Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(5)
Autor
Beers Wim van
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Gasiński Marek
(1)
Gałoński Józef
(1)
Marshak Ronni T
(1)
Newell Frederick
(1)
Pers Jolanta
(1)
Rivkin Steve
(1)
Rosiński Jerzy
(1)
Rączka Joanna
(1)
Schouten Jan
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Seybold Particia B
(1)
Tierney Elizabeth
(1)
Trout Jack
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Marketing
(3)
Reklama
(2)
E-konsumenci
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Obsługa klienta
(1)
Projektowanie
(1)
Projekty
(1)
Public relations
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja miedzyludzka - uwagi ogólne; Korzyści płynace z bardziej efektywnej komunikacji; Podstawowe zasady; Komunikacja międzyludzka - teoria; Blokowanie komunikacji; Odblokowanie komunikacji; Porządkowanie swoich przemyśleń; Szacunek dla ludzi; Dobór właściwych słow; Wykorzystanie niewerbalnych form zachowania; Poprawianie swojego wizerunku; Reakcje audytorium; Rodzaje komunikacji; Prowadzenie zebran; Redagowanie tekstów handlowych; Redagowanie listów; notatek służbowych i protokołów; Redagowanie sprawozdań; Stosowanie środkwów wizulanych; Przeprowadzanie wywiadow; Łącząc wszystko razem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Pięć kroków do sukcesu w handlu elektronicznym: Jak stworzyć opłacalną strategię handlu elektroniczne go; Krok1 Spraw, by prowadzenie interesów z Twoją firmą było dla klientów łatwe; Krok2 Skup się na klientach końcowych Twoich produktów i usług; Krok3 Prze kształć prokonsumenckie procesy zachodzące w firmie z punktu widzenia klienta końcowego; Krok4 Zaloguj swoją firmę do zysku: Opracuj wszechstronną, rozwojową strukturę handlu elektronicznego; Krok5 Umacniaj lojalność klienta, będącą kluczem do opłacalności w handlu elektronicznym. Cz. II Osiem podstawowych czynników sukcesu oraz analizy przypadków: Jak przyswoić sobie podstawowe czynniki sukcesu oraz analizy przypadków; Synteza najlepszych praktyk. Kolejne kroki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie relacjami z klientami : budowanie pod staw, Cz.II Współczesne narzędzia CRM : technika, In ternet i inne, Cz.III Zwycięscy.com : aplikacje świata realnego, Cz.IV Przekształcanie produktów w usługi : strategie rozwijające rentowny dialog
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Skąd przychodzimy, gdzie jesteśmy i dokąd podążamy, czyli krótka jistoria rekalmy w Polsce w latach 1989-2004, 2.Marketing bezpośredni - co to jest?, 3.Najciekawsze przypadki Marketingu Bezpośredniego czyli samo życie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyrania wyboru; Co się stało z U. S. P?; Ponowne odkrycie U. S. P.; jakość i orientacja na klienta rzadko stanowią wyróznik; Kreatywność to nie jest pomysł na wyrożnianie się; Cena rzadko bywa wyró żnikiem; Szerokość asortymentu jest trudnym sposobem na wyróżnianie się; Kolejne etapy na drodze do wyróżniania sie; Wyróżnianie się zachodzi w świadomośc i; Bycie pierwszym to pomysł na wyróżnianie się; Przywodztwo to sposób, aby sie wyróżniać; Tradycja jest sposobem na wyróżnianie się; Specjalizacja na rynku jest sposobem na wyróznianie się; Technologia może być spsobem na wyróżnianie się; Najnowsze osiągni ęcia to też sposób, aby się wyróżnić; Popularnośc to sposob na wyróznianie się; Rozwój może zagrażać wyróznianiu się; Wyróznianie sie wymaga poświęceń; Wyróżniać się w każdym miejscu; Zachowaj swój wyrożnik; Kto odpowiada za wyróznianie sie firmy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Opis podejścia TIPI: 1. O istocie zarządzania projektem, 2. Podział projektu na fazy, 3. Kontrola projektu, 4. Decydowanie. Cz. II Podręcznik podejścia TIPI: 5. Cykl życia projektu, 6. Załączniki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Styl zarządzania zorientowany na rezultat, 2. A może trochę jaśniej o obszarach odpowiedzialności? 3. Praca na podstawie umów zorientowanych na rezultat, 3. Zasady zarządzania i reguły pracy zorientowanej na rezultat, 5. Rozmowy, 6. Sprawdź swoja wiedzę, 7. Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy zdobywania dobrego publicity; Poprawa wizerunku; Podstawowe zasady kontaktów z mediami; Tworzymy własny środek masowego przekazu; Angażowanie innych w nasze przesłanie; Organizacja imprez specjalnych; Zdobywanie publicity (rozgłosu) dzięki ryzykownym przedsięwzięciom; Radzenie sobie z negatywnym publicity
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej