Łuczkiewicz Grzegorz
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(23)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(30)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Temat
Przedsiębiorstwo
(8)
Marketing
(6)
Kadry
(5)
Zarządzanie
(5)
Innowacje
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Ceny
(2)
Ekonomia
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka
(2)
Handel detaliczny
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Mediacja (socjol.)
(2)
Menedżerowie
(2)
Negocjacje
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Praca
(2)
Ryzyko
(2)
Sukces
(2)
Audyt
(1)
Banki
(1)
Bogactwo
(1)
Czas pracy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Globalizacja
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość życia
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Korupcja
(1)
Kredyt
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marketing partnerski
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Oszustwo
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Państwo
(1)
Planowanie
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Poradnictwo
(1)
Prakseologia
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychotechnika
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Płaca
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Rynek
(1)
Socjotechnika
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Swapy procentowe
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Usługi
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wojna
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Encyklopedia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Postawy klientów - dlaczego ammy się o nie troszczyć?, 2. Zadawanie odpowiednich pytań, 3. Jak robią to wielcy - badania prowadzone przez duze przedsiębiorstwa, 4. Od czego zacząć?, 5. Ile kosztują badania?, 6. Zatrudnienie specjalistów ds. badań, 7. Ile badań należy przeprowadzić, 8. Scenariusz badania, 9. Wywiad grupowy, 10. Burza mózgów i inne techniki formułowania nowych idei, 11. Badania nakietowwe, 12. Jak przygotować kwestionariusze, 13. Dobór próby do badań, 14. Metody prowadzenia badania, 15. Tabulacja danych, 16. Metody statystyczne, 17. Opowiedzieć historię - analiza wyników badania, 18. Przełożyć wyniki na działanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Koniec przymusu - początek angażowania pracowników. 1. Dyrektor ds. zaangażowania. Uczenie liderów, jak angażować swoich ludzi w dzieło trwałej sprawności i zmiany. 2. Co to jest zwiększenie zaangażowania ludzi? 3. Cztery metody zwiększania zaangażowania pracowników. 4. Irracjonalność liderów w procesie zwiększania zaangażowania pracowników w strategię i zmianę. 5. Dlaczego zaangażowanie pracowników jest ważne - brakująca połowa procesu decyzyjnego. 6. Pomiar zadowolenia pracowników to strata czasu. Część II: Projektowanie i wdrażanie skutecznego zwiększania zaangażowania pracowników. 7. Znajomość wcześniejszych schematów zaangażowania przyspiesza zmianę. 8. Przogotowania do prac projektowych nad skutecznym programem zwiększania zaangażowania pracowników. 9. Krótki przewodnik po metodach i koncepcjach programów zwiększania zaangażowania pracowników. 10. Zwiększanie zaangażowania na rzecz wdrażania strategii. Część III: Zaangażowanie jako część kultury. Konsekwencje skutecznego zwiększania zaangażowania dla liderów, pracowników i wewnętrznych doradców. 11. Tworzenie klimatu zaangażowania. Konsekwencje dla liderów i komunikacji wewnątrzorganizacyjnej. 12. Zaangażowanie pracowników - przegląd literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Coaching oparty na współpracy, 3. Zasady coachingu, 4. Proces i struktura coachingu, 5. Podstawowe umiejętności potrzebne do prowadzenia coachingu, 6. Bariery
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Formułowanie strategii innowacji. Jaki jest docelowy krąg odbiorców wartości i jak można ją wytworzyć?, 2. Pozyskiwanie informacji od klienta. Wyciszyć głos klienta - rozmwiwać o zadaniach, rezultatach i organiczeniach, 3. Odkrywanie szan rozwojowych. Wyszukiwanie niedostatecznie i nadmiernie obsługiwanych obszarów rynku, 4. Segmentacja rynku. Wykorzystanie segmentacji opartej na rezultatach w celu ujawniania obiecujących segmentów, 5. Określanie szans rozwojowych. Decyzje w sprawie ukierunkowania prac nad wytwarzaniem wartości, 6. Pozycjonowanie obecnych produktów. Powiązanie szans rozwojowych z cenionymi cechami produktu, 7. Wybór priorytetowych projektów spośród opracowywanych. Oddzielanie zwycięzców od przegranych, 8. Opracowanie przełomowych koncepcji. Wykorzystanie skoncentrowanej burzy mózgów i karty rezultatów klienta w celu wytwarzania wartości dla klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Lekcja, 2.Rozbita szyba, 3.Dobrodziejstwa zniszczenia, 4.Roboty publiczne oznaczają podatki, 5.Podatki zniechęcają do produkcji, 6.Kredyty rządowe zakłócają produkcję, 7.Przekleństwo maszyny, 8.Programy "rozkładania pracy", 9.Demobilizowane oddziały i biurokraci, 10.Fetysz pełnego zatrudnienia, 11.Kogo "chronią" cła?, 12.Kampania na rzecz eksportu, 13.Ceny "parytetowe", 14.Uratować przemysł X, 15.Jak działa system cen, 16."Stabilizowanie" cen towarów, 17.Ustalanie cen przez rząd, 18.Skutki kontroli czynszów, 19.Ustawowe płace minimalne, 20.Czy związki zawodowe naprawdę podnoszą płace?, 21."Tyle, aby odkupić produkt", 22.Funcja zysku, 23.Miraż inflacji, 24.Atak na oszczędzanie, 25.Lekcja ponowniw wyłożona, 26.Lekcja po trzydziestu latach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Natura niewinnego oszustwa 2. Przemianowanie systemu 3. Gospodarka dostosowana 4. Zwodniczy świat pracy 5. Korporacja jako biurokracja 6. Władza w korporacji 7. Mit dwóch sekretów 8. Świat finansów 9. Wytworna ucieczka od rzeczywistości 10. Koniec niewinności korporacji 11. Polityka zagraniczna i wojskowa 12. Ostatnie słowo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do procesu negocjacji, 2. Pięć podstawowych metod negocjacji, 3. Fazy negocjacji, 4. Przygotowanie i planowanie, 5. Oko w oko, 6. Komunikacja niewerbalna, 7. Środki taktyczne i sztuczki w negocjacjach, 8. Negocjacje telefoniczne, 9. Negocjacje za granicą, 10. Analizy przypadków, 11. Lista kontrolna sukces
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Wprowadzenie do procesu negocjacji; R.2 Pięć podstawowych metod negocjacji; R.3 Fazy negocjacji; R.4 Przygotowania i planowania; R.5 Oko w oko; R.6 Komunikacja niewerbalna; R.7 Środki taktyczne i sztuczki w negocjacjach; R.8 Negocjacje telefoniczne; R.9 Negocjacje za granicą; R.10 Lista kontrolna sukcesu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. łatwe pieniądze: wolność finansowa za dolara dziennie. 2. Dziesięciominutowy milioner. 3. Formuła drzewa pieniężnego: jak stworzyć strumienie gotówki napływające przez całe życie. 4. Pasmo górskie wolności finansowej: trzy wielkie góry pieniędzy. 5. Strumień pierwszy: sukces na giełdzie. 6. Strumień drugi: przyśpieszone strategie akcyjne - sześć sposobów na powiększenie zysków. 7. Strumień trzeci: podwojenie pieniędzy na giełdzie, czyli jak pomnożyć zainwestowane pieniądze. 8. Strumień czwarty: wielka wygrana na nieruchomościach. 9. Strumień piąty: zbijanie fortumny na sprzedaży egzekucyjnej i szybkiej odsprzedaży. 10. Doładownie w nieruchomościach - 11 skutecznych sposobów, by zarobić 20% lub więcej. 11. Strumień szósty: olbrzymie zyski dzięki podatkom płaconym za innych. 12. Strumień siódmy: marketing sieciowy - prawdziwa maszynka do robienia pieniędzy. 13. Strumień ósmy: infoprzedsiębiorczość - jak zbić fortunę dzięki maleńkiemu ogłoszeniu. 14. Strumień dziewiąty: licencjonowanie. 15. Strumień dziesiąty: Internet - fortuna na wyciągnięcie myszki. 16. Zmniejszanie płaconych podatków: załatać najgroźniejszy przeciek. 17. Strategie twierdzy finansowej: jak chronić wielorakie strumienie dochodów. 18. Równoważenie: zestroić wszystkie działania. 20. Dzielić się - ozostawić dziedzictwo, które nas przeżyje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do marketingu w handlu detalicznym; 2. Marketing i handel detaliczny w XXI wieku; 3. Zacho wania nabywców; 4. Główne elementy marketingu w handlu detalicznym; 5. Lokalizacja w handlu detalicznym; 6. Wizerunek, pozycjonowanie i reputacja w handlu deta licznym; 7. Projekt sklepu; 8. Asortyment w handlu detalicznym; 9. Polityka cenowa w handlu detalicznym; 10. Promocja w handlu detalicznym; 11. Obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej w handlu detalicz nym; 12. Lojalność klienta i zagadnienia pokrewne; 13. Troska o klienta i postępowanie ze skargami; 14. Zarządzanie popytem w handlu detalicznym; 15. Zaga dnienia strategiczne w handlu detalicznym; 16. Interne towy handel detaliczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inwestycja a spekulacja: wyniki jakich może oczekiwać mądry inwestor, Inwestor a inflacja, Stuleci e historii giełdy oraz poziom cen akcji z początkiem roku 1972, Ogólna polityka portfelowa: inwestor defensywny, Inwestor defensywny i akcje zwykłe, Polityka portfelowa dla inwestora przedsiębiorczego: ujęcie negatywne, Polityka portfelowa dla inwestora przedsiębiorczego: strona pozytywna, Inwestora i jego doradcy, Analiza papierów wartościowych dla inwestora laika: ujęcie ogólne, Co trzeba uwzględnić w związku z zyskami na akcję, Porównanie czterech notowanych spółek, Dobór akcji dla inwestora defensywnego i przedsiębiorczego, papiery zamienne i warranty, Cztery skrajnie interesujące przypadki, Porównanie ośmiu par spółek, Akcjonariusze i kierownictwa: polity ka wypłacania dywidend, Margines bezpieczeństwa jako centralne pojęcie inwestowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Cz.1 Wyzwanie dla menedżerów: Wykorzystać okazję; Biznes: Sukces a kontrola. Cz.2 System funkcjonowania firmy: Orientacja na klienta i najlepszy produkt; Usprawnienie funkcjonowania firmy i najważniejsze kompetencje; Minimalizowanie kosztów. Cz.3 Zwycięska firma: Potęga sprawności operacyjnej; Wyprzedzić konkurentów pod względem rozwoju. Cz.4 Zapewnić sukces: Doceniać ludzi; Strategiczne programowanie wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywy poszukiwań nowych metod pomiaru ryzyka kredytowego i zarządzania nim, Tradycyjne metody pomiaru ryzyka kredytowego, Pożyczki traktowane jak opcje i model firmy KMV, Metoda VAR , Metoda ubezpieczeniowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zawód "sprzedawca" : 1.Profesjonalny sprzedawca, 2.Społeczne, etyczne i prawne problemy związane ze sprzedażą. Cz.II Przygotowanie do sprzedaży relacyjnej : 3.Psycho logia sprzedaży : dlaczego ludzie kupują?, 4.Komunikac ja podstawą tworzenia relacji, 5.Wiedza sprzedawcy na temat klientów, produktów i technologii. Cz.III Proces sprzedaży relacyjnej : 6.Poszukiwanie po tencjalnych klientów, 7.Planowanie rozmowy z klientem, 8.Wybór metody prezentacji, 9.Strategia rozpoczęcia prezentacji, 10.Elementy prezentacji, 11.Odpowiadanie na zastrzeżenia klienta, 12.Zamknięcie sprzedaży, 13. Obsługa i kontakty po sprzedaży. Cz.IV Klucz do sukcesu - zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży : 14.Zarządzanie czasem i obszarem sprzeda ży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139, 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jak opracować własny plan osiągnięcia sukcesu, 2. Jak być wiarygodnym, 3. Jak sprawiać wrażenie człowieka sukcesu, 4. Jak się wyróżniać, 5. Jak poznawać klienta, 6. Jak promować własną działalność, 7. Jak utrzymywać kontakty, 8. Jak wykazywać się zaangażowaniem, 9. Jak stawać się bardziej wiarygodnym, 10. Jak rozwijać relacje, 11. Jak radzić sobie w różnych relacjach, 12. Jak współpracować z klientami w fazie realizacji projektu, 13. Jak pracować na bieżąco z klientami, 14. Jak postępować z klientami w razie pojawienia się problemów, 15. Jak zarabiać, 16. Wnioski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od czego zacząć?; Myślenie systemowe; Mistrzostwo osobiste; Modele myślowe; Wspólna wizja; Zespołowe uczenie się; Obszary praktyki; Rubieże; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do planowanie marketingowego, 2. Analiza bieżącej sytuacji, 3. Zdobywanie wiedzy o rynkach i klientach, 4. Segmentacja wyboru rynku docelowego i pozycjonowanie, 5. Planowanie strategii działania, celów i narzędzi marketingu, 6. Planowanie strategii produktu i marki, 7. Planowanie strategii dystrybucji i logistyki, 8. Planowanie strategii cenowych, 9. Planowanie strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej, 10. Planowanie pomiaru wyników i kontroli wdrażania planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrozumieć proces marketingowy; 2. Proces planowania marketingowego: Główne etapy; Obalenie mitów; 3. Audyt marketingowy: Audyt klientów i rynków; Audyt produktu; 6. Ustalenie celów i projektowanie strategii marketingowych; 7. Plan zintegrowanej komunikacji marketingowej; 8. Plan sprzedaży; 9. Planowanie cen; 10. Plan zarządzania kanałami dystrybucji. Droga do rynku; 11. Plan zarządzania relacjami z klientem; 12. Problemy wdrożeniowe planowania marketingowego; 13. Pomiar efektywności planowania marketingowego; 14. Metodyczny system planowania marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ujęcia stosunków międzynarodowych. 2. Kontekst historyczny współczesnych stosunków międzynarodowych. 3. Konkurencyjne perspektywy. Jak myśleć teoretycznie o stosunkach międzynarodowych. 4. System międzynarodowy. 5. Państwo. 6. Jednostka. 7. Organizacje międzyrządowe, organizacje pozarządowe i prawo międzynarodowe. 8. Wojna i konflikt. 9. Międzynarodowa ekonomia polityczna. 10. Zagadnienia globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do zarządzania projektami; R.2 Definiowanie projektu; R.3 Szacowanie kosztów projektu; R.4 Zarządzanie ryzykiem; R.5 Organizacja projektu; R.6 Struktura podziału pracy; R.7 Planowanie projektu w czasie; R.8 Planowanie wykorzystania zasobów podczas realizacji projektu; R.9 Wdrażanie planu; R.10 Zarządzanie zaopatrzeniem; R.11 Zarządzanie zmianami; R.12 Zarządzanie kosztami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej