Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Zaltman Gerald
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Stany Zjednoczone
(1)
Język
angielski
(1)
Temat
Konsumenci
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Preparing for an expedition: A voyage from the familiar; A voyage to New frontiers; 2. Understanding the mind of the market: Illuminating the mind; Interviewing the mind/brain; Come to think of It; Reading the mind of the market; Memory's fragile Power; Memory, metaphor and stores; Stories and brands; 3. Thinking differently and deeply: Crowbards for creative thinking; Quality questions beret quality answers; Launching a New mind-set.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej