Maliszewski Wojciech J
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(4)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Maliszewski Wojciech J
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Matan Andrzej
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Głuchowski Jan
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich
(19)
Rok wydania
2000 - 2009
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Komunikacja społeczna
(6)
Nauczanie
(2)
Oświata
(2)
Pedagogika
(2)
Szkolnictwo
(2)
Chorzy
(1)
Edukacja medialna
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Wartość
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Symboliczna sfera kultury, komunikacja symboliczna a interakcja- wielość znaczeń i wymiarów w edukacji: Główne sfery wykorzystania komunikacji społecznej; Twórczość nieprofesjonalnych artystów i animatorów kultury jako forma komunikacji regionalnej (na przykładzie twórczości m. Jopek, Cz. Rusek i W. Ficoń); Kulturowe wyznaczniki komunikacji społecznej w edukacji; Okiem mistrza i okiem ucznia- rozważania o relacjach między nauczycielem i uczniem w obszarze sztuk pięknych; Interpersonalna komunikacja i dialog pomiędzy nauczycielem a uczniem w obszarze spotkań ze sztuką; Kompetencje psychoanalityczne w budowaniu dialogu wychowawczego; Konteksty ambiwalencji w ramach wartości absorbowanych przez młodzież w odniesieniu do kultury popularnej; Dramaterapia jako proces nadawania znaczeń przez uczniów z niepełnosprawnością intelektualną; 2: Społeczny kontekst znaczeń w edukacyjnych wydarzeniach komunikacyjnych w perspektywie interakcji: Analiza kulturowych znaczeń dyskursu w perspektywie symbolicznego interakcjonizmu G.H. Meada oraz w ujęciu teorii przemocy symbolicznej P. Bourdieu (z badań nad dziecięcym dyskursem); Koncepcja edukacji w kontekście Platońskiego paradoksu wiedzy; Komunikacja interpersonalna w procesie edukacyjnym- rytuały interakcyjne; Podmiotowe aspekty relacji interpersonalnych w edukacji; Nauczyciel w sytuacji komunikacyjnej (zadania i kompetencje nauczyciela); Komunikowanie społeczne w edukacji. Sytuacja komunikacyjne- uczeń jako interakcja symboliczna; Autorytarne i dialogowe wzorce komunikacji nauczyciel- dziecko w praktyce wychowawczej; Kompetencja metapoznawcza jako wyznacznik kompetencji komunikacyjnej- refleksje w kontekście komunikacyjnych zdolności i postaw nauczyciela; Kompetencje komunikacyjne nauczyciela w nowych realiach komunikacyjnych' "Uczenie się" jako budowanie nowej jakości procesów komunikacyjnych nauczyciel-uczeń. Przykład "uczącej się szkoły"; Kierowanie placówką oświatowa w myśl teorii strukturalno-funkcjonalnej i interakcjonizmu symbolicznego; 3. Normatywny i interpretacyjny model interakcji komunikacyjnej w edukacji- mnogość sytuacji: Relacje i interakcje nauczyciel-uczeń a modele komunikacji społecznej; Interakcje komunikacyjne w edukacji- stan obecny i możliwości modyfikacji; Nowe strategie myślenia jako alternatywne spojrzenie na asymetryczną interakcję komunikacyjną nauczyciel-uczeń w procesie edukacyjnym, Modele komunikacji a interakcje nauczyciel-uczeń, Wulgaryzacja języka w środowiskowej komunikacji nieoficjalnej uczniów jako współczesne wyzwanie dla nauczyciela i edukacji, Szkolne lekcje "na dwa głosy", czyli słowo o komunikacyjnym "rozmijaniu", Znaczenie informacji werbalnej w procesie nauczania i uczenia się czynności motorycznych, Haptyka jako metoda uświadamiania wrażeń kinestetycznych, (Kon)teksty humanistyczno-przyrodnicze w szkolnej klasie, Tekst podręcznika jako narzędzie komunikacji edukacyjnej. 4. Wielowymiarowość interakcji komunikacyjnych w edukacji akademickiej: Komunikacja jako proces wzajemnego porozumiewania się - uczenie przez dyskusję, Blokujące i motywujące komunikaty wykładowców - komunikat z badania relacji studentów i nauczycieli akademickich, Interakcje nauczyciel akademicki-student jako potencjalne pole kształtowania kompetencji obywatelskich, Proces komunikacji warunkiem poprawnych relacji nauczyciel akademicki-student, Komunikacja społeczna a system edukacji w Republice Czeskiej w świetle nowych wyzwań dla pedagogiki, Wybrane osobowościowe uwarunkowania efektywności zawodowej nauczycieli, Metoda projektów jako sposób aktywizacji przestrzeni komunikacyjnej w nauczaniu dydaktyki, Klimat sprzyjający nauce akademickiej a psychologiczne funkcjonowanie studentów - implikacje teorii autodeterminacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
Część I: Umiejętności komunikacyjne nauczyciela akademickiego w różnorodnych kontekstach. Pułapki komunikacyjne związane z treścią, procesem i cechami nadawcy w relacjach akademickich; Komunikacja społeczna - refleksje pedagoga na przełomie wieków; Osobowość nauczyciela akademickiego w perspektywie jego kompetencji; Autentyczność ludzi nauki a autentyzm wyznawanych przez nich wartości; Kompetencje komunikacyjne nauczyciela-uczonego; Rozwijanie kompetencji społecznych nauczyciela akademickiego; Socjolingwistyczne determinanty kompetencji i sprawności komunikacyjnej nauczycieli akademickich; Wieloaspektowość kompetencyjna nauczyciela w komunikowaniu interpersonalnym (przegląd teorii); Teoretyczne implikacje koncepcji człowieka założonej w proksemice i ich wpływ na proksemiczne strategie komunikowania w sytuacjach edukacji; Kompetencje komunikacyjne nauczyciela i ich przejawy w procesie kształcenia w szkole wyższej; Od kompetencji komunikacyjnych nauczyciela akademickiego ku edukacji dialogowej; Kompetencje nauczyciela akademickiego XXI wieku. Część II: Działania komunikacyjne nauczyciela w interakcjach edukacyjnych. Komunikacja interpersonalna a podmiotowość kształcenia wyższego; Kompetencje komunikacyjne nauczycieli akademickich w opiniach studentów animacji kultury; Kompetencje komunikacyjne nauczycieli akademickich w kontaktach interpersonalnych ze studentami; O kompetencjach zawodowych nauczycieli akademickich w sondażu studentek i studentów krakowskiej AWF; Bariery komunikacyjne w procesie badań empirycznych; Komunikowanie jako obszar autoedukacji studentów; Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych przyszłych nauczycieli; Wypalenie zawodowe jako determinant zaburzonej kompetencji interpersonalnej; Przeniesienie jako przeszkoda komunikacyjna w dyskursie edukacyjnym; Wirtualne komunikowanie się jako element przygotowania zawodowego nauczycieli; Kompetencje komunikacyjne nauczycieli akademickich w świetle informacji zwrotnej od studentów; Ocena kompetencji komunikacyjnych kandydatów na studentów pedagogiki, jako forma kreowania nauczyciela przyjaznego uczniowi; Znaczenie technik autoprezencyjnych w komunikacji społecznej nauczycieli języków obcych; Konflikt relacji a niewerbalna komunikacja nauczyciela z uczniami; Treść dowcipów a ocena ich zabawności w odniesieniu do komunikowania; Komunikacja w edukacji i relacjach lekarz-pacjent, błędy i możliwości; Komunikowanie społeczne w edukacji - doniesienie z prowadzenia zajęć fakultatywnych; Zamiast zakończenia - materiał do przemyślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
I. Tradycyjne i nowe orientacje działania komunikacyjnego w edukacji 1. Jürgena Habermasa teoria działania komunikacyjnego i jej implikacje dla pedagogiki (wybrane tropy i paradoksy w retrospekcji) 2. Uwarunkowanie kryzysu edukacji i jego skutki 3. Syndrom demiana i postawa Trikstera. O komunikacji między (za) światami humanistyki a prze(d)świtem pedagogiki integralnej 4. Potencjał komunikacyjny nauczyciela 5. Rozwój jednostki a kształtowanie procesu nauczania - uwagi praktyczne w kontekście integralnego modelu człowieka K. Wilbera 6. Edukacja a Wilberowska koncepcja integralnego rozwoju jednostki i świata 7. System wartości i aksjologia współczesnej edukacji 8. Wartości preferowane przez studentów pedagogiki 9. Autorytet a kompetencje - perspektywa edukacyjna II. Szkoła - działania komunikacyjne - wartości a postawy 1. Kompensacyjne zadania szkoły w zakresie transmisji wartości jako pedagogiczny skutek "wielkiej emigracji" 2. Szkoła wobec kryzysów egzystenacjalnych młodzieży 3. Opresyjność uczniów jako efekt zakłóconej komunikacji w szkole 4. Komunikacja intepersonalna a podmiotowość kształcenia wyższego 5. Film jako wartość w kulturze i edukacji 6. Autorskość w kształtowaniu postaw obywatelskich 7. Patriotyzm jako wartość - mit czy rzeczywistość? 8. Metodologiczne aspekty pomiaru postaw jako wypadkowej systemu wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
Część I: Efektywne zarządzanie wyzwaniem dla zreformowanej szkoły. Kultura organizacji w procesie zarządzania edukacją; Szkoła wobec międzynarodowych tendencji edukacyjnych w perspektywie zarządzania; Efektywność szkoły a autonomia szkoły - w poszukiwaniu zależności; Współbrzmiące kierowanie w szkole wyższej (edukacji) w perspektywie teorii kompetencji i koncepcji F. Schultz von Thuna; Zarządzanie zespołem, kultura organizacji a misja szkoły. Część II: Zarządzanie w placówkach oświatowych. Zarządzanie przez moderację poziomu niezależności pracowników placówek oświatowych; Nauczyciele jako pracownicy wiedzy - konteksty zarządzania zespołem w oparciu o typologię M. Belbina; Standardy kwalifikacji zawodowych i standardy edukacyjne. Pomiędzy misją kształcenia a rynkiem pracy; Pomiar jakości szkoły w opinii nauczycieli. Część III: Kopetencje nauczycieli we współczesnej szkole. Komunikacja społeczna jako warunek skutecznego zarządzania; Kompetencje komunikacyjne i dydaktyczne nauczyciela w modelu szkoły zarządzającej wiedzą; Kopetencje komunikacyjne nauczyciela a konstruowanie wiedzy dziecka; Kompetencje szkolnego doradcy zawodowego dla dzieci i młodzieży gimnazjalnej; Neokompetencje informacyjne nauczyciela w zakresie komunikowania się za pomocą sieci Internet z uczniami, rodzicami i innymi podmiotami edukacji; Nauczanie etykiety a jej uzasadnienie. Uwagi o konieczności jej edukacji. Część IV: Osobowość i autorytet nauczyciela a jego komunikacja z uczniami. Ryzyko, czas i zysk symboliczny o pozyskaniu, wyzyskaniu i odzyskaniu kapitału kulturowego człowieka; Wybrane osobowościowe uwarunkowania efektywności zawodowej nauczycieli; Pożądana osobowość wychowawcy w zakresie komunikacji; Między autorytetem a tożsamością zawodową nauczycieli; Dialog empatyczny jako forma budowania autorytetu; Poziom autorytaryzmu nauczycieli wychowania fizycznego a struktura komunikacji dydaktycznej; Samoprzywództwo nauczyciela i ucznia. Najważniejsze umiejętności samoprzywództwa. Część V: Negocjacje jako ważny obszar komunikacji społecznej. Problemy edukacyjne - niewyczerpana przestrzeń negocjacji; Strategie proksemiczne w negocjacjach; Style rozwiązywania konfliktów w świetle teorii i praktyki kierowania; Style zachowania się dyrektorów szkół w sytuacjach konfliktowych; Między dyskusją a erystycznm sporem. Rozważania o nauczaniu komunikacji uczniów podczas lekcji. Część VI: Kompetencje nauczycieli akademickich wobec wyzwań współczesności. Kompetencje pracowników naukowo-dydaktycznych; Kompetencje komunikacyjne w systemie umiejętności nauczyciela akademickiego; Rozwój kompetencji pracowniczych nauczycieli akademickich na przykładzie Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kilka uwag o kompetencjach komunikacyjnych nauczycieli (w opiniach studentów); Wybrane kompetencje miękkie przyszłych absolwentów studiów w świetle wymagań pracodawców. Część VI: W trosce o jakość szkół wyższych. Ewaluacja osiągnięć nauczycieli akademickich na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ według systemu EON; SIS - koncepcja prowadzenia dydaktyki akademickiej - założenia i przesłanki metodologiczne; SIS - koncepcja prowadzenia dydaktyki akademickiej - metody i techniki szczegółowe; Możliwości zwiększania kapitału społecznego w relacjach nauczyciela akademickiego ze studentami; Autoedukacja studentów w kontekście relacji nauczyciel akademicki 0 student.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I: Psychologiczna, pedagogiczna i medialna perspektywa komunikowania społecznego w edukacji. Trudności językowe dziecka jako bariera komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej. Zajęcia ze studentami jako próba dialogu. Dyskurs sieciowy - fenomen ponowoczesny. Komunikat multimedialny w procesie komunikacji społecznej. Zarządzanie dystansem w edukacji i w biznesie: Antropologiczne założenia proksemiki i ich wpływ na strategie komunikowania. Przyzwolenie na dotyk jako jeden z aspektów komunikacji międzyludzkiej a poziom samooceny. Komunikacja dydaktyczna w edukacji instytucjonalnej. Czy nauczyciele są bardziej odporni na telewizyjną deformację świata? Wybrane przejawy i uwarunkowania efektu kultywacji. Cechy ponowoczesności i człowieka ponowoczesnego a wyzwania edukacji medialnej. To nie jest śmieszne - humor w komunikacji językowej. Głos ludzki (technika głosowa) a kompetencje komunikacyjne nauczyciela - stan głosu wśród nauczycieli (doniesienie z badań). Teoria atrybucji w komunikacji społecznej. Osobowość nauczyciela a jego kompetencje. Kobiece piersi, czyli odwrócone serce - o szumach w łańcuchowym systemie komunikacji. Kompetencje do komunikacji międzykulturowej w przestrzeni wielokulturowej. Problematyka barier komunikacyjnych z perspektywy lingwistyki systemowo-funkcjonalnej. Osobowościowe wyznaczniki komunikacji społecznej. Kompetencje komunikacyjne nauczyciela. Tożsamość grupy społecznej internatów. Wybrane techniki manipulacji jako elementy komunikacji perswazyjnej. Sztuka autoprezentacji nauczyciela. II: Komunikowanie społeczne a system szkolny i jego otoczenie. Pedagogiczny model komunikacji językowej w procesie optymalizowania współdziałania nauczyciela z rodzicami uczniów. Kształtowanie się świadomości pedagogicznej a komunikacja i dialog akademicki. Edukacja nauczycielska w dialogu krokiem ku dialogowi w szkole. W stronę komunikacji muzycznej. Rola wychowania muzycznego we wspieraniu kompetencji socjalnych ucznia. Związki i zależności komunikacyjne pomiędzy nauczycielem a uczniem. Dialog edukacyjny we współczesnej uczelni wojskowej. Negocjacje w procesie dydaktycznym. Komunikowanie się nauczyciela z uczniem w szkole społecznej. Terroryzm wąskiego pola konfliktu - problemy i perspektywy komunikacji społecznej. "Animacja, afirmacja, afiliacja" - o roli humoru w procesie edukacji. Asertywność w edukacji psychologów i oficerów. Zachowania higieniczne w umiejętnościach komunikacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
Media w promocji zdrowia i kreowania prozdrowotnego stylu życia : Media w obliczu kształtowania autorytetów u młodzieży - rozważania teoretyczne; Media a postawy prozdrowotne - metody i techniki wpływu mediów na zachowania człowieka w aspekcie jego zdrowia; Psychologia kobiety czy psychologia dla kobiet - specyfika wiedzy psychologicznej we współczesnej polskiej prasie kobiecej na podstawie analizy treści wybranych tytułów prasowych; Media a zachowania zdrowotne dzieci i młodzieży; O wykorzystaniu współczesnych mediów w promocji zdrowotnego stylu życia : " Pij mleko, będziesz wielki"; Telerecepta na zdrowie, czyli problem przekazu i odbioru komunikatów dotyczących zdrowia ( zdrowie dzieci ); Wykorzystanie Internetu dla potrzeb promocji zdrowia; Pomoc psychologiczna online w promocji zdrowia psychicznego jako nowa i łatwo dostępna forma poprawy zdrowia; II. Media i komunikacja w rozwiązywaniu problemów zdrowia fizycznego i psychicznego: Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia młodzieży oraz młodych dorosłych korzystających z Poradni Zdrowia Psychicznego; Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia osób uzależnionych od narkotyków; Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia osób współuzależnionych; Zdrowie i zaburzenia seksualne w mediach ( Ta pominięta strona życia seksualnego ); Pomoc psychologiczna online w ocenie osób korzystających z jej usług; Cechy osobowościowe osób korzystających z pomocy psychologicznej online; Rola mediów w rozwiązywaniu problemów związanych z przemocą w rodzinie; Internetowe serwisy informacyjne dla rodzin wojskowych i ich zastosowanie w praktyce pedagogicznej; Zaspokajanie potrzeb a neurotyczne uzależnienie od Internetu III. Media - komunikacja społeczna a sytuacja osób chorych, niepełnosprawnych i innych potrzebujących wsparcia i pomocy : Obraz choroby nowotworowej w świetle artykułów prasowych; Treści przekazywane w mediach wobec potrzeb osób z niepełnosprawnością intelektualną; " Głód informacyjny " - człowiek z wadą słuchu a środki masowego przekazu: równouprawnienie czy dyskryminacja?; Udział multmimediów w podnoszeniu jakości życia osób z wadą słuchu; Miejsce Internetu w procesie rehabilitacji psychologicznej, zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych; Komunikacja interpersonalna w rodzinach zastępczych - ujęcie systemowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
1. Szkoła w systemie szkolnictwa: Uwarunkowania zmian współczesnej szkoły przestrzenią edukacyjną uczelni wyższych; 2. Teoria w praktyce. Uwagi o roli filozofii w nauczaniu zarządzania na poziomie studiów uniwersyteckich; O zarządzaniu z perspektywy ucznia- od kompetencji informacyjnych ku tworzeniu wiedzy w szkole; 2. Szkoła wobec potrzeby zmiany i rozwoju: Podstawa programowa jako narzędzie zmiany szkoły podstawowej; Rola i znaczenie ewaluacji w rozwoju szkoły; Szkoła wobec wyzwań zmieniającego się rynku pracy; O potrzebie debaty w szkole; 3. Rola i znaczenie przywództwa w szkole: Wiedza jako przywództwo kompetencyjne a władza moralna- studium pedagogicznej autorytatywności; Menedżer czy przywódca- kogo potrzebują współczesne szkoły; Czynniki podwyższające i obniżające autorytet nauczyciela w oczach licealistów; 4. Zagrożenia i problemy współczesnej szkoły: Kompetencje zawodowe, umiejętności społeczne nauczyciela. Rekrutacja i selekcja w szkole- prawdy i mity; Ukryty program szkoły oraz brak kompetencji nauczycieli jako przyczyny utrwalania nierówności społecznych; Język nietolerancji w polskich szkołach; Asertywność w szkole wyższej w ocenie studentów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej