Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(10)
Autor
Kasperek Marek
(2)
Niestrój Krzysztof
(2)
Błeszyński Tomasz
(1)
Campbell Ian
(1)
Leist Ralph
(1)
Mitręga-Niestrój Krystyna
(1)
Oleszko Bożena
(1)
Pawlak Władysław R
(1)
Pawlak Władysław Roman (1948-2004)
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Zarządzanie jakością
(5)
Controlling
(2)
Normy ISO 9000
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Giełda towarowa
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel
(1)
Jakość
(1)
Menedżerowie
(1)
Nadzór korporacyjny -- ekonomika
(1)
Normalizacja
(1)
Normalizacja -- dokumentacja -- podręcznik
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Organizacje -- kontrola
(1)
Organizacje -- kontrola -- prawo -- Polska -- stan na 2001 r.
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo -- kontrola
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Zakupy
(1)
Zaopatrzenie przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Transport i logistyka
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Członek zarządu w firmie. Kiedy tracisz wiarę w si bie. 2.Główne zasady.Kiedy nie wiesz, jaką droą pójść. 3.Pracownicy i personel zarządzający.Kiedy martwisz się o szkolenia i przydział obowiązków. 4.Organizacja. Kiedy pragniesz ożywić i pobudzić swój biznes, 5.Pro gnozowanie oraz podejmowanie decyzji.Bardziej efektywn e rozwiązywanie problemów. 6.Kryzysy menedżerskie.Post ępowanie w czasie recesji oraz inne zagrożenia. 7.Prze dsiębiorczość.Dochodzenie do sukcesu w biznesie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Audyt wewnętrzny systemu jakości / Tomasz Błeszyński. - Warszawa : WEKA, 2001. - 76 s. : tab., rys. ; 21 cm.
Przedmowa; 1. Audyt systemu jako narzędzie zarządzania 2. Organizacja systemów audytów wewnętrznych; 3. Przebieg audytu; 4. Audytowanie - technika; 5. Specyfika audytowania poszczególnych elementów systemu zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Giełda towarowa / Krystyna Mitręga-Niestrój, Bożena Oleszko. - Warszawa : WEKA, cop. 2000. - 112 s. : tab., wykr. ; 30 cm.
Zagadnienia podstawowe; Pojęcie giełdy towarowej; Towary giełdowe; Cele funkcjonowania i rola giełdy towarowej w gospodarce; Rodzaje giełd towarowych; Struktura giełd towarowych; Struktura organizacyjna giełdy towarowej; Rodzaje transakcji giełdowych; Technika zawierania transakcji giełdowych; Transakcje na giełdach towarowych; Transakcje natychmiastowe; Transakcje zabezpieczające na giełdach towarowych; Analiza fundamentalna i analiza techniczna. Strategie handlowe; Analiza fundamentalna i analiza techniczna; Strategie handlowe; Zasady działania na giełdach towarowych; Ustawa o giełdach towarowych; Giełdy towarowe w Polsce; Wielkość i struktura w latach 1995 1999; Rodzaje zawieranych transacki; Udział obrotu giełdowego w całości obrotów; Bariery rozwoju giełd towarowych na rynku w Polsce; Funkcja cenotwórcza; Funkcja informacyjna; Funkcja standaryzacji i produkcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zasady biznesowe i polityki jakości w fir mie Matsushita. 2. Podstawy Sterowania i Zarządzania ja kością (QC-Quality Control). 3. Praktyczne elementy QC i QM-Sterowania i zarządzania jakością. 4. Zapewnienie jakości a kontrola. 5. Zastosowanie 7 narzędzi w sterowaniu i zarządzaniu jakością (tzw. klasycznych 7 Q). 6. QC- Sterowanie i zarządzanie jakością w projektowaniu i rozwoju nowych wyrobów, 7. Działania związane z QA czyli z zapewnianiem jakości w halach i w warsztatach produkcyjnych, 8. Działanie Kół Jakości (czyli małych grup usprawniających), 9. Podsumowanie.
rozwoju nowych wyrobów, 7.Działania związane z QA (Quality Assurance) czyli z zapewnieniem jakości w ha lach i warsztatach produkcyjnych. 8.Działanie Kół Jako ści (czyli małych grup usprawniających)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością i jego zadania, Normy, Zarządzanie kosztami jakości, Total quality mannagement, Motywacja pracowników, Norma ISO 9004-1, Controlling jakości, Negocjacje; Dokumentowanie systemu zarządzania jakością; Procesy auditu i certyfikacji systemów jakości, Audit systemu jakości, Audit procesu, Audit produktu, Norma QS 9000, Zarządzanie systemami ESD i ich auditowanie; Analiza i zapobieganie błędom, SPC - Statystyczne sterowanie procesem, QFD - Quality Function Deployment; Proces marketingowy; Jakość w rozwoju i projektowaniu, Zarządzanie przez czas (Time Based Ma- nagement) TBM, Analiza niezawodnościowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
System informacji w zakupach / Marek Kasperek. - Warszawa : WEKA, 2001. - 180 s. ; 21 cm.
1. Znaczenie systemu informacji funkcjonującego na potrzeby działu zakupów. 2. Komputerowe wspomaganie realizacji zamówień. 3. Komputeryzacja wspomagania realizacji zamówień. 4. Transport w systemie informacyjnym działu zakupów, 5. System wspomagania decyzji. 6. Baza danych w dziale zakupów, 7. Systemy eksperckie i sztuczna inteligencja, 8. Raporty na potrzeby działu zakupów, 9. Integracja oprogramowania firmy w CIM, 10. Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informacyjnego klasy CIM
dziale zakupów. 7.Systemy eksperckie i sztuczna inteligencja. 8.Raporty na potrzeby działu zakupów. 9.Integracja oprogramowania firmy w CIM. 10.Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informacyjnego klasy CIM. 11.Praktyc zne przykłady. 12.Elektroniczne systemy transakcyjne w
zakupach. 13.Zabezpieczenie informacji w dziale zakup ów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja zakupów; Strategie zakupów; Jakość w zakupach; Zakupy a ekologia; Controlling zakupów; Proces zakupu; Import; Negocjacje; Umowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej