Grywalizacja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(3)
Autor
Bukowska Urszula
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Dolot Anna
(1)
Hyla Marek
(1)
Koczyński Marek
(1)
Kopeć Jacek
(1)
Lipka Anna
(1)
Szydło Robert
(1)
Tyrańska Małgorzata
(1)
Waszczak Stanisław
(1)
Winnicka-Wejs Alicja
(1)
Wiśniewska Sylwia
(1)
Zając Piotr
(1)
Łais Sławomir
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Grywalizacja
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Eksperyment w obszarze HR / Anna Lipka, Stanisław Waszczak, Alicja Winnicka-Wejs. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu , 2018. - 153 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Pojęcie i przedmiot badań ekonomii eksperymentalnej oraz ich powiązanie z problematyką HR-ową: 1.1. Nurt behawioralny w ekonomii; 1.2. Relacje pomiędzy ekonomią i psychologią; 1.3. Wybrane koncepcje ekonomii behawioralnej - heurystyki i błędy poznawcze, teoria perspektywy; 1.4. Ekonomia eksperymentalna a ekonomia behawioralna; 1.5. Eksperyment w psychologii i ekonomii - podobieństwa i różnice; 1.6. Przykłady zrealizowanych badań eksperymentalnych oraz możliwości wykorzystywania ich efektów na użytek HR; 1.7. Podsumowanie. Rozdział 2. Organizacja eksperymentu w obszarze HR: 2.1. Przedmiot i kanony eksperymentowania; 2.2. Zastosowanie podstawowych schematów badań eksperymentalnych w rozwiązaniach HR-owych; 2.2.1. Podstawowe prawdziwe schematy eksperymentalne proste; 2.2.2. Podstawowe schematy preeksperymentalne proste; 2.2.3. Podstawowe schematy quasi-eksperymentalne proste; 2.2.4. Podstawowe schematy złożone; 2.3. Podsumowanie. Rozdział 3. Ryzyko badań eksperymentalnych zorientowanych na weryfikację rozwiązań HR-owych: 3.1. Usytuowanie ryzyka eksperymentów HR-owych wśród wybranych rodzajów ryzyka; 3.2. Typologia ryzyka eksperymentowania w warunkach kreowania rozwiązań dla HR; 3.2.1. Rodzaje ryzyka determinującego trafność wewnętrzną eksperymentu; 3.2.2. Rodzaje ryzyka dotyczącego trafności zewnętrznej eksperymentu; 3.3. Wybrane metody analizy i oceny ryzyka stosowania eksperymentu dla celów HR-owych; 3.4. Przykładowe sposoby oddziaływania na ryzyko przy kreacji rozwiązań HR-owych; 3.5. Podsumowanie. Rozdział 4. Etyka eksperymentowania w projektowaniu rozwiązań HR-owych: 4.1. Zastrzeżenia etyczne wobec badań eksperymentalnych w naukach społecznych oraz sposoby ich ograniczania; 4.2. Etyka badań na użytek HR opartych na innych wybranych metodach i technikach; 4.2.1. Etyka obserwacji; 4.2.2. Etyka badań socjometrycznych; 4.2.3. Etyka analizy dokumentów; 4.2.4. Etyka metody sondażu; 4.2.5. Etyka metody dialogowej; 4.2.6. Etyka metody biograficznej; 4.3. Podsumowanie. Rozdział 5. Grywalizacja jako przykład eksperymentu w obszarze HR: 5.1. Pojęcie gry i jej wybrane rodzaje; 5.2. Grywalizacja - definicje i przykładowe zastosowania; 5.3. Koncepcja projektu eksperymentu grywalizacyjnego dotyczącego prowadzących koła naukowe; 5.3.1. Opis gry; 5.3.2. Zasady wdrożenia eksperymentu – gry; 5.4. Podsumowanie. Zakończenie. Biblio- i netografia. Spis tabel. Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Jak czytać tę publikację; Rozdział 1. Narodziny koncepcji Learning Battle Cards Rozdział 2. Wyzwania rozwojowe XXI wieku: Nawyk uczenia się; Symbioza pokoleń; Atak klonów czy Drużyna Pierścienia?; W sieci rozwoju; Źródła wiedzy; Mądrość tłumu; Nie ma jednej drogi do celu; Nauczanie a uczenie się; Prosumer - daj mi się uczyć po swojemu; Masowa personalizacja w uczeniu - sposób na indywidualizację rozwoju; Ciągła adaptacja - agile w uczeniu; Samodzielnie nie oznacza samotnie; Praktyka przede wszystkim; Uczenie się przy okazji; Świat jest grą; Relacja uczący się – nauczyciel; Big data. Rozdział 3. Koncepcja i talia Learning Battle Cards: Cel; Inspiracje; Podejście; Czym są Learning Battle Cards?; Talia kart; Struktura karty; Konstelacje kart; Sposoby pracy z kartami; Karty szkoleniowe i karty wsparcia; Trzy stopnie złożoności kart w talii. Rozdział 4. Metoda Learning Battle Cards: Warstwy w metodzie LBC; Analiza potrzeb rozwojowych; Kształtowanie świadomości osoby szkolonej; Transfer wiedzy; Budowanie umiejętności; Wpływanie na postawy; Wdrożenie nowo nabytych umiejętności i wsparcie w tym procesie; Pomiar rezultatów procesu rozwojowego; Metoda LBC a inne praktyki projektowania procesów rozwojowych; Przykład wykorzystania metody LBC - analiza przypadku; Tło; Charakterystyka firmy; Sytuacja przed realizacją projektu; Potrzeby firmy; Zastosowane rozwiązanie; Szczegółowy opis modelu; Trudności; Wnioski i rezultaty. Rozdział 5. Learning Battle Cards na tle innych podejść do procesów edukacyjnych i rozwojowych: Andragogika a pedagogika; LBC a andragogika i pedagogika; Flow; LBC a flow; Dziewięć działań dydaktycznych według Roberta Gagnégo; LBC a dziewięć działań dydaktycznych; Facylitacja i próżniactwo społeczne; LBC a facylitacja i próżniactwo społeczne; Piramida Dale'a; LBC a piramida Dale'a; Brain rules; LBC a brain rules; Model ADDIE; LBC a model ADDIE; LBC jako inspiracja dla wybranych etapów modelu ADDIE; Cykl Kolba; LBC jako inspiracja do realizacji szkolenia opartego na cyklu Kolba; Taksonomia Blooma; LBC jako inspiracja do zastosowania taksonomii Blooma przez projektanta procesu rozwojowego. Rozdział 6. Gry w Learning Battle Cards: Poznaj mnie; Reguły gry; Podpowiedzi; Dobierany; Reguły gry; Podpowiedzi; Bitwa; Reguły gry; Podpowiedzi; Konstelacja; Reguły gry; Przyporządkowanie; Reguły gry. Dodatek 1. Karty w oczach praktyków - kompendium wiedzy: Opiekunowie kart; Forma współpracy; Struktura opisów kart; Metody pracy z opisami kart; OCENA 360 STOPNI; ARTYKUŁ; ANIMACJA; UCZENIE PRZEZ APP-LIKACJE; RZECZYWISTOŚĆ ROZSZERZONA; OCENA; AUDIOKONFERENCJA; KSIĄŻKA; AUDIOBOOK; DRUGI OBIEG TREŚCI; MASYWNE DANE; E-BOOK; BLOG; BENCHMARKING; TABLICA; KONFERENCJA; OPIEKOWANIE SIĘ TREŚCIĄ; CERTYFIKACJA; CHAT; LISTA KONTROLNA; COACHING; SPOŁECZNOŚĆ PRAKTYKÓW; REPOZYTORIUM TREŚCI; ANALIZA PRZYPADKU; DYSKUSJA; DEMONSTRACJA; MAPA ODKRYWCÓW; HISTORIA MULTIMEDIALNA; E-SZKOLENIE; E-MAIL; WYJAŚNIENIE; EKSPERYMENTOWANIE; EKSPONAT; INFORMACJA ZWROTNA; FACYLITACJA; GRUPA FOKUSOWA; GRA; HIPERMEDIA; INFOGRAFIKA; KOMUNIKATOR; WYWIAD; ZADANIE WDROŻENIOWE; SPOŁECZNE DZIENNIKARSTWO; WSPARCIE STANOWISKOWE; ROTACJA STANOWISK; I POZIOM KIRKPATRICKA; II POZIOM KIRKPATRICKA; III POZIOM KIRKPATRICKA; IV POZIOM KIRKPATRICKA; PIGUŁKA WIEDZY; WYKŁAD; JEDZ I UCZ SIĘ; FILM; MIKROBLOG; MENTORING; MULTIMEDIA; MAPA MYŚLI; METAFORA; TAJEMNICZY KLIENT; BIULETYN; NOTOWANIE; OBSERWACJA; OTWARTE TREŚCI; WARSZTATY ON-LINE; ĆWICZENIE; UCZENIE PROJEKTOWE; PODCAST; ANKIETA ; PARTNERSKIE UCZENIE SIĘ; PREZENTACJA; QUIZ; POWTARZANIE; BADANIE; REFLEKSJA; ZWROT Z INWESTYCJI; ODGRYWANIE ROLI; SEMINARIUM; SPOŁECZNOŚCIOWE OZNACZANIE; SZKICOWANIE; WYSZUKIWARKA; METODA CIENIA; SYMULACJA; MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE; SIEĆ SPOŁECZNA; DRUGI EKRAN; HISTORIA; STRESZCZENIE; SONDAŻ; WSPÓLNA PRZESTRZEŃ PRACY; TUTORING; ZADANIE ZESPOŁOWE; UCZ NAUCZYCIELA; FORUM DYSKUSYJNE; TAGOWANIE; SMS; WYCIECZKA; TEST; WIRTUALNY AGENT; WIDEOKONFERENCJA; WIDEO NA ŻĄDANIE; WIZUALIZACJA; WIRTUALNY ŚWIAT; WARSZTATY; KONFERENCJA INTERNETOWA; WEBINARIUM; WIKI; ZESZYT ĆWICZEŃ; POSZUKIWANIE SKARBÓW. Dodatek 2. Learning Battle Cards w praktyce - case studies: Case study 1: Szkoła trenerów blended learningu Akademii TROP - jak przygotować trenera umiejętności "miękkich" w cywilizacji informacji; Case study 2: Wdrożenie pakietu szkoleń on-boardingowych w dużej organizacji; Case study 3: Bezpieczeństwo pracy kierowców w firmie CEMEX Polska; Case study 4: Przygotowanie nauczycieli do wykorzystania e-learningu w praktyce szkolnej; Case study 5: Wdrożenie Akademii Wiedzy w Firmie Produkcyjnej X. Dodatek 3. Listy nazw form rozwojowych: 1. Lista nazw kart (form rozwojowych) opisanych w dodatku 1; 2. Lista głównych polskich nazw form rozwojowych (kart) opisanych w dodatku 1 - w układzie alfabetycznym; 3. Lista angielskich nazw form rozwojowych (kart) opisanych w dodatku 1 - w układzie alfabetycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR)
Zawiera: Wspomnienie o Pani Profesor Renacie Oczkowskiej; Wstęp; Część I. Wprowadzenie do zarządzania kompetencjami pracowników w realizacji zadań funkcji personalnej Rozdział 1. Kompetencje pracowników – wyzwania przyszłości 1.1. Pojęcie i istota kompetencji 1.2. Typologia kompetencji 1.3. Struktura i cechy kompetencji 1.4. Charakterystyka pracowników wiedzy i ich kompetencji Rozdział 2. Podejścia w procesie zarządzania kompetencjami pracowników 2.1. Zakres badawczy perspektywy kompetencyjnej 2.2. Różnice między tradycyjnym a opartym na kompetencjach podejściem... do zarządzania zasobami ludzkimi 2.3. Model systemu zarządzania zasobami ludzkimi oparty na kompetencjach 2.4. Przegląd procesów kadrowych opartych na kompetencjach Rozdział 3. Funkcjonalno-modalna analiza pracy w identyfikacji kompetencji pracowników 3.1. Kompetencje stanowiskowe 3.2. Analiza pracy ukierunkowana na kompetencje 3.3. Instrumentarium analizy pracy ukierunkowanej na kompetencje Część II. Wykorzystanie koncepcji zarządzania kompetencjami w realizacji zadań funkcji personalnej Rozdział 4. Pozyskiwanie pracowników na podstawie kompetencji 4.1. Etapy pozyskiwania pracowników 4.2. Planowanie naboru 4.3. Rekrutacja 4.4. Selekcja 4.5. Adaptacja Rozdział 5. Ocenianie kompetencji pracowników 5.1. Ocenianie pracowników – aspekt behawioralny 5.2. Wybrane metody oceny kompetencji pracowników 5.3. Zastosowanie wyników oceny kompetencji pracowników Rozdział 6. Wynagradzanie pracowników za kompetencje 6.1. Koncepcja wynagradzania za kompetencje – założenia i ograniczenia 6.2. Motywacyjna funkcja wynagrodzeń w kontekście kompetencji 6.3. Składniki wynagrodzeń w kontekście zarządzania kompetencjami Rozdział 7. Strategia rozwoju kompetencji pracowników 7.1. Elementy składowe strategii rozwoju kompetencji pracowników 7.2. Przegląd metod i technik rozwoju kompetencji pracowników Część III. Nowe metody zarządzania kompetencjami pracowników w realizacji zadań funkcji personalnej Rozdział 8. Gamifikacja w procesie rozwoju kompetencji pracowników 8.1. Pojęcie gamifikacji 8.2. Mechanika gier 8.3. Rozszerzone zastosowanie taksonomii graczy 8.4. Zastosowania gamifikacji w procesie rozwoju kompetencji pracowników Rozdział 9. Controlling personalny w zarządzaniu kompetencjami pracowników 9.1. Istota controllingu personalnego 9.2. Cele controllingu personalnego 9.3. Rodzaje controllingu personalnego 9.4. Zastosowania controllingu personalnego w zarządzaniu kompetencjami pracowników 9.5. Mierniki ilościowe i jakościowe w controllingu personalnym; Podsumowanie; Bibliografia; Spis rysunków i tabel; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej