Form of Work
Książki
(39)
Status
available
(30)
only on-site
(13)
unavailable
(3)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(34)
Czytelnia
(13)
Author
Blanchard Ken
(6)
German Janusz
(6)
Dondziłło Grzegorz
(4)
Doroba Anita
(4)
Drucker Peter F
(4)
Karbowski Marcin
(4)
Kućma Tomasz
(4)
Pawłowski Konrad
(4)
Rusinowski Marek
(4)
Lipa Michał
(3)
Michalak Robert
(3)
Strumińska Dorota
(3)
Waszkiewicz Marian J
(3)
Witkowska Magda
(3)
Dawson Roger
(2)
Decker Bert
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kotler Philip
(2)
Kowalczyk Marcin
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Maxwell John C
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bird Drayton
(1)
Blanchrad Marjorie
(1)
Burrows Hal
(1)
Carew Donald
(1)
Caslione Johna A
(1)
Cialdini Robert
(1)
Dodd Pamela
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Edington D.W
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Galbraith John Kenneth
(1)
Gasper Dorota
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Grzybek Robert
(1)
Hughes Mark
(1)
Hutyra Jacek
(1)
Imai Masaaki
(1)
Jantsch John
(1)
Jones Richard
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kelley Tom
(1)
Korczyńska Magdalena
(1)
Kozyra Beata
(1)
Li Charlene
(1)
Lisiecka Milena
(1)
Lombard Didier
(1)
Lorber Robert
(1)
Martin Steve J
(1)
Meyer Paul J
(1)
Oncken William
(1)
Orłowski Maciej
(1)
Parsi-Carew Eunice
(1)
Piotrowska Hanka
(1)
Ruhe Dick
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sajnóg Anita
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Smallwood Norman
(1)
Stawarz Justyna
(1)
Sundheim Doug
(1)
Suszka Bogdan
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Thomas Jim
(1)
Tracy Brian
(1)
Ulrich Dave
(1)
White Kate
(1)
Witkowska Magdalena
(1)
Zigarmi Drea
(1)
Zigarmi Patricia
(1)
Ziglar Zig
(1)
Śliwa Anna
(1)
Śliwa Leszek
(1)
Żółcińska Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(21)
Country
Poland
(39)
Language
Polish
(39)
Subject
Zarządzanie
(14)
Menedżerowie
(7)
Przywództwo
(5)
Kadry
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Marketing
(3)
Perswazja
(3)
Autoprezentacja
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Negocjacje
(2)
Praca
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Reklama
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Samokontrola (psychol.)
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Sukces
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Wiedza
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Czas pracy
(1)
Decyzje
(1)
Gospodarka
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Japonia
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Korupcja
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Oszustwo
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Samorealizacja
(1)
Sens życia
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Sprzedaż
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telekomunikacja
(1)
Telemarketing
(1)
Teoria systemów
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Subject: time
1901-
(1)
2001-0
(1)
39 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-61732-41-9
1. Podejmowanie nowych wyzwań; 2. Świat wszedł w nową epokę gospodarczą; 3. Obecnie błędne podejście zarządzającego do turbulencji staje się niebezpieczne; 4. Modele działania w chaosie; 5. Opracowanie systemów zarządzania zachowujących prężność; 6. Projektowanie systemu marketingowego umożliwiającego zachowanie prężności; 7. Prosperity w erze turbulencji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61732-00-6
Zawiera: Wprowadzenie: 1975-1995 Trzy „Wielkie Wybuchy”; 1995-2004 Ku drugiemu życiu sieci; Użytkownik węzłem sieci; Pojawia się darmowość; „Mieszanie” łańcuchów wartości; W sercu drugiego życia sieci. 1. Było sobie pierwsze życie w sieci: Przeżytki pierwszego życia sieci; … i zaskakujące zwiastuny drugiego; 1975-1995 Przejście; „Wielki Wybuch” cyfryzacji; „Wielki Wybuch” internetu; „Wielki Wybuch” mobilności. 2. Drugie życie sieci: Okres płodowy: Postęp informatyczny: „proste jest piękne”; Niezbędnik internauty; Przepustowość w górę; … ceny w dół; Od dwuelementowego łańcucha wartości; … do łańcucha wartości wieloogniowego; Koegzystencja „starych” i „nowych”. 3. Sieci to my: Nowe zastosowania starych technologii; Pojawienie się „sieci społecznych”; Użytkownik węzłem sieci; Pokolenie Y; Dalej niż wyszukiwarka: rekomendacja, redundancja, reputacja. 4. Model "darmowości": Darmowość w telekomunikacji; Sieciowy model reklamowy; Reklama a sieci społeczne; Reklama a treści; Model reklamowy - co dalej? 5. Prorocze wrzenie: Konsolidacja poziomowa wewnątrz ogniw łańcucha wartości - operatorzy, dostawcy sprzętu; Konsolidacja „starych” i „nowych” wewnątrz ogniw łańcucha wartości; Intensyfikacja konsolidacji pionowej; U podstaw transformacji telekomunikacyjnego łańcucha wartości; Partnerstwo a R&D 2.0. 6. Perspektywy: ku sercu drugiego życia sieci: Wykładniczy rozwój łączności; Rozwój wideo i telewizji; Do granic możliwości; Imperatyw szerokopasmowości stacjonarnej i mobilnej; Centra danych i Cloud Computing; Wzrost wysokiej jakości; Żeby inwestor inwestował; Gdy obudzą się Europa i Azja; Ochrona prywatności; Co dalej z telekomunikacyjnym łańcuchem wartości?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88970-26-7
1. Natura niewinnego oszustwa 2. Przemianowanie systemu 3. Gospodarka dostosowana 4. Zwodniczy świat pracy 5. Korporacja jako biurokracja 6. Władza w korporacji 7. Mit dwóch sekretów 8. Świat finansów 9. Wytworna ucieczka od rzeczywistości 10. Koniec niewinności korporacji 11. Polityka zagraniczna i wojskowa 12. Ostatnie słowo
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-61732-71-6
1. Mit grzecznej dziewczynki; 2. Pułapka grzeczne dziewczynki; 3. Przebojowa kobieta łamie zasady; 4. Przebojowa kobieta ma jeden konkretny cel na przyszłość; 5. Przebojowa kobieta robi tylko to, co niezbędne; 6. Przebojowa kobieta nie martwi się tym, czy ktoś ją lubi; 7. Przebojowa kobieta zachowuje się i wyraża jak zwycięzca; 8. Przebojowa kobieta wyciąga rękę po to, czego pragnie; 9. Przebojowa kobieta nie stosuje uników kiedy pojawiają się problemy; 10. Przebojowa kobieta ufa instynktowi; 11. Przebojowa kobieta podejmuje ryzyko w sposób inteligentny; 12. Rady na przyszłość dla przebojowych kobiet.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
No cover
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-61732-58-7
1. Symbol; 2. Jednominutowy menedżer odbiera telefon; 3. Problem; 4. Dlaczego grupy są ważne; 5. Charakterystyka wysokowydajnego zespołu; 6. Dlaczego wizja jest ważna; 7. Diagnoza; 8. Zrozumieć dynamikę grupy; 9. Rozpoznanie; 10. Niezadowolenie; 11. Produkcja; 12. Integracja 13. Zmiany w produktywności i morale; 14. Umiejętność adaptacji; 15. Cztery style przywództwa; 16. Funkcje zadaniowe i serwisowe; 17. Naucz innych; 18. Zastosowanie koncepcji; 19. Odpowiedzi na pytania; 20. Zarządzanie drogą do decyzyjności; 21. Kiedy zmienić styl przywództwa; 22. Regres; 23. Obserwacja procesu; 24. Zrozumieć dynamikę grupy; 25. Menedżer jako nauczyciel; 26. Nowi Jednominutowi menedżerowie; 27. Dzieląc się z innymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-61732-09-9
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Wizyta pani prezes; 3. Osiąganie sukcesów; 4. Inne myślenie o przywództwie; 5. Jednych z włosem, a innych pod włos; 6. Styl przywództwa- postrzeganie przez innych; 7. Elastyczność stylu przywództwa; 8. Cztery podstawowe style przywództwa; 9. Nie ma najlepszego stylu przywództwa; 10. Zastanów się co robisz; 11. Elastyczność- podsumowanie; 12. Cztery podstawowe style przywództwa- podsumowanie; 13. Diagnozowanie poziomu rozwoju; 14. Dopasowywanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju; 15. przywództwo sytuacyjne a jednominutowe zarządzanie; 16. Raz z włosem, a raz pod włos; 17. Rozwijanie kompetencji i zaangażowania; 18. Radzenie sobie ze słabym i wynikami; 19. Jednominutowe zarządzanie i przywództwo sytuacyjne- podsumowanie; 20. Mów, co robisz; 21. Umowa w sprawie stylu przywództwa; 22. Pozytywne założenia dotyczące ludzi; 23. Stawanie się przywódcom sytuacyjnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-61732-78-5
1. Dedykacja; 2. Symbole; 3. Wstęp; 4. Problem; 5. Pierwsze stanowisko kierownicze; 6. Spotkanie z przełożona; 7. Spotkanie z Jednominutowym Menedżerem; 8. Bardzo ważne pytanie; 9. Diagnoza; 10. Czyj to problem?; 11. Błędne koło; 12. Rozwiązanie; 13. Przebudzenie jednominutowego menedżera; 14. Skala problemu; 15. Szkodliwa pomoc; 16. Nutka optymizmu; 17. Małpy wracają do właścicieli; 18. Czas dla pracowników; 19. Cztery zasady zarządzania małpami; 20. Opis; 21. Właściciel; 22. Polisa ubezpieczeniowa; 23. Karmienie i kontrola; 24. Delegowanie uprawnień; 25. Szkolenie pracowników; 26. Trzy rodzaje czasu w organizacji; 27. Czas przełożonego; 28. Czas systemowy; 29. Własny czas; 30. Czas dyskrecjonalny; 31. Zarządzanie małpami kluczem do sukcesu; 32. Generowanie czasu dyskrecjonalnego; 33. Sztuka zarządzania; 34. Wielka przemiana.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-61195-25-1
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Przedmowa; 3. Zbyt wiele możliwości; 4. Nietypowy telefon; 5. Strach; 6. Stres i wydajność; 7. Zależność miedzy stresem i zmęczeniem; 8. Czynniki wpływające na poziom stresu; 9. Efekt domino; 10. Samopoczucie- pierwszy krok; 11. Początek; 12. Wizyta na uniwersytecie; 13. Charakterystyka zdrowego człowieka; 14. Odpowiedzialność za zdrowie; 15. Zdrowy tryb życia; 16. Identyfikacja zagrożeń; 17. Informacje zdrowotne; 18. Kolejny krok; 19. Promocja zdrowia w przedsiębiorstwie; 20. Logika; 21. Fakty; 22. Zyski dla organizacji; 23. Zmiany w organizacji; 24. Łatwiej powiedzieć niż zrobić; 25. Wsparcie; 26. Opracowanie planu; 27. Zmiana stylu życia; 28. Osobisty trener; 29. Pomoc bliskich; 30. Nowy styl życia; 31. Wierność zobowiązaniom; 32. Pomagac innym; 33. Samodyscyplina; 34. Program dla pracowników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61040-00-2
1. Koncepcja kaizen. 2. Podejście do doskonalenia na wschodzie i na zachodzie. 3. Kaizen poprzez kompleksową kontrolę jakości (TQC). 4. Praktyka kaizen. 5. Zarządzanie w kaizen. 6. Kaizen - metody rozwiązywania problemów. 7. Zmiana kultury korporacyjnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-61732-75-4
Ta książka jest poradnikiem, który traktuje: o tym, dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna; o złożoności procesu komunikacji; o podstawowych błędach w komunikacji; o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian; o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu; o tym, jak sobie radzić z reakcjami swoimi i innych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
Book
In basket
(BIZNESOLA. Nowe kierunki w biznesie)
ISBN: 978-83-61040-79-8
Budowanie marki przywództwa; Cel kreowania marki przywództwa; Opracowanie deklaracji marki przywództwa; Ocena liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką; Inwestowanie w markę przywództwa; Mierzenie zwrotu z inwestycji w markę przywództwa; Budowanie świadomości marki przywództwa; Utrwalanie ,marki przywództwa; Osobista marka przywództwa; Kryteria dla marki firmy; Firmy mające markowe przywództwo
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-62195-92-3
1. Trendy: Nadchodzi Marketing 3.0; Model przyszłości dla Marketingu 3.0; 2. Strategia: Przekonanie do misji konsumentów; Przekonanie do wartości pracowników; Przekonanie do wartości partnerów z kanału dystrybucyjnego; Przekonanie do wizji udziałowców; 3. Zastosowanie: Transformacja społeczno-kulturowa; Tworzenie przedsiębiorców na rynkach wschodzących; Dążenie do ochrony środowiska; Poskładanie wszystkiego w całość.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-8-361040-04-0
R. I Unikac owczego pędu, R. II Dać miastu nową nazwę, R.III Sekret pierwszy - wciśnij sześć przycisków szumu, R.IV Piwo Miller Lite - marka wyprzedzająca swoje czasy, R. V Zacząć od zero - kariera Jeffa Greenfielda, R. VI Historia programu " American Idol", R. VII Sekret drugi - przyciągnij uwagę mediów, R. VIII Atak Apple Macintosh. Nieznana prawda o szumnej kampanii reklamowej, R. IX Firma ClearPlay - sądy, kontrowersje i krzyki, R. X Sekret trzeci - przyciągaj uwagę reklamą, R. XI Szum wokól Britney Spear, R XII Sekret czwart - zdobądź Szum Everest, R XIII PepsiCO kontra Coca-Cola - historia stojąca za historią, R XIV Sekret piąty - odkryj moc tworzenia, R.XV Szum wokół modelu Mustang, R.XVI Sekret szósty - ulepszaj swój produkt.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61040-72-9
1.Zrozumieć wzbierający nurt: Dlaczego nurt wzbiera? Dlaczego właśnie teraz?; Dżiu-dżitsu a technologie wzbierającego nurtu; Profil społecznotechnograficzy; 2. Wykorzystać wzbierający nurt; Strategie wykorzystania zjawiska wzbierającego nurtu; Komunikowanie się ze wzbierającym nurtem; Inspirowanie wzbierającego nurtu; Wspomaganie członków wzbierającego nurtu we wzajemnym udzielaniu sobie wsparcia; Angażowanie wzbierającego nurtu; 3. Wzbierający nurt- zmiany: Kontakt ze wzbierającym nurtem i jego wpływ na oblicze twojej firmy; Wzbierający nurt wewnątrz twojej firmy; Przyszłość wzbierającego nurtu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7746-084-9
Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88970-15-1
Wprowadzenie: Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88970-07-0
CZ.I Cały świat negocjuje, cz.II 21 zasad skutecznego negocjowania, Cz.III Praktyka negocjowania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (8 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-8087-066-6
Zawiera: Część 1. Przemiana błękitnego oceanu. 1. Sięgaj dalej niż najlepsi; 2. Fundamenty strategii kreowania rynku; 3. Umysł stratega błękitnego oceanu; 4. Człowieczeństwo, wiara w siebie i kreatywna kompetencja. Część II. Pięć kroków do dokonania przemiany błękitnego oceanu. Krok pierwszy jak zacząć? 5. Wybór właściwego miejsca rozpoczęcia; 6. Budowa odpowiedniego zespołu błękitnego oceanu; Krok drugi: Zrozum, gdzie jesteś w tej chwili. 7. Jasność co do aktualnej sytuacji. Krok trzeci: Wyobraź sobie, gdzie możesz być. 8. Odkrywanie ukrytych bolesnych punktów ograniczających rozmiary naszej branży; 9. Odkrywanie oceanu nieklientów. Krok czwarty: Znajdź drogę, by tam dotrzeć. 10. Systematyczna przebudowa granic rynku; 11. Rozwijanie alternatywnych możliwości błękitnego oceanu. Krok piąty: Wykonaj ruch. 12. Wybór posunięcia błękitnego oceanu i przeprowadzenie szybkich testów rynkowych; 13. Zakończenie przygotowywania i wprowadzenie w życie posunięcia błękitnego oceanu. Epilog: Przykład przemiany błękitnego oceanu na poziomie kraju.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8087-302-5
Zawiera: PRZEWODNIK DLA LIDERA. Budowanie zespołu w XXI wieku MT BIZNES, 2017 1. Zamiast krótkiego wprowadzenia: Co to jest przywództwo; Korzenie; Przywództwo a zarządzanie; Moda czy potrzeba; Przywódca a zespół; Synonimy i metafory przywództwa; Motywy popychające do przywódczej roli - ćwiczenie; Motywy popychające do roli lidera; Pułapka typologii. 2. Gry, w jakie gramy: Tołdi; Lizusostwo i uniżoność a hierarchia; Usłużność zamiast kompetencji; Minimalizacja wysiłku; Pozorowanie zajętości; Na wczoraj; Nie da się; Priorytety, czyli lista zadań; Ty się nie mylisz, ja się nie pytam; Donosicielstwo; Haki i kwity; Szef erotoman; Dupokrytka i szukanie winnego; Atak; Formalizm; Gra na zwłokę; Skonsultujmy to; Magia słów; Co robić z grami; Kulturowy bigos; Kultura organizacyjna po polsku; Kultura a skuteczność przywództwa. 3. Potrzeba zmian: Potrzeba przywództwa; Z perspektywy drugiej połowy XX wieku; Z szerokiej perspektywy; Potrzeba zmian; Typowe zjawiska i wypaczenia; Krytyka przywództwa; Droga szczura. 4. Przywództwo zdefiniowane na nowo: Jak rozumieć przywództwo. 5. Fundamenty przywództwa: Model przywództwa w pięciu krokach; Kompetencje przywódcze; Jak wzmacniać fundament przywództwa. 6. Droga do siebie: Narzędzia samopoznania; Inteligencja ogólna; Testy osobowości; Kwestionariusz IDPE - Insights Discovery; Inne testy i podejścia; Sens, cele i misja. 7. Szacunek dla różnorodności: Przyczyny potencjalnych napięć; Sposoby dopasowania; Role w grupie oraz dobór członków; Wielkość i charakterystyka zespołu; Team building; Odkrywanie siebie; Emocjonalność. 8. Przywództwo myśli: Odwaga czy szaleństwo; Metody rozwiązywania problemów; Proces rozwiązywania problemów; GPS menadżera - podejmowanie decyzji; Słuchanie a decyzje. 9. Zdolność wpływania: Test 11 pytań; Władza a zaufanie; Wywieranie wpływu; Charyzma, magnetyzm i czar; Zarządzanie wizerunkiem i PR; Techniki wywierania wpływu na menadżerów; Skuteczność poszczególnych technik; Pozostałe taktyki wpływu menadżerskiego; Konsensus - wskazówki dla menadżerów; Angażująca mowa - schemat; Wpływanie na przełożonych. 10. Koncentracja na efektach: Planowanie i cele; Cele, MBO i Deming; Współczesne podejścia do motywowania; Pink, Fowler, Laloux; Krytyka współczesnych podejść. 11. Inicjowanie zmian i przewodzenie im: Zmiana w organizacji; Zmiana jako proces transformacji; Rady dla pracowników organizacji przechodzących transformacje; Jaguar - studium przypadku; Rozwój podwładnych. 12. Lider wobec typowych wyzwań: Radzenie sobie z konkurentem; Stawianie granic i stopniowanie reakcji; Rozmowa korygująca; Trudne rozmowy; Słabe rezultaty; Różnorodność pokoleniowa (ech, ci młodzi); Wypalenie zawodowe. 13. Samodoskonalenie: Czy można rozwijać kompetencje liderskie; Optymistyczna perspektywa; Plan rozwoju; Ostatnie ćwiczenie. 14. Przywództwo kobiece: Uprzedzenia; Obecność kobiet na stanowiskach zarządczych; Co robić? Zakończenie: Parę osobistych przemyśleń na podsumowanie; Co dalej?. Dodatek. Słynne eksperymenty: Eksperyment Milgrama; Asch i potrzeba konformizmu; Rozproszenie odpowiedzialności; Zimbardo eksperyment więzienny; Tajfel i paradygmat grupy minimalnej; Automatyczne zachowania; Wybiórcza percepcja; Odraczanie gratyfikacji; Robbers Cave i konflikt międzygrupowy; Niebieskoocy; Dysonans poznawczy; Efekt Hawthorne; Efekt fałszywej powszechności; Harvard Grant Study; Samoocena i status a szczęście; Dobry samarytanin - skąd się bierze altruizm.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
ISBN: 987-83-62195-98-5
W poszukiwaniu złota: 1. Gdy na szczycie czujesz się samotny, to znaczy, że gdzieś popełniasz błąd; 2. Osobą, którą najtrudniej zarządzać jesteś ty sam; 3. Kluczowe momenty, które definiują twoje przywództwo; 4. Gdy trafi cię kopniak w tyłek, wiesz, że jesteś na przedzie; 5. Nie przepracuj w życiu ani jednego dnia; 6. Najlepsi liderzy są dobrymi słuchaczami; 7. Poznaj swoje silne strony i wykorzystaj je; 8. Podstawowym obowiązkiem lidera jest dostrzeganie rzeczywistości; 9. Gdy chcesz ocenić, jak sobie radzi lider przyjrzyj się ludziom, którymi zarządza; 10. Nie wysyłaj kaczek do szkoły dla orłów; 11. Koncentruj się na tym co najważniejsze; 12. Największym błędem, jaki popełniasz jest brak pytania o to, jaki błąd popełniasz; 13. Nie zarządzaj czasem, zarządzaj swoim życiem; 14. Nieustannie się ucz, byś nadal mógł być efektywnym liderem; 15. Liderzy wyróżniają się w trudnych chwilach; 16. Ludzie porzucają ludzi, a nie firmy; 17. Doświadczenie nie jest najlepszym nauczycielem; 18. Zebranie przyniesie korzyść wtedy gdy rozpoczniesz je zanim się zacznie; 19. Ceń relacje z ludźmi, nie tylko wspinaczkę; 20. Podejmowane przez ciebie decyzje określają, kim jesteś; 21. Wsparcie możesz wypożyczać, lecz nigdy go nie oddawaj; 22. Gdy coś zyskujesz, musisz z czegoś zrezygnować; 23. Ci, z którymi rozpoczynasz podróż, rzadko docierają z tobą do celu; 24. Niewielu liderów osiąga sukces, jeżeli nie chcą tego otaczający ich ludzie; 25. Odpowiedzi dostajesz tylko na pytania, które zadajesz; 26. Ludzie podsumują twoje życie jednym zdaniem- wybierz teraz, jakie ono będzie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again