Form of Work
Książki
(18)
Status
only on-site
(13)
available
(10)
Branch
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(13)
Author
Albigowski Marek
(4)
Janiszewski Adam
(4)
Beckhard Richard
(2)
Drucker Peter F
(2)
Goldsmith Marshall
(2)
Hesselbein Frances
(2)
Altman Hans Christian
(1)
Bollier David
(1)
Bralczyk Jerzy
(1)
C.K. Prahalad
(1)
Czarnowski Piotr
(1)
De Pree Max
(1)
Drab Adam
(1)
Goban-Klas Tomasz
(1)
Hamel Gary
(1)
Handy Charles
(1)
Huber Kurt
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Kadragic Alma
(1)
Kall Jacek
(1)
Kasperec Stanisław
(1)
Krajewski Jerzy
(1)
Markiewicz Małgorzata
(1)
Stewart Aileen Mitchell
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Tapscott Don
(1)
White Roderick
(1)
Zaltman Gerald
(1)
Święch Andrzej
(1)
Year
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(13)
190 - 199
(1)
Country
Poland
(18)
Language
Polish
(18)
Subject
Zarządzanie
(4)
Marketing
(3)
Organizacja
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Reklama
(3)
Sukces
(2)
Gospodarka
(1)
Kariera
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kredyt
(1)
Menedżerowie
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Postęp techniczny
(1)
Praca
(1)
Prognozy
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przesiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Targi i wystawy
(1)
Współdziałanie
(1)
Władza
(1)
Zmiana społeczna
(1)
18 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87474-50-9
Powodzenie i sukces w warunkach nowego ładu gospodarczego; Współpraca w sieci; Przywództwo w dziedzinie przemian; Przywództwo w warunkach cyfrowego porządku gospodarczego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-1-57851-826-5
1. Preparing for an expedition: A voyage from the familiar; A voyage to New frontiers; 2. Understanding the mind of the market: Illuminating the mind; Interviewing the mind/brain; Come to think of It; Reading the mind of the market; Memory's fragile Power; Memory, metaphor and stores; Stories and brands; 3. Thinking differently and deeply: Crowbards for creative thinking; Quality questions beret quality answers; Launching a New mind-set.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Image : czyli jak być gwiazdą na rynku / Kurt Huber. - Warszawa : Business Press, 1994. - 243 s. : fot. kolor. ; 21 cm.
ISBN: 83-901169-2-8
Image - od bochenka chleba po golarkę Brauna - próba określeniaco to jest image; Image - jest coraz ważniejszy; IMAGE: Wizerunek nigdy nie jest skuteczny; Każdy produkt ma taką cenę, na jaką (w opinii klientów) zasługuje; Czy kartofle też posiadają image?; Zewnętrzny obraz jest tylko częścią ogólnego image'u; Problem starzenia się produktów; Czy reklama uwodzi człowieka?; Powódź bodźców - kwestie harmonii i proporcji; Kontakty z opinią publiczną a Corporate Image. ANALIZY: Transfer image'u; Kolory! Ale jakie?; PRAKTYKA: Hoechst. Chemia dla ochrony środowiska; Jogurt Toniego. Ten szklany; Nivea - mleczko do pielęgnacji ciała dla mężczyzn?; Birkin. Zielony grosz; Marlboro. Na koniec nowy; Coca-Cola. Globalizacja marki; Camel. Konsekwencja to (niemal) wszystko; Adidas. But zwycięzców; Jagermeister. Jedendla wszystkich; Dr Oetker. Nasz najdelikatniejszy; Daimler-Benz. Postępowa tradycja; Rowenta. Kawa robiona "lewą reką"; American Express; Deutsche Bank. Z siłą. FIRMY: Daimler-Benz AG. W duchu Deimlera i Benza; Hiechst A.G.,Frankfurt. Dlaczego pozytywny image jest ważny; Robert Bosch GmbH. Boscha znamy,a le; Drink Coca-Cola. Parę słów o historii (reklamy); Wyroby Maggi AG., Zurich. Parę słów o historii reklamy firmy Maggi; Objaśnienia terminów
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - [b.m.w.] : cop. by Business Press, [b.r.w.]. - 198 s. ; 21 cm.
ISBN: 83-905106-1-8
Zawiera: I GATUNEK: REKLAMA: tekst, komunikat, skuteczność; Język w kampanii reklamowej, Swoistość gatunkowa, Konwencja, forma, treść; II GRA NADAWCY Z ODBIORCĄ W RACJE I EMOCJE; Racje i emocje, etyka i magia; III: REKLAMOWE ZABAWY W PRAWDĘ; IV: JAKI MA BYĆ KOMUNIKAT REKLAMOWY; V: FUNKCJE I MANIPULACJE; VI: ODMIANY JĘZYKA VII SŁOWA: Jak działają słowa, Jakie słowa działają, Nowe słowa; VIII FRAZEOLOGIA; IX: GRAMATYKA REKLAMY; X: SKŁADNIA; XI: SLOGAN; XII TEKST; XII REKLAMA I KULTURA; XIV: SPOŁECZNY KONTEKST REKLAMY
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Book
In basket
(Inspiracje)
ISBN: 83-905106-9-3
Cz. I Kierowanie organizacją przyszłości. Nowy język organizacji i jego znaczenie dla liderów. Kierowanie organizacją odchudzoną. Przywództwo oddolne. Tworzenie organizacji o wielu przywódcach. Kierowanie organizacjami uczącymi się. Przywództwo a kultura organizacji. Kierowanie zróżnicowaną kadrą pracowniczą. Stawianie piramidy organizacyjnej do góry nogami. Cz. II Liderzy przyszłości
działaniu.Liderzy światowej klasy.Potęga partnerskieg o wsółdziałania... Cz.III Zdobywanie wiedzy na przyszł ość. Cz.IV Praktycy na temat przyszłości przywództwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing wystawienniczy: czyli jak odnieść sukces na targach / Adam Drab. - Warszawa : Business Press, 199?. - 349 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
ISBN: 83-901169-3-6
Wstęp; Dlaczego brać udział w tragach?; Typologia im prez targowych; Kryteria selekcji targów; Strategia handlowa i jej implementacja; Organizacja udziału w targach; Określenie celów targowych; Metoda 10 kroków: Krok 1 Procedury przygotowawcze; Krok 2 Przestrzeń wy stawowa; Krok 3 Mix promocyjny i projekt stoiska; Krok 4 Personel stoiska; Krok 5 Budżet uczestnictwa w tar gach; Krok 6 Ustawienie stoiska; Krok 7 Czas targów - scenariusz; Krok 8 Demontaż; Krok 9 Po targach; Krok 10 Wykorzystanie doświadczeń/sprzężenie zwrotne; Zakoń czenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Inspiracje)
ISBN: 83-87474-65-7
Łączenie rozwoju produktu z troską o dobro społeczne, Doskonale prosperujące firmy w centrum miast, Amerykańska różnorodność, Uwolnić to, co najlepsze w pracownikach, Korzyści z obywatelstwa instytucjonalnego, Niezwykłe biografie ludzi świata biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Inspiracje)
ISBN: 83-87474-05-3
Kształtowanie organizacji jutra, Nowe modele funkcjonowania i organizacji pracy, Organizacja pracy pod kątem przewagi strategicznej, Organizacja pracy i funkcjonowanie w skomputeryzowanym świecie, Przewodzenie ludziom w organizacji przyszłości, Nowe definicje zdrowej organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Promocja sprzedaży: czyli jak sprzedać więcej / Jacek Kall. - Warszawa : Business Press, [?]. - 251 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
ISBN: 83-901169-8-7
Cz.I promocja sprzedaży - strategia: Silna marka; Klienci; Promocja w strategii marketingowej marki; promocja sprzedaży. Cz.II Promocja sprzedaży - taktyka: Próbki; Kupony; Opakowania specjalne; Premie wysyłane pocztą; Konkursy Rabaty i refundacje; Programy nagradzania lojalności klienta; Promocyjne obniżki cen; Promocja detalisty; Promocja handlowa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Inspiracje)
ISBN: 83-87474-55-X
Uwolnić się z kieratu; Czym różni się konkurowanie o przyszłości od konkurowania o teraźniejszości?; Nauczyć się zapominać; Konkurowanie a wyobrażenie na temat przyszłości branży; Budowanie architektury strategicznej; Strategia jako wytężenie; Strategia jako dźwignia; Konkurowanie o szansę kształtowania przyszłości; Budowa bram do przyszłości; Przyjęcie perspektywy kluczowych cech konkurencyjności; Zabezpieczenie przyszłości, Myśleć inaczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Klasyka literatury biznesu)
ISBN: 83-87474-66-5
Przedmowa: Historia, przywództwo i wizja instytucjonalnego życia. Czym jest przywództwo; Przywództwo z doskoku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Wstęp; Cz. I: ROLA PUBLIC RELATIONS: Co to takiego? Powstanie i ewolucja PR, Zarządzanie PR, PR jako zawód Etyka i prawo w PR; Cz. II: STRATEGIE PR: Sąd opinii publicznej, Fundament PR: komunikowanie, Badania socjologiczne i psychologiczne dla PR, Planowanie działania, Ocena; CZ.III: TECHNIKI PR: Docieranie do audytoriów, Pisanie tekstów, Żywe słowo, PR i najnowsze techniki komunikowania; CZ.IV: ZASTOSOWANIE PR: Zakres stosowania PR. Wstęp; Wprowadzenie; Jak rozpocząć działalność PR w firmie?, Kontakty z prasą, Komunikacja w sytuacjach kryzysowych, Okazje specjalne, Programy PR, Komunikacja wewnętrzna - klucz do sukcesu w biznesie, PR kształtuje wizerunek firmy, PR w szerszym aspekcie społecznym, Specyfika polskiego PR, Media zmieniają siębądź przygotowany.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Businessman Book)
ISBN: 83-901169-9-5
Wprowadzenie; Czy powinieneś się reklamować, a jeżeli tak, to w jakim stopniu?; Czy jest mi potrzebna agencja?; Udany miraż (jak znaleźć i pokochać agencję? Spotkanie z agencją; Jak działa reklama; Planowanie reklam; tworzenie reklam; Jak oceniać reklamy; Nośniki reklamy: gdzie można zobaczyć pomysły; reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Drugorzędne nośniki reklamy; Zbieranie wszystkiego w jedną całość - planowanie kampanii; Reklama a prawo; Prawne aspekty reklamy w Polsce; reklama a społeczeństwo; Reklama a gospodarka; reklama międzynarodowa, wielonarodowa, globalna; Dalsze źródła informacji; Informacja o rynku polskim.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Inspiracje)
(Inspiracje) Bibliografia.)
ISBN: 83-905106-7-7
Przewaga nad konkurentem dzięki doskonałemu zarządzaniu; Temistokles - chytry lis. Zwycięstwo Zachodu; Aleksander Wielki - tryumfator. Tryumf na pustyni; Hanibal - znawca ludzi. Motywacja na najwyższym poziomie; Papież Juliusz II - uosobienie uporu. Mobilizacja do najwyższych osiągnięć; Maria Teresa- uosobienie odwagi. Zarządzanie przez osobowość; Fryderyk Wielki - mistrz przetrwania. Wielka sztuka automotywacji; Nelson - ujmująca osobowość. Tajemnica sukcesu; Gandhi - wizjoner. Zwycięstwo dzięki rezygnacji z przemocy
osobowość; Fryderyk Wieli-mistrz przetrwania. Wielka sztuka automotywacji;Nelson-ujmująca osobowość.Tajemni ca sukcesu;Gandhi-wizjoner.Zwycięstwo dzięki rezygnacj i z przemocy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 0 (1 egz.)
Book
In basket
(Rzeczpospolita Businessman Book)
ISBN: 83-901169-0-1
Promocja jako element marketingu; Uwarunkowania de- cyzji promocyjnych przedsiębiorstwa; Promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; Charakterystyka form promocji i zasady skutecznego ich oddziaływania; Zakres decyzji promocyjnych przedsię- biorstwa; Image firmy i kompleksowa wizualna identyfi- kacja przedsiębiorstwa; Organizacja promocji w przed- siębiorstwie i współpraca z wyspecjalizowanymi agen- cjami reklamowymi; Kampanie promocyjno-reklamowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Businessman Book)
ISBN: 83-87474-45-2
Ulgi i preferencje; Pożyczki komercyjne; Kapitał od inwestorów; Jak lokować; Kapitał informacyjny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Businessman Book)
ISBN: 83-87474-15-0
Władza i uprawnianie, Uprawnianie siebie, Uprawnianie innych, Przewodzenie z drugiej linii, Uprawniający menedżer, Wyznaczenie kierunku i utrzymanie kontroli, Przezwyciężanie barier, Systemy doskonalenia i wynagradzania pracowników, Systemy, strategie i techniki, Przygotowanie do uprawniania, Godzina "U" i dalej, Jak nam idzie?.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Inspiracje)
(Inspiracje) Lektura pomocnicza i dane bibliograficzne.)
ISBN: 83-8747-40-1
Podziękowania; Wstęp do wydania drugiego; Cz.1 Zmiany: Przesłanie; Liczby; teoria. Cz.2 Praca: Wstęp; Organizacja o strukturze koniczyny; Organizacja federalna; Organizacja potrójnego "I". Cz.3 Życie: Wstęp; Portfele; Odkrywanie edukacji na nowo; Społeczeństwo zorganizowane na opak; Epilog.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 0 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again