Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(26)
ebookpoint BIBLIO
(18)
Forma i typ
E-booki
(44)
Audiobooki
(2)
Autor
Praca zbiorowa
(19)
Benefit
(6)
Biedroń Wojciech
(1)
Bonk Krzysztof
(1)
Gawlik Paulina
(1)
Hołyk-Arora Monika
(1)
Kasprzyk Małgorzata
(1)
Kubik Grzegorz
(1)
Kurowski Szymon
(1)
Kędzierski Marek
(1)
Maj Małgorzata
(1)
Makowska Alicja
(1)
Pinnell Izabela
(1)
Pinnell Mateusz
(1)
Piszą Blogerzy Bajki
(1)
Pyrz Katarzyna
(1)
Półtorak Marta
(1)
Sawicka Dorota
(1)
Solecki Mariusz
(1)
Staniek Roman
(1)
Wolski Zbigniew
(1)
piszą Blogerzy bajki
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(38)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
44 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Amanda / Roman Staniek. - [miejsce nieznane] : E-bookowo : ebookpoint BIBLIO, 2018. - 283 s.
Forma i typ

Londyn i Kraków. Chłodna doktor psychologii, wyrafinowana prostytutka, przykładna nauczycielka i romantyczna kochanka. Okazuje się, że główna bohaterka Teresa reprezentuje każdą z nich i dokonuje wyborów, kierowana w swoim mniemaniu przez siły nieczyste. Dramatyczne konsekwencje, które potem ponosi, budzą grozę i zmuszają do refleksji, jak jeden kompromis moralny może wywołać efekt domina.

„Amanda” to powieść obyczajowo-kryminalna, ukazująca z różnych punktów widzenia przyczyny prostytucji, półświatek sutenerów i handlarzy żywym towarem oraz niebezpieczeństwa wynikające z nienasycenia, nudy i pielęgnowanej nienawiści.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Ponad 300 głównie amerykańskich idiomów, które ujęte zostały w dwudziestu trzech zróżnicowanych tematycznie historyjkach. Pod każdym z tekstów znajduje się zestaw praktycznych ćwiczeń, a klucz do nich umieszczono przy końcu książki.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Historia trwa tak długo jak jej bohaterowie…

Opowieści to krok wstecz, który pozwala przyjrzeć się bliżej bohaterom świata iluzjonistów, a także uzupełnić luki w ich historiach. Zbiór opowiadań otwiera przygoda młodego Yaxiela podążającego za widmami przeszłości. Gdy podczas ważnej misji na Wschodzie nadarza się okazja, by odkryć zagadkę własnego pochodzenia, chłopak podejmuje ryzyko, kładąc na szali nie tylko zaufanie mistrza, lecz i życie przyjaciółki…

Opowieści pokażą również, jak poradziła sobie Luv na służbie u Najimaru, co zmusiło młodego Oroshiego do ucieczki z kraju oraz czy Yaxiel odważył się spełnić marzenie o zostaniu liderem.

Dotychczas ukazały się dwie powieści ze świata iluzjonistów:

Aremil Iluzjonistów: Wschodnie Rubieże

Aremil Iluzjonistów: Uwikłani

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Początek roku zbiega się z naszymi drugimi urodzinami. Miesięcznik „Benefit” przez ten czas przeczytało kilkaset tysięcy pracowników, na co dzień zajmujących się motywacją, pracą i rozwojem. To dla Was co miesiąc publikujemy najciekawsze teksty specjalistów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, trenerów, coachów – praktyków z wieloletnim doświadczeniem, uznanych w Polsce i na świecie. Zachęcam wszystkich Państwa do współpracy z naszą redakcją i podpowiadania nam, jakie tematy są dla Państwa interesujące, co chcecie Państwo czytać na naszych łamach – pragniemy być coraz lepsi, dlatego czekamy na Państwa opinie. Możecie to Państwo zrobić za pośrednictwem specjalnej ankiety, do której link zamieściliśmy w ogłoszeniu z kodem QR (link kieruje respondentów bezpośrednio na adres strony internetowej z ankietą). Zależy nam na tym, by poznać Państwa opinie na temat miesięcznika „Benefit”. Jak oceniają Państwo zmiany, które zaszły na przestrzeni dwóch lat w naszej gazecie, oraz jakie są Państwa oczekiwania co do profilu i tematyki miesięcznika? W styczniu piszemy o wprowadzaniu zmian w organizacjach, a także o rozmowach oceniających i o informacji zwrotnej. Jak co miesiąc publikujemy również artykuły o motywowaniu i rozliczaniu benefitów. Zapraszam do lektury. Bądźcie Państwo z nami przez cały rok! Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Nowy Rok – nowe wyzwania i nowe postanowienia. Chcemy pomoc wszystkim, którzy właśnie podjęli decyzję o tym, że zmienią swoje życie bądź zrewolucjonizują rzeczywistość, która ich otacza. Pomocna może być wspólna akcja miesięcznika „Benefit”, Audiolearning.pl oraz Brian Tracy International Polska. Dla naszych czytelników przygotowaliśmy cykl motywujących nagrań, który ma przyśpieszyć wdrażanie zmian. Od stycznia do marca będzie można bezpłatnie pobrać z naszej strony trzy moduły programu „Maksimum osiągnięć” Briana Tracy’ego. Mam nadzieję, że ten noworoczny prezent pomoże Państwu w planowaniu i osiąganiu kolejnych sukcesów. Oprócz tego w styczniowym numerze „Benefitu” jak zwykle spora dawka tekstów dotyczących motywacji, angażowania, rozwoju i tematów związanych z rozliczaniem benefitów. Okazuje się, że 75 proc. respondentów biorących udział w badaniu „Motywacja – jak wyjść poza standard” twierdzi, że nie ma żadnego wpływu na wybór pozapłacowych dodatków oferowanych przez pracodawców, a ich zdanie nie jest brane pod uwagę przy wyborze tych świadczeń. Co mogą zrobić firmy, aby system świadczeń pozapłacowych był efektywny i odpowiadał potrzebom zespołu? W jakim stopniu świadczenia pozapłacowe budują markę pracodawcy? Jak wygląda obszar benefitów w Polsce i na świecie? Piszemy o tym już od trzech lat. Wszystkich czytelników, którzy chcą się dowiedzieć, co pracownicy sądzą na temat motywacji i benefitów, zachęcam do pobrania raportu, który jest dostępny na stronie internetowej www.hrnews.pl/motywacja.aspx. Mam nadzieję, że lektura naszego miesięcznika będzie pomagać Państwu w rozwoju i efektywnym planowaniu pracy w nadchodzących miesiącach. Powodzenia w 2015 roku! Życzę miłej lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Dlaczego biznes nie ma zaufania do działów personalnych? Dlaczego w Polsce działy personalne są nadal tylko administratorami i wykonawcami poleceń? Na te i inne pytania w tekście otwierającym dyskusję odpowiada Magdalena Kozłowska. Pomagania trzeba się uczyć – to temat z okładki, zapowiedź rozmowy z Janiną Ochojską, szefową Polskiej Akcji Humanitarnej, która mówi o tym, co nas, Polaków, motywuje do pomagania innym. Wywiad ukazuje trochę inne spojrzenie na 1 procent, który często przekazujemy organizacjom pożytku publicznego. W lutym nieco więcej miejsca poświęcamy coachingowi. Jest on coraz bardziej popularny i powoli staje się też benefitem – dodatkiem do wynagrodzenia za pracę i motywatorem, który pracodawcy proponują swoim pracownikom. Jak się okazuje, coachów na rynku jest coraz więcej, a w związku z tym trzeba zwrócić większą uwagę na jakość usług proponowanych przez trenerów. W cyklu dotyczącym benefitów w innych krajach w tym miesiącu prezentujemy tekst o świadczeniach i benefitach we Francji. Zapraszam do lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
HR normalnie, czyli o ludziach normalnie. Tym razem zaczynam od końca, od felietonu Marka Skały Niektórzy postrzegają ludzi, z którymi pracują, w kategoriach tłumu. Skała pisze o „planktonie”, którym jesteśmy my wszyscy, pracujący na wyniki zespołów. Warto się zatrzymać nad tym tekstem i może nawet przeczytać go kilka razy. Wnioski mogą być ciekawe, zwłaszcza jeśli na co dzień – a przecież tak jest – pracujemy z ludźmi. Słyszę czasem komentarze, że wszystko wokół się zmienia, zmieniają się nasze firmy, ale podkreślić tu chcę wyraźnie – firma to ja. To my, pracownicy – członkowie zespołów – tworzymy organizacje. A zmieniają się one właśnie dlatego, że to my się zmieniamy, że chcemy być coraz lepsi, chcemy osiągać więcej, szybciej, czasem wygodniej. Bez rozwoju nie ma zmiany, a bez zmiany nie ma rozwoju. Dlatego piszemy o tym, jak się rozwijać, jak angażować swój czas i przekształcać go w inwestycję, która w przyszłości zaowocuje. Także na polu motywacji. Bo inwestycje w rozwój okazują się bezproduktywne, jeśli nie ma relacji z innymi, nie ma kontaktu, nie ma współpracy i informacji zwrotnej. Benefity pomagają, ale są najbardziej skuteczne tam, gdzie jest prawdziwa i szczera relacja szefa z pracownikami. W lutym odbędzie się po raz kolejny konferencja otwierająca regionalne spotkania z cyklu Wyzwania HR. Warto się tam pojawić, bo to jedno z najlepszych wydarzeń HR-owych w Polsce. Życzę miłej lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Na przełomie stycznia i lutego 2013 roku zapytaliśmy Państwa, co sądzicie na temat naszego miesięcznika. Badanie przeprowadziła firma TNS Polska. Okazało się, że w zdecydowanej większości odbiorcy miesięcznika „Benefit” oceniają go pozytywnie – zarówno szata graficzna, jak i częstotliwość ukazywania się magazynu, dobór tekstów i tematyka oraz zawartość merytoryczna uzyskały przewagę ocen 4 i 5 na 5-stopniowej skali. 96 proc. ankietowanych zgodziło się ze stwierdzeniem, że „miesięcznik jest ciekawy, dobrze się go czyta”, 85 proc. – że „dzięki informacjom zawartym w miesięczniku poszerza swoją wiedzę w zakresie zarządzania i sposobów motywowania pracowników”, 68 proc. – że „artykuły zawarte w miesięczniku »Benefit« inspirują do wdrażania nowych rozwiązań w zakładzie pracy”–n. Najbardziej interesującymi zagadnieniami poruszanymi na łamach miesięcznika są dla ankietowanych: tematy dotyczące motywacji, aspekty prawne i tematy związane z rekrutacją. Z badania dowiedzieliśmy się, że nasz miesięcznik jest już rozpoznawalny w Państwa środowisku. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zagadnień, które Państwa interesują, jest więcej, dlatego wszystkich, którzy chcą się z nami podzielić uwagami i propozycjami tematów, jakie powinniśmy poruszać na łamach naszego pisma, zapraszam do przesyłania listów na adres: redakcja@miesiecznik-benefit.pl. Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w naszym badaniu. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W marcu na łamach miesięcznika prezentujemy kolejną porcję artykułów na temat ważnej roli działów HR oraz stojących przed Państwem wyzwań i możliwości. W najnowszym numerze znajdziecie Państwo inspirującą dawkę refleksji na temat motywowania pracowników, m.in. tekst Joanny Kłosowskiej o świadczeniach i benefitach w Niemczech. Do jakich benefitów należy stosować kryteria socjalne w przypadku świadczeń realizowanych z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, jakie benefity stosować dla odchodzących pracowników? Na te i inne pytania odpowiadają nasi eksperci. Jeśli nie wiecie Państwo, jak wprowadzać nowe benefity, programy żywieniowe, kafeterie lub programy motywacyjne, możecie przesyłać pytania na adres redakcji. Chętnie napiszemy o tym, jak to robić, a być może uda się nam także pokazać przykłady ciekawych rozwiązań. Podpowiemy też Państwu, jak skutecznie angażować pracowników, wdrażając program motywacyjny. Tradycyjnie zapraszam na naszą stronę internetową, na której można znaleźć archiwalne wydania miesięcznika i pobrać je bezpłatnie w formie plików PDF. Na www.miesiecznik-benefit.pl zamieszczamy także wszystkie artykuły w formie tekstowej. Zapraszam do lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Codzienna praca przynosi efekty, ale tylko wtedy, kiedy poświęcamy jej wystarczająco dużo czasu i zaangażowania. Słyszę czasem komentarze rozgoryczonych rodaków, że niektórym się udało albo byli dobrze ustawieni przez swoich rodziców, a przecież nie do końca tak jest. Większość sukcesów to efekt ciężkiej pracy, wielu wyrzeczeń oraz podjętych decyzji, które przez lata miały wpływ na to, co stanie się w przyszłości. Przykładem jest dr Irena Eris, która przez lata pracy zawodowej dążyła i nadal dąży nieustannie do tego, by jej firma była coraz lepsza, zyskując uznanie w oczach klientów. Bo to klienci są naszymi najlepszymi szefami. Oni mogą nas wszystkich zwolnić i od ich wyroków raczej nie ma odwołań. Warto o tym pamiętać, czytając teksty z kolejnego numeru miesięcznika „Benefit”. Nasza rola, czy to HR-u, czy działu sprzedaży, jest kluczowa dla całego biznesu. I tak warto ją postrzegać. Życzę miłej lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W kwietniu zapraszam Państwa do przeczytania wywiadu z Mateuszem Kusznierewiczem, mistrzem świata i medalistą olimpijskim w żeglarstwie. Mateusz opowiada o swojej pracy i dążeniu do sukcesu, o upadkach i wzlotach oraz motywowaniu i pracy zespołowej. Drodzy Czytelnicy W tym numerze polecam także tekst Joanny Kłosowskiej na temat benefitów, w którym autorka zachęca wszystkich, którzy chcą wdrażać w firmach programy motywacyjne, do ich przetestowania, tak jak się wypróbowuje samochody podczas „jazdy próbnej”. Praca nadaje sens naszemu życiu. Zwłaszcza wtedy, gdy robimy to, co lubimy. Ale bywa, że na skutek nadmiaru obowiązków i wyzwań zawodowych czujemy się przepracowani. Warto zachować umiar w sferze zawodowej – w dłuższej perspektywie bowiem przepracowywanie się wpływa negatywnie na jakość naszej pracy. Więcej na ten temat w tekście Olgi Marek, która pisze, że wypoczęty pracownik osiąga zdecydowanie więcej. Życzę miłej lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Co składa się na interakcje: kobieta – mężczyzna i pracodawca – pracownik? Jak budować trwałe relacje, tak by tworzyć organizację opartą na zaufaniu i współpracy, a przy okazji motywować siebie i innych? O tym rozmawiałem z Mateuszem Grzesiakiem, coachem, wykładowcą, który podpowiada, jak rozwijając siebie, stale odnosić sukcesy. W kwietniowym numerze kolejny odcinek cyklu Magdaleny Kozłowskiej, która pisze o ważnej roli działów HR i rewolucyjnych pomysłach na poszukiwanie pracowników, także tych odpowiedzialnych za procesy human resources. Publikujemy również fragment dyskusji zorganizowanej przez redakcję miesięcznika „Benefit” na temat roli działów HR i PR w komunikacji wewnętrznej. Do rozmowy zaprosiliśmy Małgorzatę Bartler, dyrektor Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Play, oraz dr. Dariusza Tworzydło, prezesa zarządu Exacto i współorganizatora Kongresu Profesjonalistów PR. Jako nowość proponujemy Państwu dział: Sport to zdrowie. Ponieważ dużo miejsca w naszej gazecie poświęcamy motywacji i zaangażowaniu, jestem przekonany, że wiosenne przejażdżki rowerowe – nawet krótkie – dla wielu pracodawców mogą się stać ciekawym elementem wspierającym budowanie relacji w zespołach, a także sposobem na poszukiwanie nowej energii u pracowników. Zdrowi, wypoczęci i naładowani pozytywnymi emocjami ludzie to klucz do sukcesu naszych przedsięwzięć, dlatego już dziś zachęcam wszystkich – zostawmy samochody na parkingach i przesiądźmy się na rowery! Zapraszam do lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W maju prezentujemy Państwu wywiad z pierwszym premierem III RP, dziś doradcą prezydenta RP – Tadeuszem Mazowieckim. Rozmowa dotyczy spraw dzisiejszych, ale także i tych z przeszłości, z okresu wielkich zmian, jakie przeżywała Polska w 1989 r. Tadeusz Mazowiecki mówi m.in. o tym, co motywowało Polaków kiedyś i jakie są obecnie nasze motywacje i cele. W niniejszym numerze miesięcznika zamieściliśmy również tekst Roberta Reinfusa o mitach motywowania za pomocą premii finansowych oraz tekst dr. Kazimierza Sedlaka, który pisze o koncepcji Total Rewards, którą opracowano z początkiem XXI wieku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Specjalistów ds. Wynagradzania. Autorzy tej koncepcji wyodrębnili pięć głównych składowych wynagrodzenia. Koncepcja łącznych korzyści z pracy znacznie poszerza tradycyjne rozumienie terminu „wynagradzanie”. Wzbogaca je, m.in. o takie składowe, jak działania zmierzające do budowania równowagi między życiem zawodowym i prywatnym czy przekazywanie pracownikom wyrazów uznania. Autorzy koncepcji zwracają w ten sposób uwagę na to, że proces wynagradzania to znacznie więcej niż tylko wypłacanie pensji. Zapraszam do lektury Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Szczęśliwy pracownik to wyzwanie dla wielu szefów. Dlaczego szefowie powinni starać się o to, by pracownicy w zespołach byli szczęśliwi? Zadanie szefa nie polega przecież na realizowaniu marzeń pracowników ani spełnianiu ich pobożnych życzeń. I tak, i nie. Okazuje się, że kiedy szefowie angażują się w pracę ludzi w zespołach, kiedy okazują im zainteresowanie, pracownicy czują się lepiej, wiedząc, że ich praca jest ważna i ma znaczenie. To przekłada się na zadowolenie z pracy, życia i w konsekwencji przynosi lepsze efekty niż przysłowiowe przykręcanie śruby. O zadowoleniu pracowników, zaangażowaniu i budowaniu zespołów w tym miesiącu opowiada Brian Tracy, który niedawno był w Polsce, o szczęśliwych pracownikach natomiast pisze Grzegorz Filipowicz. Zapraszam do lektury tekstów publikowanych na łamach „Benefitu" oraz archiwalnych tekstów, które ukazały się do tej pory w 29 numerach naszego miesięcznika. Wszystkie możecie Państwo znaleźć na naszej stronie internetowej www.miesiecznik-benefit.pl. Zapraszam do lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Sztuka wpływania na otoczenie to umiejętność, którą chciałby posiąść niejeden menedżer, sprzedawca czy HR-owiec. Co robić, by inni nas słuchali albo jeszcze lepiej – by mieć wpływ na decyzje, które podejmują inni? O tym mówił dr Robert Cialdini, który niedawno gościł z wykładem w Polsce. Cialdini na każdym kroku podkreśla, że wpływanie na innych powinno być etyczne. Co więcej, aby odnieść w tej dziedzinie sukces, w trakcie interakcji należy wykorzystywać okoliczności, które kształtują rzeczywistość najbliższą naszemu rozmówcy. O etyce w praktyce pisze także Danuta Malczewska. Dr Kazimierz Sedlak w drugiej części tekstu dotyczącego przyszłości wynagradzania pisze o komunikacji, która jest kluczowym elementem strategii Total Rewards. W czerwcu publikujemy też drugą część kontrowersyjnego tekstu Roberta Reinfussa na temat mitów o premiach. Tym razem autor podpowiada, czym zastąpić premie. Być może zainteresują Państwa propozycje przedstawione przez Roberta Reinfussa. A jeśli te argumenty nie przekonają Państwa, to być może sami znajdą Państwo sposób na efektywne nagradzanie i motywowanie pracowników. Za chwilę lato i wakacje – czas odpoczynku i relaksu. Miesięcznik „Benefit” będzie cały czas pojawiać się dla Państwa. Wszystkich zapraszam do czytania naszego miesięcznika także w formie elektronicznej. Na naszej stronie internetowej www.miesiecznik-benefit.pl można bezpłatnie pobrać wszystkie numery magazynu. Dodatkowo są także one dostępne bezpłatnie w księgarni internetowej www.e-bookowo.pl/benefit Zapraszam do lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny http://www.miesiecznik-benefit.pl/
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Lato to czas wyjazdów, zarówno za miasto, na przykład rowerem, jak i tych zagranicznych. Pracodawcy, doceniając pracę swoich zespołów, mogą nagrodzić ich za wyniki właśnie w takiej postaci – finansując pracownikom część lub całość wypoczynku. Lektura czerwcowego „Benefitu” będzie dla Państwa okazją do zapoznania się z tekstami na temat finansowania przez pracodawcę wyjazdów zagranicznych. Mimo wzrastających temperatur i nadchodzących wakacji nie ustajemy w dostarczaniu Czytelnikom ciekawych tekstów o motywacji, rozwoju i pracy. W tym numerze publikujemy interesującą rozmowę z prof. Andrzejem Bliklem, który mówi o tym, jak motywować pracowników godnościowo, jak zarządzać ich czasem i energią, tak aby cała organizacja zyskiwała, a nie traciła – zarówno czasu, jak i pieniędzy. Jak zwykle, spora dawka inspiracji i motywacji dla wszystkich, którzy chcą się uczyć i naśladować ludzi sukcesu. Ale to nie wszystko! Warto się uczyć nie tylko od innych, ale także od siebie – obserwując świat i kryzysy, które wpływają na nasze doświadczenia. Wszystkich, którzy wkrótce rozpoczynają urlopy, zachęcam do lektury „Benefitu” przez naszą stronę internetową www.miesiecznik-benefit.pl oraz przez profil na Facebooku. Zapraszam do lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wystąpienia publiczne są dla wielu z nas codziennym wyzwaniem – prezentacje projektów, raportów, planów, wystąpienia przed zarządem czy pracownikami. Co robić, by uczestnicy spotkań słuchali nas z zainteresowaniem? Jak to robią ludzie w telewizji? O tym rozmawiam z Tomaszem Kammelem, którego znacie Państwo właśnie ze szklanego ekranu. W wywiadzie, który publikujemy w tym miesiącu, kilka słów także o motywacji i motywowaniu publiczności. Zwracam również uwagę Państwa na tekst Sylwii Rębisz, która podpowiada, jak informować pracowników o benefitach, oraz artykuł Anny Celińskiej, która wyjaśnia, jakich zmian można dokonywać w regulaminie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Dla tych, którzy zajmują się rozliczaniem wypoczynku pracowników, publikujemy tekst dotyczący możliwości (do)finansowania wypoczynku pracowników przez pracodawcę. Zachęcam Państwa do lektury naszego miesięcznika w czasie wakacji. Wszystkie numery „Benefitu” są dostępne bezpłatnie do pobrania na stronie www.miesiecznik-benefit.pl Życzę miłej lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Jakich pracowników zatrudniać? Czy lepiej pracować z ludźmi wewnątrzsterownymi, czy może zewnątrzsterownymi, z pracownikami bezkrytycznie podporządkowanymi organizacji, którzy nie mają własnego zdania, czy z niesubordynowanymi wizjonerami, którzy tworzą nieszablonowe projekty i potrafią je brawurowo wcielać w życie, zjednując sobie aprobatę menedżerów? W naszych firmach coraz częściej będą się ścierać nowe i stare pokolenia pracowników, i to nie tylko poglądami, ale także stylem życia i filozofią pracy. Z pewnością coraz częściej w działach HR będziemy słyszeć o nowych wyzwaniach w związku z zarządzaniem pracownikami z pokolenia Y, o których tym razem na łamach „Benefitu” pisze Mateusz Grzesiak. W miesięczniku możecie Państwo przeczytać, jak budować lojalność i zaangażowanie zespołu motywując pracowników za pomocą nowoczesnych technik i narzędzi, wśród których coraz większą rolę odgrywają benefity. W lipcu Ewa Foley mówi o użyteczności, która motywuje ją do działania. Tak rozumiana motywacja jest niewątpliwie wartością uniwersalną, ważną dla wielu z nas. Pragniemy być użyteczni, zauważani, doceniani, w przeciwnym razie nasze życie traci sens, a my zatracamy chęć do działania. Zachęcam Państwa do czytania miesięcznika „Benefit” również w czasie wakacji. Jesteś
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Benefity w Polsce są znane od kilku lat, ale umiejętność stosowania ich razem z systemami finansowego wynagradzania za pracę jest jeszcze daleka od wzorców, jakie znamy z krajów Europy Zachodniej czy ze Stanów Zjednoczonych. Wielu pracodawców wie, że nowoczesne wynagradzanie za pracę to nie tylko pieniądze. Systematycznie rośnie w naszym kraju zainteresowanie benefitami, które pracodawcy w szerokim wachlarzu oferują swoim pracownikom, by dowartościować ich pracę. Czasem jest też tak, że to my, Polacy, wyznaczamy nowe kierunki w zakresie rozwoju benefitów. W sierpniowym numerze wywiad z Tomkiem Józefackim z Benefit Systems SA, który mówi o rynku pracy wspieranym przez benefity, a także wywiad z ekonomistą i głównym doradcą ekonomicznym PwC Polska, prof. Witoldem Orłowskim, o liderach na rynku pracy, promowaniu talentów i motywowaniu stosowanym przez ekonomistę. Jak co miesiąc, publikujemy teksty o motywowaniu, rozwoju, pracy, ale także o tym, jak rozliczać benefity. Paweł Celiński pisze o finansowaniu wypoczynku dla pracowników i ich rodzin. Wszystkim, którzy latem szukają inspiracji, polecam tekst Danuty Malczewskiej, która opowiada o tym, jak motywacja rodzi się z potrzeb. Życzę miłej lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Jak pracować, kiedy inni są na urlopie? Przecież to, że wielu z nas odpoczywa, nie oznacza, że w naszych firmach jest mniej pracy. W tym miesiącu podpowiadamy, jak planować czas w zespołach przed urlopem i po powrocie z wakacji. W sierpniu zaczynamy nowy cykl na temat employer brandingu. Mamy świadomość ciągle zmieniającego się rynku pracy – coraz częściej pracownicy przed podjęciem decyzji zawodowych chcą wiedzieć, jak pracuje się u przyszłego pracodawcy. A źródłem informacji są obecni i byli pracownicy, partnerzy oraz klienci firmy. Warto powalczyć o dobrą opinię – employer branding to sposób na skuteczne przyciąganie talentów i zatrzymywanie ich w organizacji. Coraz częściej nasi czytelnicy sugerują, że programy medyczne, sportowe i kafeteria to już standard w motywowaniu pracowników. Czekacie Państwo na nowe benefity, świeże i nietuzinkowe spojrzenie na motywowanie ludzi, z którymi pracujecie i tworzycie projekty biznesowe. Staramy się sprostać tym oczekiwaniom, dlatego też zachęcam do lektury tekstów na temat motywacji i rozliczania benefitów. Zapraszam do lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej