Kasiewicz Stanisław (1946- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(5)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Przedsiębiorstwo
(4)
Konkurencyjność
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(2)
Kapitał innowacyjny
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Ochrona praw konsumenta
(1)
Polityka konsumencka
(1)
Polityka konsumencka UE
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Produkcja
(1)
Rynek finansowy
(1)
Technologia
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zdolność produkcyjna
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Istota zarządzania operacyjnego; R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność; R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy; R.4 Zarządzanie projektami; R.5 Zarządzanie przez jakość; R.6 Projektowanie produktu; R.7 Projektowanie procesu; R.8 Projektowanie lokalizacji; R.9 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami; R.10 Zarządzanie łańcuchem dostaw; R.11 Prognozowanie; R.12 Planowanie zdolności produkcyjnej; R.13 Systemy planowania produkcji; R.14 Zarządzanie zapasami; R.15 Planowanie zaopatrzenia materiałowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nowy model biznesowego działania firm a "Strategia lizbońska", 2. Zmiana warunków konkurencyjności przedsiębiorstw, 3. Kapitał intelektualny jako generator nowych czynników konkurencyjności, 4. Koncepcja zarządzania kapitałem intelektualnym, 5. Metody pomiaru kapitału intelektualnego, 6. Raportowanie o kapitale intelektualnym interesariuszom zewnętrznym, 7. Światowe standardy wyceny kapitału intelektualnego, 8. Przykłady wyceny kapitału intelektualnego dla wybranych firm krajowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zagadnienia Prawne)
Zawiera: Część I. Ogólne problemy ochrony konsumenta na rynku finansowym. Rozdział 1. W poszukiwaniu nowego paradygmatu ochrony konsumentów na rynkach finansowych: 1.1. Uwagi wstępne; 1.2. Finansjalizacja a ramy nowego paradygmatu regulacyjno-nadzorczego rynków finansowych; 1.3. Poszukiwanie nowego podejścia do ochrony konsumentów usług finansowych: finansjalizacja i perspektywa behawioralna; 1.4. Ochrona interesów konsumentów na rynku finansowym w programie G20; 1.5. Ogólne zasady ochrony konsumentów na rynku finansowym - model G20; 1.6. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 2. Konsument i klient na rynku usług finansowych. Problem zakresu podmiotowego ochrony na rynku finansowym: 2.1. Uwagi wstępne; 2.2. Definicja prawna i prawnicza konsumenta; 2.3. Model ochrony podmiotowej na rynku usług finansowych w Unii Europejskiej; 2.4. Dwutorowość ochrony podmiotowej na rynku usług finansowych w Unii Europejskiej; 2.5. Konsument i klient - podmioty chronione na rynku usług finansowych Unii Europejskiej; 2.6. Kierunek pożądanych zmian - podsumowanie. Rozdział 3. Konsument a rynek finansowy w świetle koncepcji Business and Human Rights: 3.1. Uwagi wstępne; 3.2. Prawa człowieka a rynek finansowy; 3.3. Koncepcja Business and Human Rights; 3.4. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 4. Rola obowiązków informacyjnych przedsiębiorcy wobec konsumenta w sferze usług finansowych: 4.1. Uwagi wstępne; 4.2. Przedkontraktowe obowiązki informacyjne jako instrument ochrony praw konsumenta; 4.3. Szczególny charakter usług finansowych jako przesłanka zwiększenia roli przedkontraktowych obowiązków informacyjnych; 4.4. Znaczenie fazy przedkontraktowej w regulacjach konsumenckich w sferze usług finansowych; 4.5. Rola obowiązków informacyjnych w świetle zagrożeń wynikających ze świadczenia usług finansowych; 4.6. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 5. System ochrony klienta na rynku finansowym w Polsce: 5.1. System ochrony klienta jako warunek zachowania stabilności systemu finansowego; 5.2. Klient jako podmiot ochrony; 5.2.1. Uwagi wstępne; 5.2.2. Klient będący konsumentem; 5.2.3. Klient będący osobą fizyczną; 5.2.4. Klient nieprofesjonalny; 5.2.5. Klient profesjonalny; 5.2.6. Klient jako podmiot ochrony; 5.3. Cechy i cele systemu ochrony klienta na rynku finansowym; 5.4. Instytucjonalny system ochrony klienta rynku finansowego w Polsce; 5.4.1. Narodowy Bank Polski; 5.4.2. Komisja Nadzoru Finansowego; 5.4.3. Prezes UOKiK; 5.4.4. Rzecznik Finansowy; 5.4.5. Sądy arbitrażowe i polubowne; 5.4.6. Powiatowi rzecznicy konsumentów; 5.4.7. Organizacje społeczne; 5.5. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Część II. Instytucjonalny wymiar ochrony konsumenta na rynku finansowym. Rozdział 6. Ochrona konsumenta w kontekście działań unijnych organów nadzoru nad rynkiem finansowym: 6.1. Uwagi wstępne; 6.2. Istota prawna unijnej bezpośredniej i pośredniej ochrony konsumenta na rynku usług finansowych; 6.3. Bezpośrednie i pośrednie działania ESA na rzecz ochrony klienta rynku usług finansowych - studium przypadków; 6.4. Działania ERRS dotyczące konsumenta; 6.5. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 7. Rola banków centralnych w ochronie konsumentów na rynku finansowym: 7.1. Uwagi wstępne; 7.2. Konsument na rynku finansowym; 7.3. Ochrona konsumentów i stabilność finansowa w warunkach nowego paradygmatu regulacyjno-nadzorczego systemu finansowego; 7.4. Rola banku centralnego w zakresie ochrony praw konsumentów na rynku finansowym; 7.5. Doświadczenia międzynarodowe; 7.6. Doświadczenia krajowe; 7.7. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 8. Rola Bankowego Funduszu Gwarancyjnego w zakresie ochrony klienta na rynku finansowym: 8.1. Uwagi wstępne; 8.2. Działalność BFG a ochrona klienta na rynku finansowym - uwagi ogólne; 8.3. Działalność gwarancyjna a ochrona klienta na rynku finansowym; 8.4. Współpraca BFG w ramach KSF a ochrona klienta na rynku finansowym na przykładzie sprawy rekomendacji dotyczącej restrukturyzacji portfela kredytów mieszkaniowych w walutach obcych; 8.5. Działalność informacyjna i edukacyjna BFG a ochrona klienta na rynku finansowym; 8.6. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 9. Analiza regulacji nadzorczych oraz ocena działalności Komisji Nadzoru Finansowego w kontekście ochrony klientów sektora ubezpieczeniowego: 9.1. Uwagi wstępne; 9.2. Ochrona klientów sektora ubezpieczeniowego a regulacje nadzorcze; 9.3. Lista ostrzeżeń publicznych i jej rola w ochronie klientów; 9.4. Sankcje i kary finansowe dla zakładów ubezpieczeń; 9.5. Zasady ładu korporacyjnego dla instytucji nadzorowanych a ochrona klientów sektora ubezpieczeniowego; 9.6. Rola wytycznych i rekomendacji KNF w ochronie klientów sektora ubezpieczeniowego; 9.6.1. Uwagi wstępne; 9.6.2. Wytyczne dla zakładów ubezpieczeń dotyczące dystrybucji ubezpieczeń; 9.6.3. Rekomendacja U; 9.6.4. Wytyczne dotyczące likwidacji szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych; 9.6.5. Rekomendacje dla zakładów ubezpieczeń dotyczące badania adekwatności produktu; 9.6.6. Rekomendacje dla zakładów ubezpieczeń dotyczące systemu zarządzania produktem; 9.6.7. Rekomendacje dotyczące procesu ustalania i wypłaty zadośćuczynienia z tytułu szkody niemajątkowej z umów ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych; 9.7. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 10. Ogólna charakterystyka francuskiego Médiateur de l’Autorité des Marchés Financiers w systemie ochrony konsumenta usług finansowych: 10.1. Uwagi wstępne; 10.2. Ochrona konsumenta usług finansowych w prawie francuskim; 10.3. Mediacja w sektorze finansowym - uwagi ogólne; 10.4. Médiateur de l’Autorité des Marchés Financiers - ogólna charakterystyka; 10.5. Dyskusja na temat statusu mediatora AMF; 10.6. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 11. Zmiany w sposobie instytucjonalnej ochrony konsumenta na rynku finansowym we Francji. Analiza na przykładzie dyspozycji zawartych w Code de consommation oraz Code monétaire et financier: 11.1. Uwagi wstępne; 11.2. Ochrona konsumenta w Code de la Consommation; 11.3. Ochrona konsumenta w Code monétaire et financier; 11.4. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 12. Instytucje pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na rynku finansowym w Polsce w kontekście doświadczeń Financial Ombudsman Service w Wielkiej Brytanii: 12.1. Wstęp; 12.2. Postępowanie pozasądowe przed Bankowym Arbitrażem Konsumenckim; 12.3. Pozasądowe możliwości rozwiązania sporu przed Sądem Polubownym przy KNF; 12.4. Pozasądowe postępowanie w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przy Rzeczniku Finansowym; 12.5. Financial Ombudsman Service jako wiodąca instytucja pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na rynku finansowym w Wielkiej Brytanii; 12.6. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 13. Ochrona konsumenta na rynku usług finansowych w Stanach Zjednoczonych Ameryki w świetle działalności Biura Ochrony Finansowej Konsumentów (Consumer Financial Protection Bureau) - wybrane problemy: 13.1. Uwagi wstępne; 13.2. Kryzys finansowy i geneza zmian na rynku; 13.3. Zmiany po kryzysie - The Dodd -Frank Wall Street Reform and Consumer Protection Act; 13.4. Biuro Ochrony Finansowej Konsumentów - Consumer Financial Protection Bureau (CFPB); 13.4.1. Powołanie Biura Ochrony Finansowej Konsumentów; 13.4.2. Zadania Biura Ochrony Finansowej Konsumentów; 13.4.3. Działania nadzorcze Biura Ochrony Finansowej Konsumentów; 13.5. Zadania Biura w oparciu o inne regulacje prawne; 13.5.1. Uwagi wstępne; 13.5.2. The Truth in Consumer Leasing Act (TILA); 13.5.3. Fair Credit Billing Act; 13.5.4. Fair Credit Reporting Act; 13.5.5. The Real Estate Settlement Procedures Act; 13.5.6. Equal Credit Opportunity Act; 13.5.7. The Home Mortgage Disclosure Act; 13.5.8. Electronic Fund Transfer Act; 13.5.9. Fair Debt Collection Practices Act; 13.5.10. The Truth in Savings Act; 13.5.11. The Gramm-Leach-Bliley Act; 13.5.12. SAFE Mortgage Licensing Act; 13.6. Krytyka Dott -Frank Act i działalności CFPB; 13.7. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Część III. Aktualne wyzwania ochrony konsumenta na rynku finansowym. Rozdział 14. Koncepcja blockchain - perspektywa ochrony konsumenta: 14.1. Koncepcja blockchain - regulacja jako software; 14.2. Przykłady zastosowań koncepcji blockchain; 14.3. Niespójność blockchain z regulacją prawną zagrożeniem dla konsumenta; 14.4. Cyberbezpieczeństwo a ochrona prywatności i konsumenta; 14.5. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 15. FinTech w bankowości. Potrzeba regulacji konsumenckich?: 15.1. Uwagi wstępne; 15.2. Rozwój bankowości elektronicznej - platforma wzrostu dla FinTech; 15.2.1. Uwagi wstępne; 15.2.2. Zmiana morfologii rozwiązań bankowości elektronicznej; 15.2.3. Wnioski ze zmian rozwiązań bankowości elektronicznej; 15.3. Główne kierunki działań regulacyjnych dla FinTech w bankowości; 15.4. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 16. Zagrożenia dla klientów i banków w bankowości elektronicznej: 16.1. Uwagi wstępne; 16.2. Bankowość elektroniczna i jej klienci; 16.3. Ryzyko związane z bankowością elektroniczną; 16.3.1. Uwagi wstępne; 16.3.2. Ryzyko destrukcji tradycyjnych modeli bankowości; 16.3.3. Ryzyko oszustw elektronicznych; 16.3.4. Ryzyko niskiej kultury cyfrowej; 16.3.5. Ryzyko regulacyjne; 16.3.6. Ryzyko wynikające z wdrożenia nowych technologii; 16.4. Przeciwdziałanie zagrożeniom w bankowości elektronicznej - rekomendacje; 16.5. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 17. Rozwój rynku FinTech a problematyka ochrony konsumentów: 17.1. Pojęcie FinTech; 17.2. Problematyka nieautoryzowanych transakcji płatniczych; 17.3. Konsumenckie pożyczki internetowe; 17.4. Inwestycje na rynku Forex; 17.5. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Bibliografia. O autorach. Vienna Life.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Przesłanki i cele tworzenia przedsiębiorstwa; R.2 Zasoby przedsiębiorstwa i ich wykorzystanie; R.3 System motywacyjny a konkurencyjność przedsiębiorstwa; R.4 Przedsiębiorstwo w działaniu; R.5 Drogi rozwoju przedsiębiorstw; R.6 Identyfikacja elementów przedsiębiorstwa przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie operacyjne w dobie globalizacji / Stanisław Kasiewicz. - Warszawa : Difin, 2002. - 265, [6] s. : rys., tabele ; 23 cm.
R.1 Istota zarządzania operacyjnego: Operacyjne funkcje w biznesie; Zakres przedmiotowy; Krótka historia zarządzania operacyjnego; Kariery w sferze zarządzania operacyjnego; Zarządzanie operacyjne w procesie trans formacji polskiej gospodarki; Zarządzanie operacyjne w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność: Rola operacji w kształtowaniu konkurencyjności; Globalna konkurencja i jej atrybuty; Miary konkurencyjności w sferze operacyjnej; Budowanie przewagi konkurencyjnej; Konkurowanie firm globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy: Strategie operacyjne a strategie firmy; Elementy modelu strategii operacyjnej; Ewolucja operacyjnych priorytetów; Zapewnienie zgodności powiązania produktów z procesami Proces budowania strategii operacyjnej; Globalny wy miar strategii operacyjnej; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.4 Zarządzanie przez jakość: Strategiczne znaczenie jakości; Istota jakości; Tradycyjny model zarządzania jakością; Nowoczesny model zarządzania jakością; Tworzenie standardów jakości; Ocena TQM; Programy jakości w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.5 Projektowanie produktu: Współczesne wyzwania w sferze projektowania; Etapy projektowania produktu; Selekcja procesów produkcyjnych; Projektowanie usług; Projektowanie zorientowane na klienta; Projektowanie zorientowane na produkcję; Globalne aspekty projektowania produktów; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.6 Projektowanie procesu: Atrybuty procesu; Miary procesów; Narzędzia analizy procesów; Zarządzanie procesem udoskonaleń; Zarządzanie procesami w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.7 Projektowanie lokalizacji: System podaż/dystrybucja; Modele lokalizacji; Lokalizacja punktów usługowych; Przesłanki wyborów lokalizacyjnych firm globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.8 Prognozowanie: Rola prognozowania w zarządzaniu operacyjnym; Zakres przedmiotowy prognozowania; Metody prognozowania; Metody jakościowe; Metody ilościowe; Skuteczny system prognozowania; Prognozowanie w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.9 Planowanie zdolności produkcyjnej (ZP): Rola planowania ZP; Koncepcja ZP i jej miary; Planowanie ZP; Współczynniki wykorzystania ZP; Planowanie ZP w usługach; Aspekty czasowe powiększenia wolumenu ZP; Planowanie ZP przez firmy globalne; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.10 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami: Etapy rozwojowe produkcji przemysłowej; Przejście z systemu produkcji tradycyjnej do systemów elastycznych; Problemy zarządzania nowymi technologiami; Przegląd najważniejszych technologii; Technologie w usługach; Zarządzanie technologiami w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
Książka
W koszyku
1. Projektowane podstawy prawne restrukturyzacji przedsiębiorstwa w kryzysie, 2. Destrukcja wartości dla akcjonariuszy-wybrane czynniki, 3. Restrukturyzacja zadłużenia pośredniego i bezpośredniego w warunkach trudności finansowych przedsiębiorstwa, 4. Koszt kapitału a wartość firmy w okresie dekoniunktury, 5. Epidemiologiczny model wyceny spółek internetowych, 6. Wirtualizacja organizacji zarządzania przedsiębiorstwem, 7. Reorganizacja firmy w organizację orientowaną projektowo jako element realizacji strategii w dobie globalizacji, 8. Zmiana sytuacji finansowej wybranych przedsiębiorstw przemysłu chemicznego realizujący usługi bankowe, 9. Rola kultury organizacyjnej w przezwyciężaniu sytuacji kryzysowych w przedsiębiorstwie, 10. Rola public relations w zarządzaniu kryzysem i sytuacjami kryzysowymi przedsiębiorstwa, 11. Public relations w sytuacjach kryzysowych w przedsiębiorstwach gospodarki morskiej, 12. Programy lojalnościowe dla akcjonariuszy w procesie zarządzania wartością firmy, 13. Stopa zwrotu z kapitału - problemy definiowania, 14. Opcje rzeczywiste w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa, 15. Wykorzystanie Market Value Added i Econmic Value Added w procesie tworzenia wartości na drodze zawierania transakcji fuzji i przejęć, 16. Nadzór korporacyjny, zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a nowelizacja prawa bilansowego, 17. Wykorzystanie usług audytorskich jako narzędzi nadzoru korporacyjnego, 18. Ochrona środowiska w procesie zarządzania wartością firmy - wybrane przykłady instytucji rynku finansowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej