Konkurencja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(193)
Forma i typ
Książki
(193)
Publikacje fachowe
(13)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(147)
dostępne
(112)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(113)
Czytelnia
(148)
Autor
Skoczny Tadeusz
(7)
Jurkowska Agata
(6)
Olszewski Jan (1960- )
(6)
Kosikowski Cezary (1942- )
(5)
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Powałowski Andrzej (1951- )
(4)
Szydło Marek (1977- )
(4)
Łazowski Adam
(4)
Begg David
(3)
Blicharz Rafał
(3)
Bossak Jan W
(3)
Nowińska Ewa (1948- )
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Szpringer Włodzimierz
(3)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(3)
Vall Michał du (1952-2012)
(3)
Wawrzyńczak-Jędryka Beata
(3)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Dornbusch Rudiger
(2)
Fischer Stanley
(2)
Flejszar Radosław
(2)
Frejtag-Mika Eliza
(2)
Gronkiewicz-Waltz Hanna (1952- )
(2)
Katner Wojciech Jan (1950- )
(2)
Koroluk Sławomir
(2)
Limański Andrzej
(2)
Mering Leszek
(2)
Miśko Tomasz (1982- )
(2)
Nowacki Robert
(2)
Piontek Eugeniusz
(2)
Pęczalska Barbara
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sagan Beata
(2)
Skrzydło-Tefelska Ewa
(2)
Skubisz Ryszard (1950- )
(2)
Sobczyk Genowefa
(2)
Stankiewicz Marek Jacek
(2)
Uliasz Roman
(2)
Wierzbowski Marek (1946- )
(2)
Yip George S. (1947- )
(2)
Albigowski Marek
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Bielaszka Robert
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bieńkowski Wojciech
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borkowska Bożena
(1)
Bowman Cliff
(1)
Bożyk Paweł (1939-2021)
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brodecki Zdzisław
(1)
Brzezińska-Rawa Anna
(1)
Bróż Oskar (1991- )
(1)
Budzyńska Małgorzata
(1)
Byrt Agnieszka
(1)
Christopher Martin
(1)
Cieśliński Aleksander
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czechowska Iwona Dorota (1962- )
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Derkacz Ewa
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Dudzik Sławomir
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Dziemianowicz Wojciech
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Eucken Edith
(1)
Eucken Walter
(1)
Faulkner David
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Fornalczyk Anna
(1)
Galster Jan
(1)
Gancarz Marcin
(1)
Gazda Zbigniew
(1)
Giedrewicz-Niewińska Aneta
(1)
Gieroczyńska Edyta
(1)
Goik Magdalena
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Grabowski Jan
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grant Robert G
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Hakenberg Waltraud (1955- )
(1)
Harasim Janina
(1)
Hensel Paul K
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(148)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(193)
Język
polski
(193)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1420)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(635)
Polska
(629)
Samorząd terytorialny
(532)
Konkurencja
(193)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(377)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(308)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(263)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(251)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Administracja
(241)
Pedagogika
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(237)
Nauczyciele
(235)
Szkolnictwo
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Kultura
(230)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(228)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Rachunkowość
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(215)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Nauczanie
(211)
Zarządzanie jakością
(211)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(197)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(186)
Zatrudnienie
(182)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo Unii Europejskiej
(174)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Kształcenie
(156)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(150)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(147)
Papiery wartościowe
(146)
Decyzje
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Płaca
(136)
Stosunki interpersonalne
(136)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Psychologia społeczna
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(121)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-
(2)
1989-2000
(2)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Azja
(1)
Azja Wschodnia
(1)
Białoruś
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Niemcy
(1)
Region bałtycki
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręcznik
(20)
Opracowanie
(10)
Praca zbiorowa
(7)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(34)
Zarządzanie i marketing
(18)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
193 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Model biznesu jako motor sukcesu firmy, 2. Model biznesu wykorzystujący różnicowanie produktów, 3. Model biznesu wykorzystujący niskie ceny, 4. Model biznesu wykorzystujący czas, 5. Model biznesu z wykorzystaniem barier przy wchodzeniu na rynek, 6. Model biznesu wykorzystujący szczególny rodzaj produktów, 7. Model biznesu wykorzystujący integrację z klientami, 8. Model biznesu wykorzystujący szczególną strukturę przedsiębiorstwa, 9. Analiza strategiczna, 10. CEO - symulator strategiczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka aliansów przedsiębiorstw i przyczyny ich rozwoju we współczesnej gospodarce; 2. Alianse marketingowe na tle innych rodzajów aliansów; 3. Zarządzanie aliansami marketingowymi jako zarządzanie projektami; 4. Sojusze marek (Brand Alliance) jako forma sojuszy strategicznych w marketingu; 5. Sojusze marek w ramach programów lojalnościowych; 6. Licencjonowanie i franczyza jako formy aliansów marketingowych; 7. Alianse marketingowe w sferze kultury i w marketingu terytorialnym; 8. Konwergencja mediów jako czynnik stymulujący alianse marketingowe; 9. Sposnoring- od formy promocji do aliansu marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Finansowe ; nr 6)
Przewaga konkurencyjna - wyróżnik pozycji rynkowej przedsiębiorstwa; Czynniki kształtujące wyróżnik konkurencyjny przedsiębiorstwa; Metody poszukiwania przewagi konkurencyjnej; Projektowanie strategii marketingowej na podstawie wyróżnika konkurencyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Bezposrednie inwestycje zagraniczne a konkurencyjność przedsiębiorstw, 2. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne polskich przedsiębiorstw, 3. Uwarunkowania, motywy i skutki podejmowania bezpośrednich inwestycji zagranicznych przez polskie przedsiębiorstwa, 4. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne - wpływ na gospodarkę kraju przyjmującego, 5. Bezpośrednie inwestycej zagraniczne - aspekty regionalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Strategie konkurencyjne przedsiębiorstw i ochrona konkurencji. 2. Nadużywanie dominacji rynkowej przedsiębiorstwa. 3. Antykonkurencyjne porozumienia przedsiębiorstw. 4. Koncentracja i konkurencja. 5. Ochrona konkurencji w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. 1. Charaketrystyka koncepcji business process reengineering (BPR): 1.1.Istota i znaczenie BPR. 1.2. Charakterystyka zmian w przedsiębiorstwie podczas stosowania reengineeringu. 1.3. Związek BPR z nowoczesnymi metodami zarządzania: clientingiem, outsourcingiem, benchmarkingiem, organizacją opartą na wiedzy, total quality management, lean management. 2.Metodyki reengineeringu: 2.1. Metodyka projektowania i wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwie według M.Hammera i J.Champy`ego. 2.2. Metodyka projektowania i wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwie według R.L. Manganellego i M.M. Kleina. 2.3. Metodyka projektowania i wdrażania BPR w przedsiębiorstwie według N.Obolensky`ego. 2.4. Metodyka stopniowego usprawniania procesów i zarządzania nimi według Rummlera-Brachego. 2.5. Podobieństwa i różnice w podejściu metodycznym do koncepcji reengineeringu. 3. Narzędzia stosowane podczas wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwach: 3. Narzędzia stosowane podczas wdrażania reengeeringu w przedsiębiorstwach: 3.1. Technologia informatyczna jako podstawowe narzędzie wspomagające reengineering. 3.2. "Czysta kartka" M. Hammera jako narzędzie służące poszukiwaniu nowatorskich rozwiązań organizacyjnych. 3.3. Mapa relacji jako narzędzie identyfikujące relacje między podmiotami procesu zmian. 3.4. Mapa procesu jako główne narzędzie reengineeringu. 3.5. Tabela miar i standardów jako narzędzie parametryzacji i standaryzacji procesu. 3.6. Narzędzia planowania i harmonogramowania. 4. Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem BPR: 4.1. Strategia przedsiębiorstwa jako czynnik kształtujący przewagę konkurencyjną. 4.2. Identyfikacja pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa a reengineeringu. 4.3. Identyfikacja głównych czynników wpływających na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa wdrażającego reengineering. 5. Przykłady i skutki implementacji BPR w przedsiębiorstwach: 5.1. Przykłady literaturowe przedsiębiorstw, które wzmocniły swoją pozycję konkurencyjną dzięki zastosowaniu reengineeringu. 5.2. Charakterystyka eksperymentu badawczego w przedsiębiorstwie XYZ SA. 5.3. Charakterystyka i wyniki badań ankietowych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, które zastosowały koncepcję reengineeringu. 5.4. Podsumowaniu badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I. Generatory wartości przedsiębiorstwa w różnych fazach cyklu koniunkturalnego Rozdział II. Rozwój start-upu – uwarunkowania legislacyjne i prawne Rozdział III. Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstw funkcjonujących w specjalnych strefach ekonomicznych w Polsce Rozdział IV. Kondycja finansowa polskich przedsiębiorstw handlowych Rozdział V. Teoria agencji i polityka wypłat dywidend na przykładzie spółek indeksu WIG20 Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie Rozdział VI. Zintegrowany controlling finansowy w grupie kapitałowej Rozdział VII. Ujawnienia niefinansowe w obszarze pracowniczym na przykładzie sprawozdań spółek Respect Index Destruktory i kreatory wartości na poziomie sektora, przedsiębiorstwa, produktu i usługi Rozdział VIII. Polskie modele dyskryminacyjne w prognozowaniu zagrożenia upadłością spółek z rynku New Connect Rozdział IX. Ocena skuteczności modeli dyskryminacyjnych w prognozowaniu upadłości polskich sieci marketów i delikatesów Rozdział X. Zarządzanie przedsiębiorstwem komunalnym w warunkach kryzysowych Rozdział XI. Motywacja do służby publicznej pracowników organizacji publicznych na przykładzie urzędów gmin Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Rozdział XII. Innowacje w komunikacji miejskiej – rozwiązania w polskich miastach Rozdział XIII. Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw branży numizmatycznej w Polsce Rozdział XIV. Wpływ wdrażania innowacyjnych systemów bikesharingowych na przedsiębiorstwo na przykładzie Nextbike Polska Rozdział XV. Agile jako metoda tworzenia innowacyjnych projektów w banku - przykład ING Banku Destruktory i kreatory wartości na poziomie sektora, przedsiębiorstwa, produktu i usługi Rozdział XVI. Wykorzystanie zielonych obligacji przez przedsiębiorstwa w Polsce i we Francji Rozdział XVII. Ocena kontroli jakości instrumentem nadzoru realizacji projektów ERASMUS+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2082)
1. Ekonomiczne aspekty siły rynkowej; 2. Dominacja w prawie i orzecznictwie Komisji Unii Europejskiej i Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości; 3. Dominacja w świetle Rozporządzenia Rady (EWG) nr 4064/89 o kontroli koncentracji pomiędzy przedsiębiorstwami; 4. Wspólna dominacja- analiza kontroli oligopoli przez Europejski Trybunał Sprawiedliwości i Komisję UE; 5. Wykorzystanie siły rynkowej przez oligopol. Wspólna dominacja- art. 2 Rozporządzenia Rady (EWG) nr 4064/89 o kontroli koncentracji pomiędzy przedsiębiorstwami; 6. Dominacja w orzecznictwie polskich organów antymonopolowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowa gospodarka - wyzwania globalizacji, 2. Prawo konkurencji a prawa własności intelektualnej, 3. Kierunki regulacji Internetu i e-commerce, 4. Komputerowy software - próba nowego podejścia, 5. Własność intelektualna w nowej gospodarce, 6. Nowoczesne technologie a sektor bankowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Cz. I ERC jako strategia łańcucha dostaw: 1. Istota ERC, 2. Obszary zadaniowe ERC. Cz. II Realizacja ERC - teoria i praktyka, Cz. III Strategia ERC jako narzędzie poprawy konkurencyjności łańcuchów dostaw na przykładzie sektora farmaceutycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy efektywności marketingu, 2. Efektywność marketingu-mix, 3. Wpływ orientacji rynkowej na efektywność marketingu, 4. Wpływ pozyskiwania i utrzymywania nabywców na efektywność marketingu, 5. Wpływ zjawiska niepewności na efektywność marketingu, 6. Wpływ przepływów informacji na efektywność marketingu, 7. Wpływ zasobów i umiejętności na efektywność marketingu, 8. Wpływ konkurentów na efektywność marketingu, 9. Wpływ dostawców i pośredników na efektywność marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I WPROWADZENIE: Narzędzia analizy ekonomicznej; Popyt, podaż i rynek; państwo w gospodarce mieszanej; CZĘŚĆ II MIKROEKONOMIA POZYTYWNA: Teoria wyboru konsumenta; Zachowanie i organizacja przedsiębiorstwa; Rozwinięcie teorii podaży; Konkurencja doskonała; Struktura rynku i konkurencja niedoskonała; Kapitał ludzki, dyskryminacja i związki zawodowe; Kapitał i ziemia; Ryzyko w działalności gospodarczej CZĘŚĆ III: EKONOMIA DOBROBYTU: Podatki i wydatki publiczne; Polityka ochrony konkurencji i polityka przemysłowa; Nacjonalizacja i prywatyzacja; Równowaga ogólna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do problematyki podejmowania decyzji gospodarczych; Cz.I Decyzje przedsiębiorstwa; Podejmowanie optymalnych decyzji na podstawie analizy marginalnej; Analiza popytu i optymalna polityka cenowa; Ocena popytu; prognozowanie; produkcja; Analiza kosztów; Podejmowanie decyzji w warunkach niepewności; Konkurencja na różnych rynkach; Wartość informacji. Cz.II Konkurencja na różnych rynkach: Konkurencja doskonała; Monopol; Opigopol; Teoria gier a strategia konkurencji Regulacja, dobra publiczne oraz analiza kosztów i korzyści; Cz.III Zastosowania reguł i narzędzi decyzyjnych: Asymetria informacji a struktura organizacji; Negocjacje; Aukcje i przetargi; Programowanie liniowe; Planowanie i ocena przedsięwzięć inwestycyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I WPROWADZENIE: Narzędzia analizy ekonomicznej; Popyt, podaż i rynek; państwo w gospodarce mieszanej; CZĘŚĆ II MIKROEKONOMIA POZYTYWNA: Teoria wyboru konsumenta; Zachowanie i organizacja przedsiębiorstwa; Rozwinięcie teorii podaży; Konkurencja doskonała; Struktura rynku i konkurencja niedoskonała; Kapitał ludzki, dyskryminacja i związki zawodowe; Kapitał i ziemia; Ryzyko w działalności gospodarczej CZĘŚĆ III: EKONOMIA DOBROBYTU: Podatki i wydatki publiczne; Polityka ochrony konkurencji i polityka przemysłowa; Nacjonalizacja i prywatyzacja; Równowaga ogólna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33O, 330 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpływ otoczenia na efektywność gospodarowania w przedsiębiorstwie; 2. Czynniki determinujące konkurencyjność przedsiębiorstwa; 3. Gospodarowanie aktywami trwałymi w przedsiębiorstwie; 4. Gospodarowanie aktywami obrotowymi w przedsiębiorstwie; 5. Gospodarowanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie; 6. Procesy inwestycyjne w przedsiębiorstwie; 7. Gospodarowanie kapitałami własnymi w przedsiębiorstwie; 8. Wartość przedsiębiorstwa; 9. Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw; 10. Restrukturyzacja przedsiębiorstwa jako wyzwanie współczesnego otoczenia biznesu; 11. Formy współdziałania przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Charakterystyka ogólna europejskiego prawa gospodarczego: 1. Ogólna charakterystyka Instytucji europejskich i europejskiego prawa.;2. Pozycja i perspektywy Polski.;3. Prawo europejskie-europejskie prawo gospodarcze. R.II Przedsiębiorca w świetle europejskiego prawa gospodarczego; 1. Pojęcie przedsiębiorstwa w prawie europejskim.;2.Podstawowe prawa i obowiązki przedsiębiorcy.;3. Warunki przestrzenne działania przedsiębiorstwa. R.III Europejskie prawo przedsiębiorczości; 1. Wolność gospodarcza a funkcje regulacyjne pań stwa.;2. Swoboda i ograniczenia świadczenia usług w europejskim prawie gospodarczym. R.IV Europejskie prawo celne: 1.Kodeks celny UE.;2. Kodeks cywilny UE wprowadzenie towarów i przeznaczenie celne.;3. Odwoła nie od decyzji.;4. Warunki ważności i skutków dokument ów celnych w ramach Wspólnoty.;5. Skład i zakres kompetencji oraz procedura Komitetu.;6. Harmonizacja polskiego ustawodawstwa celnego z unijnym. R.V Europejskie prawo walutowe i rynku kapitałowego; 1. Podstawy prawne przepływu kapitału i płatności we Wspólnocie Europejskiej.;2. Europejskie prawo walutowe.;3. Europejska Unia Gospodarcza i Walutowa (EMU).;4. Europejskie prawo rynku kapitałowego. R.VI Europejskie Prawo Ochrony Konkurencji; 1.Europejskie reguły konkurencji; 2. Własność intelektualna a europejskie reguły konkurencji.;3. Prawo subwencyjne(pomoc publiczna).;4. Europejskie prawo podatkowe i jego harmonizacja.;5. Europejskie regulacje konsumenckie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Przewodnik po książce, 2. Podchodzenie do problemu: z fantazją czy rutynowo, 3. Zaistnienie wśród konkurencji - określanie potrzeby, 4. Ustalanie kierunku działania, 5. Zrozumienie problemu, 6. Wyróżnianie i właściwe formułowanie problemu, 7. Poskładnie wyróżnionej metody, 8. Tracenie umiaru, aby go zachować - postawa twórcza, 9. Dobrać zespół, 10. Konsulting zewnętrzny i wewnętrzny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Pojęcie zasobu patentowego. Pro- i antykonkurencyjne skutki funkcjonowania zasobów patentowych; 2. Funkcjonowanie zasobów patentowych w świetle amerykańskiego prawa konkurencji; 3. Unijne prawo konkurencji a funkcjonowanie zasobów patentowych- zagadnienia podstawowe; 4. Tworzenie zasobu patentowego w świetle unijnego prawa konkurencji; 5. Struktura organizacyjna zasobu patentowego; 6. Licencje na korzystanie z technologii zgromadzonej w zasobie w świetle art. 102 YFUE; 7. Analiza wybranych klauzul umownych występujących w umowach licencyjnych o korzystanie z technologii zgromadzonej w zasobie patentowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, funkcje, i znaczenie usług biznesowych w polskiej gospodarce; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw - przejawy, uwarunkowania, mierniki, instrumenty; 3. Innowacje jako narzędzie konkurowania w usługach; 4. Innowacyjność usług biznesowych w świetle wyników badań własnych; 5. Wykorzystanie innowacyjnych usług biznesowych w procesie konkurowania; 6. Współpraca przedsiębiorstw świadczących usługi biznesowe i ich klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Instytucje, rynki i konkurencja a systemy społeczno-gospodarcze państwa, Cz.II Europejskie systemy społeczno-gospodarcze: 1. Wprowadzenie, 2. Wielka Brytania. Od klasycznego do europejskiego modelu rynkowego, 2. Niemcy. Społeczna gospodarka rynkowe, 3. Francja. Od etatyzmu do społecznej gospodarki rynkowej, 5. Szwecja. Skandynawski model dobrobytu, 6. Iralndia. Cz.III Amerykański system gospodarczy, Cz.IV Japonia i Nowe Kraje Przemysłowe Azji: 1. Japonia. Od państwa rozwojowego do harmonii społeczno-ekonomicznej, 2. Nowe Kraje Przemysłowe Azji. Proeksportowe tygrysy, 2. Indie. Od kapitalizmu państwowego do rynkowego. Cz.V Chiny i Rosja. Prorynkowea transformacja gospodarcza: 1. Chiny. Czerwoni mandaryni, liberalizacja i dynamiczny rozwój, 2. Rosja. Liberalizacja, oligarchowie i rynek, Cz.VI Polska. Transformacja instytucjonalna, rynek i konkurencja na tle międzynarodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej