Pedagodzy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Przybysz-Zaremba Małgorzata
(1)
Stepaniuk Joanna
(1)
Stokowska-Zagdan Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(34)
6-8 lat
(31)
Dzieci
(29)
0-5 lat
(27)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(21)
Pedagodzy
(1)
Przedszkola
(18)
Szkoły wyższe
(17)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(17)
9-13 lat
(13)
Szkoły specjalne
(9)
Klasa 1.
(8)
Klasa 2.
(8)
Klasa 3.
(8)
Nauczyciele
(8)
Logopedzi
(7)
Rodzice
(7)
Szkoły zawodowe
(5)
Pracownicy naukowi
(4)
Prawnicy
(4)
Adwokaci
(3)
Klasa 4.
(3)
Klasa 5.
(3)
Klasa 6.
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Urzędnicy
(3)
14-17 lat
(2)
Aplikanci
(2)
Chorzy z afazją
(2)
Pracownicy HR
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Szkoły policealne
(2)
Technikum
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Doradcy podatkowi
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Klasa 0.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Komornicy sądowi
(1)
Młodzież
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Sędziowie
(1)
Służby specjalne
(1)
Temat
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Część 1. WYBRANE OBSZARY DIAGNOZY W PEDAGOGICE: Diagnoza czynników ryzyka i czynników chroniących w zakresie zachowań suicydalnych młodzieży – zarys problemu; Zachowania suicydalne dzieci i młodzieży w świetle badań; Holistyczna diagnoza rodziny jako najważniejszego środowiska wychowawczego w perspektywie familiologii; Środowisko rodzinne a kompetencje społeczne uczniów w młodszym wieku szkolnym; Współczesne dyskursy wokół diagnozy i terapii słuchu; Samoocena ucznia w perspektywie pracy nauczyciela szkoły podstawowej; Współczesne problemy rozwoju pedagogiki muzealnej w Ukrainie; Dobre samopoczucie czy zdrowie psychiczne? Refleksje nad kondycją psychiczną współczesnego człowieka; Instytucjonalizm jako kwintesencja mentalności społeczeństwa; Część 2. PROFILAKTYKA WOBEC WYBRANYCH PROBLEMÓW, SYTUACJI I ZAGROŻEŃ: Gotowość logopedów do realizacji zadań w zakresie profilaktyki zaburzeń komunikacji; Szkoła w profilaktyce sytuacji granicznych; Rodzaje zachowań ryzykownych wśród uczniów szkół ponadpodstawowych i sposoby ich niwelowania; Zapobieganie zachowaniom suicydalnym; Część 3. WYBRANE METODY PRACY, POMOCY I WSPARCIA (TERAPEUTYCZNEGO) DZIECI, MŁODZIEŻY ORAZ DOROSŁYCH: Metody wspomagające pracę dydaktyczną nauczyciela akademickiego; Żywa biblioteka jako metoda edukacji antydyskryminacyjnej; Aromaterapia, chromoterapia, luminoterapia i chi ball wsparciem oddziaływań logopedycznych; Bajkoterapia w edukacji dziecka w wieku przedszkolnym; Changing the Known into the Fresh; Modernizing Traditional TEFL Methods and Techniques When Teaching English to Young Learners as a Segment of Lifelong Education; Pomoc rodzinie i dziecku z FASD – okiem pedagoga: potrzeby, możliwości, propozycje rozwiązań systemowych; Metoda projektów jako element rozwoju kompetencji i narzędzie pracy pracowników socjalnych oraz edukatorów w kształceniu i pracy z młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; Noty o autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej