Form of Work
Książki
(46)
Status
only on-site
(36)
available
(30)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(30)
Czytelnia
(37)
Author
Kowalska Krystyna
(4)
Wódz Kazimiera
(4)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(3)
Morańska Danuta
(3)
Wieczorek Tadeusz
(3)
Bratnicki Mariusz
(2)
Chwistecka-Dudek Halina
(2)
Jędrzejko Mariusz
(2)
Kisiel Mirosław
(2)
Nehring Anna
(2)
Pochopień Bolesław
(2)
Sroka Włodzimierz
(2)
Walica Henryk
(2)
Wódz Jacek
(2)
Altkorn Jerzy
(1)
Batorski Jarema
(1)
Chmielarska Marzanna
(1)
Czempas Jan
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Gruz Maria
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Klamka Jerzy
(1)
Klimczak-Ziółek Jolanta
(1)
Kojs Wojciech (1940- )
(1)
Kuzior Anna
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Lisiński Marek
(1)
Lubaś Władysław
(1)
Morbitzer Janusz
(1)
Musiał Emilia
(1)
Piecha Jan
(1)
Rostańska Eugenia
(1)
Siadkowski Adrian K
(1)
Strużyna Janusz
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szczepański Marek S
(1)
Walancik Marek
(1)
Witkowski Maciej
(1)
Wójcik Katarzyna (1984- )
(1)
Zaborowski Mirosław
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(46)
Language
Polish
(46)
Subject
Przedsiębiorstwo
(12)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Internet
(4)
Zarządzanie
(4)
Marketing
(3)
Rynek pracy
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Controlling
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje
(2)
Kadry
(2)
Kariera
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kształcenie
(2)
Multimedia
(2)
Muzyka
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Szkolnictwo
(2)
Układy cyfrowe
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Algebry Boole'a
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Antropologia społeczna
(1)
BPM (informat.)
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Cyberkultura
(1)
Dziecko
(1)
Edukacja medialna
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Informatyka
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kobieta
(1)
Konkurencja
(1)
Koszty
(1)
Lotnictwo cywilne
(1)
MRP
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Miasta
(1)
Mikroprocesor
(1)
Muzykoterapia
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Oceny pracowników
(1)
Organizacja
(1)
Oświata
(1)
Perswazja
(1)
Procesor
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Przestępczość
(1)
Public relations
(1)
Płeć
(1)
Rachunkowość
(1)
Reklama
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rola społeczna
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Sprawozdawczość
(1)
Spółka europejska
(1)
Statystyka
(1)
Studenci
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Systemy operacyjne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Transport powietrzny
(1)
Tychy (woj. śląskie)
(1)
Układy elektroniczne
(1)
Układy logiczne
(1)
Unia Europejska a Polska
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wybory
(1)
Wykształcenie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zintegrowane systemy informatyczne
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Środki trwałe
(1)
Subject: time
1989-
(2)
2001-0
(2)
Subject: place
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
46 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-88936-44-9
1. Koncepcja aliansów strategicznych w literaturze przedmiotu, 2. Typologia alinasów strategicznych, 3. Tworzenia aliansów strategicznych, 4. Zarządzanie aliansami strategicznymi, 5. Nowe trendy w zakresie współpracy przedsiębiorstw
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-913301-8-4
Światowe trendy w nawiązywaniu aliansów strategicznych: Współdziałanie strategiczne przedsiębiorstw a alianse strategiczne; Granice menedżerskiego myślenia o granicach organizacji. Pytania dla zaawansowanych; Alianse jako forma realizacji strategii dywersyfikacji; Fuzja lub przejęcie jako jedna z form zakończenia aliansów strategicznych; Przygotowanie aliansu strategicznego - klucz do sukcesu przyszłego porozumienia; Alianse technologiczne - kilka refleksji nad powodami ich powstawania; Przesłanki powstawania aliansów polskich przedsiębiorstw: Transakcje typu fuzje i przejęcia firm budowlanych w Polsce jako przejaw aliansów strategicznych; Fuzje i alianse strategiczne w branży hutniczej; Formy konsolidacji przedsiębiorstw w sektorze paliwowo-energetycznym; Logika aliansów strategicznych w sektorze telekomunikacyjnym w Polsce; Przesłanki tworzenia grup kapitałowych w węglu brunatnym; Grupy kapitałowe; Konsolidowanie przedsiębiorstw w celu zwiększenia siły finansowej i pozycji rynkowych; Alianse strategiczne małych przedsiębiorstw - źródło szans i zagrożeń; Partnerstwo społeczne przedsiębiorstw w dobie tworzenia aliansów strategicznych: Kadry dla aliansów; Partnerstwo społeczne wyzwaniem dla aktywnych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-913301-5-X
Elementy controllingu strategicznego; Zasady budżetowania w przedsiębiorstwie wytwórczym (ogólne zasady budżetowania; funkcje budżetowania i problem konfliktu funkcji; praktyczne aspekty procesu budżetowania; mechanizmy opracowania budżetu gł. przedsiębiorstwa; precyzowanie budżetów operacyjnych; budżet działalności inwestycyjnej; budżety finansowe); Zadania i organizacja controllingu w przygotowaniu i realizacji inwestycji rozwojowych przedsiębiorstwa; Controlling w logistyce przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 668.1/.5, 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Pułapki Współczesności : studia, badania, praktyka ; cz. 1)
ISBN: 978-83-62897-44-5
Zawiera: Cz. 1 Od Cro-Magnon do Facebooka: Cybertechnologie w świecie wielkich zmian; Fenomen przekazu informacyjnego; Cyfrowe zmiany i dylematy; Fenomen sieci i społeczeństwa informacyjnego. Cz. 2 21 faktów u progu XXI wieku. Cz. 3 Człowiek i kultura wobec mediów cyfrowych: Nowa kultur@ - konteksty i pułapki; Wokół cyfrowych rewolucji – szanse i dylematy; Czy jest się czego bać? Cz. 4 Mózg (człowiek) a nowe technologie: Kilka słów o mózgu; Mózg i cybertechnologie; Co mówią współczesne badania – obalamy mity. 100 za i 100 przeciw. Cz. 5 W cyfrowej sieci: Specyfika przekazu i treści w sieci; Sieć jako część nowej epoki ekonomicznej; Media cyfrowe jako źródło wzorów; Wyzwania dla praktyki pedagogicznej. Cz. 6 Uzależnienie czy zaburzenie?: Podejścia naukowe i emocjonalne; Cyberwpływ; Teorie uzależnień a cyberzaburzenia; Zaburzenia infoholiczne – co się dzieje z dzieckiem?; A może PUI? I co z tego wyniknie? Próba podsumowania z nutą optymizmu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
ISBN: 978-83-65621-29-0
Zawiera: Przedmowa; Relacje społeczne w przestrzeni cyfrowej; Infromation and Media Literacy (IML) w edukacji dla bezpieczeństwa; Wyzwania badań i edukacji dla potrzeb bezpiecznego korzystania z cyberprzestrzeni; „Cyfrowa” mądrość w meandrach informacji; Nauka programowania z użyciem otwartych platform sprzętowych i programowych; Technologie adaptacyjne w edukacji - oczekiwania i nieporozumienia; Gutenberg 2.0; Z badań nad komputerowym wspomaganiem nauczania; Twardy problem świadomości - implikacje pedagogiczne; Rozwijanie umiejętności uczenia się z zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w liceum - wyniki badań; Współczesny e-learning - problemy socjopedagogiczne; Sokrates odwrócony, czyli o internetowej głupocie; Przestrzeń uczenia się współczesnego ucznia; Aplikacje mobilne sposobem na ciekawe zajęcia lekcyjne; Otwarte zasoby edukacyjne tworzone społecznościowo - na przykładzie projektu Otwarte Lekcje; KHAN academy - platforma wspierająca proces nauczania i uczenia się; Miejsce edukacji medialnej w cyfrowych ramach umiejętności i potrzeb uczniów; Hipermedialny dialog w edukacji artystycznej; Wpływ technologii informacyjnej na zmianę paradygmatów dydaktyki; Smombie - plemię wyznające multitasking; Edukacja tradycyjna i cyfrowa w kontekście uczenia się przez całe życie; Zastosowanie techniki eyetrackingu w edukacji osób ze specjalnymi potrzebami; Zachowania autoagresywne w cyberprzestrzeni jako zagrożenie procesu adolescencji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Tom.1. Sieci komputerowe i technologie internetowe (201 s.: tab., rys.); Tom.2. Systemy, bazy danych, programowanie, marketing internetowy (160 s.: rys., tab.).
Book
In basket
ISBN: 83-88936-09-3
1. Wprowadzenie do e-biznesu; 2. Elementy sieci komputerowych; 3. Sieci bezprzewodowe; 4. Technologie internetowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88936-10-7
1. Relacyjne bazy danych; 2. Rodzina systemów operacyjnych Windows 2000/XP; 3. Witryna internetowa firmy; 4. Elementy bezpieczeństwa systemów komputerowych; 5. Zarządzanie przedsięwzięciem e-biznesowym; 6. E-biznes na platformie MS.Net; 7. Elementy marketingu internetowego; 8. Systemy informatyczne klasy MRPII/ERP; Zamiast podsumowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7850-691-1
Zawiera: Prakseopedagogiczny wgląd w wybrane zagadnienia edukacji, gospodarki i globalizacji; Gospodarka i edukacja – relacje dawne i nowe. Perspektywa pedagogiczna; Ekonomiści w edukacji – perspektywa globalna. Zagrożenia i szanse; Kształcenie pod testy i neoliberalizm nie służą wzbogacaniu jego jakości; Wizje własnej przyszłości w zglobalizowanym świecie. Kilka refleksji socjologicznych; Teoria chaosu w kontekście problemów globalizacyjnych, gospodarczych i edukacyjnych; Edukacyjne wyzwania globalizacji; Socjalizacja w czasach podwójnego kryzysu transformacyjnego; Ideologia neoliberalizmu – wyzwania i zagrożenia dla edukacji polskiej; Technologie informacyjno-komunikacyjne a procesy globalizacyjne; Edukacja z perspektywy paradygmatu systemowego i globalizującego się świata; Światowa przestrzeń gospodarcza w warunkach kształtujących się procesów globalizacji; Nowa urbanistyczna koncepcja planowania przestrzeni miejskiej a asymetria w relacjach szkoła – środowisko; Globalizacja a pedagogika: wady i zalety; Wyzwania dla edukacji w zmieniającym się społeczeństwie; Edukacyjne obszary globalizacji – perspektywy i bariery; Kompetencje menedżerów przedsiębiorstw polskich, słowackich i czeskich w dobie globalizacji; Globalizacja a rozwój Internetu. Internet wszystkich rzeczy (Internet of Things) i nowoczesne sposoby komunikacji maszyn; Zaufanie w regionalnym ekosystemie innowacji; Rynek pracy a oferta edukacyjna wybranych powiatów Zagłębia Dąbrowskiego; Edukacja a współczesny rynek pracy; Miasto jako kreator relacji w sieci na poziomie lokalnym oraz element usieciowionego środowiska regionalnego; Turbulencja otoczenia szkół jako wynik globalizmu; Klastry w gospodarce opartej na wiedzy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-88936-32-6
Wstęp, Szanse i zagrożenia wynikające z nowej ustawy o szkolnictwie wyższym z dnia 27 lipca 2005 roku, Uwarunkowania i założenia przemian edukacyjnych w XXI wieku, Jedność w różnorodności-szkolnictwo wyższe w Unii Europejskiej, Wyzwania dla polskiej szkoły w kontekście europejskiego rynku pracy, Kształcenie i kariera pedagogów we Francji, Praca, kariera i studia w organizacjach nowego typu, Rola mentora jako osoby przygotowujacej do wykonywania zawodu, Jak znaleźć swój port-czyli o planowaniu kariery zawodowej, Profil absolwenta uczelni wyższej (wyniki badań), Wyuczona bezradność z perspektywy współczesnego rynku pracy, Internetowy serwis pracy jako dynamiczna platforma wymiany informacji, Realizacja,przez samorząd województwa śląskiego,zadań z zakresu promowania zatrudnienia wśród młodzieży,przy udziale europejskiego funduszu społecznego, Organizacje studenckie-drogą do kariery, Teraźniejszość i przyszłość dydaktyki, Edukacja dla aktywności.Kształcenie ciągłe jako edukacyjny wymiar zmian społecznych, Zagrożenia społeczne i ich edukacyjne implikacje, Nauczyciel w nowej rzeczywistości społecznej, Rola technologii informacyjnej w przemianach edukacyjnych w kontekście społeczeństwa informacyjnego, Doskonalenie nauczycieli-glos instrumentem kreowania własnego wizerunku i narzędziem pracy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-62897-36-0
Zawiera: Media w edukacji, edukacja w mediach. 1. Nowe wyzwania dla edukacji: Przemiany w edukacji konsekwencją wyzwań i oczekiwań wobec człowieka XXI wieku; O niektórych edukačných aspektoch súčasnosti; O rezerwach v edukácii; Konektywne uczenie się; Znaczenie kulturowych i humanistycznych aspektów przemian informacyjno-technologicznych; Dzieci i młodzież w epoce społeczeństwa informacyjnego – nowe zagrożenia i działania profilaktyczne. 2. Praktyka pedagogiczna wobec zmian: kilka uwag o e-learningu w nauczaniu Prawa Międzynarodowego i Prawa Biznesowego; E-migranci w wirtualnym środowisku nauczania (refundowane projekty e-learningu w PCES); Zastosowanie modalności sensorycznych w diagnostyce uczenia języka; Edukacja seniorów a współczesne wyzwania cywilizacyjne (doświadczenia Uniwersytetu II wieku w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej); Wpływ e-Twinningu na proces doskonalenia kompetencji medialnych uczniów; Wyzwania edukacyjne w kształceniu dla bezpieczeństwa. Nauczanie młodzieży w klasach z poszerzonym programem przysposobienia obronnego; Pozytywne i twórcze wykorzystanie telefonów komórkowych przez młodzież. Założenia konkursu „Profilaktyka oczami młodzieży” – prezentacja badań własnych; Web 2.0 w pracy nauczyciela. Technologia RSS; Wdrażanie nauczania na odległość w systemie szkolenia i doskonalenia zawodowego w Służbie Więziennej (doświadczenia, refleksje, wnioski); Charakterystyka umiejętności pisania na klawiaturze uczniów klas 4-6 szkoły podstawowej; Gry MMORPG w kontekście teorii uzależnień; Człowiek i multimedia – poszukiwanie granic w nieruchomości. Podsumowanie: O potrzebie kształcenia świadomości medialnej społeczeństwa informacyjnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
ISBN: 978-83-88936-57-9
Zawiera: 1.Aktywność muzyczna dziecka i rola nauczyciela w tym procesie – z teorii i praktyki pedagogicznej: Przeżycie estetyczne jako jedno z zagadnień pedagogiki muzycznej okresu międzywojennego (1918-1939); Pedagogiczno-dydaktyczne implikacje dziecięcego przeżywania, doświadczania, poznawania i działania w obszarze muzyki; Metoda aktywnego słuchania muzyki w praktyce edukacyjnej; Improwizacja w twórczości muzycznej dziecka; Motywacje do podejmowania aktywności muzycznej przez uczniów w wieku wczesnoszkolnym; Kompetencje muzyczne uczniów klasy trzeciej szkoły podstawowej; Zróżnicowanie formy kontaktu dziecka z muzyką artystyczną w przedszkolu; Aplikacyjny wymiar edukacji estetycznej dziecka; Muzyka i jej formy aktywności a preferencje nauczycieli w nauczaniu zintegrowanym; Kompetencje nauczyciela w zakresie emisji głosu, stymulatorem aktywności muzycznej dziecka; Twórczość polskich kompozytorów w repertuarze muzycznym uczniów klas 0-III; Wizualizacje przestrzenne a kształtowanie plastyczności wytworów dziecięcych w kierunku swobodnej ekspresji artystycznej; Muzyka w edukacji religijnej dziecka. 2.Doświadczanie muzyki przez młodego odbiorcę w środowisku pozaszkolnym, mediach oraz w działaniach terapeutycznych: Rola środowiska rodzinnego w stymulowaniu aktywności muzycznej dziecka; Doświadczenia odtwórcze i twórcze uczestników Dziecięcego Zespołu Folklorystycznego „Ślązaczek”; Media inspiracją aktywności muzycznej dziecka; Działania muzyczne stymulatorem aktywności twórczej dziecka nadpobudliwego w klasie szkolnej; Terapeutyczna i kompensacyjna rola muzyki w pracy z dziećmi upośledzonymi umysłowo. 3.Z badań i doniesień naukowych kształcenia muzycznego w innych krajach Europy: Kreatywne tworzenie muzyki w realiach szkolnictwa niemieckiego; Ukraiński folklor muzyczny płaszczyzną rozwoju i wychowania dzieci w wieku przedszkolnym; Implikacje muzyczno-estetycznego wychowania dzieci, Z zagadnień myśli pedagogicznej Ukrainy; Kultivovanost hlasového projevu jako součást profesionální kompetence učitelů; Educational inspitarions for a child’s encounters with and experiences of music.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88936-13-1
1. Elementy cyfrowe i mikroprocesory 8-bitowe, 2. Mikroprocesor 16-bitowy, 3. Elementy otoczenia mikroprocesorów, 4. Procesory wyższej generacji, 5. Elemety asemblera dla procesorów x86
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-909136-9-0
1. Pojęcia podstawowe; 2. Miary średnie; 3. Miary zróżnicowania; 4. Miary asymetrii; 5. Analiza korelacji i regresji; 6. Analiza dynamiki; 7. Przykładowe zestawy egzaminacyjne z rozwiązaniami; 8. Przykłady badań; 9. Zadania do samodzielnego rozwiązania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 311 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 311 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88936-08-5
1. Funkcje komunikacji społecznej, 2. Komunikacja między kulturowa w kontekście integracji europejskiej, 3. Reguły i działania komunikacyjne w sferze publicznej świat a społecznego, 4. Mediacje jako element komunikacji politycznej w społeczeństwie obywatelskim, 5.Zaufanie jako podstawa kapitału społecznego, 6. Polskie przedsiębiorstwa wobec strategii Public relations, 7. Komunikacja polityczna-nowe wyzwania dla aktorów polskiego życia politycznego, 8. Miejsce marketingu społecznego w organizowaniu społeczności lokalnej. Teoria i praktyka , 9. Komunikowanie o problemach społecznych a rozwój społeczności lokalnych, 10. Bariery komunikowania przy rozwiązywaniu problemów społecznych-na podstawie badań
epmirycznych w instytucjach pomocy społecznej, 11.Ge nder w badaniach komunikowania masowego, 12.Językowy i
obrazowy świat kobiet i mężczyzn na przykładzie prasy
rozrywkowej dla nich przeznaczonej, 13.Politycy w ocz ac twórców przekazów medialnych.Wzorzec postulowany, 14.Zachowania społeczne a sfera racjonalnych wyborów-a spekt komunikacji społecznej, 15.Próba przedstawienia procesu negocjacji towarzyszącego wydarzeniom ekonomi czym. 16.Wpływ statusu społeczno-zawodowego rodziców n a dokonywanie przez młodzież wybory edukacyjne
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Internet w społeczeństwie informacyjnym. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2003. - 345 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-88936-05-0
Wstęp: Społeczne aspekty wdrażania Internetu. I. Podstawowe problemy systemów komputerowych: Nanotechnologia w informatyce; Bezpieczeństwo systemów bazo danowych dostępnych przez Internet; Komputerowe systemy gospodarki elektronicznej; Internet a sieci optyczne; Metody sztucznej inteligencji w elektronicznym biznesie; Wirtualne sieci prywatne; Nanotechnologiczne procesy wytwarzające. II. Aspekty ekonomiczne i społeczne stosowania Internetu: Wpływ technologii internetowych na system zarządzania przedsiębiorstwem; Wykorzystanie Internetu w polskich firmach; Internet - nowe szanse i zagrożenia dydaktyczne; Sieciowy system komputerowy wspomagający testowanie wiedzy uczniów; Społeczeństwo informacyjne a e-demokracja. III. Rozwiązania informatyczne systemów internetowych: Polityka bezpieczeństwa w rozproszonych systemach komputerowych; Budowa zaufania do zabezpieczeń teleinformatycznych poprzez ich ocenę i certyfikację; Procesory bezpieczeństwa; Wpływ struktury programowo-sprzętowej stacji roboczej na prędkość transmisji danych w sieciach komputerowych; Aplikacje kryptograficzne do zabezpieczania dokumentów elektronicznych; Testowanie i monitorowanie pracy sieci; Wolne społeczeństwo informacyjne - konstytucyjne aspekty dostępu do informacji w systemach i sieciach komputerowych; Internet w polskim górnictwie węgla kamiennego; Transmisja danych w sieciach telefonii komórkowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-88936-29-6
1. Istota inwestowania, 2. Źródła finansowania inwestycji oraz koszt kapitału, 3. Środki pomocowe z Unii Europejskiej, 4. Metody oceny opłacalności i ryzyka projektów inwestycyjnych, 5. Formalno-prawne i podmiotowe uwarunkowania inwestycji budowlanych, 6. Przykłady procedur przygotowania projektów inwestycji rzeczowych, Cz.II Controlling: 1. Istota, rodzaje i przydatność controllingu dla zarządzania przedsiębiorstwem oraz jego dziedzinami, 2. Przesłanki i podstawy wdrożenia controllingu, 3. Zadania i organizacja controllingu inwestycji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-88936-49-4
1. Kampanie wyborcze w społeczeństwach demokratycznych; Socjologiczna analiza teorii marketingu politycznego w warunkach demokracji uczestniczącej; Narracja, dialog, polityka; 2. Marketing polityczny w praktyce- Socjopolityczna analiza komunikacji politycznej na szczeblu lokalnym; Analiza reklam wyborczych w kampanii Parlamentarnej (2005) i samorządowej (2006); Marketing polityczny w Internecie. Prezydenci miast województwa śląskiego w interaktywnej Sieci; 3. Miejsce kobiet w życiu politycznym województwa śląskiego; Rola płci w kampanii samorządowej w opinii kandydatek i kandydatów do samorządu lokalnego w wyborach 2006 r. w województwie śląskim
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
ISBN: 978-83-88936-43-2
I. Teoretyczne podstawy konkurencyjności: Ekonomiczno-marketingowy mechanizm konkurencji. Próba nowej koncepcji; Konkurencyjność narodów na rynku pozyskiwania bezpośrednich inwestycji zagranicznych; Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej R&D; Teoretyczne podstawy kształtowania zachowań przedsiębiorczych jako element budowania przewagi konkurencyjnej. II. Ekonomiczne uwarunkowania konkurencyjności w Polsce: Stan sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i bariery jego rozwoju; Determinanty i uwarunkowania konkurencyjności polskiego handlu; Obsługa klienta w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku usług logistycznych; Zapewnienie sprawności i efektywności działania środków i urządzeń produkcyjnych gwarantem konkurencyjności przedsiębiorstw. III. Instrumenty marketingowe w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej: Marketing jako narządzie walki konkurencyjnej na rynku usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego; Reklama internetowa narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again