Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Czytelnia
(3)
Autor
Cieślicki Maciej
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Michalak Adolf
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Ruszkowski Janusz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Ceny
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Marketing
(1)
Organizacja
(1)
Polska a Unia Europejska
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Traktat amsterdamski (1997)
(1)
Traktat nicejski (2000)
(1)
Traktat o Unii Europejskiej
(1)
Traktaty rzymskie (1957)
(1)
Unia Europejska
(1)
Wspólnota Europejska
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i istota zarządzania: Podstawowe pojęcia; Zasoby przedsiębiorstwa na tle zmian zachodzących w otoczeniu; Od Taylora do Hammera, czyli zarządzanie na przełomie wieków; 2. Działania strategiczne przedsiębiorstw: Wizja, misja, cel; Podstawowe strategie; Znaczenie strategii dla właściwego funkcjonowania przedsiębiorstwa; 3. Planowanie: Cele przedsiębiorstw; Proces planowania; Narzędzia i metody wspomagające proces planowania; 4. Organizowanie: Istota procesu organizowania; Struktury organizacyjne; Nowoczesne formy organizowania; 5. Zatrudnienie: Polityka personalna przedsiębiorstwa; Od planowania do oceny pracowników; Kultura organizacyjna; 6. Kierowanie: Przywództwo kierownicze; Motywowanie; Komunikowanie; 7. Kontrolowanie: Istota procesu kontroli; Rodzaje kontroli; Obszary zastosowań kontroli w organizacji; 8. Podejmowanie decyzji: Proces decyzyjny; Znaczenie informacji dla procesu podejmowania decyzji; Restrukturyzacja przedsiębiorstwa jako przejaw zmiany organizacyjnej; Ryzyko w podejmowaniu decyzji; 9. Udoskonalenie organizacji- nowe narzędzia badawcze: Reendineering; Lean managament; Zarzadzanie czasem; Benchmarking; Zarządzanie wiedzą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu. 2. Istota rynku. 3. Postępowanie konsumentów na rynku. 4. System informacji marketingowej. 5. Polityka produktu. 6. Cena jako element marketingu. 7. Polityka dystrybucji. 8. Strategia promocji. 9. Organizacja działalności marketingowej w przedsiębiorstwie - aspekt strukturalny i metodyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcje i plany integracji europejskiej. 2. Traktat Paryski i Traktaty Rzymskie. 3. Rozszerzenia Wspólnot Europejskich. 4. Rynek wewnętrzny i wspólna waluta. 6. Jednolity Akt Europejski. 7. Instytucje Unii Europejskiej. 8. Akty prawne Wspólnot Europejskich. 9. Traktat z Amsterdamu. 10. Traktat nicejski. 11. Stosunki pomiędzy Polską a Unią Europejską.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej