Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(3)
only on-site
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(2)
Author
Armstrong Gary
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gos Waldemar
(1)
Kalinowski Jacek
(1)
Kotler Philip
(1)
Nita Bartłomiej
(1)
Wnuk-Pel Tomasz
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Finanse
(1)
Handel
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rynek
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Towar
(1)
3 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-63391-26-3
Zawiera: Wstęp. O autorze. Rozdział 1. Istota i zadania operacyjnej rachunkowości zarządczej. Rozdział 2. Złożone problemy klasyfikacji kosztów na potrzeby zarządzania. Rozdział 3. Analiza relacji koszty-wolumen-zysk dla przedsiębiorstwa jednoasortymentowego. Rozdział 4. Analiza relacji koszty-wolumen–zysk dla przedsiębiorstwa wieloasortymentowego, analiza dźwigni i analiza wrażliwości. Rozdział 5. Podejmowanie decyzji w krótkim czasie. Rozdział 6. Wyodrębnienie i ocena ośrodków odpowiedzialności za koszty, przychody, zyski i inwestycje. Rozdział 7. Zaawansowane problemy budowy i wykorzystania wielostopniowych oraz wieloblokowych rachunków kosztów i wyników. Rozdział 8. Polityka cenowa. Rozdział 9. Ceny transferowe w strukturach zdecentralizowanych. Rozdział 10. Budżetowanie poziomu działalności, przychodów i kosztów. Rozdział 11. Struktura i zasady sporządzania głównego budżetu przedsiębiorstwa. Rozdział 12. Ocena wykonania budżetów dla wyodrębnionych ośrodków odpowiedzialności i firmy jako całości. Rozdział 13. Zarządzanie zapasami za pomocą modelu ekonomicznej wielkości zamówienia. Rozdział 14. Zarządzanie zapasami dokładnie na czas oraz przy wykorzystaniu teorii ograniczeń. Rozdział 15. Organizacja systemu rachunkowości zarządczej – rola specjalistów rachunkowości zarządczej (controllingu). Rozdział 16. Ewolucja rachunkowości zarządczej. Sugerowane odpowiedzi do pytań testowych i studiów przypadków. Wyjaśnienia do pytań testowych. Bibliografia. Spis studiów przypadków – problematyka. Wykaz skrótów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 657 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 657
Book
In basket
ISBN: 978-83-63391-10-2
Zawiera: Cz. I. Definicja marketingu i procesu marketingowego: 1. Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta; 2. Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem; Cz. II. Zrozumieć rynek i konsumentów: 3. Analiza otoczenia marketingowego; 4. Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów; 5. Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego; Cz. III. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta: 6. Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych; 7. Produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta; 8. Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu; 9. Strategia cenowa: zrozumienie i pozyskanie wartości od klienta; 10. Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi; 11. Handel detaliczny i hurtowy; 12. Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations; 13. Sprzedaż osobista i Promocja sprzedaży; 14. Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem; Cz. IV. Rozszerzenie marketingu: 15. Rynek globalny; 16. Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu; Dodatki: Plan marketingowy; Marketing w liczbach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(70-lecie Katedry Rachunkowości Uniwersytetu Łódzkiego)
ISBN: 978-83-63391-64-5
Zawiera: R. 1 Zarządzanie finansami: Wprowadzenie; Metody badawcze; Istota i zadania uczelni publicznej; Przegląd definicji dotyczących funduszy, finansowania i środków pieniężnych; Plan rzeczowo-finansowy jako narzędzie zarządzania finansami uczelni publicznej; Wynik finansowy uczelni publicznej; Źródła przychodów na uczelni publicznej; Podsumowanie. R. 2 System rachunkowości uczelni: Wprowadzenie; Metody badawcze; Proces zmian w systemie rachunkowości uczelni w wybranych krajach europejskich; Wpływ otoczenia uczelni na zarządzanie; Odbiorcy informacji i ich potrzeby informacyjne; Podsystem rachunkowości zarządczej – podstawowe źródło informacji w systemie informacyjnym uczelni; Kompleksowy System Informacyjny do zarządzania Uniwersytetem Łódzkim – analiza przypadku; Podsumowanie. R. 3 Zarządzanie dokonaniami uczelni: Wprowadzenie; Metody badawcze; Istota i obszary pomiaru dokonań w zarządzaniu uczelnią publiczną; Metody pomiaru dokonań i zarządzania dokonaniami; Analizy benchmarkingowe; Rola controllingu w zarządzaniu dokonaniami uczelni; Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again