Form of Work
Książki
(9)
Status
only on-site
(8)
available
(7)
Branch
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(8)
Author
Lunden Bjorn
(7)
Rosell Lennart
(3)
Modzikowska Danuta
(2)
Pawłowska Bartumiła
(2)
Marconi-Mikołajczyk Patrycja
(1)
Młodzikowska Danuta
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(8)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
Przedsiębiorstwo
(3)
Kadry
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Handel
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Logistyka
(1)
Marketing
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Zarządzanie
(1)
9 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-89537-30-3
R.1 Idea własnej firmy R.2 Rejestracja firmy: 1. Wpis do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Inne urzędy i instytucje, 3.Urząd Skarbowy, 4. Zakład Ubezpieczeń Społecznych, 5. Inspekcja Sanitarna i Inspekcja pracy. R.3 Formy opodatkowania: 1. Wprowadzenie, 2. Karta podatkowa, 3. Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, 4. Podatkowa księga przychodów i rozchodów, 5. Podatek VAT, 6. Podatek akcyzowy. R.4 Rachunkowość: 1. Przychody, 2. Koszty uzyskania przychodów, 3. Procedury fakturowania, 4. Karta podatkowa, 5. Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, 6. Podatkowa księga przychodów i rozchodów. R.5 Rozliczanie podatku VAT: 1. Wprowadzenie, 2. Odliczyć VAT, 3. Ewidencja podatku VAT, 4. Deklaracja VAT, 5. VAT w Unii Europejskiej. R.6 Ubezpieczenia: 1. Wprowadzenie, 2. Obliczanie składek ubezpieczeniowych, 3. Deklaracje zusowskie, 4. Przekazywanie składek do ZUS, 5. Świadczenie zusowskie. R.7 Odliczenia i ulgi podatkowe: 1. Wprowadzenie, 2. Odliczenia od przychodu lub dochodu, 3. Odliczenia od podatku. R.8 Roczne zeznania podatkowe: 1. Wprowadzenie, 2. Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, 4. księga przychodów i rozchodów. R.9 Rynek: 1. Kto jest twoim klientem?, 2. Nie sprzedajesz - rozwiązujesz problemy, 3. Jak wyglądasz?, 4. Jak dotrzeć do klienta? R.10 Prosta analiza rachunkowa: 1. Wskaźniki kluczowe, 2. Kalkulacja ceny
księga przychodów i rozchodów. R.4 Roliczanie podatku VAT : 1.Wprowadzenie, 2.Odliczy ć VAT, 3.Ewidencja podatku VAT, 4.Deklaracja VAT, 5. VAT w Unii Europejskiej R.5 Ubezpieczenia : 1.Wprowadzenie, 2.Obliczanie skła dek ubezpieczeniowych, 3.Deklaracje zusowskie, 4.Prze kazywanie składek do ZUS, 5.Świadczenia zusowskie. R.6 Odliczenia i ulgi podatkowe : 1.Wprowadzenie, 2.Od liczenia od przychodu lub dochodu, 3.Odliczenia od pod atku. R.6 Roczne zeznania podatkowe : 1.Wprowadzenie, 2.Ry czałt od przychodów ewidencjonowanych, 3.Księga przy chodów i rozchodów. R.7 Rynek : 1.Kto jest Twoim klientem?, 2.Nie sprzeda jesz - rozwiązujesz problemy, 3.Jak wyglądasz?, 4.Jak dotrzeć do klienta? R.8 Prosta analiza rachunkowa : 1.Wskaźniki kluczowe, 2.Kalkulacja ceny
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89537-50-8
1.Na początek trochę teorii, 2.Image i profil, 3.Klienci i rynek, 4.Planowanie, misja i strategia, 5.Marketing usług, 6.Promocja, czyli różne sposoby dotarcia do klientów, 7.Rekalma, 8.Marketing bezpośredni, 9.Marketing wewnętrzny, 10.Inetrnet, 11.Przepisy prawa, 12.Gdzie jeszcze szukać informacji?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89537-25-7
1. Pozytywny wizerunek firmy, 2. Profil wymagań, 3. Gdzie znaleźć pracowników, 4. Internet, 5. Doradztwo kadrowe, 6. Urząd pracy, 7. Ogłoszenie prasowe, 8. Dyskryminacja, 9. Proces wyboru, 10. Rozmowa kwalifikacyjna, 11. Pytania kwalifikacyjne, 12. Testy, 13. Świadectwa i opinie, 14. Referencje, 15. Wynagrodzenie, 16. Formy zatrudnienia 17. Umowy o prace, 18. Po podpisaniu umowy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-89537-63-8
1. Pozytywny wizerunek firmy, 2. Profil wymagań, 3. Gdzie znaleźć pracowników, 4. Internet, 5. Doradztwo kadrowe, 6. Urząd pracy, 7. Ogłoszenie prasowe, 8. Dyskryminacja, 9. Proces wyboru, 10. Rozmowa kwalifikacyjna, 11. Pytania kwalifikacyjne, 12. Testy, 13. Świadectwa i opinie, 14. Referencje, 15. Wynagrodzenie, 16. Formy zatrudnienia 17. Umowy o prace, 18. Po podpisaniu umowy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89537-00-1
1. Nowa struktura, 2. Metoda Sim, 3. Intuicja, 4. Szybkość, 5. Płaska organizacja, 6. Insourcing, 7. Konsultanci, 8. Zdrowy rozsądek, 9. Giełda, 10. Praca operatywna, 11. Nie martwić się na zapas, 12. Sprawiedliwość, 13. Organizacje kształcące, 14. Procedury do lamusa, 15. Wynagrodzenia, 16. Czas pracy, 17. Przywileje, 18. Rekrutacja, 19. Postawić na pracowników, 20. Komunikacja, 21 .Zmotywowani
pracownicy, 22.Etyka i zasady moralne, 23.Do pracow nika
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89537-05-2
1.Negocjacje - co to takiego?, 2.Negocjacje - gra psyc hologiczna, 3.Rozwijaj umiejętności negocjacyjne, 4. Przygotowania i planowanie negocjacji, 5.Proces negocj acyjny, 6.Podstawowe zasady negocjacji, 7.Taktyki nego cjacyjne, 8.Jak wynegocjować dobre warunki, 9.Wywiera nie wpływu na przeciwnika, 10.Psychologia, 11.Negocja cje międzynarodwe, 12.Umowa, 13.Wzór umowy, 14.Pełnomo cnictwo
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89537-10-9
1. Przygotowanie , 2.Wstęp prezentacji , 3. Zakończenie prezentacji , 4. Kontakt z publicznością , 5. Informuj i przekonuj , 6. Pytania i odpowiedzi , 7. Wizualne środki pomocnicze , 8. Mowa ciała , 9. Techniki operowania głosem , 10. Mówienie przez mikrofon , 11. Praktyczne rady
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89537-65-6
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89537-45-1
1.Przedmowa, 2.Techniki zakupu - co to takiego?, 3.Rozwijaj techniki zakupu, 4.Wybór dostawcy, 5.Proces zakupu, 6.Techniki negocjacji, 7.Logistyka, 8.Jakość, 9.Ochrona środowiska i odpowiedzialność społeczna, 10.Import, 11.Co mówi prawo?, 12.Skorowidz
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again