Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia
(2)
Autor
Błasiak-Tytuła Marzena
(2)
Orłowska-Popek Zdzisława
(2)
Siudak Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Język polski
(1)
Mowa
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Neurologopedia
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Norma czy zaburzenia rozwoju dzieci dwujęzycznych, Dziennik wydarzeń jako technika budowania komunikacji językowej, Znaczenie oceny rozwoju mowy dla diagnozy zespołu Aspergera, Zawiłości diagnozy a jednoznaczność terapii dzieci ze spektrum FASD, Neurobiologiczne podstawy prenatalnej stymulacji narządu słuchu, Stymulacja funkcji audytywnych w terapii zaburzeń mowy, O potrzebie wczesnej interwencji w przypadku dziecka z alalią, Wczesne wspomaganie rozwoju mowy dziecka dwujęzycznego. Profilaktyka logopedyczna w sytuacji dwujęzyczności klasycznej, Gotowość edukacyjna – o umiejętności artykulacji dźwięków mowy przez dzieci w wieku przedszkolnym (wybrane problemy), Torowanie ruchu artykulacyjnego, Problem percepcji czasu jako zagadnienie neurobiologiczne i logopedyczne, Czy płeć może determinować zaburzenia rozwoju języka? Wstępna analiza wpływu różnic w budowie i funkcjonowaniu mózgu kobiet i mężczyzn na werbalne opracowanie rzeczywistości z punktu widzenia obserwowanych zaburzeń rozwoju językowego, Między „głoska pisaną” a „literą mówiona” czyli o fenomenie i przekleństwie (nie)spójności mowy i pisma na przestrzeni dziejów – na wybranych przykładach źródłowych, Longitudinalne badania efektów wprowadzenia Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania do edukacji przedszkolnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ocena rozwoju mowy dzieci polskich za granicą – na podstawie badań w północnych Włoszech, Kształtowanie kompetencji leksykalnej uczących się – ku optymalizacji działań dydaktycznych, Neurobiologiczne uwarunkowania procesu glottodydaktycznego. W stronę językowych badań neurodydaktycznych, Język ojczysty jako narzędzie technologii społecznej: polityka językowa w edukacji, Dwujęzyczność w praktyce glottodydaktycznej – programy i podręczniki dla dzieci i młodzieży uczącej się za granicami Polski, Dwujęzyczne dzieci dyslektyczne w polskiej szkole za granicą. Na przykładzie Polskiej Szkoły Sobotniej w Plymouth, Nauczanie języka polskiego jako odziedziczonego dzieci zagrożonych dysleksją, Polski jako język odziedziczony – zasada Focus on form w nauczaniu gramatyki, Programowanie języka polskiego jako obcego na zajęciach z cudzoziemcami – wprowadzanie zaimków, Rola kompetencji fonologicznej we współczesnych koncepcjach glottodydaktycznych – ujęcie diachroniczne, Techniki addytywne w ćwiczeniach artykulacyjnych dla obcokrajowców, Rozwijanie umiejętności czytania ze zrozumieniem tekstów internetowych na lekcjach języka polskiego jako obcego, Rozwijanie językowych kompetencji komunikacyjnych u dorosłych osób dwujęzycznych, Dwujęzyczność w praktyce glottodydaktycznej – nauczanie dorosłych języka polskiego jako odziedziczonego: programy nauczania i praca z tekstem, Nauczanie języka poprzez strategię ludyczną w każdej grupie wiekowej, Nauczanie języka angielskiego metodą krakowską. Studium przypadku, Dwujęzyczność mieszana – drogą do „ajęzyczności” u osób z głuchotą prelingwalną, „Komnata tajemnic” – obraz przeżyć rodziców dwujęzycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej