Kauf Sabina
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(8)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Kauf Sabina
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Matan Andrzej
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Głuchowski Jan
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich
(19)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Logistyka gospodarcza
(4)
Informacja dla zarządzania
(2)
Marketing
(2)
Polityka regionalna
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Ekorozwój
(1)
Gloede, Klaus (1936- )
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka zwrotna
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opolskie, województwo (od 1999)
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Wywiad gospodarczy
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ; Nr 340)
Cz.I podstawowe informacje o badaniach w dziedzinie marketingu i logistyki : 1.Indormacyjno-decyzyjne aspekty zarządzania marketingowo-logistycznego, 2.Metody pomiaru i gormadzenia danych na potrzeby maketingu logistyki, 3.Metody analizy danych empirycznych na potrzeby marketingu logistyki. Cz.II Zachowania nabywców jako podstawa kształtowania działań marketingowo-logistycznych: 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznych : 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznej i ich wykorzystanie w wyborze rynku docelowego, 6.Cechy i prefernecje nabywców a działania marketingowo-logistyczne, 7.Zadowoloenie i lojalnośc jako przedmiot przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta. Cz.III Analiza strategiczna jako przesłanka zintegrowanego planowania marketingowo-logistycznego : 8.kierunki i metody strategicznej analizy marketingowo-logistycznej, 9.Prognozowanie rozwoju zjawisk rynkowych w czasie a planowanie działalności marketingowo-logistycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Analiza ekonomiczna przedsiębiorstwa jako narzędzie zarządzania zmianami o charakterze restrukturyzacji; Informacja w procesie zarządzania zmianami organizacja mi; Wykorzystanie nowoczesnych technik informacyjnych w doskonaleniu procesów w przedsiębiorstwie; Zarządza nie informacją w procesach wytwarzania; System informacyjny jako podstawa sprawnego zarządzania marketingowo -logistycznego; Badania marketingowe jako źródło pozyskiwania informacji w polskich przedsiębiorstwach aspekt dynamiczny w świetle wyników badań; Baza danych jako źródło informacji dla przedsiębiorstwa; Aplikacja elementów teorii zbiorów rozmytych do określania informacji jako odwzorowania rzeczywistości; Zarządza nie informacją w warunkach kryzysu i upadłości przedsiębiorstwa; System informacyjny jako determinant zmian funkcji kontroli; Zarządzanie informacją gospodarczą z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych; Informacja w zarządzaniu personelem; Informacja ekologiczna w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Informacyjna funkcja rezerw finansowych w przedsiębiorstwie; Próba pomiaru kapitału intelektualnego w małym przedsiębiorstwie; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Cz.I Zarządzanie informacją w przedsiębiorstwie- współ czesne koncepcje i dylematy: -Globalizacja gospodarki a nowe tendencje zarządzania przedsiębiorstwem; -Nowe funkcje informacji we współczesnych koncepcjach zarządzania; -Wartość informacji a koszty jej przechowywania i ochrony; -Analiza ekonomiczna jako źródło informacji o przedsiębiorstwie; -Ocena ekspercka jako źródło informacji w procesie projektowania i realizacji zmian w przedsiębiorstwie; -Istota kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa model pomiaru; -Umiejętności przyszłej kadry inżynieryjnej w wykorzystaniu zasobów informacji w przedsiębiorstwach "trzeciej fali"; -Korzyści dobrej praktyki w kształtowaniu przejrzystości systemu informacyjnego spółek publicznych; -Komunikacja w zarządzaniu procesem zmian organizacyjnych. Cz.II Pozyskiwanie oraz bezpieczeństwo informacji w przedsiębiorstwie i państwie: -Informacja strategiczna i jej rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem; -Ochrona i bezpieczeństwo informacji w przedsiębiorstwach; -Zarządzanie wiedzą a bezpieczeństwo transferu informacji w nowoczesnych organizacjach; -Niektóre czynniki wpływające na zagrożenie bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorcy; -Niektóre uwarunkowania prawne prowadzenia wywiadu gospodarczego w Polsce; -Bezpieczeństwo infrastruktury informacyjnej; -Zarządzanie bezpieczeństwem finansowym państwa. Cz.III Wybrane problemy zarządzania informacją w praktyce działalności przedsiębiorstw i instytucji: -Tworzenie efektywnego systemu wywiadu gospodarczego; -Eksperymentalne środowisko profilowanego wywiadu sieciowego; -Zintegrowane systemy informacyjne jako narzędzie wspomagające integrację marketingu i logistyki; -Metody wspomagające zarządzanie informacją w organizacjach non-profit; -Ochrona zasobów informacyjnych przedsiębiorstwa (na przykładzie PPHU "MEX"); -Zagadnienia ochrony danych osobowych w działalności zakładów ubezpieczeń i zakładów opieki zdrowotnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyczna obsługa klienta : metody ilościowe / Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2018. - 226, [2] s. : rys., tab., wykresy, wzory ; 24 cm.
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Pojęcie i istota logistycznej obsługi klienta 1.1. Pojęcie logistycznej obsługi klienta 1.2. Identyfikacja kluczowych elementów obsługi klienta 1.3. Logistyczna obsługa klienta a segmentacja rynku 1.4. Logistyczna obsługa klienta a jego zadowolenie ROZDZIAŁ 2. Zadowolenie i lojalność jako przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta 2.1. Jakość obsługi klienta jako warunek jego zadowolenia i lojalności 2.2. Mierniki i wskaźniki poziomu obsługi klienta 2.3. Analiza ABC/XYZ oraz krzywa Lorenza w określaniu optymalnego poziomu obsługi klienta 2.4. Tajemniczy klient w badaniach poziomu zadowolenia klienta z obsługi logistycznej ROZDZIAŁ 3. Pomiar zadowolenia klienta z poziomu obsługi logistycznej 3.1. Pomiar jako metoda gromadzenia danych 3.2. Wiarygodność pomiaru jako warunek użyteczności danych 3.3. Dobór próby badawczej w badaniach poziomu obsługi klienta ROZDZIAŁ 4. Badania ankietowe jako metoda pomiaru poziomu satysfakcji klienta 4.1. Cel, tezy, hipotezy i założenia w badaniach zadowolenia klienta z obsługi logistycznej 4.2. Zadania i formy ankietowego badania poziomu obsługi logistycznej 4.3. Rodzaje pytań kwestionariuszowych i zasady ich formułowania 4.4. Skalowanie jednowymiarowe i jego wykorzystanie w ocenie satysfakcji klienta ROZDZIAŁ 5. Wykorzystanie metod statystycznych w identyfikacji parametrów obsługi klienta 5.1. Miary oceny skali zjawiska i ich interpretacja 5.2. Miary rozproszenia i ich interpretacja 5.3. Analiza korelacji w ocenie zależności potrzeb klientów 5.4. Wybrane metody wnioskowania statystycznego ROZDZIAŁ 6. Wybrane metody analizy zależności w ocenie zadowolenia klienta 6.1. Tabele wielodzielcze jako podstawa grupowania klientów 6.2. Badanie zależności między jakościowymi charakterystykami obsługi klienta 6.3. Stosunki korelacyjne oraz korelacja krzywoliniowa ROZDZIAŁ 7. Podstawowe metody analizy preferencji klienta względem obsługi logistycznej 7.1. Wykorzystanie regresji logistycznej w interpretacji wyników z pomiaru ilościowego 7.2. Analiza czynnikowa i jej zastosowanie w badaniu zależności między elementami obsługi a zadowoleniem klienta 7.3. Skalowanie wielowymiarowe i analiza conjoint 7.4. Analiza PROFIT i jej wykorzystanie w budowie mapy percepcji parametrów obsługi klienta ROZDZIAŁ 8. Ilościowe instrumenty pomiaru poziomu logistycznej obsługi klienta 8.1. Wskaźnik CSI jako narzędzie pomiaru zadowolenia klienta 8.2. Wykorzystanie metody SERVQUAL do oceny jakości obsługi logistycznej 8.3. Metoda incydentów krytycznych i odchyleń jako źródło wiedzy o wymaganiach klienta względem obsługi logistycznej; Słownik pojęć; Spis rysunków; Spis tabel; Bibliografia; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658./.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658./.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Tradycyjne i nowoczesne postrzeganie logistyki: Logistyka w ujęciu koncepcyjnym; Logistyka w ujęciu pragmatycznym; Współczesne rozumienie paradygmatu; Logistyka w ujęciu paradygmatycznym; ROZDZIAŁ 2. Istota i wymiary dobrostanu: Mieć czy być? Zagadnienie filozoficzne; Wzrost gospodarczy i produkt krajowy; Negatywne skutki ekonomii opartej na wzroście i zalecenie odwzrostowienia; Arkadia dobrostanu, czyli od mieć do być; ROZDZIAŁ 3. Wymiar dostępności: logistyka w tworzeniu użyteczności miejsca i czasu: Dostępność produktów jako wyznacznik dobrostanu subiektywnego; Rola mobilności w kreowaniu dobrostanu; Konsumeryzm czy współdzielenie – co daje szczęście?; ROZDZIAŁ 4. Wymiar finansowy: rola logistyki: Finanse łańcucha dostaw; Wpływ finansów łańcucha dostaw na satysfakcję nabywcy i dobrostan subiektywny; Sprawne zarządzanie finansami łańcucha dostaw jako kluczowy determinant dobrostanu subiektywnego; ROZDZIAŁ 5. Logistyka a gospodarka pętli zamkniętej: Ekonomia cyrkularna a gospodarka pętli zamkniętej; Logistyka a kryzys środowiskowy; Logistyka zwrotna w łańcuchach dostaw; Użyteczność logistyki zwrotnej w zarządzaniu łańcuchami dostaw; Logistyka zwrotna a dobrostan; Zakończenie; Spis rysunków i tabel; Indeks nazwisk.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ; Nr 418)
1. Region jako przedmiot badań; 2. Wielowymiarowe podejście do zarządzania regionem; 3. Kształtowanie koncepcji rynkowo i przepływowo zorientowanego zarządzanie regionem; 4. Instrumenty kształtowania oferty i przepływów w regionie; 5. Podstawy strategicznych decyzji w regionie; 6. Strategiczny wymiar marketingu i logistyki regionu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Transformacja gospodarcza a rozwój regionalny: 1. Polityka regionalna na rozdrożu: pomiędzy wzrostem a wyrównaniem dysproporacji rozwojowych, 2. Geneza i rozwój planowania przestrzennego oraz polityki regionalnej, 3. Region - między gospodarką a polityką, 4. Opcje polityki regionalnej Niemiec Wschodnich, 5. Polityka regioanlna w województwie opolskim wobec exodusu zarobkowego ludności, 6. Procesy transformacyjne a Nowa Geografia Ekonomiczna ( Wkład Nowej Geografii Ekonomicznej a wyjaśnienie transformacji wschodniniemieckiej gospodarki narodowej), 7. Klastry innowacyjne jako zintegrowana forma przedsiębiorstw w regionie. Cz.II Marketing i logistyka w polityce regionalnej: 1. Transformacja systemowa a marketing terytorialny, 2. Wizerunek jako przejaw i narzędzie kształtowania konkurencyjności regionu, 3. Identyfikacja determinant rozowju i zmian w systemie logistyki, 4. Logistyka na poziomie regioanlnym - wymiary i wyzwania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Założenia i ewolucja zrównoważonego rozwoju: 1.1. Filozofia zrównoważonego rozwoju. Źródła i przyczyny powstania; 1.2. Ewolucja pojęcia i zasady zrównoważonego rozwoju; 1.3. Zasady zrównoważonego rozwoju. Rozdział 2. W kierunku marketingu zrównoważonego: 2.1. Trendy i tendencje rozwojowe marketingu; 2.2. Marketing 3.0 jako wyraz „uspołecznienia” gospodarki; 2.3. Marketing zrównoważony jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów. Rozdział 3. Współczesne wyzwania logistyki: 3.1. Kierunki zmian w zarządzaniu przepływami materiałowymi; 3.2. Wpływ megatrendów na logistykę i łańcuchy dostaw; 3.3. Zrównoważony rozwój jako wyzwanie dla współczesnej logistyki. Rozdział 4. Marketing i logistyka w strukturze zarządzania przedsiębiorstwem – współczesne wyzwania z perspektywy zrównoważonego rozwoju: 4.1. Kreowanie wartości jako podstawa integracji marketingu i logistyki; 4.2. Wkomponowanie marketingu i logistyki w strukturę zarządzania przedsiębiorstwem; 4.3. Usieciowienie jako główna przesłanka integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw; 4.4. Zarządzanie marketingowo-logistyczne wobec wyzwań zrównoważonego rozwoju. Rozdział 5. Model zarządzania marketingowo-logistycznego z perspektywy zrównoważonego rozwoju – próba identyfikacji: 5.1. Konceptualizacja modelu zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego; 5.2. Instrumenty zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego; 5.3. Efekty i obszary zastosowań zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego. Podsumowanie. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej