Województwo lubuskie (1999- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Ludwiczak Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Administracja publiczna
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2950)
Kraje Unii Europejskiej
(304)
Europa
(168)
Stany Zjednoczone (USA)
(94)
Wielka Brytania
(84)
Województwo lubuskie (1999- )
(-)
Niemcy
(78)
Ukraina
(58)
Rosja
(55)
Czechy
(54)
Francja
(48)
Włochy
(46)
Dąbrowskie, Zagłębie
(39)
Europa Środkowo-Wschodnia
(36)
Chiny
(35)
Świat
(34)
Białoruś
(28)
ZSRR
(28)
Węgry
(24)
Azja
(23)
Afryka
(22)
Słowacja
(22)
Hiszpania
(21)
Austria
(17)
Dania
(17)
Bliski Wschód
(16)
Województwo śląskie (1999- )
(16)
Śląskie, województwo (od 1999)
(16)
Belgia
(14)
Szwajcaria
(14)
Szwecja
(14)
Bułgaria
(13)
Chorwacja
(13)
Litwa
(13)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(13)
Japonia
(12)
Zagłębie Dąbrowskie
(12)
Indie
(11)
Ameryka Łacińska
(10)
Europa Zachodnia
(10)
Śląsk, Górny
(10)
Będzin (woj. śląskie)
(9)
Cypr
(9)
Częstochowa (woj. śląskie)
(9)
Górny Śląsk
(9)
Irlandia
(9)
Afganistan
(7)
Australia
(7)
Grecja
(7)
Kanada
(7)
Kraje byłego ZSRR
(7)
Warszawa
(7)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(7)
Albania
(6)
Ameryka Północna
(6)
Arabskie, kraje
(6)
Estonia
(6)
Finlandia
(6)
Holandia
(6)
Iran
(6)
Katowice (woj. śląskie)
(6)
Norwegia
(6)
Portugalia
(6)
Rumunia
(6)
Sztokholm (Szwecja)
(6)
Słowenia
(6)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(6)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(6)
Województwo podkarpackie (1999- )
(6)
Śląsk
(6)
Ameryka Południowa
(5)
Anglia (Wielka Brytania)
(5)
Armenia
(5)
Azja Południowo-Wschodnia
(5)
Bałkańskie, kraje
(5)
Bośnia i Hercegowina
(5)
Brazylia
(5)
Czechosłowacja
(5)
Starożytny Rzym
(5)
Watykan
(5)
Azja Środkowa
(4)
Bałtycki, region
(4)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(4)
Czarnogóra
(4)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(4)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(4)
Kazachstan
(4)
Kraków (woj. małopolskie)
(4)
Londyn (Wielka Brytania)
(4)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(4)
Region bałtycki
(4)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(4)
Serbia
(4)
Stany Zjednoczone
(4)
Starożytna Grecja
(4)
Województwo podlaskie (1999- )
(4)
Afryka Północna
(3)
Ameryka
(3)
Azerbejdżan
(3)
Azja Wschodnia
(3)
Białystok (woj. podlaskie ; okręg)
(3)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Charakterystyka administracji samorządowej 1.1. Istota administracji samorządowe: Gmina; Powiat; Województwo; 1.2. Podstawowe nurty w organizacji i zarządzaniu w urzędach administracji publicznej: Tradycyjne koncepcje zarządzania; New Public Management i Public Governance; Public Value; 1.3. System zarządzania i koncepcje projakościowe zorientowane na procesy w administracji publicznej: System zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001; Total Quality Management; Business Process Reengineering; Lean government; Lean Six Sigma; 1.4. Koncepcje wspierające doskonalenie procesów w administracji publicznej: Outsourcing i insourcing; Benchmarking; Zarządzanie projektami; E-administracja. Rozdział 2. Podejście procesowe w administracji publicznej 2.1. Istota podejścia procesowego: Procesy i ich klasyfikacja; Charakterystyka organizacji zorientowanej procesowo; Podejście procesowe w różnych rodzajach struktur organizacyjnych; 2.2. Zarządzanie procesami: Istota i cele zarządzania procesami; Identyfikacja procesów; Metody identyfikacji procesów; Wizualizacja procesów; Pomiary procesów; Doskonalenie procesów. Rozdział 3. Zarządzanie procesami w urzędach administracji samorządowej w świetle badań empirycznych 3.1. Koncepcja i przebieg badania; 3.2. Wyniki badań ilościowych; 3.3. Wyniki badań jakościowych; 3.4. Podsumowanie badań empirycznych. Rozdział 4. Wykorzystanie koncepcji lean government do doskonalenia procesów w administracji samorządowej 4.1. Identyfikacja procesu (strumienia wartości): Wybór rodziny produktów; Określenie menadżera strumienia wartości; Identyfikacja klienta oraz określenie, co stanowi wartość dla klienta; Identyfikacja strumienia wartości (przepływu); 4.2. Analiza strumienia wartości; 4.3. Doskonalenie strumienia wartości: Przepływ ciągły; System ssący; Stabilizacja, standaryzacja, wizualizacja i ciągłe doskonalenie pracy; 4.4. Wykorzystanie lean government w doskonaleniu procesów na przykładzie urzędu marszałkowskiego; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej