Form of Work
Książki
(4)
Status
available
(4)
only on-site
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(3)
Author
Capiński Marek
(1)
Dietl Jerzy
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Lisiński Marek
(1)
Year
1990 - 1999
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Zarządzanie
(2)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
4 results Filter
No cover
Book
In basket
(Projekt Phare-Fiesta II)
ISBN: 83-907998-4-7
Prowadzenie działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej; Pani Ania bierze inicjatywę gospodarczą w swoje ręce; Podatkowe obciążenie dochodów; Powstawanie, wykonywanie i wygasanie zobowiązań podatkowych; Analiza efektywności działania firmy na przykładzie Zakładów Przemysłu Odzieżowego VISTULA S.A.; Analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa; Analiza zdolności kredytowej przedsiębiorstwa budownictwa przemysłowego "X" po jego prywatyzacji; Młode małżeństwo a problem mieszkaniowy; Jak decyzja inwestycyjna może wpłynąć na dochód właściciela; Ocena opłacalności inwestycyjnej "Budowa stacji paliw" w firmie COMPLEX S.A.; Inwestować czy nie - oto jest pytanie; Przypadek z zarządzania finansami "Dylematy zbrojeniówki".
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
(Projekt Phare-Fiesta II)
ISBN: 83-907998-3-8
Wprowadzenie; Zarządzanie marketingowe w firmie "Spetech" Sp. z o.o.; Strategia zmierzająca do umacnia nia pozycji rynkowej produktu na przykładzie wyboru wariantu umacniania pozycji handlowej na rynku margary ny w Polsce; Strategia marketingowa firmy "Medex"; Wprowadzenie serii kosmetyków pilęgnacyjnych przez fir mę Cosmetics S.A.; Strategia merchandisingu na przykła dzie "International Foods Company"; Wejście na rynek Polski oraz ekspansja firmy "International Chemist Di stributor"; Wprowadzenie na rynek napoju izotonicznego "Dynamic" (szansa czy ryzyko dla ZPOW "Agros-Łowicz"; L.G.Petro Bank - strategia wprowadzania na rynek nowe go produktu - "Home Banking"; Działania promocyjne jako element strategii marketingowej firmy; Hurtownia artykułów chemicznych i kosmetycznych "Nochem"; Strate gia produktu w Zakładach Przemysłu Odzieżowego "Vistu la" S.A.; Kształtowanie wizerunku firmy na podstawie przedsiębiorstwa "Tymbark" S.A.; Wprowadzenie na rynek nowej marki komputerów - "Oxford" Komputer; "Orion" - kasy fiskalne na rynku kas rejestracyjnych; "Alfa" Sp. z o.o. - na rynku automatycznej identyfikacji; Akcja promocyjna kredytów konsumpcyjnych Banku PKO BP; Kampa nia promocyjno-reklamowa "Inwazji mocy`97" Radia RMF FM; Planowanie kampanii reklamowej kamery video Sony NP-55H.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Projekt Phare-Fiesta II)
ISBN: 83-907998-8-X
Wprowadzenie; "Happy Days"; Bank Inicjatyw Gospodarczych SA. Zastosowanie metody scenariuszy stanów otoczenia do analizy otoczenia firmy; Wydawnictwo Muza SA Analiza kluczowych czynników sukcesu; Działalność DAEWOO MOTOR w Polsce. Ocena atrakcyjności sektora; Narodowy Fundusz Inwestycyjny. Zastosowanie macierzy Mckinseya do analizy i oceny portfela inwestycyjnego firmy; Optymalizacja portfela produkcji przedsiębiorstwa w celu uzyskania strategicznej przewagi konkurencyjnej. Przykład produkcji ALPEX KARLINO SA; Wykorzystanie analizy sektorowej w określeniu strategii firmy Analiza strategiczna Kopalni Kamienia "Czatkowice" sp. z o.o.; Czy prezydent powinien być zadowolony? Zastosowanie metody SPACE do analizy strategicznej firmy; "Jak się buduje imperium prasowe w Polsce, czyli strategie rozwoju organizacji medialnej na przykładzie koncernu Orkla Media Polska"; Przesłanki i skutki prze kształcenia stoczni Szczecińskiej w Holding; Zastosowanie systemu MRP II do planowania produkcji w OPTIMUS SA; Jak wydać płytę kompaktową-Gamma sc.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Projekt Phare-Fiesta II)
ISBN: 83-907998-9-8
Cz.1 Zarządzanie rozwojem firmy: Strategia rozwojowa firmy; Zmiany organizacyjne i rozwój PPHU "Mag" w Bochni; Powstanie i strategia rozwoju Radia "Łan" Proszowice; Diagnozowanie rozwoju Firmy Handlowej "KrakChemia" S.A.; Ocena zdolności firmy do rozwoju na przykładzie "Mostostalu" Kraków S.A.; Łącka śliwowica. Cz.2 Restrukturyzacja przedsiębiorstw: Program restrukturyzacji pięciu kopalń węgla kamiennego w ramach Holdingu Węglowego S.A.; Restrukturyzacja organizacyjna Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego "Nowy Sącz" S.A Zmiany ekonomiczno-produkcyjne w procesie przekształceń Krakowskiej Fabryki Aparatów Pomiarowych S.A.; Opis sytuacji Przedsiębiorstwa "Ogród" pod katem formułowania programu restrukturyzacji; Założenia programu naprawczego dla Zakładu Hutniczego. Cz.3 Doskonalenie struktur organizacyjnych: Diagnoza i projekt struktury organizacyjnej Zakładu Energetycznego Analiza i usprawnienie struktury organizacyjnej Przedsiębiorstwa Usług Socjalnych "HUT-PUS" S.A.; Analiza wybranych aspektów struktury organizacyjnej Zakładów Przemysłu Odzieżowego "Vistula" S.A.
na skróty przywiedzie cię do sukcesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again