrektywy 85/374; R.5 Prawo do informacji - kwestie generalne; R.6 Prywatność konsumenta jako granica emitowania i żądania informacji handlowej; R.7 Zakazy i ograniczenia informacji (reklama zakazana i nieuczciwa: wprowadzająca w błąd): Zakazy i ograniczenia reklamy; Reklama wprowadzająca w błąd; R.8 Informacje, do których konsument ma prawo; R.9 Praktyki marketingowe typu sweepstakes (podarki, premie, gry, konkursy) oraz praktyki związane z obniżką ceny- projekt reformy prawa wspólnotowego; R.10 Umowy zawierane poza lokalem handlowym; R.11 Umowy zawierane na odległość; R.12 Usługi finansowe świadczone na odległość; R.13 Obrót elektroniczny; R.14 Klauzule abuzywne; R.15 Sprzedaż konsumencka i związane z nią gwarancje; R.16 Usługi finansowe; R.17 Kredyt dla konsumentów; R.18 Usługi turystyczne: umowa o podróż; R.19 Timesharing; R.20 Usługi świadczone w ogólnym interesie gospodarczym; R.21 Prawo właściwe i jurysdykcja; R.22 Realizacja praw konsumentów jako przedmiot zainteresowania prawa wspólnotowego; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Pierwsze inicjatywy instytucji wspólnotowych na rzecz ochrony konsumentów: Traktat Rzymski i jego znaczenie dla rozwoju idei ochrony konsumenta; Pierwszy pogram Europejskiej Wspólnoty Gospodarczej dot. polityki ochrony i informowania konsumentów - 14 kwiecień 1975 roku; Drugi program Europejskiej Wspólnoty Gospodarczej dot. polityki ochrony i informowania konsumentów - 19 maj 1981 roku; Charakter prawny i znaczenie obu programów; Ocena dotychczasowych działań Wspólnoty w zakresie ochrony konsumentów Komunikat Komisji Europejskiej z 4 lipca 1985 roku w sprawie nowego impulsu dla polityki ochrony konsumentów. R.II Wpływ działań podejmowanych w ramach innych poli tyk wspólnotowych na pozycje konsumenta na wspólnym rynku: Ochrona konsumenta w kontekście wolnej konkurencji; Zasada swobodnego przepływu towarów a ochrona konsumenta; Stosunek polityki ochrony konsumenta do polityki ochrony środowiska. R.III Znaczenie Jednolitego Aktu Europejskiego dla dalszego rozwoju ochrony konsumenta: Najważniejsze zmiany wprowadzone przez Jednolity Akt Europejski w Traktacie ustanawiającym Europejską Wspólnotę Gospodarczą; Postanowienia dot. ochrony konsumenta zawarte w Jednolitym Akcie Europejskim; Rezolucja Rady Ministrów z 9 listopada 1989 roku dot. przyszłych priorytetów dla ożywienia polityki ochrony konsumenta; Pierwszy trzyletni plan działania Komisji w zakresie polityki konsumenckiej w Europejskiej Wspólnocie Gospodarczej (1990-1992). R.IV Formalne uznanie ochrony konsumenta za jedną z polityk Wspólnot Europejskich w Traktacie z Maastricht Wprowadzenie podstawy prawnej do wydawania aktów prawnych dot. ochrony konsumenta; Zasada subsydiarności a polityka ochrony konsumenta; Priorytet polityki konsumenckiej po przyjęciu Traktatu z Maastricht - rezolucja Rady oraz drugi trzyletni plan działania Komisji (1993-1995); Nowe wyzwania dla polityki ochrony konsumenta w połowie lat 90-tych - trzeci plan działania Komisji (1996-1998). R.V Ochrona konsumenta w Traktacie Amsterdamskim. Działania programowe podjęte po jego podpisaniu: Zmiany wprowadzone przez Traktat Amsterdamski w zakresie ochrony konsumenta; Działania programowe podjęte przez instytucje wspólnotowe po podpisaniu Traktatu Amsterdamskiego. R.VI Dyrektywa jako środek prawny ochrony konsumenta: Akty prawne stosowanie w dziedzinie europejskiej polityki konsumenckiej; Cechy wspólne dyrektyw konsumenckich; Obowiązek implementacji dyrektyw do krajowych porządków prawnych i skutki jego niewykonania; Wnioski dla konsumentów; Implementacja dyrektyw służących ochronie konsumenta w prawie polskim. Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Preparing for an expedition: A voyage from the familiar; A voyage to New frontiers; 2. Understanding the mind of the market: Illuminating the mind; Interviewing the mind/brain; Come to think of It; Reading the mind of the market; Memory's fragile Power; Memory, metaphor and stores; Stories and brands; 3. Thinking differently and deeply: Crowbards for creative thinking; Quality questions beret quality answers; Launching a New mind-set.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ukryta cena tego, co kupujemy; 2. „Zielone” jest mirażem; 3. Czego nie wiemy; 4. Inteligencja ekologiczna; 5. Nowa matematyka; 6. Luka informacyjna; 7. Pełna jawność; 8. Trajkotanie i wrzenie; 9. Sprawiedliwe i uczciwe; 10. Szlachetny cykl; 11. Chemiczna zupa; 12. Ciało migdałowate idzie na zakupy; 13. Trudne pytania; 14. Nieustanna modernizacja; 15. Chwila refleksji; 16. Rób dobre interesy dzięki czynieniu dobra. Podziękowania; Przypisy; Źródła; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I CRM i MSP : 1.Co to jest CRM?, 2. Kierowanie organi zjacjami, 3.Charakterystyka MSP. R.II Systemy informatyczne w praktyce : 1.Opracowanie, 2.Integracja, 3.Problemy integracji baz danych, 4.Ska lowalność systemu, 5.Wiarygodność i ochrona danych, 6. Aspekty prawne. R.III Wdrażanie systemów informatycznych : 1.Metodyka wdrażania CRM, 2.Pięć kroków udanego wdrożenia, 3.Pou czający przykład, 4.Zalecany tok postępowania. R.IV Wybrane segmenty CRM : 1.Contact Center, 2.Praca grupowa, 3.Rozwiązania mobilne, 4.Marketing, 5.Sprze daż, 6.Serwis, 7.Sekretariat, 8.CRM analityczny. R.V Serwis internetowy jako narzędzie kontaktów z kli entami : 1.Co, po co, dla kogo?, 2.Tworzenie serwisu internetowego, 3.Narzędzia wykorzystywane w serwisach, 4.Zarządzanie zawartością, 5.Sklepy internetowe, 6.Wła sny serwis internetowy - przykład. R.VI MADAR : "Decyzja podjęta - wdrażamy CRM" : 1.Na sze pięć kroków do udanego wdrożenia, 2.Centrum Obsłu gi Klienta, 3.Baza danych klientów, 4.Planowanie i pra ca grupowa, 5.Założenia mobilności, 6.Obsługa zgłoszeń serwisowych, 7.Sprzedaż, 8.Marketing bezpośredni, 9.Se kretariat, 10.Integracja systemów, 11.Gromadzenie "na miarów". CRM a sprawa polska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jakość i efektywność w teorii: 1. Znaczenie jakości usług w banku, 2. Badania jakości usług, 3. Efektywność i jakość w nieparametrycznych badaniach banków, 4. Podsumowanie - jakość w banku, restrukturyzacja. Cz. II Jakość i efektywność - szczegóły przeprowadzonego badania : 5. Metodologia badania wpływu jakości usług na efektywność oddziałów bankowych, 6.Struktura badania jakości w oddziałach banku, 7.Jakość w oczach klientów na podstawie wyników badań empirycznych, 8.Ocena wpływu jakości na efektywność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój europejskiego prawa prywatnego: Przyszłość prawa prywatnego w Unii Europejskiej; Zakres instrumentu opcjonalnego; Instrument opcjonalny a ochrona konsumenta; Europejskie prawo konsumencie a projekt nowego polskiego Kodeksu cywilnego; O potrzebie zachowania typologicznego układu systematyki umów w europejskim prawie kontraktów; 2. Prawo konsumenckie: Zakończenie stosunku umownego przez konsumenta w drodze odstąpienia od umowy bez podania przyczyny; Regulacja umowy o podróż a (nowy) Kodeks cywilny; Regulacja timesharingu a Kodeks cywilny; Uwagi o kodeksowej definicji konsumenta oraz jej zgodności z prawem unijnym; Obowiązki informacyjne w umowach z udziałem konsumentów a nadmierny formalizm prawa; Konsument a Internet, a próby harmonizacji i unifikacji prawa prywatnego; Antynomie paradygmatu ochrony konsumenta przez informację- prawo Unii Europejskiej a prace nad nowym polskim Kodeksem cywilnym; Procesowa ochrona grupowych interesów konsumentów przed niedozwolonymi (nieuczciwymi) postanowieniami wzorców umów; Instytucja umów powiązanych w perspektywie nowego polskiego Kodeksu cywilnego; Umowa sprzedaży konsumenckiej; Europejskie prawo konsumenckie jako wyraz technokratycznej koncepcji prawa umów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa / Grażyna Rosa. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2005. - 184 s. : tab. ; 24 cm.
1. Komunikacja w biznesie. 2. Konsument jako odbiorca komunikatów na rynku. 3. Płaszczyzny komunikacji marketingowej. 4. Negocjacje w procesie komunikacji. 5. Komunikacja przez autoprezentację.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Istota i narzędzia komunikacji marketingowej: 1. Istota komunikacji marketingowej; 1.1. Definicja komunikacji marketingowej; 1.2. Elementy procesu komunikacji marketingowej. 2. Funkcje komunikacji marketingowej: 2.1. Tradycyjne funkcje komunikacji marketingowej; 2.2. Nowoczesne funkcje komunikacji marketingowej. 3. Mechanizm i modele oddziaływania komunikacji marketingowej: 3.1. Mechanizm oddziaływania komunikacji marketingowej; 3.2. Rodzaj decyzji zakupowej a mechanizm komunikacji marketingowej; 3.3. Modele komunikowania się pomiędzy uczestnikami procesu komunikacji marketingowej. 4. Rodzaje komunikacji marketingowej: 4.1. Alternatywne rodzaje komunikacji marketingowej; 4.2. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 5. Narzędzia komunikacji marketingowej: 5.1. Rodzaje narzędzi komunikacji marketingowej; 5.2. Reklama; 5.3. Sprzedaż osobista; 5.4. Promocja sprzedaży; 5.5. Public relations; 5.6. Sponsorowanie (sponsoring); 5.7. Lokowanie produktu (product placement); 5.8. Komunikacja nieformalna w systemie komunikacji marketingowej. 6. Specyfika komunikacji marketingowej różnych kategorii dóbr: 6.1. Podstawy zróżnicowania komunikacji marketingowej dotyczącej różnych kategorii dóbr; 6.2. Specyfika komunikacji marketingowej dóbr zaopatrzeniowych; 6.3. Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku; 6.4. Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych częstego nabywania; 6.5. Specyfika komunikacji marketingowej w usługach. Część II. Uwarunkowania komunikacji marketingowej: 7. Uwarunkowania po stronie nadawcy komunikacji marketingowej: 7.1. Czynniki wpływające na decyzje przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji marketingowej; 7.2. Cele rynkowe przedsiębiorstwa a cele komunikacji marketingowej; 7.3. Rodzaj produktu i charakter marki a komunikacja marketingowa; 7.4. Komunikacja marketingowa w różnych fazach cyklu życia produktu; 7.5. Fazy rozwojowe rynku a komunikacja marketingowa; 7.6. Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa i posiadane zasoby a komunikacja marketingowa. 8. Uwarunkowania po stronie adresatów komunikacji marketingowej: 8.1. Czynniki różnicujące adresatów komunikacji marketingowej; 8.2. Cechy demograficzne adresatów a komunikacja marketingowa; 8.3. Styl życia konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.4. Proces uczenia się konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.5. Motywacje konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.6. Postawy konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.7. Postawy odbiorców wobec źródeł informacji. 9. Kulturowe uwarunkowania komunikacji marketingowej: 9.1. Kultura w kształtowaniu zachowań nabywców; 9.2. Wpływ kultury materialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową; 9.3. Wpływ kultury niematerialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową; 9.4. Związki między kulturą a treścią i formą komunikacji marketingowej. 10. Prawne uwarunkowania komunikacji marketingowej: 10.1. Źródła regulacji prawnych w zakresie komunikacji marketingowej; 10.2. Prawne uregulowania dotyczące treści i form reklamy; 10.3. Uregulowania prawne dotyczące reklamy produktów sensytywnych; 10.4. Uwarunkowania prawne realizacji reklamy w środkach przekazu; 10.5. Uwarunkowania prawne realizacji promocji sprzedaży; 10.6. Uwarunkowania prawne działań sponsoringowych; 10.7. Uwarunkowania prawne lokowania produktów. 11. Techniczne uwarunkowania komunikacji marketingowej: 11.1. Media jako techniczne środki komunikacji marketingowej; 11.2. Nowe media - pojęcie i specyfika; 11.3. Interaktywne i mobilne kanały komunikacji marketingowej. Część III. Efekty komunikacji marketingowej: 12. Czynniki determinujące efekty komunikacji marketingowej; 12.1. Wieloczynnikowe uwarunkowania efektów komunikacji marketingowej; 12.2. Ukierunkowanie komunikacji marketingowej; 12.3. Projektowanie celów komunikacji marketingowej; 12.4. Wybór treści, formy i źródła komunikatu; 12.5. Zrozumienie mechanizmu odbioru komunikatów marketingowych przez ich adresatów; 12.6. Projektowanie liczby i częstotliwości kontaktów z komunikatem. 13. Modele efektów komunikacji marketingowej: 13.1. Typy modeli objaśniających efekty komunikacji marketingowej; 13.2. Model pomiaru i oceny efektów komunikacji marketingowej. 14. Pomiar i ocena efektów komunikacji marketingowej: 14.1. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej; 14.2. Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie poznawczej; 14.3. Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie afektywnej (emocjonalnej); 14.4. Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie behawioralnej; 14.5. Pomiar i ocena kapitału marki jako efektu komunikacji marketingowej; 14.6. Ocena niekwantyfikowalnych efektów komunikacji marketingowej; 14.7. Ocena wizerunku marki jako efekt komunikacji marketingowej; 14.8. Ocena jakości relacji przedsiębiorstwa z otoczeniem jako efekt komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cultura)
Wstęp, czyli Najpilniej strzeżony sekret społeczeństwa konsumentów; Konsumpcjonizm a konsumpcja; Społeczeństwo konsumentów; Kultura konsumpcyjna; Straty współbieżne konsumpcjonizmu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Konsumując życie - o konsumentach w społeczeństwie konsumentów, 2. Konsumując świat-kultura społeczeństwa konsumpcyjnego, 3. Kulturowe wzory konsumpcji i ich alternatywy, 4. Socjologia konsumpcji - nowe wyzwania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI wieku / Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie)
1. Lojalność klienta firmy usługowej; 2. Budowanie długookresowych rentownych relacji firmy usługowej z klientami w oparciu o informacje i wiedze o kliencie; 3. Procesowe podejście do logistyki w łańcuchach dostaw firm usługowych; 4. Wykorzystanie informacji o lojalnych klientach i relacjach z nimi w zarządzaniu logistyką firmy usługowej- wyniki badań empirycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lojalność klienta a rozwój organizacji / Stanisław Skowron, Łukasz Skowron. - Warszawa : Difin , 2012. - 175, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Klient we współczesnej organizacji; 2. Klient na rynku; 3. Potencjał klienta i metody jego pomiaru; 4. Doskonałość organizacji z perspektywy klienta; 5. Klient i jego bank w świetle badań empirycznych; 6. Potencjał klienta jako meta kryterium doskonalenia organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I. Definicja marketingu i procesu marketingowego: 1. Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta; 2. Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem; Cz. II. Zrozumieć rynek i konsumentów: 3. Analiza otoczenia marketingowego; 4. Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów; 5. Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego; Cz. III. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta: 6. Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych; 7. Produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta; 8. Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu; 9. Strategia cenowa: zrozumienie i pozyskanie wartości od klienta; 10. Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi; 11. Handel detaliczny i hurtowy; 12. Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations; 13. Sprzedaż osobista i Promocja sprzedaży; 14. Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem; Cz. IV. Rozszerzenie marketingu: 15. Rynek globalny; 16. Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu; Dodatki: Plan marketingowy; Marketing w liczbach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Definicja marketingu i procesu marketingowego: 1. Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta; 2. Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem; Cz. II. Zrozumieć rynek i konsumentów: 3. Analiza otoczenia marketingowego; 4. Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów; 5. Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego; Cz. III. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta: 6. Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych; 7. Produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta; 8. Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu; 9. Strategia cenowa: zrozumienie i pozyskanie wartości od klienta; 10. Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi; 11. Handel detaliczny i hurtowy; 12. Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations; 13. Sprzedaż osobista i Promocja sprzedaży; 14. Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem; Cz. IV. Rozszerzenie marketingu: 15. Rynek globalny; 16. Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu; Dodatki: Plan marketingowy; Marketing w liczbach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas rewolucji: Czas na rozwój twojej firmy; Szybkość kontra ospałość- meldunki z frontu; Czas rzeczywisty rządzi się swoimi prawami; Nastawienie na czas rzeczywisty; Za duże, żeby odnieść sukces?; Współpracuj z mediami na ich zasady; Komunikacja kryzysowa i media; Co w tej chwili mówią inni?; Szukaj inspiracji w tłumie; 2. Połącz się ze swoim rynkiem: Kontakt z klientami w czasie rzeczywistym; W urządzeniach mobilnych czas rzeczywisty trwa cały czas; Chcę tego natychmiast; 3. Czas na rozwój twojej firmy: Pozwól im komunikować się teraz; W jaki sposób twoja strona internetowa staje się machina czasu rzeczywistego; Dokonaj sprzedaży; Biznes w tempie teraźniejszości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej