Komunikacja wewnętrzna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(8)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Cichy Diana
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kempa Ewa
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Liksza Joanna
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Skałecka Natasza
(1)
Stankiewicz Janina (1944- )
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stolarska Elżbieta
(1)
Warner Tony
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława (1954- )
(1)
Wierzbicki Zbigniew R
(1)
Winkler Renata
(1)
Łukasik Katarzyna
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Żelazko Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1420)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(635)
Polska
(628)
Samorząd terytorialny
(532)
Komunikacja wewnętrzna
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(377)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(308)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(264)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(251)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Administracja
(241)
Pedagogika
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(237)
Nauczyciele
(235)
Szkolnictwo
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Kultura
(231)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(228)
Finanse publiczne
(226)
Rachunkowość
(217)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(215)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Nauczanie
(211)
Zarządzanie jakością
(211)
Reklama
(210)
Opieka społeczna
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(197)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Prawo międzynarodowe
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(186)
Zatrudnienie
(182)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo Unii Europejskiej
(173)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Kształcenie
(156)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(150)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(147)
Papiery wartościowe
(146)
Decyzje
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Płaca
(136)
Stosunki interpersonalne
(136)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Psychologia społeczna
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(121)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACJI 1. Natura komunikacji, 2. Powszechne problemy z komunikacją, 3. Skuteczność mówienia, 4. Poprawa słuchania, 5. Umiejętność pisania, 6. Sztuka czytania Cz. II: KOMUNIKACJA W PRAKTYCE 1. Praktyczne umiejętności prezentacji, 2. Udane wywiady, 3. Prowadzenie efektywnych spotkań, 4. Organizacje: szczyty komunikacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Benefity – źródło przewagi konkurencyjnej pracodawcy: 1. Uwagi ogólne; 2. Świadczenia jako integralna część Total Reward; 3. Rosnąca rola Total Reward w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy; 4. Projekt systemu benefitowego, czyli never ending story; 5. Podsumowanie; Rozdział II. Persona, czyli odbiorca naszej oferty: 1. Uwagi ogólne; 2. Persona; 3. Doświadczenia i zachowania; 4. Employee Value Proposition (EVP); 5. Total Rewards; 6. Podsumowanie; Rozdział III. Przegląd rynku i wybór dostawców: 1. Uwagi ogólne; 2. Przygotowanie się do przeglądu rynku – poznanie potrzeb i możliwości organizacji; 3. Sposób oferowania benefitów – pakiet benefitów czy kafeteria?; 4. Przegląd benefitów oferowanych i praktykowanych w Polsce; 5. Ważne elementy z punktu widzenia pracodawcy, na które należy zwracać uwagę przy wyborze benefitu i dostawcy; 6. Checklista: Jak się przygotować i przeprowadzić przegląd oferty rynkowej?; Rozdział IV. Dopasowanie programu benefitowego do potrzeb organizacji – współpraca z dostawcą świadczenia: 1. Uwagi ogólne; 2. Analiza zapytania ofertowego pracodawcy, czyli początek wspólnej podróży; 3. Omówienie oferty, badanie potrzeb firmy i jej pracowników; 4. Wybór dostawcy, negocjacje ostatecznego kształtu oferty i ceny świadczeń; 5. Wsparcie wdrożenia programu benefitowego przez dostawcę; 6. Wspólny cel, wspólna podróż; Rozdział V. Komunikacja polityki benefitowej: 1. Uwagi ogólne; 2. Co się dzieje, gdy nie komunikujemy oferty benefitowej?; 3. Dokumenty, w których informujemy o benefitach; 4. Kanały komunikacji wewnątrz organizacji; 5. Kanały komunikacji polityki benefitowej poza organizacją; 6. Jak pisać angażujące treści?; 7. Podsumowanie; Rozdział VI. Badanie efektywności benefitów: 1. Uwagi ogólne; 2. Przegląd aktualnej polityki benefitowej; 3. Badanie rynku; 4. Badanie atrakcyjności świadczeń pozapłacowych; 5. Określenie strategii zarządzania benefitami; 6. Podsumowanie; Rozdział VII. Benefity – aspekt podatkowy i ubezpieczeniowy: 1. Uwagi ogólne; 2. Przychód ze stosunku pracy; 3. Nieodpłatne świadczenia; 4. Wartość świadczeń dla celów podatkowych; 5. Wartość świadczeń dla celów ubezpieczeń społecznych; 6. Świadczenia z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; 7. Wybrane benefity; 8. Świadczenia przy współpracy z osobami prowadzącymi działalność gospodarczą; 9. Podsumowanie; Rozdział VIII. Koronawirus szansą na nowe otwarcie dla HR: 1. Uwagi ogólne; 2. Fazy zarządzania sytuacją kryzysową; 3. Model D. Ulricha – role HR i ich ewolucja; 4. HR a zarządzanie kryzysowe na przykładzie pandemii COVID-19; 5. Szansa na nowe otwarcie – kierunki doskonalenia oferty dla pracowników; 6. Zakończenie; Rozdział IX. #zostań w domu. Badanie trendów zmian w pakietach benefitowych firm w związku z COVID-19. Pulse check: 1. Uwagi ogólne; 2. Cel badania; 3. Czas i miejsce badania; 4. Metodyka badania; 5. Charakterystyka próby badawczej; 6. Wyniki ankiety; 7. Wnioski z badania i retrospektywa; Rozdział X. Jakie benefity oferują pracodawcy, a po jakie najchętniej sięgaliby pracownicy? Badanie i analiza: 1. Uwagi ogólne; 2. Metodologia badania; 3. Świadczenia socjalne – ocena dostępności i atrakcyjności 2020/2018; 4. Benefity – ocena dostępności i atrakcyjności 2020 vs 2018; 5. Podsumowanie; Rozdział XI. Benefity – przykłady praktyk rynkowych: A. Czy praca zdalna to benefit? Badanie: Wpływ COVID-19 na podejście pracodawców i pracowników do pracy zdalnej; 1. Uwagi ogólne; 2. Elastyczne zatrudnienie jako trend na rynku pracy; 3. Praca zdalna jako jeden z elementów łącznych korzyści z pracy; 4. Historia i znaczenie pracy zdalnej; 5. Praca zdalna a pandemia COVID-19; 6. Wyniki badania ankietowego „Wpływ pandemii COVID-19 na podejście pracodawców i pracowników do pracy zdalnej”; B. Wdrożenie systemu kafeteryjnego zarządzania benefitami w jednej ze spółek z branży TSL; 1. Cel projektu; 2. Zakres i harmonogram; 3. Narzędzia; 4. Zespół; 5. Korzyści i rezultaty; C. Wprowadzenie aplikacji do doceniania Nais w celu zwiększenia poczucia satysfakcji i docenienia pracowników; 1. Praktyka rynkowa; 2. Cele projektu; 3. Zakres projektu; 4. Harmonogram projektu; 5. Narzędzia, metodyki, praktyki; 6. Rezultaty; 7. Korzyści dla organizacji; D. Czy za wszystkie benefity musi płacić pracodawca?; 1. Uwagi ogólne; 2. Koszty współpracy; 3. O czym warto pamiętać, decydując się na współpracę tego typu?; 4. Przykłady benefitów „bezkosztowych”; 5. Benefity „ukryte”; E. Samochód służbowy jako pomysł na benefit partycypacyjny; 1. Uwagi ogólne; 2. Case study; 3. Analiza praktyk rynkowych w zakresie samochodów służbowych; 4. Analiza podatkowa benefitu; 5. Analiza kosztowa dla pracownika i pracodawcy; 6. Korzyści dla pracownika z tytułu benefitu w postaci auta służbowego; F. Pracownicze programy emerytalne jako wartościowy benefit; 1. Definicja; 2. Pracownicze programy emerytalne w Polsce; 3. Rola składników pozapłacowych; 4. Pracowniczy program emerytalny w Firmie X; 5. Cel projektu; 6. Narzędzia; 7. Korzyści z pracowniczego programu emerytalnego; 8. Harmonogram; 9. Rezultaty; G. Pracownicze plany kapitałowe – obowiązek czy benefit; 1. Definicja pracowniczych planów kapitałowych; 2. Historia pracowniczych planów kapitałowych; 3. Case study; H. Employee Assistance Program; 1. Definicja; 2. Historia EAP; 3. Case study; Zakończenie; O Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Organizacja jako pole integracji społecznej, 2. Konflikt w organizacji, 3. Wpływ konfliktu na komunikację społeczną w organizacji, 4. Komunikowanie się w sytuacji walki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część 1. Podstawy teoretyczne i metodologiczne badań nad komunikacją: Obszary badawcze komunikacji; Teorie opisujące proces komunikacji interpersonalnej; Teorie stosunków społecznych; Teorie komunikowania masowego; Teorie wyjaśniające powstanie uzależnień od nowych technologii informacyjnych; Założenia metodologiczne prowadzonych badań. Część 2: Komunikacja w wybranych środowiskach - dyskusja i interpretacja w świetle wyników badań własnych: Komunikacja w rodzinie; Komunikowanie się w organizacjach i instytucjach; Mobbing jako komunikacja destrukcyjna; Specyfika komunikacji w wojsku. Część 3. Komunikacja w świecie wirtualnym: Komunikacja interpersonalna z wykorzystaniem nowych mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd. 2 popr. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 1999. - 195 s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Zawiera: Wstęp; Ludzie - komunikowanie się - organizacja (Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi, Wzory komunikowania się); Proces komunikowania się jego komponenty, modele; Komunikowanie się werbalne (Znaczenie słuchania, Typy słuchania); Komunikowanie się niewerbalne (Formy komunikowania się niewerbalnego, Komunikowanie się pisemne; Komunikowanie się publiczne - zebrania; Bariery warunkujące skuteczne komunikowanie się, przezwyciężanie ich; Analiza transakcyjna, jej stosowanie w kierowaniu ludźmi i w negocjacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Potrzeby komunikacyjne w organizacji; 2. Teoria komunikowania; 3. Elementy komunikacji interpersonalnej w przedsiębiorstwie; 4. Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem; 5. Komunikacja, wiedza organizacyjna i innowacje zarządcze; 6. Komunikacja interkulturowa w organizacji; 7. Audyt komunikacji wewnętrznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Nowoczesna komunikacja w zmieniającym się otoczeniu społeczno-ekonomicznym 1.1. Istota komunikacji międzyludzkiej 1.2. Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku 1.3. Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy 1.3.1. Tożsamość firmy 1.3.2. Wizerunek 1.3.3. Reputacja 1.4. Strategiczni odbiorcy komunikacji firm 1.4.1. Duże przedsiębiorstwa 1.4.2. Małe i średnie przedsiębiorstwa 1.5. Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców 1.6. Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców Rozdział 2. Skuteczna komunikacja w środowisku biznesowym - B2B 2.1. Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B 2.1.1. Otwieranie rozmowy z klientem 2.1.2. Poznawanie potrzeb klienta 2.1.3. Przedstawianie korzyści 2.1.4. Asertywność 2.1.5. Współpraca w sytuacji konfliktowej 2.2. Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw 2.2.1. Podejście partnerskie w komunikacji B2B 2.2.2. Zarządzanie jakością (TQM - Total Quality Management) 2.2.3. Koncepcja marketingu relacji 2.2.4. Pracownicy organizacji jako part-time marketers 2.2.5. Doskonała obsługa klienta 2.2.6. Metody zdobywania wiedzy o klientach - lead generation 2.2.7. Zarządzanie relacjami z klientem - CRM 2.2.8. Budowa lojalności 2.2.9. Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B Rozdział 3. Zintegrowana komunikacja marketingowa z odbiorcą końcowym - B2C 3.1. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej 3.1.1. Nowa rola marketingu - od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo 3.1.2. Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy 3.1.3. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami 3.1.4. Odbiorcy komunikacji B2C a B2B 3.2. Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej 3.2.1. Reklama 3.2.2. Marketingowe public relations 3.2.3. Promocja sprzedaży i POS 3.2.4. Sprzedaż osobista 3.2.5. Marketing bezpośredni 3.2.6. Marketing internetowy 3.2.7. Mobile marketing 3.2.8. Marketing szeptany 3.2.9. Sponsoring 3.2.10. Event marketing 3.3. Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym 3.3.1. Założenia strategii POE - spójne zarządzanie kanałami komunikacji 3.3.2. Media Paid 3.3.3. Media Owned 3.3.4. Media Earned 3.3.5. Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów 3.4. Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej 3.4.1. Content marketing 3.4.2. Storytelling 3.4.3. Autentyczność i podkreślanie pochodzenia 3.4.4. Dostarczanie doświadczeń 3.4.5. Komunikacja wideo w internecie 3.4.6. Retrokomunikacja: sentyment konsumentów Rozdział 4. Komunikacja motywacyjna wewnątrz organizacji 4.1. Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników 4.1.1. Pochwała i wyrazy uznania 4.1.2. Dystrybucja opinii klienta 4.1.3. Wyrazy wdzięczności 4.1.4. Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę 4.1.5. Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne 4.1.6. Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji 4.2. Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem 4.2.1. Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących 4.2.2. Deklaracja zobowiązania 4.2.3. Efekt rozgrzeszenia 4.2.4. Organizacja zebrań 4.2.5. Plan realizacji celu 4.2.6. Słowa komunikujące sukces lub porażkę 4.2.7. Wizualizacja konsekwencji 4.2.8. Monitoring progresu 4.2.9. Udzielanie motywującej informacji zwrotnej Rozdział 5. CSR - zintegrowana komunikacja społecznej odpowiedzialności biznesu 5.1. CSR - zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie 5.2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu 5.3. Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa 5.4. Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu 5.5. CSR w komunikacji public relations 5.6. Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu 5.7. Marketing społecznie zaangażowany - Cause Related Marketing (CRM); Bibliografia; Spis rysunków i tabel; Sylwetki autorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Przedmowa; Komunikacja; Grupy i ich wydaj- ność; Asertywność i negocjacja; Prezentacje ustne; Pisanie raportów; Przeprowadzanie wywiadu; Dokumenta- cja użytkownika; Szkolenie użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wpływ wspólnych wartości na zjawisko izomorfizmu organizacyjnego; Proinnowacyjne kierunki zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Koncepcja budowania marki firmy rodzinnej na przykładzie Ciche International Trade & Investment; Selected clustering problems; Hotel brand image and loyalty of customers; Komunikacja w organizacji jako element wzrostu konkurencyjności; Wybrane aspekty kultury organizacyjnej miarą odpowiedzialnego zarządzania; Rola kapitału ludzkiego w organizacjach pozarządowych na przykładzie Fundacji Mozaika; The importance of theories that have emerged on a practical business basis for science - questions and dilemmas; Budżet samorządowy jako prawno-finansowy instrument polityki na rzecz równości; Obrót nieruchomościami w wybranych miastach w Polsce - makroekonomiczne determinanty wielkości sprzedaży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; R. 1 Teoretyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi: Rozwój funkcji personalnej; Pojęcie i cele zarządzania zasobami ludzkimi; Istota pracy kierowniczej, style kierowania; Przywództwo. R. 2 Komunikowanie się w przedsiębiorstwie: Istota komunikacji i proces komunikowania się; Cechy i funkcje komunikacji; Formy komunikacji; Czynniki skutecznej komunikacji. R. 3 Motywowanie w przedsiębiorstwie: Istota motywacji; Teorie motywacji; Modele motywowania; Podstawowe narzędzia motywowania. R. 4 Ocenianie pracowników w przedsiębiorstwie: Pojęcie i rodzaje oceniania pracowników; Cele i zasady oceniania pracowników; Podmioty, zasady i kryteria oceniania. R. 5 Wybrane obszary zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie – wyniki badań własnych: Cel badan i hipotezy badawcze; Proces i metody badawcze; Charakterystyka badanych przedsiębiorstw; Charakterystyka pracowników i ich związek z przedsiębiorstwem; Style kierowania; Komunikacja w przedsiębiorstwie; Systemy motywowania pracowników w przedsiębiorstwach; Oceniania pracowników. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej