Form of Work
Książki
(35)
Status
available
(25)
only on-site
(23)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(23)
Author
Dobek-Ostrowska Bogusława
(3)
Benedikt Antoni
(2)
Birkenbihl Vera F
(2)
Lemmermann Heinz
(2)
Sierocka Beata
(2)
Smektała Tymon
(2)
Smektała Tymon (1977- )
(2)
Barański Jarosław
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Burton Celia
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Ciolkosz Krystyna
(1)
Dahlgren Peter
(1)
Dykier Monika
(1)
Eisler-Mertz Christiane
(1)
Feldman Robert S
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Fiske John
(1)
Gierczak Aleksandra
(1)
Herriger Catherine
(1)
Hudak Marta
(1)
Jarmuła Anna
(1)
Lucas Manfred
(1)
Mazurek Dobrosława
(1)
Michael Norma
(1)
Mielnik Izabela
(1)
Muller Ronald
(1)
Ociepka Beata
(1)
Rahden Putti von
(1)
Ruckle Horst
(1)
Rupper Peter
(1)
Skałecka Natasza
(1)
Sorlin Pierre
(1)
Soróbka Tomasz
(1)
Sparks Colin
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Steciwko Andrzej
(1)
Sztejnberg Aleksander
(1)
Szymbor Jerzy
(1)
Thompson John B
(1)
Turk Christopher
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Warner Tony
(1)
Waszyński Edmund
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Witek Ewelina
(1)
Ściślak Jarosław
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(11)
Country
Poland
(35)
Language
Polish
(35)
Subject
Komunikacja społeczna
(15)
Środki masowego przekazu
(6)
Public relations
(5)
Autoprezentacja
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Reklama
(3)
Retoryka
(3)
Dyskusja
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Gesty
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Internet
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Motywacja
(2)
Organizacja
(2)
Perswazja
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Benchmarking
(1)
Chorzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Etyka lekarska
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Interes społeczny
(1)
Kadry
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Kryzys
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Mimika
(1)
Negocjacje
(1)
Obrady
(1)
Osobowość
(1)
Pamięć
(1)
Polityka
(1)
Postawa ciała
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia lekarska
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reengineering*
(1)
Rozmowa
(1)
Samopoznanie
(1)
Samowychowanie
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie
(1)
35 results Filter
Book
In basket
(Kreatywność)
ISBN: 978-83-7277-250-3
1. Podstawowe fakty na temat dziennikarstwa, 2. Zalety i wady pracy dziennikarskiej, 3. Formy dziennikarskie - rodzaje i podstawowe zasady, 4. Dziennikarstwo prasowe, 5. Dziennikarstwo internetowe, 6. " Jadąc na materiał", czyli przygotowanie do pisania, 7. Pierwsze kroki w dziennikarstwie, 8. Podsumowanie, czyli o obiektywiźmie słów kilka
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja bez słów : rytuały społeczne / Catherine Herriger. - Wyd.2. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, [b.r.]. - 115, [2] s. ; 20 cm.
ISBN: 83-7249-117-8
1. Pragnienie sukcesu, 2. Komunikacja jako więź, 3. Cudowne uzdrowienia - Pani Mara i spółka, 4. Rytułały społeczne, 5. Rytułały w świecie biznesu, 6. Rytuały dnia powszechnego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87197-12-2
1. Dialog : dyskusja i debata . 2. Dyskusje i pertraktacje . 3. Techniki argumentacji .4. Wskazówki dla prowadzących dyskusję .
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja wizerunkowa : e-public relations / Tymon Smektała. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum , b.r. - 196 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Kreatywność)
ISBN: 978-83-7277-828-4
Zawiera: R. 1 Istota dziedziny public relations: Podstawowe definicje; Grupy docelowe działań public relations; Znaczenie public relations dla działalności współczesnych przedsiębiorstw; Public relations jako proces komunikacji. R. 2 Przestrzeń Internetu jako platforma przedsięwzięć public relations: Proces komercjalizacji Internetu; Charakterystyka medium; Przegląd narzędzi internetowych; Wpływ Internetu na specyfikę przedsięwzięć public relations; Modele prowadzenia przedsięwzięć public relations w przestrzeni Internetu; Analiza i planowanie internetowych przedsięwzięć public relations. R. 3 Tradycyjny model komunikacji z otoczeniem przedsiębiorstwa wsparty narzędziami internetowymi: Wykorzystanie Internetu przez przedstawicieli mediów; Narzędzia internetowe w kontaktach z przedstawicielami mediów. R. 4 e-PR - nowa forma prowadzenia przedsięwzięć public relations: Czym jest e-PR?; Targeting e-PR; Narzędzia internetowe w przedsięwzięciach e-PR; Witryna WWW platformą przedsięwzięć e-PR; Jak zwiększyć liczbę odwiedzin witryny WWW przedsiębiorstwa?; Poczta elektroniczna w przedsięwzięciach e-PR; Listy i fora dyskusyjne w przedsięwzięciach e-PR; Komunikatory w przedsięwzięciach e-PR; Globalne aspekty przedsięwzięć e-PR; Jak oceniać efektywność przedsięwzięć e-PR? R. 5 e-Społeczności: Definicja e-społeczności; Tworzenie e-społeczności; Zarządzanie e-społeczności. R. 6 Internet w kryzysowym public relations: Definicja i typologia sytuacji kryzysowych; Kryzysowe public relations wykorzystujące narzędzia tradycyjne; e-PR w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw; Internet przyczyną sytuacji kryzysowych. Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja wizerunkowa : nowoczesne narzędzia / Ewelina Witek. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum , [2015]. - 180 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Kreatywność)
ISBN: 978-83-7277-818-5
Zawiera: R. 1 Reklama jako forma komunikacji: Zwrot komunikacyjny; Czym jest reklama?; Język reklamy; rola reklamy w procesie komunikacji społecznej; Reklama jako idea; Komunikacja informacyjna. R. 2 Media a reklama: Podział typów reklam ze względu na nośnik; Reklama zewnętrzna - miejska; Reklama ambientowa. R. 3 Nowoczesne nośniki reklamy w promocji produktu: Funkcje promocji; Narzędzia internetowe; Narzędzia multimedialne; Książka jako nośnik reklamy produktu. R. 4 Tożsamość i wizerunek marki: Definicje tożsamości i wizerunku marki; Tożsamość a wizerunek. Na czym polega różnica?; Identyfikacja wizualna; Proces komunikacji wizerunkowej; Świadomość marki; Lokowanie produktu; Emotional branding; Brief kreatywny; Dizajn w kreowaniu marki. R. 5 Społeczne kreowanie marki: Krótka historia public relations; Istota i cele public relations; Kampania społeczna - skuteczny dialog ze społeczeństwem; Rola ambasadora marki. R. 6 Technologiczne kreowanie marki: Rola e-PR w promocji wizerunku firmy; Rola agencji interaktywnych; Media interaktywne; Podstawowe narzędzia e-PR; Social media; Marketing szeptany.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Kreatywność)
ISBN: 978-83-7277-813-0
Zawiera: Wstęp; Cz. I Komunikacja wizualna: R. 1 Autoprezentacja i jej elementy; R. 2 Style autoprezentacji; R. 3 Ulegać czy nie ulegać stereotypom? R. 4 Wizerunek własny a wizerunek organizacji. Cz. II Public relations: R. 1 Co to jest Public relations?; R. 2 Kontakty z mediami; R. 3 Udział w życiu społecznym. Cz. III Reklama: R.1 Co to jest reklama?; R. 2 Krótka historia reklamy; R.3 Budowa przekazu reklamowego; R. 4 Najpopularniejsze formy reklamy. Cz. IV Branding: R. 1 Co to jest branding?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7277-799-7
Zawiera: Wstęp: Kogo o dlaczego może ta książka zainteresować? Cz. I. Pierwszy kontakt z mediami: R.1. Kim oni są? Rzecz o tym, jak pracują dziennikarze i co z tego wynika dla ich partnerów: Komu potrzebne są media? Rozpoznanie rynku; Podział mediów; Zasięg mediów; Kim oni są? Dziennikarze. R.2. Czwarta władza bez zasieków, czyli o sposobach docierania do mediów: Jak korzystać z mediów?; Co zainteresuje dziennikarzy?; Wybór adresata to podstawa. R.3. Wszystko może być pretekstem do rozmowy: Metody podtrzymywania obecności w mediach. R.4. Psycholodzy to już dawno opisali: Co zapamiętujemy?; Pierwsze wrażenie: Co zrobić, żeby pierwsze wrażenie było pozytywne? R.5. Jak to się robi – niektóre formy wypowiedzi stosowane w środkach przekazu: Powiedz to jeszcze krócej; Formy obecności w mediach; Jak dostarczać materiał redaktorski? R.6. Konferencja prasowa: Dlaczego warto?; Konferencja prasowa; Spotkanie prasowe. R.7. Trema, która pomaga, nie paraliżuje…: Tak się objawia trema; To trzeba wiedzieć; Jak działa trema; Opanowywanie tremy. R.8. O zachowaniu przed kamerą i mikrofonem: Studio. R.9. Jak w kontaktach z mediami korzystać z wiedzy o body language? (czyli języku ciała, komunikacji niewerbalnej i porozumiewaniu się bez słów): Tyle hałasu o… bezgłośny język; Małomówne gaduły; Nie ma emocji – nie będzie zmiany!; Gesty, które pomagają; Gesty, które przeszkadzają; Powiedzmy to prościej; Zauważyłem! Co dalej?; Choć to oczywiste, to trzeba zaznaczyć. R.10. Przed kamerą – kilka porad praktycznych: Makijaż; Ubiór; Ruch; Uśmiech. R.11. Studio radiowe – kilka zasad zachowania: Mikrofon; Chrypka; Słuchawki; Głos. Cz. II. Trochę na marginesie: rzecz przydatna nie tylko w mediach, czyli o wizerunku: R.12. Image – znak czasów: Ekonomia dla twórców wizerunku. R.13. „Moje na wierzchu!”. R.14. Zróbmy to inaczej! R.15. Kiedy nikt nie czuwa: Ku pokrzepieniu serc! Cz. III. Prawne konteksty kontaktów z mediami: R.16. Prawa dziennikarzy: Dziennikarz ma prawo do uzyskiwania informacji; Wizerunek; Głos; Autoryzacja; Sprostowanie; Odpowiedzi; Tajemnica; Kryptoreklama; Dobra osobiste. Cz. IV. Mówić, nie mówić: R.17. „Nie!” – podobno to takie proste: Gdy zabraknie odwagi, by powiedzieć „nie”; Gdy nie ma czarnej polewki; Kiedy się zgadzać?; Jak nie mówić „nie”; Zamiast ściągi. R.18. Antysłownik… czyli czego nie mówić dziennikarzom: Sytuacja I. „Wy i tak wszystko przekręcicie”; Sytuacja II. „Nic nie wiem”; Sytuacja III. „Kto pana tu wpuścił”; Sytuacja IV. „Bo powinien pan to inaczej napisać”; Sytuacja V. „Ja panu pokażę”. R.19. Co branża to inaczej: Urzędnicy – zawsze na serio; Naukowcy – bez słownika nie podchodź!; Politycy – impregnowani na śmieszność; Biznesmeni i menedżerowie – arogancja i urok pieniędzy; Rzecznicy prasowi – co ja tu robię?; Duchowni – zawsze z ambony.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
ISBN: 978-83-7277-933-5
Zawiera: R. 1 Public relations. Definicje, cele, zasady, narzędzia: Definicje public relations, Rola i cele public relations; Grupy docelowe działań public relations; Arsenał środków i działania public relations; Public relations jako proces komunikacyjny; Czym public relations nie jest; Prawidła public relations. R. 2 Sytuacje kryzysowe. Definicje, typy, etapy, udziałowcy: Definicje sytuacji kryzysowej; Typy sytuacji kryzysowych; Etapy sytuacji kryzysowych; Udziałowcy sytuacji kryzysowych; Konflikt medialny. R. 3 Public relations w sytuacjach kryzysowych: Rola opinii publicznej; Public relations w czasach spokoju; Plany działań w sytuacjach kryzysowych; Działania w trakcie sytuacji kryzysowej; Reguły działań public relations w zależności od typy sytuacji kryzysowej; Działania po opanowaniu kryzysu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7277-957-1
Zawiera: Cz. I Logika instytucji: R. 1 Media jako sfera publiczna - ponowna analiza; R. 2 Żegnaj, Hildy Johnson! - upadek „poważnej prasy”; R. 3 Sprzedaż poparcia w kampaniach społecznych - sfera publiczna jako rynek telewizyjny; R. 4 Wyjście poza zrównoważony pluralizm - media elektroniczne w Niemczech. Cz. II Polityka a dziennikarstwo: R. 5 Skrawki i migawki - pocięte newsy, gadające głowy i rozwidlenie polityki amerykańskiej; R. 6 Sfera publiczna i sposób wykorzystywania informacji w ‘koalicyjnym” systemie rządów; R. 7 „Zabawa w krzesła”? - trzy sfery publiczne w Polsce; R. 8 Dyskurs polityczny - rozważania o sprawach publicznych w Stanach Zjednoczonych i w Danii. Cz. III Praktyka dziennikarska: Globalna redakcja informacyjna - globalizacja wiadomości telewizyjnych: podobieństwa i różnorodność; Tyrania intymności? Kobiety, kobiecość i wiadomości telewizyjne; Opowieści z telelandii - prasa popularna i telewizja w Wielkiej Brytanii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
ISBN: 83-7249-090-2
Wprowadzenie do komunikowania międzynarodowego i międzykulturowego, Język w komunikowaniu międzynarodowym, Historia komunikowania międzynarodowego, Globalizacja, Media i wojna, Międzynarodowe regulacje działalności mediów, Społeczeństwo informacyjne, Public relations na arenie międzynarodowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
ISBN: 978-83-7277-962-5
Zawiera: Część I. Zasady komunikowania międzyludzkiego. 1: Ogólne zasady porozumiewania się. Część II. Komunikowanie się lekarza z pacjentem. 2: Porozumiewanie się lekarza z pacjentem i pacjenta z lekarzem; 3: Empatia a relacja lekarz-pacjent; 4: Psychologiczne aspekty jatropatogenii; 5: Komunikowanie werbalne i niewerbalne; 6: Przestrzeń gabinetu lekarskiego jako warunek komunikowania się; 7: Zachowanie intymności pacjentki w gabinecie ginekologicznym; 8: Przestrzeganie zaleceń lekarskich; 9: Zasady komunikowania się lekarza z pacjentem z uwzględnieniem przewlekle i ciężko chorego; 10: Rozmowa z nieuleczalnie chorym; 11: Choroba jako dewiacja społeczna i jej znaczenie w komunikowaniu się lekarza z pacjentem; 12: Wyznaczniki efektywności postępowania lekarskiego w oczach pacjenta; 13: Potrzeby i oczekiwania pacjentów objętych opieką lekarza rodzinnego; 14: Czynniki wpływające na jakoś komunikowania się lekarza z pacjentem i jego rodziną lub najbliższym mu otoczeniem. Część III. Etyczne i prawne aspekty komunikowania się lekarza z pacjentem. 15: Troska, zaufanie i sprawiedliwość jako wartości ustanawiające w etyce medycznej; 16: Między deontologią a autonomią pacjenta. O granicach słuszności wzajemnych roszczeń pacjenta i lekarza; 17: Drugi język medykalizacji; 18: Bioetyczny kontekst zakłóceń w komunikowaniu się lekarza z pacjentem; 19: Podstawy prawne komunikowania się w medycynie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd.2 popr. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 1999. - 195 s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Kreatywność)
ISBN: 83-87197-71-8
Zawiera: Wstęp; Ludzie - komunikowanie się - organizacja (Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi, Wzory komunikowania się); Proces komunikowania się jego komponenty, modele; Komunikowanie się werbalne (Znaczenie słuchania, Typy słuchania); Komunikowanie się niewerbalne (Formy komunikowania się niewerbalnego, Komunikowanie się pisemne; Komunikowanie się publiczne - zebrania; Bariery warunkujące skuteczne komunikowanie się, przezwyciężanie ich; Analiza transakcyjna, jej stosowanie w kierowaniu ludźmi i w negocjacjach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
ISBN: 978-83-7277-283-1
1. Wywieranie wpływu na ludzi: Wywieranie wpływu a manipulacja; Mechanizmy wywierania wpływu- sześć technik Cialdiniego; I jeszcze więcej technik; Specyfika wywierania wpływu w miłości; 2. Autoprezentacja jako metoda wywierania wpływu na ludzi: Motywy autoprezentacji; Strategie autoprezentacji; 3. Perswazja: Drogi perswazji; Teoria a rzeczywistość; Jak zwiększyć skuteczność perswazji? Perswazja eksperymentalna, czyli o "praniu mózgu"; Perswazja tajemnicza, czyli o hipnozie; Perswazja nieświadoma, czyli o komunikatach podprogowych; 4. Specyfika wywierania wpływu w biznesie: Najczęstsze techniki wpływu; Taktyki oddolne; Negocjacje; Manipulacja a motywacja; Autoprezentacja w procesie rekrutacji; 5. Obrona przed wpływem innych: Propozycje Cialdiniego; Asertywność; Przerwanie automatyzmów; Obrona przed manipulacja- mechanizmy naturalne; Obrona przed manipulacją- techniki
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
Mass media / Pierre Sorlin. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 2001. - 248 s. ; 21 cm.
(Kreatywność)
ISBN: 83-7249-078-3
Odbiorcy i publiczność; Treść, Infromacje, Relaks, Konflikt i negocjacje; Twórcy mediów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Kreatywność)
ISBN: 83-7248-085-6
R.1 Komunikowanie a kontekst społeczny: Działanie, władza i komunikowanie; Wykorzystanie środków komunikowania; Cechy "komunikowania masowego"; Przeorganizowanie czasu i przestrzeni; Komunikowanie i przyswajanie przekazów w życiu codziennym. R.2 Media a rozwój nowoczesnych społeczeństw: Instytucjonalne rozmiary nowoczesnych społeczeństw; Komunikowanie, komodyfiakcja i nastanie ery druku; Rozwój handlu informacjami; Teoria sfery publicznej: ocena wstępna; Rozwój przemysłów medialnych: szkic. R.3 Powstanie interakcji pośredniej: Trzy typy interakcji; Społeczna organizacja pośredniej quasi-interakcji Działanie na dystans (1): oddziaływanie na odbiorcę w kontekście sprzężenia zwrotnego; Działanie na dystans (2): sprzężenie zwrotne w kontekście istniejącego dystansu. R.4 Transformacja widoczności: Prywatne i publiczne; Publiczność niezlokalizowana: początki medialnego upublicznienia; Zarządzanie widocznością medialną; Granice kontroli: gafy, skandale i inne źródła kłopotów. R.5 Globalizacja komunikowania: Pojawienie się globalnych sieci komunikowania; Współczesne wzory komunikowania globalnego: przegląd; Teoria imperializmu kulturowego: ponowna ocena; Globalne rozpowszechnianie i lokalne przyswajanie przekazów: w kierunku globalizacji mediów. R.6 Przemieszczanie tradycji: Charakter tradycji; Tradycja a media (1): burzenie tradycji?; Tradycja a media (2): tradycja oderwania od korzeni; Migrujące populacje, tradycje ludów koczowniczych: niektóre źródła konfliktu kulturowego. R.7 Własne "ja" a doświadczenie w zmediatyzowanym świecie: Własne "ja" a projekcja symboliczna; Nieodwzajemniona bliskość na dystans; Zdobywanie doświadczeń i ich mediatyzacja; Nowe możliwości, nowa odpowiedzialność: życie w zmediatyzowanym świecie. R.8 Nowe oblicza upublicznienia: Upublicznienie ponad narodowe; Widoczność ponadlokalna; Ku odnowie demokratycznej polityki; Ku etyce odpowiedzialności globalnej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7249-097-X
1. Charakterystyka motywowania, 2. Motywowanie przez komunikowanie w sytuacjach kryzysowych, 3. Techniki motywowania indywidualnego, 4. Techniki motywowania grupowego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
Mowa ciała dla menedżerów / Horst Ruckle. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 2001. - 454, [1] s. : fot., wykr. ; 21 cm.
(Psychologia Społeczna)
(Psychologia Społeczna)
ISBN: 83-7249-069-4
Mowa ciała - uwagi ogólne, Predyspozycje i otoczenie Osoba, Rola, charakter, Postawy i mowa ciała, Ekspresja Wrażenia, Wartości, cele, adresaci, Uprzejmość i przyzwoitość, Komunikacja i mowa ciała, Oddychanie, Zachowanie, Stres, Czynności, Ruchy, Konflikty i ich zażegnywanie, Opis poszczególnych sposobów zachowania, Rodzaje, tempo i kierunki ruchów, Mimika Obszar ekspresji twarzy, Głowa - możliwości wyrazu, Szyja, ramiona, ręce i dłonie, Palce, Siedzenie, Zdradliwa mowa ciała, Ubiór i jego oddziaływanie, Mowa ciała w sytuacjach społecznych, Rozmowa lub pertraktacje, Werbalne reakcje na niewerbalne bodźce, Mowa ciała w trakcie przemówienia i odczytu, Mowa ciała w trakcie prowadzenia rozmów telefonicznych, Mowa ciała w stosunkach ze współpracownikami, Mowa ciała na targach i wystawach, Samoanaliza i przykłady ćwiczeń.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Mowa rąk / Christiane Eisler-Mertz ; tłum. Monika Dykier. - Wyd.2. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 1998. - 113, [1] s. : rys., fot. ; 20 cm.
(Kreatywność)
ISBN: 83-7249-119-4
1.Prastare sygnały ludzkości, 2.Przebrany neandertalczyk, 3.W rozmowie używamy nie tylko słów, 4.Podział Elementów na cztery grupy, 5.Pozdrowienie jest nie tylko pozdrowieniem, 6.Zawód i powołanie a dłoń, 7.Gesty prawej i lewej dłoni : czy są oceniane tak samo?, 8.Strefa Ja i strefa Ty na dłoni : wygrawerowana różnica, 9.Inforamcje przekazywane przez poszczególne palce, 10.Sygnały wysyłane przez dłoń : pomoc czy przeszkoda?, 11.Międzynarodowy język gestów obscenicznych, 12.Syganły miłosnne i erotyczne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
ISBN: 83-7277-082-4
1. Komunikacja społeczna jako przedmiot interdyscyplinarny, 2. Charakterystyka wybrnaych modeli komunikacji, 3. Metoda programowania neurolingwistycznego - NLP, 4. Komunikacja w klasie szkolnej, 5. Problemy komunikacji społecznej w zadaniach testowych wielokrotnego wyboru, 6. Ważniejsze terminy komunikacji społecznej w zadaniach typu przyporządkowania
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again