Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Jachimowski Marek
(1)
Kantyka Jan
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Radiofonia
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Stan i pespektywy radiofonii publicznej i komercyjnej: Dualny system radia i telewizji w Republice Federalnej Niemiec w kontekście rozwoju europejskiego; Media rosyjskie- nowe opcje. Przemiana koncepcji jako podstawa zmian; Zmioany w radiu publicznym i komercyjnym na Słowacji; Radio i komunikowanie się w demokratycznej Hiszpanii; Rola radia publicznego i prywatnego w kanadyjskiej tożsamości narodowej; Radio w Bułgarii w okresie przekształceń politycznych; Radio w Polsce w pięć lat po zniesieniu monopolu państwa; Przyszłość radia publicznego BBC w Wielkiej Brytanii; Możliwości dalszego rozwoju radia i innych mediów elektronicznych w Polsce; 2. Szanse i zagrożenia dla radia publicznego i komercyjnego: Wymogi odpowiedzialności współczesnej- casus radia; Granice wolności i przekazu radiowego; Radio publiczne- partner czy konkurent radia prywatnego?; Analiza struktury współczesnej radiofonii rosyjskiej w okresie transformacji; Współczesne polskie radio "bęben plemienny" czy "partner do pogawędki"; Radio lokalne w Szwecji- przejście od paternalizmu do populizmu; Serwisy informacyjne publicznych i prywatnych stacji radiowych. Analiza preferencji; Zarządzanie komercyjną stacją radiową w warunkach kształtowania się rynku mediów w Polsce; 3. Radio w warunkach konkurencji: Radio a koncepcja społeczeństwa informacyjnego; WRRR, czyli w Radiu Reklama Rap; Radiofonia w nowych landach Republiki Federalnej Niemiec; Pięciolecie transformacji radia katolickiego w Polsce; Program dla Zagranicy Polskiego radia; Radiofonia Lubelszczyzny w procesie transformacji; Różnorodność programowa a status ekonomiczny rozgłośni katolickich w Polsce; 4. Radio w świetle badań medioznawczo-socjologicznych: Słuchacze radia publicznego i stacji komercyjnych w Polsce (1994-1995). Szkic do portretu; Radio jako źródło informacji; Kształtowanie się lokalno-regionalnego rynku radiowego w okresie transformacji na tle zjawisk ogólnopolskich; Oczekiwania społeczne wobec radia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316,77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej