Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia
(2)
Autor
Roguska Agnieszka
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Edukacja medialna
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Cyberprzemoc
(1)
Internet
(1)
Product placement
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-931326-5-2
1. Media lokalne w edukacji: Media w edukacji- w kierunku globalności i lokalności; Media obywatelskie- między globalnością a lokalnościa; Medialny porządek rzeczy- agenda setting w mediach lokalnych; Konwergencja radia wyzwaniem dla edukacji medialnej; Samorządowe komunikowanie lokalne w województwie mazowieckim- raport z badań; Media jako narzedzie w dialogu międzyklultuorowym na przykładzie polsko-niemieckiego pogranicza. Współpraca redakcyjna "Gazety Lubuskiej" i "Lausitzer Rundschau"; 2. Nowoczesne i mobilne technologie internetowe w edukacji: Media społecznościowe w edukacji. Sprzymierzeniec czy wróg?; Serwis Nakanapie.pl jako reprezentatywne social medium poświęcone książce, wykorzystywane w działaniach marketingowych i public relations polskich wydawnictw; Kultura repetycji w środowisku Web 2.0; 3. Media w różnorodności przestrzeni edukacyjnych: Media w zarządzaniu kryzysowym- szanse i zagrożenia; Rola mediów w edukacji finansowej; Promowanie turystyki i upowszechnianie wiedzy krajoznawczej w telewizji publicznej; Edukacyjne zagrożenia mediów w świetle wypowiedzi Benedykta XVI; Warsztat twórczy jako forma działania artystycznego w przestrzeni sztuki. Wybrane aspekty teoretyczne i studium empiryczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-931326-4-5
1. Kulturowy I etyczny wymiar mediów: Relewancja etyki mediów dla wychowania w dobie pluralizacji i globalizacji mediów; Podstawy etyki w mediach masowych a postawy dziennikarzy w okresie PRL i transformacji ustrojowej; Zarys problematyki norm etycznych we współczesnej reklamie; Znaczenie i rola mediów we współczesnej edukacji społeczeństwa informacyjnego; 2. Mechanizmy manipulacyjne w mediach: Elementy propagandy i manipulacji audiowizualnej na przykładzie polskich seriali telewizyjnych w PRL i III RP; Funkcjonowania product placement i jego wpływ na decyzje zakupowe Polaków; 3. Dzieci i młodzież w przestrzeni medialnej: Polskie telewizyjne programy edukacyjne dla dzieci i młodzieży- zarys historyczny; Globalna przestrzeń komunikacji społecznej źródłem zagrożeń dla współczesnej rodziny; Zapobieganie zachowaniom problemowym dzieci w internecie jako zadanie dla edukacji medialnej; Agresja elektroniczna i cyberbullying wśród dzieci i młodzieży a działania szkoły; Kreatywne wykorzystanie telefonów komórkowych. Twórcza inwencja młodzieży w obszarze profilaktyki społecznej- kreacja rzeczywistości z wykorzystaniem mediów; Rola Internetu w nauczaniu języków obcych- perspektywa nauczyciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej