Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Minkiewicz Barbara
(2)
Chmielecka Ewa
(1)
Osterczuk-Kozińska Anna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Szkolnictwo wyższe
(2)
Biznes
(1)
Ekonomia
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Polska
(1)
Siła robocza
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Zarządzanie
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wyniki badań nad ośrodkami edukacji menedżerskiej w Polsce: Raport z badań. 2. Komentarze i refleksje: Tendencje rozwojowe edukacji menedżerskie w Polsce. Zadania i kierunki pomocy; Rozwój szkół biznesu w Polsce - próba oceny; Edukacja menedżerska a kształt przyszłej gospodarki; Akademicka edukacja menedżerska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Zmiany na rynku usług edukacyjnych: 1.Zmiany na rynku edukacji menedżerskiej w Polsce w latach dziewięćdziesiątych, 2.Internacjonalizacja ksztaćłenia - doświadczenia Biura Koordynacji Kształcenia Kadr, 3.Internacjonalizacji programów ksztaćłenia. Studai i mit Master of Business Administration, 4.Polityka edukacyjna wobec szkolnictwa wyższego, 5.Jakość w szkolnictwie wyższym: projekty, prawo i praktyka. Cz.II Wyzwania stawiane przez otoczenie: 1.Rynek pracy osób z wyższym wykształceniem w Poslce w latach dziewięćdziesiątych, 2.Popyt na absolwentów szkół wyższych. Przedmiot i metody analizy, 3.System prognozowania poptyu na pracę według kwalifikacji, 4.Nowy profil menedżera - wyzwanie dla procesów eduakcyjnyh, 5.Współpraca uczelni i firm w aspekcie promocyjnym na przykładzie Szkoły Głównej Handlowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Wyniki badań: -Zmiany na rynku edukacji menedżerów w latach 1994-98 główne tendencje: Ogólna ch-ka zmian. Skala kształce nia w badanych ośrodkach; Kadra szkół biznesu; Rodzaje oferowanych programów i dyplomów; Kierunki (zakresy) kształcenia; Działalność badawcza, wydawnicza i dorad cza; Wyposażenie szkół; Zamierzenia na przyszłość; Podsumowanie. Cz.II Komentarze: -Podaż studiów ekonomiczno-menedżerskich w Polsce na tle krajów UE; -Problemy kształcenia menedżerów w uczelniach niepań stwowych; -Akredytacja środowiskowa jako czynnik regulujący rynek edukacji menedżerskiej w Polsce; -Edukacja menedżerska w Polsce w końcu lat 90-ych; -Promocja menedżera - między magisterskim seminarium, programem a studium przypadku; -Seminarium licencjackie w kształceniu zawodowym menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej