Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Grzesiak Jan
(1)
Kaźmierczak Dorota
(1)
Twardowska-Rajewska Jolanta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Nauczyciele
(1)
Opieka społeczna
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Uniwersytety trzeciego wieku
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Polityka społeczna wobec seniorów; 2. Pomoc społeczna wobec osób starszych; 3. Osoby starsze w polskiej rzeczywistości; 4. Psychospołeczne uwarunkowania aktywności w okresie starzenia się; 5. Samorealizacja ludzi starszych w toku uczestnictwa kulturalnego i współżycia społecznego; 6. Rola kultury w zmianie wizerunku osób starszych w Polsce; 7. Rola uniwersytetów trzeciego wieku w całożyciowej edukacji; 8. Wpływ muzyki na jakość życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Podstawy teoretycznego i instrumentalnego przygotowania zawodowego nauczycieli: Uwagi wstępne; Jedność teorii i praktyki pedagogicznej; Nauczyciel jako mentor w edukacji szkolnej; Mentor jako coach, czyli specjalista w działaniu praktycznym; Praktyki pedagogiczne jako inwestycja w kapitał ludzki; Profesjonalna praktyka – profesjonalny nauczyciel; Każdy nauczyciel nauczycielem kraju ojczystego; Nauczanie „żywe” i jego psychopedagogiczne uwarunkowania; Nauczyciel wobec doboru metod nauczania czynnościowego; Metodyka, czyli „żywe” nauczanie; Uogólnienia i wnioski. R. 2 Wybrane elementy przygotowania i warsztatu metodycznego nauczycieli: Uwagi wstępne; Zadania i sytuacje zadaniowe w edukacji; Ogólna klasyfikacja zadań w edukacji szkolnej; Kryteria doboru zadań w edukacji szkolnej; psychologiczna teoria czynności u podstaw rozwiązywania zadań w sytuacjach edukacyjnych; Hierarchia czynności uczniów w uczeniu się poprzez zadania; Gry i zabawy jako zadania edukacyjne; Zadania miniproblemowe jako nośniki treści kształcenia; Zadania niestandardowe i ich wartości pedagogiczne; Zadania testowe w procesie kształcenia; zadania-ćwiczenia w kształtowaniu kompetencji uczniów; Lekcja jako podstawowa forma organizacyjna procesu kształcenia; Ku „żywemu nauczaniu”, czyli (nie)kontrowersyjnie o scenariuszu zajęć lekcyjnych; Projektowanie sytuacji edukacyjnych – przykłady scenariuszów zajęć; Uogólnienia i wnioski. R. 3 Diagnostyka psychopedagogiczna i ewaluacja w pracy nauczycieli: Uwagi wstępne; Idę na lekcję – o potrzebie diagnozy psychopedagogicznej ucznia; Ocenianie osiągnięć ucznia nie jest celem edukacji; Kontrola i ocena opisowa inaczej – dynamicznie i kształtująco; Ewaluacja jakości edukacji jako sytuacja dwuzdaniowa; Kategorie ewaluacji i jakości w pracy nauczyciela; Samokontroli i samooceniania też trzeba uczyć i uczyć się; Analiza wartości w imię postępu pedagogicznego; Jakościowe badania edukacyjne w pracy nauczyciela; Uogólnienia i wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej