Kosakowski Czesław
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Kosakowski Czesław
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Niepełnosprawni
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Pedagika specjalna
(1)
Pedagodzy specjlani
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Dyskursy pedagogiki specjalne / Uniwersytet Warmińsko-Mazurski ; 6)
Cz. I Wybrane problemy pedagogiki specjalnej; Cz. II Diagnoza i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością; Cz. III Dziecko z niepełnosprawnością w różnych formach kształcenia; Cz. IV Pedagog specjalny - dylematy roli; Cz. V Wsparcie osób z niepełnosprawnością oraz ich rodzin; Cz. VI Osoba dorosła z niepełnosprawnością - wybrane problemy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Dyskursy pedagogiki specjalne / Uniwersytet Warmińsko-Mazurski ; 5)
1. Pomiędzy teoria a praktyką pedagogiczną - wielkość problemów: Otwartość pedagogiki specjalnej; Relacje teoria - praktyka w pedagogice specjalnej; Pomiędzy pedagogiką a pedagogiką - źródła i implikacje dystansu; Podmiotowość osób z niepełnosprawnością intelektualną w teorii i praktyce; Podmiotowość roli uczenia z lekką niepełnosprawnością intelektualną w teorii i praktyce edukacyjnej; nauczanie pisma Braille’a w Polsce i za granicą; Perspektywy rozwoju surdotyflopedagogiki w Polsce; Rekonstrukcja stanowisk wobec badania jakości życia jako przyczynek do wypracowania podejścia badawczego jakości życia osób niepełnosprawnych w pedagogice; teoretyczne dylematy dotyczące uwzględniania subiektywnych aspektów jakości życia osób z niepełnosprawnością intelektualna; Radość życia jako kategoria pedagogiczna (nie)obecna w teorii i praktyce pedagogiki specjalnej; Specyfika pedagogiki starości - implikacje dla teorii i praktyki pedagogicznej; Muzykoterapia - dysonans teoretyczno-praktyczny; Między teoria a praktyką wczesnej rehabilitacji dzieci z uszkodzonym narządem wzroku; Autorytety we wdrażaniu teorii do praktyki pedagogicznej; Jak rozmawiać z umierającym dzieckiem?; 2. Pedagog specjalny w nowych warunkach edukacyjnych: Rola nauczyciela w procesie rewalidacji dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych; Kompetencje komunikacyjne nauczycieli szkół specjalnych; Jacy pedagodzy specjalni? Kompetencje pedagogów specjalnych; Teoria i praktyka edukacji - refleksje nad dialogiem; System preferencji komunikacyjnej NLP w kształceniu pedagogów specjalnych i logopedów; Kształcenie pedagogów specjalnych w kontekście reform bolońskich; Studenci o aksjologicznym aspekcie pracy nauczyciela; Przygotowanie pedagogów specjalnych do realizacji promocji zdrowia w szkole; Kompetencje surdopedagoga do pracy z dziećmi z wadą słuchu współwystępującą z innymi uszkodzeniami; Samokształcenie i doskonalenie zawodowe pedagogów specjalnych; 3. Osoby z niepełnosprawnością w kształceniu na poziomie wyższym: Sytuacja studentów niepełnosprawnych w polskich szkołach wyższych; Ludzie z niepełnosprawnością a uniwersytet - niektóre dylematy; Osoba niepełnosprawna w szkole wyższej - o postawach i problemach pracowników naukowo-dydaktycznych; Niepełnosprawni w kształceniu na poziomie wyższym - doświadczenia Uniwersytetu Zielonogórskiego; kompetencje językowe studentów niesłyszących a ich szanse edukacyjne; Moje doświadczenia jako osoby niepełnosprawnej na uczelni wyższej; 4. Osoby z niepełnosprawnością w społeczeństwie posttransformacyjnym: Edukacja niepełnosprawnych warunkiem wyrównania ich szans w zjednoczonej Europie; Wirtualny świat Internetu - nowa jakość życia niepełnosprawnych; Osoby niepełnosprawne w społeczeństwie posttransformacyjnym - szanse i zagrożenia; Wersje kobiecości - kontekst patriarchalny; Wizerunek niepełnosprawnej kobiety w świecie kultury ponowoczesnej; Pomiędzy rzeczywistością a możliwością - doświadczenia życiowe osoby z niepełnosprawnością intelektualną; Subkulturowe środowisko młodzieżowe - społeczne implikacje zjawiska; Społeczność osób stygmatyzowanych więzieniem w społeczeństwie posttransformacyjnym; Szanse i zagrożenia dla młodzieży niepełnosprawnej w społeczeństwie posttransformacyjnym; 5. Edukacja i rewalidacja osób z róznymi typami niepełnosprawności - problemy wspólne i swoiste: Pytanie o koncepcje kształcenia uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim; Z badań nad efektami kształcenia uczniów niepełnosprawnych intelektualnie; Funkcjonowanie szkolne uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w wybranych formach kształcenia na pierwszym etapie edukacji; Rodzina i szkoła w edukacji ucznia niepełnosprawnego w systemie integracyjnym; Wspieranie rodzeństwa osób z niepełnosprawnością - nowe tendencje w pedagogice specjalnej; Obraz osób z niepełnosprawnością umysłowa w percepcji jej pełnosprawnego rodzeństwa; Przemoc ze strony starszego rodzeństwa a poziom lęku i poczucia bezpieczeństwa u młodzieży z lekką niepełnosprawnością umysłowa; Nagrody i kary w procesie wspierania rozwoju uczniów z głębszym upośledzeniem umysłowym; Motywy wyboru wartości uczniów z niepełnosprawnością intelektualną; Rodzinne uwarunkowania zachowań agresywnych uczniów z lekka niepełnosprawnością intelektualną - implikacje dla teorii i praktyki pedagogicznej; Teoretyczne inspiracje pedagogicznej diagnozy dzieci z niepełnosprawnością umysłową; Wczesna diagnoza i stymulacja rozwoju wcześniaków - doświadczenia matek; Hipoterapia jako jedna z form wczesnej rehabilitacji dzieci niepełnosprawnych; Wybrane uwarunkowania relacji rówieśników w klasach integracyjnych; Stosunki rówieśnicze młodzieży z głębszą niepełnosprawnością intelektualną w perspektywie edukacyjnej; Czy integracja społeczna dzieci autystycznych jest możliwa? O jednej z dróg; Być sobą z autyzmem - nowe wyzwania dla andragogiki specjalnej; Aktywność zabawowa dzieci z autyzmem; Trajektoria cierpienia matki dziecka z autyzmem; czy niesłyszący są językowo kreatywni?; Wpływ antropologiczny koncepcji osoby niesłyszącej na postawy rodziców dzieci z wada słuchu; Kompetentna diagnoza edukacyjna jako wyznacznik oceny osiągnięć szkolnych ucznia z wada słuchu; Kryteria wartościowania stosowane przez młodzież z niepełnosprawnością ruchową i jej pełnosprawnych rówieśników; resocjalizacja osób z deficytami rozwojowymi w świetle literatury i obserwacji własnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej