Form of Work
Książki
(150)
Status
only on-site
(120)
available
(97)
unavailable
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(100)
Czytelnia
(120)
Author
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(6)
Krupski Rafał
(5)
Bogacka-Kisiel Ewa
(4)
Gospodarowicz Andrzej
(4)
Niedzielska Katarzyna
(4)
Nowicki Adam
(4)
Brol Ryszard
(3)
Klimczak Bożena
(3)
Lichtarski Jan
(3)
Listwan Tadeusz
(3)
Małachowski Andrzej
(3)
Ostasiewicz Stanisława
(3)
Ostasiewicz Walenty
(3)
Patrzałek Leszek
(3)
Ronka-Chmielowiec Wanda
(3)
Rusnak Zofia
(3)
Safin Krzysztof
(3)
Siedlecka Urszula
(3)
Sołtys Danuta
(3)
Unold Jacek
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Bednarski Lech
(2)
Borkowska Bożena
(2)
Borowiec Jan
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Czaja Stanisław
(2)
Dudycz Tadeusz
(2)
Duraj Jan
(2)
Gableta Małgorzata
(2)
Kaleta Andrzej
(2)
Kapusta Franciszek
(2)
Kałążna-Drewińska Urszula
(2)
Kobyłko Grzegorz
(2)
Korenik Dorota
(2)
Krawczyk Stanisław
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Kuziak Katarzyna
(2)
Noga Marian
(2)
Nowak Edward
(2)
Owoc Mieczysław L
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Rapacz Andrzej
(2)
Strahl Danuta
(2)
Szołtysek Katarzyna
(2)
Towarnicka Halina
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Łukosz Tadeusz
(2)
Baborski Andrzej
(1)
Becla Agnieszka
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Bąk Andrzej
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Dieckheuer Gustaw
(1)
Dittman Paweł
(1)
Drelich-Skulska Bogusława
(1)
Dudycz Helena
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Fiedor Bogusław
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Heilpern Stanisław
(1)
Hoekman Bernard
(1)
Iwaszkiewicz-Rak Barbara
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Jajuga Krzysztof
(1)
Jajuga Teresa
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Karwowski Jacek
(1)
Klamut Mirosława
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Korenik Stanisław
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kostecki Michał Maciej
(1)
Kotapski Roman
(1)
Kozarowicz Henryk
(1)
Krzos Grzegorz
(1)
Kurowski Lech
(1)
Kutkowska Barbara
(1)
Luty Zbigniew
(1)
Markowski Paweł
(1)
Misińska Danuta
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Mońka Jerzy
(1)
Możaryn Henryk
(1)
Niewiadoma Maria
(1)
Nowosielski Stanisław
(1)
Nycz Małgorzata
(1)
Oczachowski Marian
(1)
Olszańska Anna
(1)
Olszewska Barbara
(1)
Osbert-Pociecha Grażyna
(1)
Owoc Mieczysław L. Część 1 Sztuczna inteligencja i systemy ekspertowe
(1)
Pisz Zdzisław
(1)
Przybyła Mieczysław
(1)
Rogala Piotr
(1)
Rutkowska Marzena
(1)
Skowrońska Agnieszka
(1)
Sobińska Małgorzata
(1)
Soroka Józef Michał
(1)
Stanimir Agnieszka
(1)
Year
2000 - 2009
(98)
1990 - 1999
(52)
Country
Poland
(150)
Language
Polish
(150)
Subject
Przedsiębiorstwo
(39)
Banki
(11)
Informacja dla zarządzania
(9)
Marketing
(9)
Zarządzanie
(9)
Controlling
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Organizacja
(7)
Gospodarka
(6)
Kadry
(5)
Rachunkowość zarządcza
(5)
Rynek
(5)
Systemy informacyjne
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Ekorozwój
(4)
Gospodarka narodowa
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Koszty
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Decyzje
(3)
Informatyka
(3)
Internet
(3)
Konkurencja
(3)
Mikroekonomia
(3)
Negocjacje
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Outsourcing
(3)
Polska
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Ryzyko
(3)
Statystyka
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Badania marketingowe
(2)
Certyfikacja zgodności
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Dysertacje i prace magisterskie
(2)
Ekologia
(2)
Ekonometria
(2)
Gospodarka komunalna
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Handel
(2)
Informacja
(2)
Integracja europejska
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Makroekonomia
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Miasta
(2)
Nauki ekonomiczne a informatyka
(2)
Pieniądz
(2)
Prawo
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Przemysł
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Regiony (adm.)
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek finansowy
(2)
Rynek ubezpieczeniowy
(2)
Samorząd
(2)
Spółki
(2)
Unia Europejska
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Świadomość ekologiczna
(2)
Agrobiznes
(1)
Badania operacyjne
(1)
Bank centralny
(1)
Baza danych
(1)
Benchmarking
(1)
Bhp
(1)
Budżety terenowe
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Energetyka
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
GATT
(1)
Gleba
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interwencjonizm
(1)
Inwestycje finansowe*
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Japonia
(1)
Subject: time
1989-
(4)
1901-
(2)
Subject: place
Azja
(1)
Azja Południowo-Wschodnia
(1)
Chiny
(1)
150 results Filter
No cover
Book
In basket
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
ISBN: 83-7011-829-1
1.Istota badań marketingowych, 2.Rynek i jego działanie, 3.Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa, 4.Segmentacja rynku oraz wybór rynku docelowego, 5.Badanie nowego i istniejącego produktu, 6.Przygotowania raportu z badań
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-632-9
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Analiza finansowa / Tadeusz Dudycz. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 1999. - 150 s. : rys., tab., wzory ; 24 cm.
ISBN: 83-7011-399-0
Źródła informacji analitycznych; Wstępna ocena sprawo zdań finansowych; Analiza płynności; Analiza wspomagania operacyjnego; Analiza finansowa przedsiębiorstwa; Analiza rentowności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Analiza strategiczna w przemyśle / Andrzej Kaleta. - Wyd.2. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 1999. - 238,[1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
ISBN: 83-7011-295-1
Cz. I: STRATEGIA WE WSPÓŁCZESNYM PRZEMYŚLE (Rola strategii w przemyśle, Cechy dobrej strategii, Ogólna procedura budowy strategii w przemyśle); Cz. II: ANALIZA STRATEGICZNA (Metoda analizy konkurencji, Techniki analizy konkurencji, Strategie konkurencji w przemyśle
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7011-864-8
1. Charakterystyka regionu Azji i Pacyfiku. 2. Rola czynników historycznych i kulturowych w rozwoju regionu Azji i Pacyfiku. 3. Uwarunkowania ekonomiczne wzrostu w regionie Azji i Pacyfiku. 4. Międzynarodowa współpraca gospodarcza w regionie Azji i Pacyfiku. 5. Instytucjonalizacja stosunków międzynarodowych w regionie Azji i Pacyfiku. 6. Rola mocarstw w regionie Azji i Pacyfiku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1004)
1.Badania marketingowe - diagnoza i kierunki rozwoju, 2.Źródła i formy wykorzystania informacji rynkowej, 3.Model wykorzystania bdań marketingowych, 4.Nowe technologie w badaniach marketingowych, 5.Skuteczność i efektywność działań marketingowych - metody pomiaru
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-584-5
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-239-0
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-248-X
Wstęp; Podstawy analizy problemów; Metody wyznacza- nia decyzji w warunkach pewności; Decyzje w warunkach niepewności i ryzyka; Problemy z niejawnym polem decy- zyjnym; Problemy magazynowania; Modelowanie procesu produkcji; Planowanie produkcji; Dystrybucja produktów
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 311 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-810-0
Wstęp. 1. Charaketrystyka koncepcji business process reengineering (BPR): 1.1.Istota i znaczenie BPR. 1.2. Charakterystyka zmian w przedsiębiorstwie podczas stosowania reengineeringu. 1.3. Związek BPR z nowoczesnymi metodami zarządzania: clientingiem, outsourcingiem, benchmarkingiem, organizacją opartą na wiedzy, total quality management, lean management. 2.Metodyki reengineeringu: 2.1. Metodyka projektowania i wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwie według M.Hammera i J.Champy`ego. 2.2. Metodyka projektowania i wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwie według R.L. Manganellego i M.M. Kleina. 2.3. Metodyka projektowania i wdrażania BPR w przedsiębiorstwie według N.Obolensky`ego. 2.4. Metodyka stopniowego usprawniania procesów i zarządzania nimi według Rummlera-Brachego. 2.5. Podobieństwa i różnice w podejściu metodycznym do koncepcji reengineeringu. 3. Narzędzia stosowane podczas wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwach: 3. Narzędzia stosowane podczas wdrażania reengeeringu w przedsiębiorstwach: 3.1. Technologia informatyczna jako podstawowe narzędzie wspomagające reengineering. 3.2. "Czysta kartka" M. Hammera jako narzędzie służące poszukiwaniu nowatorskich rozwiązań organizacyjnych. 3.3. Mapa relacji jako narzędzie identyfikujące relacje między podmiotami procesu zmian. 3.4. Mapa procesu jako główne narzędzie reengineeringu. 3.5. Tabela miar i standardów jako narzędzie parametryzacji i standaryzacji procesu. 3.6. Narzędzia planowania i harmonogramowania. 4. Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem BPR: 4.1. Strategia przedsiębiorstwa jako czynnik kształtujący przewagę konkurencyjną. 4.2. Identyfikacja pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa a reengineeringu. 4.3. Identyfikacja głównych czynników wpływających na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa wdrażającego reengineering. 5. Przykłady i skutki implementacji BPR w przedsiębiorstwach: 5.1. Przykłady literaturowe przedsiębiorstw, które wzmocniły swoją pozycję konkurencyjną dzięki zastosowaniu reengineeringu. 5.2. Charakterystyka eksperymentu badawczego w przedsiębiorstwie XYZ SA. 5.3. Charakterystyka i wyniki badań ankietowych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, które zastosowały koncepcję reengineeringu. 5.4. Podsumowaniu badań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-472-5
I. Istota centrów kosztów i centrów zysku; II. Wyodrębnienie centrów kosztów i centrów zysku w przedsiębiorstwie; III. Zarządzanie centrami odpowiedzialności; IV. Planowanie i kontrola realizacji zadań centrów kosztów i centrów zysku; V. Motywowanie w centrum odpowiedzialności; VI. Wdrażanie centrów kosztów i centrów zysku w przedsiębiorstwie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Controlling : prezentacja i analiza przypadków / red. Jerzy Mońka. - Wyd.2 popr. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 2001. - 142 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
Podstawowe pojęcia Instrumentarium controllingowe; Controlling strategiczny; Controlling operatywny; Zadania; Pytania sprawdzające. Zebranie wiadomosci i sporządzanie analizy SWOT.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-624-8
Cz. I Polskie przedsiębiorstwa okresu transformacji - identyfikacja problemów dot. pracy i pracowników: Przedmiot działalności i miejsca pracy; Funkcjonowanie ludzi w przedsiębiorstwach - uwarunkowania rzeczowe, społeczne i kulturowe. Cz. II Warunki i narzędzia zmian w obszarze "człowiek i praca": Interesariusze przedsiębiorstwa a zatrudnienie i praca; Wiedza podstawa kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; Gospodarowanie potencjałem ludzkim - pożądane kierunki zmian. Podsumowanie; Uwagi końcowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-385-0
Wstęp; Cz. I: Koncepcje doskonalenia systemów informacyjnych: Przegląd rozwiązań doskonalenia systemów informacyjnych na potrzeby zarządzania; Nowa koncepcja doskonalenia systemu informacyjnego w przedsiębiorstwie - podejście modelowe; Wybrane czynniki wpływające na proces tworzenia systemów informacyjno-decyzyjnych dla strategicznego poziomu zarządzania organizacją; Miejsce controlingu w procesie doskonalenia systemu informacyjnego. Cz. II Realizacja modelowych rozwiązań doskonalenia systemów informacyjnych: Marketing as the Unique Function of Business; Modern Conjoint Analysis in Processing Marketing Information; Marketing partnerski jako sposób usprawnienia marketingowych systemów informacyjnych Wykorzystanie Internetu w doskonaleniu systemu informacyjnego przedsiębiorstw wielozakładowych; Internet jako narzędzie wspomagające system informacyjno - decyzyjny przedsiębiorstwa wielozakładowego; Praktyczne aspekty systemu informacyjno - decyzyjnego działalności marketingowej przedsiębiorstw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7011-861-7
Cz.I Wiedza w przedsiębiorstwie sieciowym: 1. Ontologiczno-epistemologiczne podstawy diagnozowania i projektowania przedsiębiorstw sieciowych, 2. Drgająca gospodarka, 3. Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwach sieciowych, 4. Dryfowanie przedsiębiorstw ku gospodarce sieciowej, 5. Kreowanie wartości w układach sieciowych, 6. Marketing sieciowy, 7. Pracownicy i agenci wiedzy, 8. Zarządzanie wiedzą w organizacjach non-profit. Cz.II Metody wizualizacji, kompozycji i dyfuzji wiedzy
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-329-X
Wstęp; Probabilistyczne metody modelowania niepewno- ści i dynamiki; Rozkłady niepewności; Dynamika proce- sów ekonomicznych w warunkach niepewności; Wybrane za- stosowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-660-4
R.I Podstawy rozwoju przestrzennego w końcu XX w. - as pekt teoretyczny, R.II Region jako podstawowy element podziału funkcjonalnego kraju, R.III Ogólna ocena regi onów polskich, R.4 Wybrane dziedziny zróżnicowania re gionalnego kraju, R.5 Dysproporcje wewnątrzregionalne na przykładzie Dolnego Śląska
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-168-8
Problemy efektywnego zarządzania; Istota zarządzania i procesy zarządzania; Zarządzanie jako przetwarzanie informacji; Zarządzanie a wiedza; Systemy sztucznej inteligencji; Wybrane problemy budowy i funkcjonowania systemów ekspertowych; Pojęcie systemu ekspertowego; Wiedza i jej reprezentacja; Pozyskiwanie wiedzy w systemach zarządzania; Wykorzystywanie szeregów czasowych jako źródła wiedzy systemów ekspertowych; Systemy ekspertowe wspomagające zarządzanie; Kierunki zastosowań systemów ekspertowych w zarządzaniu; Konfigurowanie systemu komputerowego na przykładzie systemu XCON; Harmonogramowanie zadań produkcyjnych na przykładzie systemu ISIS; Tendencje rozwojowe sztucznej inteligencji; Odkrywanie wiedzy w systemach informatycznych zarządzania; Systemy wnioskujące na podstawie przypadków; Istota systemu tablicowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
Ekologiczne podstawy procesów gospodarowania / Stanisław Czaja, Agnieszka Becla. - Wyd.2 popr. i rozszerz. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 2007. - 415 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7011-836-5
Część I: Materialne i energetyczne podstawy gospodarowania. 1. Fizyczny wymiar procesów gospodarowania. 3. Rola energii w procesach gospodarowania. Część II: Globalny wymiar gospodarowania. 4. Globalne zasoby przyrodnicze. 5. Oddziaływanie sektorów gospodarki i form gospodarowania na środowisko przyrodnicze. 6. Globalne problemy ekologiczne i ich materialny wymiar. Część III: Materialne podstawy gospodarowania na poziomie mikroekonomicznym. 7. Ekologiczny wymiar funkcjonowania przedsiębiorstwa. 8. Materialne podstawy procesów konsumpcji. 9. Informacja i jej znaczenie dla ekologicznego wymiaru gospodarowania. Część IV: Materialno-informacyjne podstawy realizacji strategii rozwoju zrównoważonego. 10. Pojęcie i podstawy strategii rozwoju zrównoważonego. 11. Gospodarowanie przestrzenią i na obszarach przyrodniczo cennych. 12. Rozwój myśli ekonomiczno-ekologicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 504 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 504 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again