Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia
(2)
Autor
Widera Zbigniew
(2)
Klisiński Janusz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Marketing polityczny
(2)
Gospodarka terenowa
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Wybory samorządowe
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orientacja na rynku- partnerstwo z klientem w gminie; 2. Badania marketingowe w gminie; 3. Analiza i ocena możliwości marketingowych; 4. Segmentacja rynku i plasowania produktu; 5. Produkt marketingowy; 6. Instrumentalne strategie cen i dystrybucji; 7. Polityka promocji; 8. Strategiczny plan marketingowy; 9. Marketing samorządu terytorialnego jako marketing usług publicznych; 10. Samorząd terytorialny jako miejsce uprawiania polityki; 11. Marketing w organizacji wyborów samorządowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w organizacji wyborów samorządowych / Zbigniew Widera. - Katowice : Unikat 2, 2006. - 103, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Marketing na rynku wyborczym: Zarys ewolucji marketingu. Rynek wyborczy jako istota składowa rynku politycznego. Wprowadzenie zasad marketingu na rynku wyborczym. Charakterystyka marketingowej strategii wyborczej. Segmentacja rynku wyborczego. Plasowanie produktu politycznego na rynku. Wykorzystanie marketingu relacyjnego na lokalnym rynku politycznym. Marketing w organizacji wyborów samorządowych: Prawne determinanty funkcjonowania samorządu i prowadzenia kompanii wyborczej. Działania społeczne i polityczne w wyborach samorządowych. Wyborcy jako podmiot oddziaływania partii politycznych i ugrupowań lokalnych. Ocena sytuacji politycznej w oparciu o sondaże opinii publicznej. Strategia kompanii wyborczej jako podstawa właściwie sformułowanej decyzji walki o władzę na lokalnym rynku politycznym. Planowanie jako czynnik porządkujący działania lokalnych grup politycznych w okresie kampanii wyborczej. Finansowanie lokalnej kampanii wyborczej. Organizacja komitetu wyborczego miejscem wyłaniania politycznych liderów. Program wyborczy jako element produktu politycznego uwzględniający oczekiwania i potrzeby wyborców. Kreowanie wizerunku elementem sprawczym procesu identyfikacji wyborców z politycznymi liderami. Kompania pośrednia i bezpośrednia - mechanizmy oddziaływania na elektorat. Reklama i public relations głównymi instrumentami wywierania wpływu na elektorat wyborczy. Etyka kampanii wyborczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej