Loska Magdalena
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(5)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Loska Magdalena
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich
(19)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Kadry
(2)
Marketing
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Polityka płacowa
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Płynność kadr
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Stosunek pracy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.I Marketing strategiczny. Cz.II Marketing taktyczny. Cz.III Marketing administracyjny. Cz.IV Marketing transformacyjny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Logistyka a strategia konkurencyjności; Zakres obsługi klienta; Pomiar kosztów oraz wyników logistyki; Pomiar efektywności łańcucha podaży przez punkty odniesienia; Zarządzanie globalną siecią zaopatrzenia; Zarządzanie strategicznym czasem realizacji zamówienia; Dostawa na czas i logistyka szybkiego reagowania; Zarządzanie łańcuchem zaopatrzenia; Logistyka wiodących firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Financial Times Przedstawia)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Wstęp: Ścieżki marketingu; Agencja - ta, czy tamta; Badania są zawsze niekompletne; Brzydkie kaczątko; Chirurgiczna segmentacja; Innowacje; Jak przetrwać za- lew informacji; Kanały dystrybucji; Liczy się dziedzi- ctwo - tradycja; lunch edukacyjny; Marketing dzisiaj i w przyszłości; Marketing globalny; Marketing samobój- czy i partyzancki; Marketing wartości; Marketing związków i wzajemnych relacji; Niepowodzenie źródłem sukcesu; Opakowanie; Planowanie pragmatyczne; Poza krzywą "J"; Pozycjonowanie - sztuka walki marketingu; Promocje, kupony i podarunki; Public relations to sprawa osobista; Quantito ergo sum - rosnę, czyli jestem; Reklama wysokich lotów; Rozszerzenie zakresu marki i rodziny produktów; Sprzedaż osobista; Struktu- ra organizacji a zjawisko entropii; Szkolenie profe- sjonalistów; "Tak" to jeszcze nie decyzja; Wartość ma- rki; Wyznaczanie ceny; Zadowolenie z produktu; Zarzą- dzanie kategorią produktów i inne herezje; Zasada X; Zen i teraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Rozdział 1.Co to jest marketing?.Produkt czy usługi?;K im jest odbiorca?;Oddzielenie człowieka od jego pienię dzy.Czy cena jest najważniejsza?. Zalety i korzyści.Zn ajdź swój segment rynku.Niech twój towar się wyróżnia. Nie ograniczaj się tylko do jednego produktu.Pozycjono wanie (plasowanie) produktu.Poszukując miejsca dla sie bie.Sieć dystrybucji.Marża i zysk.Identyfikacja marki towaru.W poszukiwaniu stałych klientów.Klient nasz pan .Ustalenie cen a zysk.Polityka cenowa.Niektóre problem y związane z usługami marketingowymi.Cykl życia produk tu.Marketing mix.Plan marketingowy.Podsumowanie. Rozdział 2 Badania rynku. Przydatna literatura.Targi i wystawy.Ocena konkurencji .Raporty firm.Testowanie akceptowalności produktu.Szuk ając nowych rynków zbytu.Zakres badań rynkowych. Rozdział 3 Reklama Myśląc o odbiorcy.Ustalenie celów.Pozycjonowanie.Gdzi się reklamować.Na jakie medium się zdecydować.Nieco ża rgonu reklamowego.Korzystanie z usług profesjonalnej a gencji reklamowej.Samodzielne projektowanie reklam.Nie które często popelniane błędy.Niektóre techniki reklam owe.Wkładki reklamowe są najskuteczniejsze.Język rekla my.Reklama łączona.Praca nad pozytywnym wizerunkiem fi my . Materiały drukowane.Drukowanie na biurku.Garść te rminów drukarskich.Zdięcia.Odpowiedzialność za produkt . Podsumowanie. Rozdział 4 DIRECT RESPONSE MARKETING -Marketing bezpośredni. Gdzie należy szukać zysków.Wykorzystaj do maksimum spr zedaż wysyłkową.Dlaczego poczta bezpośrednia jest efek tywna finansowo.Listy konsumentów z uwzględnieniem upo dobań.Co wysyłać? Jak powinien wyglądać dobry list inf ormujący.Testuj,testuj i jeszcze raz testuj.Wszystko t o kosztuje.Strefy rozwoju.Od drzwi do drzwi.Załuż klub Party plan. Poczta elektroniczna i inne atrakcje. Po czta. Marketing telefoniczny. Network marketing. R.5 Public Relations: Cele public relations. Rozumie nie zasad funkcjonowania mediów. Inne techniki public relations. R.6 Sprzedawanie: Ludzie, którzy kupują innych ludzi. Wyznaczanie celu. Poznaj swój produkt. Planując oszczę dzasz czas. Jak zręcznie ominąć przeszkodę w postaci sekretarki. Prezentacja. Czym się martwi kupujący? Naucz sie słuchać. Trudni klienci. Znaki gotowości do zakupu.Taktyka ustępstw. Jak sobie radzić z zastrzeżen iami.Dodatkowy dostawca.Zamykając transakcję.Inne prod ukty i inni klienci.Minusy sprzedaży na zasadzie" sprz daż lub zwrot".Sztuka demonstracji.Rachunki,faktury i warunki płatności.Korzystanie z agentów i pośredników. Sprzedaż telefoniczna.Podsumowanie. Rozdział 7.Inne techniki sprzedaży. Promocja sprzedaży .Manipulacja cenami.Budowanie lojalności klientów.Konk ursy.Prezenty promocyjne.Opakowanie i produkt sprzedaż y.Franchising. Rozdział 8.Wystawy itargi.Jak wybrać właściwe targi.Ce le.Koszty.Wystrój stoiska.Reklama przed targami.Szkole nie personelu i sprzedawanie.Ciepłe powitanie.Jeszcze o literaturze.Zachowaj styl.Po zakończeniu targów.Pods umowanie. Rozdział 9. Zabierając się za eksport.Jak się to robi w Anglii.Eksport bezpośredni.Spedytorzy.Gdzie eksporto wać? Otrzymanie zapłaty.Kontakty z prasą.Garść terminó w związanych z eksportem. Rozdział 10.Nowe produkty:innowacje,patenty,licencje i wzornictwo.O co właściwie tyle zamieszania?Bądź reali stą.Zachowaj tajemnicę.Własność intelektualna.Licencje .Jakich można się spodziewać zysków? Opowieść z morałe m.Dwanaście przykazań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.1 Idea zarządzania zasobami ludzkimi: Podstawowe terminy i pojęcia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi; Filozofia zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie personelem Cz.2 Zarządzanie zasobami ludzkimi a firma jako całość: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie organizacją; Zarządzanie zasobami ludzkimi a kreowanie kultury firmy. Cz.3 Procesy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi Przeprowadzanie zmian; Zaangażowanie; Elastyczność; Praca zespołowa; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością totalną. Cz.4 Zarządzanie zasobami ludzkimi w praktyce; Wzbogacanie zasobów ludzkich - rekrutacja; Rozwijanie i doskonalenie zasobów ludzkich; Nadzór nad efektywnością pracy; Zarządzanie zasobami ludzkimi a kształtowanie wynagrodzeń; Zarządzanie zasobami ludzkimi a stosunki pracownicze; Wprowadzanie w życie zasad zarządzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.1 Idea zarządzania zasobami ludzkimi: Podstawowe terminy i pojęcia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi; Filozofia zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie personelem Cz.2 Zarządzanie zasobami ludzkimi a firma jako całość: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie organizacją; Zarządzanie zasobami ludzkimi a kreowanie kultury firmy. Cz.3 Procesy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi Przeprowadzanie zmian; Zaangażowanie; Elastyczność; Praca zespołowa; Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością totalną. Cz.4 Zarządzanie zasobami ludzkimi w praktyce; Wzbogacanie zasobów ludzkich - rekrutacja; Rozwijanie i doskonalenie zasobów ludzkich; Nadzór nad efektywnością pracy; Zarządzanie zasobami ludzkimi a kształtowanie wynagrodzeń; Zarządzanie zasobami ludzkimi a stosunki pracownicze; Wprowadzanie w życie zasad zarządzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej